Het zijn echt niet alleen "biertopics vol bagger" die onterecht gesloten worden, meestal geven jullie het niet eens een kans...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er blijft genoeg open als je even wat beter kijkt. Wat we met ONZ in ieder geval NIET willen is een continuiteit van biertopics vol bagger. Dan verwijs ik je toch echt naar BeF, daar mag je loos gaan.
nee daar gaat het ook niet om, we willen gewoon iets meer ruimte in ONZ...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Zeik niet Rem, ik postte door een slotje heen, big deal -o-
Je hebt het BEF-topic toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
nee daar gaat het ook niet om, we willen gewoon iets meer ruimte in ONZ...
Omdat het met dat soort topics uit de hand begon te lopen is destijds BeF geopend zodat, er én ruimte is voor dat soort dingen, én de baggerbiertopics tegen te gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef remlof het volgende:
Oh ja en niet steeds dat doorverwijzen naar BeF bij het sluiten van topics... Daar willen de meesten toch niet heen (en waarschijnlijk gelukkig maar voor de BeFfers)
Dan heeft BeF z'n doel gemist, het is gewoon een slowchat geworden waar de meeste ONZers zich niet toe aangetrokken voelen... Geef dan tenminste dàt toe!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het met dat soort topics uit de hand begon te lopen is destijds BeF geopend zodat, er én ruimte is voor dat soort dingen, én de baggerbiertopics tegen te gaan.
En ik vind dat ie het nog goed doet ook, voor wat dat waard is.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Snakey je hebt het al een paar dagen volgehouden
Hulde
Het zijn (feitelijk) pas twee dagen, derde dag is cruciaal natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Snakey je hebt het al een paar dagen volgehouden
Hulde
Oeh, auw, veer in de bips.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik vind dat ie het nog goed doet ook, voor wat dat waard is.
Ik gooi het op zware mishandeling, de dood ten gevolg hebbend.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Doodslag! Moord! Dood door schuld!
Helemaal mee eens. Wat een triest gedoe! Het is gewoon weer hetzelfde als de oude slowchat, wat irritant zeg! Want elk subforum heeft een [SC] topic, behalve [ONZ]!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef zalmsalade het volgende:
[BeF] #187 Bier is tof
kan de titel niet veranderd worden in:
"Janetjes Kutreeks"
Volgens mij heeft ONZ de meeste slowchat topics van allemaal, drie: BeF, de Gijsjes en de homo's...quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat een triest gedoe! Het is gewoon weer hetzelfde als de oude slowchat, wat irritant zeg! Want elk subforum heeft een [SC] topic, behalve [ONZ]!
je vergeet enschede, eindhoven en de gpdquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ONZ de meeste slowchat topics van allemaal, drie: BeF, de Gijsjes en de homo's...
Maar die andere zijn wel echt gesloten kliekjes. Laatst nog op Fok! radio toegegeven door één zo'n Gijsje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ONZ de meeste slowchat topics van allemaal, drie: BeF, de Gijsjes en de homo's...
Die hebben we wel. Alleen noemen wij 'm geen [ONZ SC], maar is gekozen voor de naam [BeF].quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat een triest gedoe! Het is gewoon weer hetzelfde als de oude slowchat, wat irritant zeg! Want elk subforum heeft een [SC] topic, behalve [ONZ]!
Je loopt hier al 2 jaar mee, maar je had hem nog nooit gezien?!quote:
Dat is zeer positief. Dan heeft hij al die tijd niets te klagen gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je loopt hier al 2 jaar mee, maar je had hem nog nooit gezien?!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoiik had een vraagje,
heeft VaderJacob een ban, want hij kan neit meer reageren maar heeft geen mail gehad dat hij een ban heeft.
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op woensdag 21 september 2005 11:30 schreef yvonne het volgende:
VaderJacob, strafbare uitlatingen in ONZ, lang weg.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Over een ban word je niet gemaild, hij wordt in MED gezet.
Als VaderJacob verder nog vragen rond zijn ban heeft, mag hij mailen met forum@fok.nl..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |