heks Tanja??quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hoopte ik ook al, ik heb dan ook gevraagd om in de titel te zetten : "The One In Witch Tanja Left"
Nee, hier ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
Die continue zat te vreten is die greppelhoer van een Sjankwal. Moet je maar eens goed opletten wie in die borrelnootjes zit te bunkeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft dagen lopen bunkeren, zodra ik inschakelde zat ze aan een bak borrelnoten of iets anders, dus jammer dan![]()
Ja ik kan echt niet wachten, heel kinderloos Nederland wil zoiets ein-de-lijk eens meemaken natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Gert, volgens mij zei Joost dat hij denkt dat NL haar er nooit uit zal stemmen omdat ze de bevalling in het huis willen meemaken.
Geen probleem mee hier...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jessie het volgende:
Stream 3 en 4 daar zijn de geluiden heel slecht. Meer mensen last van of ligt t aan mij?
Volgens BB is er niks aan de hand hoorquote:21:46Storm in een glas water
De Bewoners zijn nog steeds bezig met de opdracht, maar Tanja heeft echt eten nodig. Ze besluit daarop een hapje te eten. De Bewoners denken nu dat de opdracht mislukt is. Tanja vraagt daarop een bezoek aan de Dagboekkamer aan. Roel: “Ik denk dat door Tanja de opdracht verknald is.” “We horen het zo wel”, zegt Ralph. “We halen het toch al niet dus het maakt niet zo veel uit”, zegt Roel weer. Ook Joost en Linda hebben het over Tanja: “Ik ben benieuwd wat er besproken is?” Maar het lijkt een storm in een glas water.
Ach kom op man. Fietsen mocht ze niet, bandlopen mocht en kon ze niet maar nu hebben ze wat bedacht hoor, haar acht uur werken zonder een fatsoenlijke maaltijd in dr mik. Lekker doordacht weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze heeft dagen lopen bunkeren, zodra ik inschakelde zat ze aan een bak borrelnoten of iets anders, dus jammer dan![]()
Zal wel weer een anti climax worden. Ik denk dat ze gewoon wat nieuw ondergoed zocht ofzo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef BtheBest het volgende:
Ow... jongens (en meiden ;-) ) zou het dan toch gebeuren!! Ik zet een paar extra biertjes koud !!
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"quote:
Mij boeit het niet wie er heeft lopen bunkeren, het gaat erom wie er vandaag zat te zeiken, en dat was onze hangbuikzwijn. En dat terwijl ze genoeg heeft gehad laatste dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die continue zat te vreten is die greppelhoer van een Sjankwal. Moet je maar eens goed opletten wie in die borrelnootjes zit te bunkeren.
Nope had geluid uit staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
Iemand gesprek van die vrouwen nog gevolgd op de slaapkamer? Over wie hadden ze het nou zo negatief?
da's ook geen engelsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha eh, ik bedoel dus : "The One In Where Tanja Left"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |