Ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef mart89 het volgende:
als iemand die over een uurtje jarig is![]()
Ow das jammer, maar een uur normaal fietsen is ongeveer 20 km en bij spinning iets van 25 km ofsoquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef diannetjhu het volgende:
@ Brunette, geen idee, er zit geen metertje op die fietsen, maar de les duurt een uur.
Je mag mij morgen besmettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Verkouden, niet zo'n klein beetje ook.
Die ja en daardoor doe ik weer domme dingen die me te veel denken aan een tijd waarin ik me even niet zo eenzaam was... Waarom wil ik hem nog steeds?quote:
Hoi. Van harte.quote:Op woensdag 21 september 2005 06:10 schreef TasmanianDevil het volgende:
Jarig vandaag... en ik moet fucking vroeg beginnen op het werk. Hoi.
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:31 schreef melismay het volgende:
Alsof er niks van mijn plannen gaat komen vandaag
Ik moet helemaal niks!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:15 schreef freud het volgende:
Klote. Vriedin geeft na 3 jaar aan dat ze niet zeker meer weet of ze iets voor me voelt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:32 schreef mrsj het volgende:
Gefrustreerd. ouders hebben gewoon ALTIJD gezeik.
Ja al jaren eigelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]
[afbeelding] dat speelt dan vast wel langer al of niet?
OT:
Ik hou zooveel van zon
Kennen jullie Remi? Van alleen op de wereld?quote:Hoe voel je je nu?
Toevallig afgelopen zondag precies hetzelfde meegemaakt!!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:15 schreef freud het volgende:
Klote. Vriendin geeft na 3 jaar aan dat ze niet zeker meer weet of ze iets voor me voelt.
In de categorie heel flink overdrijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef melismay het volgende:
Alsof ik 2 wereldoorlogen heb moeten oplossen en nog lang niet klaar ben
hier ook, ondanks dat ik het best koud hebquote:Op donderdag 22 september 2005 06:54 schreef mrsj het volgende:
Goed hoor..
samenwonen? gefeliciteerd, leuk zeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef Peregrijn het volgende:
Voel me dubbel...Aan de ene kant zwaar onzeker en gespannen... diffuse plekjes geconstateerd bij mijn moeder, die al een voorgeschiedenis van borstkanker heeft. Volgende week horen we wat het is. Aan de andere kant blij dat ik nu een steun heb aan mijn lief, waarmee ik per 1 december ga samenwonen. Huis gevonden, toch maar niet gedaan, maar we gaan lekker in haar mooie huisje samenwonen
Rare periode dus de laatste weken. Enige wat ik nu doe is eigenlijk afwachten en hopen dat alles met mijn moeder goed komt.
je kan altijd nog part-time gaan werken toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef diannetjhu het volgende:
En ronald stemde er keihard mee in. Maar hallo! ik wil ook graag blijven werken! .
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:27 schreef Loedertje het volgende:
Zwanger Blinky?
Lesje nodig hoe de zaadjes bij het eitje komen? (doorgaans niet via orale sex hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:28 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee.
We houden het voorlopig nog maar bij oefenen
Goed bezigquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Nog steeds bagger, maar toch niet zo ziek meer als gisteren
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:46 schreef Peregrijn het volgende:
Voel me dubbel...Aan de ene kant zwaar onzeker en gespannen... diffuse plekjes geconstateerd bij mijn moeder, die al een voorgeschiedenis van borstkanker heeft. Volgende week horen we wat het is. Aan de andere kant blij dat ik nu een steun heb aan mijn lief, waarmee ik per 1 december ga samenwonen. Huis gevonden, toch maar niet gedaan, maar we gaan lekker in haar mooie huisje samenwonen
Rare periode dus de laatste weken. Enige wat ik nu doe is eigenlijk afwachten en hopen dat alles met mijn moeder goed komt.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Jij hier?
Vervelend van je moeder
Hoop dat t niks ernstigs is...
En leuk dat je gaat samenwonen!
ot: redelijk relaxed maar met hoofdpijn helaas terwijl t de laatste tijd best goed ging. Eindelijk staat er een afspraak met iemand die meer helderheid kan geven over een bepaald iets en hoop dan ook dat dat gaat gebeuren. Verder wel zin in een leuk weekend.
Hee, ik ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef melismay het volgende:
Heb een naar gevoel in mijn maag
Maar, maar volgens hem glijdt het beter en heb je veel beter kans op goede kindjes later als eerst de zaadjes wat in de maagsappen hebben rondgehobbeld, zo zouden ze beter resistent zijn...quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lesje nodig hoe de zaadjes bij het eitje komen? (doorgaans niet via orale sex hoor)
Zwanger?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef melismay het volgende:
Heb een naar gevoel in mijn maag
Technisch onmogelijkquote:
op mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:17 schreef melismay het volgende:
En dat zou ik graag willen, maar ik kan niet bedenken op wie
Ik kan niet EN verliefd op je worden EN je adopteren als zusje hoor!quote:
oh, doe dan maar alleen dat laatstequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kan niet EN verliefd op je worden EN je adopteren als zusje hoor!
Nee h00rquote:
Hé verdomme.. hier kan ik weinig zinnigs op zeggen.! .buiten "ik leef met je mee"quote:
Hij ook vast wel van jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 07:07 schreef mrsj het volgende:
bleuugh
maar ik heb wel van Johnny Depp gedroomd
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
Up & Down... en nu dus weer ff downMorgen is er een mis...
Nu weet ik weer waarom ik alles alleen wil/moet doen... en niemand wil lastig vallen...
Dat zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hij ook vast wel van jou
OT:
Ik ben net klaar met m'n werk voor vanmorgen, dus vanmiddag uitrusten en eens kijken waar ik vanavond uitga
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:42 schreef Twisted_fok het volgende:![]()
was het maar vast wat later vandaag
Gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:52 schreef DarkElf het volgende:
kut, ben echt enorm geschrokken net.
*knuffel*quote:
* arm om schouder slaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef _Cara_ het volgende:
Ik weet ff niets meer....ik voel me vreselijk.....
Sommige dingen veranderen niet... dat weet jequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef _Cara_ het volgende:
Ik weet ff niets meer....ik voel me vreselijk.....
Zoietsquote:Op zondag 25 september 2005 02:42 schreef GF het volgende:
Aslof ik teveel op heb en m'n vrirendin mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |