Nope, helaas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef Euc- het volgende:
Ken je toevallig een Jan Marrees?
Dat je het doet om de culinaire ervaring is prima, maar zoals je het hierboven beschrijft vind je het stoer om het geheel te ervaren om een kleinbeetje mee te pochen. Mannetjes van 18 die ook nog eens sigaren gaan roken na afloop neem ik niet serieus. Durf te wedden dat je sigaren roken alleen maar 'erbij vind horen schuine streep stoer vind'. Vind sigaren roken is een way of life. Heb je de sigaren al uitgezocht uberhaubt?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:22 schreef Euc- het volgende:
Idd, we gaan ernaartoe voor de ervaring, daarbij KUN je idd voor 20 euro gaan uit eten, maar wat heb je voor die prijs? Een flink stuk biefstuk en een berg friet.
Nee, het is gewoon de totaal ervaring, de kleine dingetjes die de prijs gewoon goed maken, je komt binnen en wordt welkom geheten, jas wordt aangenomen, dan ga je naar de aperatief ruimte waar je rustig een drankje kunt nemen, de kaart kunt bekijken, je 1e amuse krijgt. Als je iets besteld bij de beste kerel, zal hij dat de hele avond onthouden (of iig ergens opschrijven zodat hij weet wat voor wie is) wat jij eet, geen dingen meer aan tafel als: "voor wie was de biefstuk?" De perfect bij het eten passende wijnen, met verhaaltje van de sommellier, de 7 gangen met alleen de beste en meest exclusieve ingredienten als kaviaar, kreeft, tarbot, krab en ga zo maar door. En als je uitgegeten bent en je na je aperatief en sigaren naar buiten gelopen wordt wordt je jas voor jou gepakt (ze hebben ook nog onthouden welke jas van wie is, of weer opgeschreven, ze hangen de jassen mooi per tafelnummer weg) en na nog een babbeltje wordt de deur achter je dicht gedaan
Het gaat gewoon om de totaal ervaring, niet om alleen het eten.
Volgende week vrijdag al.. kan niet wachten! Alsof ik er zelf zou heengaan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:50 schreef Martijn_77 het volgende:
He het ging hier toch over het bezoek van Euc en Karper aan Parkheuvel?
Hoeveel dagen is het nog voor wij hier de recensie kunnen verwachten?
Great minds think alikequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef karper het volgende:
hotel new york ofzo is ook leuk gaan we met watertaxi.
ben al aan het aftellen!
Dat is toch wel netjes dat ze bellen om te vragen of alles nog door gaat. Is gewoon net die extra servicequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:58 schreef karper het volgende:
ik was vanmiddag aan het vissen telefoon thuis, kom ik thuis me moeder jasper van parkheuvel heeft gebeld.
ik schrik me dood ze hebben toch geen tafel dubbel geboekt?
nee ze wouden nog weten of het door ging!
tuurlijk oke meneer ik zie u vrijdag.
volgens mij moeder werdt mij naam behoorlijk amerikaans uitgesproken![]()
Zo, dus jij kwam daar al voordat ze een ster hadden, en ze kennen je nu nog. Indrukwekkend!quote:Over dat top-restaurant Librije:
Dat is nou een van mijn lievelingsrestaurants toen het nog geen ster had.
Nu het een ster heeft gekregen is het leuke dat ze nog weten wie je bent als je belt
en wilt reserveren ook als het 15 minuten voordat je wilt langskomen.
M.a.w. ze maken voor hun 'trouwe' klanten altijd ruimte en tijd ook al zitten ze vol!
Nee hoor, bij hun is het voor mij altijd smullen en bijna..'klaarkomen' op culinair gebied.
Nee, het is een scheetje en een lekker dingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:41 schreef Euc- het volgende:
Zo ik ben nu bij Karper, ik kan je alvast 1 ding vertellen: hij is geen enge verkrachter ofzo![]()
Vermoord en opgegeten door Karper ben ik bang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:28 schreef Chielus het volgende:
Nog niet terug?///??
Of ze staan nu nog af te wassen......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:46 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Vermoord en opgegeten door Karper ben ik bang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |