Ik ook!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef mart89 het volgende:
als iemand die over een uurtje jarig is![]()
Ow das jammer, maar een uur normaal fietsen is ongeveer 20 km en bij spinning iets van 25 km ofsoquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef diannetjhu het volgende:
@ Brunette, geen idee, er zit geen metertje op die fietsen, maar de les duurt een uur.
Je mag mij morgen besmettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Verkouden, niet zo'n klein beetje ook.
Die ja en daardoor doe ik weer domme dingen die me te veel denken aan een tijd waarin ik me even niet zo eenzaam was... Waarom wil ik hem nog steeds?quote:
Hoi. Van harte.quote:Op woensdag 21 september 2005 06:10 schreef TasmanianDevil het volgende:
Jarig vandaag... en ik moet fucking vroeg beginnen op het werk. Hoi.
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:31 schreef melismay het volgende:
Alsof er niks van mijn plannen gaat komen vandaag
Ik moet helemaal niks!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:15 schreef freud het volgende:
Klote. Vriedin geeft na 3 jaar aan dat ze niet zeker meer weet of ze iets voor me voelt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:32 schreef mrsj het volgende:
Gefrustreerd. ouders hebben gewoon ALTIJD gezeik.
Ja al jaren eigelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef T1andonly het volgende:
[..]
[afbeelding] dat speelt dan vast wel langer al of niet?
OT:
Ik hou zooveel van zon
Kennen jullie Remi? Van alleen op de wereld?quote:Hoe voel je je nu?
Toevallig afgelopen zondag precies hetzelfde meegemaakt!!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:15 schreef freud het volgende:
Klote. Vriendin geeft na 3 jaar aan dat ze niet zeker meer weet of ze iets voor me voelt.
In de categorie heel flink overdrijvenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef melismay het volgende:
Alsof ik 2 wereldoorlogen heb moeten oplossen en nog lang niet klaar ben
hier ook, ondanks dat ik het best koud hebquote:Op donderdag 22 september 2005 06:54 schreef mrsj het volgende:
Goed hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |