hmm ik dacht dat jullie al wisten dat ik in enschede woonquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet iets duidelijker met paint werken ben ik bang![]()
offuh je kijkt eens goed wat voor tekeningetjes er staanquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een rebus moet gewoon duidelijk zijn & zonder hints opgelost kunnen worden
Dribbel, doe eens voor hoe het moet.
een bed teken ik ander hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef Jegorex het volgende:
bed (p)aal + pistool
betaal pistool.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Een rebus moet gewoon duidelijk zijn & zonder hints opgelost kunnen worden
Dribbel, doe eens voor hoe het moet.
Je moet echt beter je best doen, sorryquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:51 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
bijna >> overval in enschede
hoe moeilijk is het om tekens te lezen?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
hoe moeilijk is het om duidelijke tekens te painten?
Kijk dan naar dribbel, die is gewoon duidelijk.
pff ik kijk wel of ik nog tijd heb .. btw weet iemand waar je zo'n pen kan kopen die in paint kan tekenenquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet echt beter je best doen, sorry![]()
maar nu moet ik ook nog goed kijken voordat ik je zin uit je plaatje kan halen![]()
maar ach, maak er nog 1 die duidelijker is en we vergeven je fouten![]()
gewoon goed nadenken en dan voorwerpen gebruiken die heel makkelijk te tekenen zijnquote:Op zondag 25 september 2005 22:18 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
pff ik kijk wel of ik nog tijd heb .. btw weet iemand waar je zo'n pen kan kopen die in paint kan tekenen
met mijn muis schiet het echt niet op
Bravoquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef IrisVrede het volgende:
Je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. ?
Het is rot weer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:17 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding] . h=t[afbeelding]. -v[afbeelding]. b=r[afbeelding]. b=w
bekend probleemquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:20 schreef armmoetzaaier het volgende:
![]()
![]()
ik heb er langer overgedaan om het te maken dna dat je het raad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |