Topic reeks voor mensen die van bier (quote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef spenky het volgende:
wat is BeF
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Ik weet dat jullie niet voor elke scheet een TTT uit willen delen. En dat er de laatste tijd redelijk veel "gevallen" zijn. Maar dat prinsjesdat topic is toch wel een richtitge TTT. Leuker dan dat belastingdiens topic waar 10x bijna dezelfde grap wordt gemaakt
Ik neem het mee naar 'achteren'.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Ik weet dat jullie niet voor elke scheet een TTT uit willen delen. En dat er de laatste tijd redelijk veel "gevallen" zijn. Maar dat prinsjesdat topic is toch wel een richtitge TTT.
Ben ik het niet mee eens, maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Leuker dan dat belastingdiens topic waar 10x bijna dezelfde grap wordt gemaakt
Inderdaad... In het Prinsjesdag topic worden bestaande foto's voorzien van een of andere blije tekst, die soms grappig is. Het Belastingdienst topic is zo vele malen beter dan het Prinsjesdagtopic. Het is daar gewoon de droogheid die het een schitterend topic maakt.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar 'achteren'.
[..]
Ben ik het niet mee eens, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Je reinste chantage!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
En tóch haal ik m'n account door de shredder als het Prinsjesdag topic een TTT wordt!
Dat lijkt me het argumentquote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
En tóch haal ik m'n account door de shredder als het Prinsjesdag topic een TTT wordt!
En dat geloven wij?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Jep inderdaad...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
En dat geloven wij?
Met belastingdienst komt 100x hetzelfde voorbij en heb ik niet echt moeten lachen.
Bij prinsjesdag echter wel, wat sommige verzonnen.
Al is het jammer dat ook daar de 'Lex! Mijn kont! Wat doe je?'-foto zo uitgemolken is en die pino-foto.
die zijn doodquote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef EL_REY het volgende:
Waar is insomaniac eigenlijk gebleven? en Jogy?
...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Wat is dit nu godverdomme voor actie!?quote:
Doei BrauN.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat is dit nu godverdomme voor actie!?
Vroeger..., in OvjL's glorietijden was dat topic een kúttopic geweest en gesloten na 3 posts. En nu..., nu is het een TTT?
Ik geef het op.
gevolgd door een slotje...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zijn er dus geen bierdrinkers online.![]()
Dan zuipen ze zich maar door die allergie heen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef remlof het volgende:
Dat eerste biertje op een dag hè?
[..]
gevolgd door een slotje...
die zijn er dus wel, maar die hebben een BeF-allergie, zoals de meeste ONZ users.... *zucht* wanneer snappen jullie dat nou eens
ik probeer het tenminste toch? BeF was al dood sinds 2pm ofzo, ik post, niets... dan open ik toch maar een apart topic en dan komt daar binnen no-time een slot op. Sorry maar ik kan dat echt niet volgenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zuipen ze zich maar door die allergie heen.
Zulke topics worden niks anders als bagger en SC. En daar hebben we geen zin in.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik probeer het tenminste toch? BeF was al dood sinds 2pm ofzo, ik post, niets... dan open ik toch maar een apart topic en dan komt daar binnen no-time een slot op. Sorry maar ik kan dat echt niet volgen![]()
Nou ehmm.. neequote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef zalmsalade het volgende:
[BeF] #187 Bier is tof
kan de titel niet veranderd worden in:
"Janetjes Kutreeks"
Nou, doop ONZ dan maar om in TTT en laat één topic per week open ofzo...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zulke topics worden niks anders als bagger en SC. En daar hebben we geen zin in.
Er blijft genoeg open als je even wat beter kijkt. Wat we met ONZ in ieder geval NIET willen is een continuiteit van biertopics vol bagger. Dan verwijs ik je toch echt naar BeF, daar mag je loos gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, doop ONZ dan maar om in TTT en laat één topic per week open ofzo...![]()
Wat willen jullie nou met ONZ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |