quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef IrisVrede het volgende:
nee was het niet kutbeer en appelscha ?
vanaf welke site kan ik plaatjes uplinken?? anders kan ik mijn tekentalent niet eens laten zien
Het is toch een kuttopic.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet te veel slowchatten heAnders gooit ome Pool er weer een slot op.
We wachten nu geduldig af op de volgende tekening![]()
Iedereen mag een rebus maken, niet per se de gene die het heeft geraden.
ik ook. En als ik jou toevallig zie nog meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar als ik dat lieve hondje zie krijg ik altijd de behoefte om te baggeren
ik ook niet maar ik kom dat toch ook niet meldenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:22 schreef pekel het volgende:
Ik heb geen zin om te Painten.
Oke. Bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik kom dat toch ook niet melden
checkquote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
filmhuis
omgquote:Op woensdag 21 september 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb me weer even uitgeleefd![]()
[afbeelding]
geef je fantasie de vrije loop en verzin een synoniem voor penis met een pquote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef pekel het volgende:
Enis wil geen slot?
Wie is Enis? Een kutnewbie?.
sorry niet gezienquote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik was eerder.
aal wil geen slotje ..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
geef je fantasie de vrije loop en verzin een synoniem voor penis met een p![]()
Minder bier minder feestquote:
Dacht je dat het een zonnetje was dan?quote:
checkquote:
je denkt bij ballonnen en zo aan asielzoekers? (o sorry dit is natuurlijk vette slowchat)quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Minder bier = minder asielzoekerscentra?
nee ik snapte niet waar ze heen wildequote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dacht je dat het een zonnetje was dan?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik boek junkiesietzequote:
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 00:54 schreef IrisVrede het volgende:
uhm ik hout junkiesietze? of ik boek junkiesietze?
en dat gele ding is een kip dus?
Weer een stap dichterbij die prachtige hoofdprijsquote:
een knuffel van mijquote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Weer een stap dichterbij die prachtige hoofdprijs
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:58 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
een knuffel van mijen een kop thee
![]()
Ja daar zou ik ook mijn best wel voor doen![]()
quote:Geslacht: Vrouw
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maak een rebus waarin je haar de liefde verklaard![]()
helmjostiquote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
uhm nee uhm nee echt niet niet eens iets met muziek (al kan dat natuurlijk wel)
Helm???? hoe kom je erop?quote:
p11.GIF naam werkt ook al niet meequote:
ik kijk niet naar die namenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
p11.GIF naam werkt ook al niet mee
wat een geluk hebben wij dat jij van die duidelijke hints geeftquote:Op woensdag 21 september 2005 01:21 schreef IrisVrede het volgende:
volgende hint: ik doe bestuurskunde >>> ja kijk maar in mijn profieldan heb je soms vakjes als managementvaardigheden (het komt uit een van de boeken dus) <<< cursus changemanagement.
en omdat ik dus een beleidsadvies heb moeten schrijven heb ik het natuurlijk digitaal (zoooooooo stuuuuuuuudjes achtig > vak gehaald hoor moehahahaha)
Heb de woordjes keurig in google ingevoerd:quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef IrisVrede het volgende:
[afbeelding]
rara wat is dit???
oja komt uit een boek (dus niet zelf bedacht, wel meegewerkt )
dribbel heb je de woordenhussel al begrepen??? (stukkie terug)
ik geef het opquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
was er wel een onderdeel van >> zit in leefbaarheid
eenmaal andermaal???........
Het is het bekende blim-modelquote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik geef het op
ik studeer werktuigbouwkunde en ik weet het niet![]()
het wat model?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Het is het bekende blim-model
ik weet wel wat een rebus is maar ik dacht af en toe wat anders om te raden is ook leuk
Speciaal voor Dribbel een Zon.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
een voor dribbel ONZ en dat andere woordje kom ik niet uit![]()
kastanovaquote:Op woensdag 21 september 2005 01:32 schreef remlof het volgende:
ok, nieuwe:
[afbeelding]
A
[afbeelding]
Blim: Bestaansrecht, leefbaarheid, inrichting en management. Als je onderneming of organisatie niet werkt dan is er wat fout bij deze vier zaken. (ugh ugh slowchat geklets)quote:
owjaquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Speciaal voor Dribbel een Zon.
verkeerde woordenhusselquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Heb de woordjes keurig in google ingevoerd:
Jan Lubberding Ben Lievers Dirk Verburg
ik heb het model braaf over getekendquote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar mensen kijk eens goed naar de TT
het gaat hier om een [PAINT] topic, dus jullie moeten de rebus tekenen
snappie![]()
Trustequote:Op woensdag 21 september 2005 01:39 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
ik heb het model braaf over getekend
*irisvrede gaat nu toch braaf slapen moet morgen weer niksen (helaas dat dan weer niet, maar wie moet er gvd om 18:30 naar college)
Doet 't nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:46 schreef remlof het volgende:
[[url=]afbeelding[/url]]
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, Bier en frituur, duh.
inderdaad, nu jij neger!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, Bier en frituur, duh.
dat kunnen we helaas niet goed rekenenquote:Op woensdag 21 september 2005 02:02 schreef remlof het volgende:
errrr
dat wel,quote:Op woensdag 21 september 2005 02:03 schreef remlof het volgende:
triangeljostie?
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:41 schreef Rampestamper het volgende:
voor wie dit ontrafelt is er vast nog hoop
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Next!quote:Op woensdag 21 september 2005 08:41 schreef Rampestamper het volgende:
voor wie dit ontrafelt is er vast nog hoop
Dit is een rebusquote:Op woensdag 21 september 2005 11:01 schreef Renmaestro het volgende:
[[url=http://x7.putfile.com/9/26304003127-thumb.jpg]afbeelding][/url]
Dit is een rebusquote:Op woensdag 21 september 2005 11:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Erg observatief van je, maar wat is nou de oplossing?
Het is een rebus!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:01 schreef Plientjuh het volgende:
is Da een poppetje?
omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 21 september 2005 17:16 schreef remlof het volgende:
ik ben aan de beurt
hmm ik dacht dat jullie al wisten dat ik in enschede woonquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet iets duidelijker met paint werken ben ik bang![]()
offuh je kijkt eens goed wat voor tekeningetjes er staanquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een rebus moet gewoon duidelijk zijn & zonder hints opgelost kunnen worden
Dribbel, doe eens voor hoe het moet.
een bed teken ik ander hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef Jegorex het volgende:
bed (p)aal + pistool
betaal pistool.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een rebus moet gewoon duidelijk zijn & zonder hints opgelost kunnen worden
Dribbel, doe eens voor hoe het moet.
Je moet echt beter je best doen, sorryquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:51 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
bijna >> overval in enschede
hoe moeilijk is het om tekens te lezen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
hoe moeilijk is het om duidelijke tekens te painten?
Kijk dan naar dribbel, die is gewoon duidelijk.
pff ik kijk wel of ik nog tijd heb .. btw weet iemand waar je zo'n pen kan kopen die in paint kan tekenenquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet echt beter je best doen, sorry![]()
maar nu moet ik ook nog goed kijken voordat ik je zin uit je plaatje kan halen![]()
maar ach, maak er nog 1 die duidelijker is en we vergeven je fouten![]()
gewoon goed nadenken en dan voorwerpen gebruiken die heel makkelijk te tekenen zijnquote:Op zondag 25 september 2005 22:18 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
pff ik kijk wel of ik nog tijd heb .. btw weet iemand waar je zo'n pen kan kopen die in paint kan tekenen
met mijn muis schiet het echt niet op
Bravoquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef IrisVrede het volgende:
Je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. ?
Het is rot weer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:17 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding] . h=t[afbeelding]. -v[afbeelding]. b=r[afbeelding]. b=w
bekend probleemquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:20 schreef armmoetzaaier het volgende:
![]()
![]()
ik heb er langer overgedaan om het te maken dna dat je het raad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |