Nee, hij staat vaak vlak boven me als ik een topdag heb. Ik heb nog nooit een etappe gewonnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je houd ook de cijfers van andere bij![]()
Ik 1 keerquote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, hij staat vaak vlak boven me als ik een topdag heb. Ik heb nog nooit een etappe gewonnen.![]()
Mja, we hangen er maar bijquote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Altijd interessanter dan die breipraatjes die volgen als illustere users als Ynske, Twisted, Dawg, Broer en consorten weer achter hun pc plaatsnemen.![]()
ik voel me redelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 09:01 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Heb jij ondanks het tekort wel goed niet geslapen?
Ik 2quote:
Wat heb je gedaan, zeg?quote:
Ik kom later wel terug.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben nog niet geheel aangekleed![]()
In 2 maanden 7000 posts, mja, ik ben redelijk nieuw in de dagcijfersquote:Op woensdag 21 september 2005 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeker aangezien je zo een newbie bent![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:07 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, zeg?
Je heb toch niet de hele nacht nog zitten dubben?![]()
Je houdt het serieus nog bij ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 2 maanden 7000 posts, mja, ik ben redelijk nieuw in de dagcijfers![]()
Nee, het viel me laatst op.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je houdt het serieus nog bij ook.![]()
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het viel me laatst op.
d_h had wat cijfertjes
Dat zeg ik, gammaquote:Op woensdag 21 september 2005 09:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was.![]()
tot laterquote:
Of iets wat er voor moet doorgaanquote:
Het is gewoon bezigheidstherapiequote:Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of iets wat er voor moet doorgaan
Shhhtt, er lopen er hier zat rond die dan pillen willen van hem. Dat is voor velen hier weer een keer wat anders dan krassen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:12 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het is gewoon bezigheidstherapie
Beter...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezellig weg geweest, wat een beetje uitgelopen was
Dat is het voor mij ookquote:Op woensdag 21 september 2005 09:12 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het is gewoon bezigheidstherapie
klopt zeer zekerquote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Beter...
Als het gezellig is geweest maakt het toch niet uit hoe lang je slaapt![]()
Ten minste, dat is mijn ervaring![]()
Dat krassen is een ander subforumquote:Op woensdag 21 september 2005 09:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Shhhtt, er lopen er hier zat rond die dan pillen willen van hem. Dat is voor velen hier weer een keer wat anders dan krassen.
Daar zijn velen hier incognito actief, misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat krassen is een ander subforum
Ik ben er alleen in de SC en lurken om het leedvermaakquote:Op woensdag 21 september 2005 09:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daar zijn velen hier incognito actief, misschien maar goed ook.![]()
Dan zijn de dagen absoluut erg lang.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt zeer zeker
maar niet slapen, en dan gaan werken
en wetende dat je vanaaf als je thuis komt moet opruimen
en dan met je schoonbroer uit eten, en die blijft pitten
betekent weer niet echt op tijd naar bed toe....
dan zijn de dagen lang...
gelukkig heb ik vrijdag vrij
Nou, simpel dan, neuken dan maarquote:Op woensdag 21 september 2005 09:19 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra is vrijdag ook vrij!
Ik heb nog 20 dagen over, ik blijf werkenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef foksuk1981 het volgende:
- moet gewoon werken vrijdag -
gaat niet ik ga naar dat huwelijk weet je nogquote:
Dat is toch het beste vermaak, leedvermaak. Ik kan er zelfs me suf om lachen als het mijn eigen leed is.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er alleen in de SC en lurken om het leedvermaak
je hebt er ook niets voor overquote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat niet ik ga naar dat huwelijk weet je nog
Vluggetje...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb ook nog 21,5 vrije dagen staan voor de rest van dit jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog 20 dagen over, ik blijf werken![]()
![]()
Zelfspot is ook goedquote:Op woensdag 21 september 2005 09:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is toch het beste vermaak, leedvermaak. Ik kan er zelfs me suf om lachen als het mijn eigen leed is.![]()
Mijn cynisme gaat alleen zover dat mensen het niet meer begrijpen. Ik moet vooral lachen om mijn eigen domme acties vaak, maar goed beter geleefd en fouten gemaakt dan niet geleefd en niks beleefd. Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed en dan is het weer tijdelijk kut en dan weer goed. Ups and downs, that's how life is!quote:
En ik krijg al visite...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Idem voor mij. Zoals gezegd, ik zou het zo weer doen, eindelijk word ik weer eens wakker en denk: ja, leuk, weer een nieuwe dag. Ik heb anders gekendquote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ups and downs, that's how life is!![]()
Currently up!![]()
![]()
* Ynske geeft Una een knufquote:
Dat is wel heel vlugquote:
Ik leef en reageer soms wat in extremen, maar ach beter met passie en overtuiging ten onder dan een leven middelmatigheid. Ik heb in ieder geval altijd wat te vertellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem voor mij. Zoals gezegd, ik zou het zo weer doen, eindelijk word ik weer eens wakker en denk: ja, leuk, weer een nieuwe dag. Ik heb anders gekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |