abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30777875
Op de site van Ditrianum kwam ik dit bericht tegen:
quote:
11 september 2005
Van Dr. Richard Boylan
vertaald uit het Engels door Frank Hoogerbeets

Dr. Boylan is een UFO-onderzoeker die een enorme invloed heeft gehad op de wereldwijde acceptatie van “buitenaardse” contacten. Hij bezocht ook Monseigneur Balducci in het Vaticaan en kwam van hem de mening van de Katholieke Kerk te weten dat sterrenbezoekers feitelijk naar de Aarde zijn gekomen sinds bijbelse tijden.

Dr. Boylan heeft nu een nieuwe verkondiging gedaan betreffende de toekomstige intentie van de Sterrenmensen. Samengevat is de boodschap dat onze regeringen ons in de steek hebben gelaten en dat de Sterrenmensen vanaf nu met de Mensen zullen spreken via een versneld programma van massacontact.

De groep die Dr. Boylan deze informatie gaf, betreft naar zijn zeggen onze “blauw gekleurde Bezoekers met klassieke Zeta Reticulische verschijning van een (voor ons) grote hoofd, grote spleetachtige zwarte ogen en drie handen met lange vingers.”

Deze Sterrenmensen, vertelt Dr. Boylan verder, “waren betrokken bij de bouw van de Grote Piramide in Egypte, lang, lang voor de periode van de historische Farao’s. Zij gebruikten trillingen om antigravitatie-effecten te scheppen voor het verplaatsen van de enorme steenblokken, waarvan het gewicht nog steeds te groot is voor de mogelijkheden van mensen met moderne technologie om op te tillen.”

Voor ons is het interessant om op te merken dat Jane Roberts, die alle Seth-werken schreef, het bouwen van de piramide in precies deze bewoordingen beschreef, lang voordat zulke informatie via andere bronnen aan het algemene lezerspubliek beschikbaar werd gesteld (in haar boek The Education of Over Soul Seven).

Volgens Dr. Boylan’s informatie:

zijn de Bezoekers, een federatie van rassen die in contact staan met de Aarde, ontevreden omdat de grote zeven regeringen van onze ontwikkelde landen contact met Sterrenbezoekers in de doofpot blijven stoppen, en zijn zij gestopt met het proberen te overtuigen van onze regeringen om het doofpotbeleid te beëindigen.
vinden de Bezoekers dat beschaafde mensen anderen niet bombarderen en geen oorlog voeren, en voelen zij de noodzaak om iets te doen tegen het vasthoudende geloof van de bevolking in deze gedragingen.
zijn de Bezoekers tot de conclusie gekomen dat, omdat het jaar 2012, dat onze huidige tijdcyclus beëindigt, nabij is, hun programma van close encounters met mensen te langzaam gaat. Op het hoogtepunt van deze cyclus, zegt Dr. Boylan, zullen Aardse mensen moeten worden “opgehaald” totdat de nieuwe cyclus kan beginnen, en met de huidige snelheid van onderricht zullen niet genoeg mensen psychologisch en sociaal zijn voorbereid op deze ervaring. Daarom…
zijn de Sterrenbezoekers van plan om binnenkort (niet later dan 2006) te beginnen met het verschijnen aan grote groepen burgers op een dusdanige manier dat niemand zal kunnen ontkennen of vergeten wat er gebeurde (het voorbeeld dat Dr. Boylan gaf was het verschijnen van de Bezoekers aan alle mensen in een winkelgalerij).
zijn de Sterrenbezoekers zich ervan bewust dat veel mensen hen zal zien als engelen of heiligen. Zij zeggen ook dat de individuen Jezus en Moeder Maria zullen terugkeren samen met de “andere Grote Leraren”, en dat dan de verdraaiingen van de kerken van de oorspronkelijke boodschap, die zij aan de mensen hadden moeten geven, aan de kaak zullen worden gesteld.
zijn de Bezoekers ook van plan om nauw samen te werken met de religieuze leiders van alle geloven en met de plaatselijke bevolkingsgroepen over de hele wereld.
zal de boodschap van “Heb Uw Naaste Lief” aan de basis liggen van onze toekomstige ervaringen met de Sterrenbezoekers, zodat, zo zegt Dr. Boylan, deze ontmoetingen zullen worden ervaren in de context van een “familiereünie”.

Gaan we het dan toch nog meemaken? Het klinkt erg onwaarschijnlijk, maar als ze komen: ik ben er klaar voor Wat denken jullie hiervan? Ik weet niet wat ik ervan moet denken
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30778305
Misschien dat zij een eind kunnen maken aan de oorlog, haat, verdeeldheid en armoede in de wereld. Ik wacht het maar af en zal denk ik omvallen van verbazing als het ook echt gebeurt.

By the way, ik las in je profiel dat je pas geleden jarig bent. Gefeliciteerd!
  woensdag 21 september 2005 @ 00:28:31 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_30778432
Ik ben benieuwd, alleen dat stukje van die rotsblokken van egypte die we nu nog steeds niet kunnen optillen is een hoopje onzin volgens mij, er zijn machines en constructies die hele bruggen kunnen vervoeren. Maar ik zie het wel, volgend jaar, lijkt me wel een leuke onverwachte wending .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_30778578
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef Netflier het volgende:
Misschien dat zij een eind kunnen maken aan de oorlog, haat, verdeeldheid en armoede in de wereld. Ik wacht het maar af en zal denk ik omvallen van verbazing als het ook echt gebeurt.

By the way, ik las in je profiel dat je pas geleden jarig bent. Gefeliciteerd!
Dank je wel!
We zien wel of ze komen, als het gebeurt dan eet ik mijn schoen op en als ze dan inderdaad een eind aan alle oorlog kunnen maken, zou erg mooi zijn
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
  woensdag 21 september 2005 @ 01:22:20 #5
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_30779940
Waauuw mooie vooruitzichten.
Als je het mij vraagt. We kunnen een helpende hand gebruiken. Laat die aliens maar komen zou ik zeggen.

pi_30780592
quote:
Op woensdag 21 september 2005 01:22 schreef francorex het volgende:
Waauuw mooie vooruitzichten.
Als je het mij vraagt. We kunnen een helpende hand gebruiken. Laat die aliens maar komen zou ik zeggen.

En wat kunnen zij dan wat jij niet kan? Beetje onzinnig, denk ik weleens. Waarom zelf niet de handen uit de mouwen steken ipv het over te laten aan Buitenaardse Wezens ( ) die het dan zogenaamd wel allemaal beter weten

Wij weten heus wel hoe het hier beter kan maar laten het blijkbaar liever over aan Aliens of de Regering of Weet ik veel wie

Zelluf doen, dat is iets wat we als kind altijd zeggen maar blijkbaar ontbreekt het op latere leeftijd om dat door te zetten Jammer wel, wij zijn namelijk veel krachtiger en weten veel beter wat er anders kan hier op aarde dan wie dan ook
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 21 september 2005 @ 07:51:45 #7
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30781289
Morwen, zolang we dat niet massaal beseffen en zolang we worden tegengewerkt door the powers that be schiet 't niet echt op he, misschien dringt de tijd ofzo?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_30781494
het voorbeeld dat Dr. Boylan gaf was het verschijnen van de Bezoekers aan alle mensen in een winkelgalerij
Voor 't zelfde geld denken de mensen dat het een publiciteitsstunt is van éen of andere winkel
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 21 september 2005 @ 08:27:29 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30781593
ik meende te herinneren dat in 2006 een atoomaanval moet plaatsvinden
zo staat het in de geheime bijbelcode en voorspelde meerdere zogenaamde profeten.

over buitenaards bezoek heb ik niks gehoord.
maar sta voor alles open , want hetgeen dat er ook maar iets bestaat in het al , maakt dat alles bestaat in het heelal , dus waarom niet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_30781920
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ik meende te herinneren dat in 2006 een atoomaanval moet plaatsvinden
zo staat het in de geheime bijbelcode en voorspelde meerdere zogenaamde profeten.

over buitenaards bezoek heb ik niks gehoord.
maar sta voor alles open , want hetgeen dat er ook maar iets bestaat in het al , maakt dat alles bestaat in het heelal , dus waarom niet.
Er wordt toch regelmatig gezegd dat aliens pas zouden tussenkomen bij gevaar voor nucleaire vernietiging van de aarde ?
Nou als er in 2006 risico voor een atoomaanval is zouden ze wel es tevoorschijn kunnen komen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 21 september 2005 @ 08:52:01 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30781940
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:28 schreef jogy het volgende:
lijkt me wel een leuke onverwachte wending .
Dat kan niet meer, je verwacht het namelijk al.
The truth was in here.
  woensdag 21 september 2005 @ 10:43:16 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30784323
ik moet het nog zien.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 21 september 2005 @ 11:19:33 #13
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30785302
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef UncleScorp het volgende:

Er wordt toch regelmatig gezegd dat aliens pas zouden tussenkomen bij gevaar voor nucleaire vernietiging van de aarde ?
Nou als er in 2006 risico voor een atoomaanval is zouden ze wel es tevoorschijn kunnen komen ...
Sterker nog, het zou niet meer worden toegestaan dat dergelijke wapens ooit nog gebruikt zouden worden.
pi_30798491
Mocht het werkelijk gebeuren, is iedereen dan klaar voor deze ontmoeting?
  woensdag 21 september 2005 @ 18:45:26 #15
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30798598
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:41 schreef MasterM26 het volgende:
Mocht het werkelijk gebeuren, is iedereen dan klaar voor deze ontmoeting?
misschien een beetje een snuggere vraag maar hoe moet je je voorbereiden dan????
stay frosty
pi_30798715
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

misschien een beetje een snuggere vraag maar hoe moet je je voorbereiden dan????
Dat kan niet, maar ik zou niet in paniek raken, ik zit er juist op te wachten dat ik zoiets een keer kan meemaken, maar je hebt ook van die mensen die gelijk in paniek raken voor het onbekende en helemaal doorslaan, en de boel kort en klein gaan slaan omdat ze denken dat de wereld vergaat
  woensdag 21 september 2005 @ 21:01:52 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_30803179
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat kan niet meer, je verwacht het namelijk al.
Nee, ik verwacht volgend jaar helemaal geen buitenaardse wezentjes, het zou toch best koud op mijn dak vallen als ik op een ochtend wakker wordt met een nieuwsbericht dat er overal op de wereld buitenaardse wezens aan het winkelen zijn ofzo .
Vrijheid
  woensdag 21 september 2005 @ 21:06:08 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_30803358
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:19 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Sterker nog, het zou niet meer worden toegestaan dat dergelijke wapens ooit nog gebruikt zouden worden.
Waarom in de naam van welke god(en) je ook aanhangt ( of niet ) zouden de buitenaardse wezentjes het ook maar een centje boeien wat we met elkaar doen eigenlijk? Ik vind het wel aardig van ze en dergelijke en zal ze ook op mijn blote knietjes bedanken als ze een nucleare oorlog tegen houden, begrijp me niet verkeerd maar toch.
Vrijheid
pi_30803401
quote:
Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef MasterM26 het volgende:

als ze komen: ik ben er klaar voor
MEeéééeeehehehehee, !, !, !.
pi_30803464
Just curious...
Wie zijn die zeven grote regeringen ?
Burnt to the core but not broken
pi_30813583
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef PPL het volgende:
Just curious...
Wie zijn die zeven grote regeringen ?
zoiets?:

rusland
amerika
italie
duitsland
frankrijk
canada
engeland
pi_30814691
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:40 schreef AIRmichael het volgende:

[..]

zoiets?:

rusland
amerika
italie
duitsland
frankrijk
canada
engeland
Wel Italie , maar geen China.
De geografische spreiding is ook niet echt 'eerlijk'

Nou ja... maakt (denk ik) ook niet veel uit voor het topic.
Kwas wel even nieuwsgierig wie de buitenaardsen dan als zeven machtigste regeringen zouden zien.
Burnt to the core but not broken
pi_30814814

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30814824
Met China zullen we pas in de toekomst geconfronteerd worden ...
pi_30832247
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:40 schreef AIRmichael het volgende:

[..]

zoiets?:

rusland
amerika
italie
duitsland
frankrijk
canada
engeland
Mwah, ik denk eerder...

Rusland
Amerika
UK
Frankrijk
Duitsland
China
India

Kan de EU overigens als 1 regering worden aangeduid in dit opzicht?
Want N-Korea en Brazilië lijken me ook wel goede kandidaten.
  donderdag 22 september 2005 @ 19:36:51 #26
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30833709
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]

Ja, die houding hebben kinderen soms ook tegenover hun ouders.

En dan doen de ouders:

En dan doet 't kind even:

Maar later toch weer:
  donderdag 22 september 2005 @ 19:37:40 #27
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_30833735
2006, 2012, 2014 nou, nou we krijgen het druk de komende jaren.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_30844252
......Zolang die klote aliens geen cocktail rietjes in me oren gaan douwen om vervolgens te genieten van een lekkere hersen shake, vind ik alles prima.
Wat is de ware definitie van niets?
  Moderator vrijdag 23 september 2005 @ 09:21:31 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30849696
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:14 schreef Ridvan het volgende:
......Zolang die klote aliens geen cocktail rietjes in me oren gaan douwen om vervolgens te genieten van een lekkere hersen shake, vind ik alles prima.
In jouw geval zal er een alien moeten zijn die geniet van een luchtige shake dan

geintje
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:37:35 #30
118438 no-way
I need a hug !
pi_30853051
How come everyone who`s been abducted claims to be anally probed. These guys come millions of miles to stick a probe up your ass.

And on a more serious note, any alien race observing us would be well advised to stay the hell away. We`ve proven in the past that anything we find that`s different to the way we view our life, we tend to react violently too. And please dont say we`re civilized when we devise high tech methods to kill each other and then in the same breath devise fantastic new methods to save lives.

We`re not civilized, we`re like a 10 yearld boy with a shotgun and ps....it`s loaded.

Aliens listen to me..... RUN FOR YOUR LIVES
this is gonna hurt!!!
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:55:34 #31
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30855109
Men zou maar een bepaalde verifieerbare waarheid aan ons openbaren waar we eenvoudigweg nog niet eerder aan gedacht hebben, waarna we spontaan veranderen in een vredelievend soort.

Het zou zomaar kunnen
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:03:47 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30855364
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:49 schreef MasterM26 het volgende:

[..]

Dat kan niet, maar ik zou niet in paniek raken, ik zit er juist op te wachten dat ik zoiets een keer kan meemaken, maar je hebt ook van die mensen die gelijk in paniek raken voor het onbekende en helemaal doorslaan, en de boel kort en klein gaan slaan omdat ze denken dat de wereld vergaat
beetje nutteloze post dus

ben wel benieuwt lijkt me wel cool
stay frosty
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:26:07 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30856013
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 12:55 schreef Hallulama het volgende:
Men zou maar een bepaalde verifieerbare waarheid aan ons openbaren waar we eenvoudigweg nog niet eerder aan gedacht hebben, waarna we spontaan veranderen in een vredelievend soort.

Het zou zomaar kunnen
Ik heb er alle vetrouwen in.. we gaan alleen nog wel de komende jaren nog door een hoop shit met zn allen.
The truth was in here.
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:29:23 #34
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30856121
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:

Ik heb er alle vetrouwen in.. we gaan alleen nog wel de komende jaren nog door een hoop shit met zn allen.
Waarom denk je dat?
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:33:09 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30856238
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
in 1 woord: mayakalender.
Daar voorspellen ze ook de invloed van buitenaf ons zonnestelsel, en wat de toekomst van de mensheid zou kunnen zijn.
Tis even te veel om uit te leggen in een post of 2, maar gezien de geschiedenis wat de kalender heeft voorspeld, lijkt het me zeer aannemelijk dat ze de toekomst ook juist hebben.
The truth was in here.
  vrijdag 23 september 2005 @ 13:33:11 #36
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30856239
quote:
And on a more serious note, any alien race observing us would be well advised to stay the hell away.
The best evidence that inteligent alien lifeforms exists , is that they never visited us !. (ofzoiets in die trent ......was van C. Sagan of A .Einstein meen ik )
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:28:51 #37
118438 no-way
I need a hug !
pi_30857570
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef merlin693 het volgende:

[..]

The best evidence that inteligent alien lifeforms exists , is that they never visited us !. (ofzoiets in die trent ......was van C. Sagan of A .Einstein meen ik )
Exactly and there has to be intelligent life out there because there`s none down here( Groucho Marks) the three stooges.

[ Bericht 1% gewijzigd door no-way op 23-09-2005 14:57:57 ]
this is gonna hurt!!!
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:52:13 #38
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30858254
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:

in 1 woord: mayakalender.
Daar voorspellen ze ook de invloed van buitenaf ons zonnestelsel, en wat de toekomst van de mensheid zou kunnen zijn.
Tis even te veel om uit te leggen in een post of 2, maar gezien de geschiedenis wat de kalender heeft voorspeld, lijkt het me zeer aannemelijk dat ze de toekomst ook juist hebben.
Heeft de Maya kalender het dan ook over vernietiging of over ellende (m.a.w. "shit")? Of duidt de Maya kalender slechts het einde of het begin van een periode aan?
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:07:33 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30858788
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Heeft de Maya kalender het dan ook over vernietiging of over ellende (m.a.w. "shit")? Of duidt de Maya kalender slechts het einde of het begin van een periode aan?
Hoofdzakelijk duidt ze op een conflict tussen Oost en Westerlijk gedachte goed, en de strijd tegen materie.
Bij een strijd ligt het helemaal aan de welwillendheid van de mensheid, het loslaten van een aantal zaken en tot inkeer komen. Hoe langer men blijft vasthouden, hoe harder de strijd dan. En ja, dat kan behoorlijk destructief zijn.
We moeten er eigenlijk van uit gaan, dat als we tegen de tijd van 2012 niet een bepaald bewustzijnsnivo hebben gehaald als mensheid, het scheppingsplan mislukt is. Dat kan resulteren in een eigen vernietiging ja, echter, met goede hoop denk ik dat we een heel eind kunnen komen. En dat het geen totale destuctie zal worden, maar wel een ommekeer in de mensheid zoals we die nu kennen. Er word ook geduidt op hulp van buiten onze planeet, wie weet gaat het dan om buitenaardse wezens, wie weet krijgt de bijbel gelijk. De tijd zal het uitwijzen.
The truth was in here.
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:17:25 #40
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_30859129
Contact met buitenaards leven zou vrij interessant en verassend zijn. Alleen vind ik het vreemd dat er zo vaak verwacht wordt dat buitenaardsen ons uit de weg ruimen of juist een verheven wijsheid komen brengen. Ik zou eerder verwachten dat ze niet veel slechter of beter zijn dan wij en dezelfde conflicten kennen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:37:20 #41
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30859858
Cyber_rebel, ik zie het zo:

- Als ze kwaadaardig zouden zijn hadden ze ons al lang uit de weg kunnen ruimen
- Als ze net als wij zouden zijn dan waren ze al lang geland en zouden ze ons Democracy Part II, The Zazarian Way door onze strot hebben geduwd

Gezien het feit dat beide scenario's niet tot de realiteit behoren, acht ik de kans groot, dat hun wijsheid inderdaad verheven is t.o.v. de onze

Maar, eventueel wachten ze op het moment waarop ons bevolkingsaantal op het hoogtepunt is, om ons vervolgens te oogsten
pi_30860019
quote:
...en dat de Sterrenmensen vanaf nu met de Mensen zullen spreken via een versneld programma van massacontact.
Nieuw MSN-achtig iets?

De kans dat er iets is buiten deze mooie kleine aardkloot dat zich op een intelligente manier door het leven sleept is natuurlijk zeer aannemelijk gezien de immense schaal van het heelal. De kans dat ze weten waar wij zitten, naar ons toekomen en met ons gaan communiceren lijkt me, vanwege diezelfde schaal, nogal nihil.
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:46:27 #43
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30860154
that'd be the day
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:15:01 #44
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30861059
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef DivineJester het volgende:

De kans dat er iets is buiten deze mooie kleine aardkloot dat zich op een intelligente manier door het leven sleept is natuurlijk zeer aannemelijk gezien de immense schaal van het heelal. De kans dat ze weten waar wij zitten, naar ons toekomen en met ons gaan communiceren lijkt me, vanwege diezelfde schaal, nogal nihil.
Nihil is een uiterste, volgens plan is ook een uiterste.

Wie zal 't zeggen
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:55:08 #45
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30862391
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:15 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Nihil is een uiterste, volgens plan is ook een uiterste.

Wie zal 't zeggen
de kans dan ze ons vinden is al niet al te groot maar de kans dat ze ons vinden terwijl wij (de huidige generatie) leven is nihil.... maar het zou wel erg interresant zijn!
stay frosty
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:49:33 #46
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30863996
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:

de kans dan ze ons vinden is al niet al te groot maar de kans dat ze ons vinden terwijl wij (de huidige generatie) leven is nihil.... maar het zou wel erg interresant zijn!
Als ze maar wel even wachten totdat ik m'n nieuwe TV heb. Het zou zonde zijn als ik hun arrival op die oude afstandse 4:3 set zou moeten gaan aanschouwen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:57:09 #47
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30865928
zou wel leuk zijn, mogen we dan ook vliegen in hun ruimteschepen?
pi_30866006
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Hallulama het volgende:
Cyber_rebel, ik zie het zo:

- Als ze kwaadaardig zouden zijn hadden ze ons al lang uit de weg kunnen ruimen
- Als ze net als wij zouden zijn dan waren ze al lang geland en zouden ze ons Democracy Part II, The Zazarian Way door onze strot hebben geduwd

Gezien het feit dat beide scenario's niet tot de realiteit behoren, acht ik de kans groot, dat hun wijsheid inderdaad verheven is t.o.v. de onze

Maar, eventueel wachten ze op het moment waarop ons bevolkingsaantal op het hoogtepunt is, om ons vervolgens te oogsten
Of: ze zijn er gewoon niet (of tenminste niet bij ons in de buurt)
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:01:52 #49
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_30866056
Daar ben ik van overtuigd !

Maar mogen zij ook eens fietsen op jouw fiets dan ?
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:54:14 #50
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30869207
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:57 schreef Darklight het volgende:
zou wel leuk zijn, mogen we dan ook vliegen in hun ruimteschepen? [afbeelding]
"

Take me on board
their beautifull ship

and show me the world
as i'd love to see it

i'd tell all my friends
but the'll never believe me

they'll think that i'd finally lost it completely
I'd show them the stars and the meaning of life.

They'd shut me away.
But I'd be alright, alright

"
snipje uit Radiohead - Subterranean Homesick Alien
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')