of uberhauptquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef brother52 het volgende:
![]()
Staat er nog een plaatje open die ik wel weet?
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg om een plaatje die ik wel weet.
Je wilde een plaatje die je wist.. doe ik dat.... is het weer niet goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef brother52 het volgende:
Eliza 'Faith' Dushku, maar die weet iedereen inmiddels wel.
Dat plaatje is altijd goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je wilde een plaatje die je wist.. doe ik dat.... is het weer niet goed![]()
Neem niet aan dat je het over Eliza hebt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
't enige wat me van dat plaatje bijstaat, is dat mevrouw heel wat moest voorstellen, maar dat ik dacht 'Als mijn hond er zo uitzag, schilderde ik ogen op z'n kont en leerde ik 'm achteruitlopen'...![]()
Nee; die tamme heks die nog open staat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef peaceman het volgende:
Neem niet aan dat je het over Eliza hebt...![]()
Wat staat er dan? Heb geen sterrenkijker in mijn oog laten zetten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk dat Peace wel gehoor wil geven aan de tekst op Eliza shirtje hierzo:
[afbeelding]
Anders ik wel...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Zit me er maar mee te pesten!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Anders ik wel...
Wyccie is er nou toch niet.
Heb je een sterrenkijker nodig omdat te zien? Momfert is een betere naam voor je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat staat er dan? Heb geen sterrenkijker in mijn oog laten zetten...![]()
Ik zie een sterke verbetering, dus ik weet niet waar je het over hebtquote:
Stiekem groter maken ondertussenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je een sterrenkijker nodig omdat te zien? Momfert is een betere naam voor je.
Kan ie wel willen maar het zal niet gebeuren....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Berkery het volgende:
Ah, zitten jullie hier
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie een sterke verbetering, dus ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dáár heb ik 's een receptioniste mee over de zeik gekregen:quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef dolle_hond het volgende:
een tamme heks met een bezem zonder steel
Was dat om die opmerking of omdat je uberhaupt binnen kwam?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dáár heb ik 's een receptioniste mee over de zeik gekregen:
'Wat kijk je chagrijnig; wilde je bezemsteel niet starten, vanmorgen ?'
zoals ik een keer tegen een kind zei toen ze vond dat t koekje niet lekker was:quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zeg ik altijd tegen een aangetrouwde nicht. Moet ik daarna altijd wel erg hard rennnen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wie z'n hauptquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef peaceman het volgende:
Was dat om die opmerking of omdat je unerhaupt binnen kwam?
komt ze met de bezem achter je aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zeg ik altijd tegen een aangetrouwde nicht. Moet ik daarna altijd wel erg hard rennnen.
Verbeterd inmiddels mierentreinneukerquote:
...vliegensvlug...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef dolle_hond het volgende:
komt ze met de bezem achter je aan
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komt ze met de bezem achter je aan
[oeber] hauptquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
Verbeterd inmiddels mierentreinneuker![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is ze getrouwd met William H. Macey ?
Is dat Single volgens Imdb?quote:
Nee, da's 'de oren spitsen'...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Single volgens Imdb?
Daarom is ze nog singlequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heet Marisol Nichols, jammer dat ze bij de Scientology is.
Single-tology...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Berkery het volgende:
Daarom is ze nog single
Ik hou niet van hondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja hè ?
Heb ik speciaal voor wyccie uitgezocht...![]()
Dat zou wel eens de reden kunnen zijn idd.quote:
Waarom ben je dan op TH gevallen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hou niet van hondenDat weet je.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Tokay het volgende:
Ga je gang Diaan, van mij mag het.
Pyl is er (nog) niet, misschien voor morgenvroeg...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Deze staat nog open:
[afbeelding]
TH is geen hond!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom ben je dan op TH gevallen?
Alleen Treinsharpeiquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ook niet van een rimpelige Treinsharpei ?
Nee van deze krijg je jubels in je liezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Tokay het volgende:
Die van peaceman is eng, en die wil niemand weten.![]()
Ik doe gewoon lekker brutaal....
[afbeelding]
Kun je misschien níet in dialect praten?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
Nee van deze krijg je jubels in je liezen![]()
Maar die andere leukerd is toch minstens net zo lelijk ?quote:
Elke man begrijpt wat ik bedoel..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kun je misschien níet in dialect praten?!![]()
Dit was een héél belangrijke man hoor!![]()
quote:
Nee zo heet de dame op mijn plaatje nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef BwennieBren het volgende:
Zie ik daar Olivia Newton John?
Daar gáát 't niet om...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
Nee zo heet de dame op mijn plaatje niet![]()
Je bedoelt het verhaaltje waarin wij op elkaar aangewezen waren, omdat wyccie en TH alleen nog maar oog hadden voor elkaar? Ja, dat heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Tokay heb je het zielige verhaaltje van zondag nog gelezen?
Sorry BB je ziet niet O. Newton Johnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef BwennieBren het volgende:
Zie ik daar Olivia Newton John?
Niet lelijk, wel schattig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar die andere leukerd is toch minstens net zo lelijk ?
Alhowel ik dat niet te hard moet roepen. De moeder van m'n concertmaatje heeft zo'n hond.
(Franse buldog, meen ik)
En zeg dus niks negatiefs over 'Herman' (zo heet-ie), want dan heb je 't verbruid...
Ik vind wel dat je goed wordt in Pro Evo Tokay. En Desperate Housewives is best geinig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je bedoelt het verhaaltje waarin wij op elkaar aangewezen waren, omdat wyccie en TH alleen nog maar oog hadden voor elkaar? Ja, dat heb ik gelezen.![]()
Het wordt nu wel heel erg non-fictie, hè?
Is niet echt fictie hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je bedoelt het verhaaltje waarin wij op elkaar aangewezen waren, omdat wyccie en TH alleen nog maar oog hadden voor elkaar? Ja, dat heb ik gelezen.![]()
Het wordt nu wel heel erg non-fictie, hè?
Nope.. 20 dollar daar doet ze niets voor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar gáát 't niet om...
Luistert ze naar die naam ?
Desnoods na bijbetaling van 20 dollar...
Ja maar...je bent toch zeker ook om op te eten ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef wyccie het volgende:
Niet lelijk, wel schattig.
Hondjes doen stout tegen me, ze willen me opeten![]()
Dan is 't Paris Hilton...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef peaceman het volgende:
Nope.. 20 dollar daar doet ze niets voor...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
Ik zie wel ergens in de rimboe Boutros Boutros Gali, maar enfin.![]()
"m"?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef peaceman het volgende:
Weet jij m Pyl? Je bent mijn laatste hoop....
Pardon?quote:
Oh wat ben je lief.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
ja maar...je bent toch zeker ook om op te eten ?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
"m"?
Hmmmmm........laatste hoop, zeg je. Is het dan een schrijver, dan wel schrijfster?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
Ik zie wel ergens in de rimboe Boutros Boutros Gali, maar enfin.![]()
pyl heeft het toch goed? Boutros? Had je al gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Pardon?
Peres de Cuellar, bedoel je waarschijnlijk?
Nee, die is het niet, maar meneer heeft een minstens zo welluidende naam.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef pyl het volgende:
Een Nederlandse schrijfster?
Mag ik even een traantje wegpinken.........?quote:
Mevrouw komt me wel vaag bekend voor. Geef morgen maar wat hintjes, dan komt het wel boven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
laat mijn plaatje maar staan voor morgen.. ik ga tvkijken in bed ofwel binnen een half uur in slaap vallen. Slaap lekker en tot morgen
Jij bent niet romantischquote:
Truste Tongquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.Dit gaat zijn pet te boven. Trusten raders.
Dat ben ik wel, maar ik kreeg slijm op mijn hoofdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet romantisch![]()
[..]
Truste Tong![]()
Nog even een reactie hierop... hij is echt wel romantischquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, maar ik kreeg slijm op mijn hoofd![]()
Truste![]()
Truste![]()
![]()
TH krijgt dus de Slimeraward voor de grootste slijmjurk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, maar ik kreeg slijm op mijn hoofd![]()
Okee, jou geloof ik welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog even een reactie hierop... hij is echt wel romantisch![]()
* is nu echt weg
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
TH krijgt dus de Slimeraward voor de grootste slijmjurk?
[..]
[..]
Welterusten BBquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga ook maar eens![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
Ga je nu ook aan mijn haar trekken?quote:
Nou, dat was ik eigenlijk niet van plan. Maar als jij dat graag wil....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je nu ook aan mijn haar trekken?
Doe maar bij je vriendje. Van mijn Andy Garciakapsel blijf je af! Ik ga wel met Tokay Desperate Housewives kijken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dat was ik eigenlijk niet van plan. Maar als jij dat graag wil....![]()
Ik bedenk me net.... als jij de RJPvD-pimp ben, wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En terecht; tegen jou kan geen eeuwige RJPvD-roem op...![]()
Ik trek aan niemands haren. Ik maak geen ruzie. Ik ben heel liefquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doe maar bij je vriendje. Van mijn Andy Garciakapsel blijf je af! Ik ga wel met Tokay Desperate Housewives kijken.
RJPvD-Queen, natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ik bedenk me net.... als jij de RJPvD-pimp bent, wat ben ik dan?![]()
quote:Ik ben heel lief![]()
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
Peaceman, excuses voor mijn stilzwijgen (telefoon), maar wat ik nog wilde vragen: is dit Emily Barr?![]()
Xaviera Hollander.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedenk me net.... als jij de RJPvD-pimp ben, wat ben ik dan?![]()
Tokay is liever!quote:[..]
Ik trek aan niemands haren. Ik maak geen ruzie. Ik ben heel lief![]()
Weet ik niet; moet je aan 'het' vragen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
Heeft het nog zin om een plaatje te posten?![]()
Nee, want als ik een plaatje post, doe jij een andere postenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Xaviera Hollander.
[..]
Tokay is liever!
Mag altijd. Het verhaaltje kom straks ook nog.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
die dus...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Rebecca De Mornay.
Mooi is dat, hè ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef Tokay het volgende:
TH, nu je verliefd bent, ben je nóg irritanter dan normaal!![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Treinhomo het volgende:
Dan Quayle.
Je haalt fictie en werkelijkheid nu een beetje door elkaar, mr_a.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Die vent uit DH die mevrouw Huber gedood heeft?
Jij hebt me gehersenspoeld met je videootjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je haalt fictie en werkelijkheid nu een beetje door elkaar, mr_a.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
Peaceman: Alphaville ?
Mmmmmmm....ja die ken ik wel, maar daar moet ik toch even een 'rondje' over denken, wyccie.quote:
Hoeft niet meer, je mag thuis blijven :pquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmmmmm....ja die ken ik wel, maar daar moet ik toch even een 'rondje' over denken, wyccie.![]()
'k ben m'n eigen hond...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef pyl het volgende:
Edit: Ik geloof dat TH niet eens een rondje nodig heeft.........
huh?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Die vent uit DH die mevrouw Huber gedood heeft?
Jij luistert ook klassieke muziek uit je zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij mijn RJPvD-muze bent:
'k herken spontaan zelfs culturele dingen...
![]()
[Effe lekker pyl pesten]quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef wyccie het volgende:
Jij luistert ook klassieke muziek uit je zelf.
Doet me meteen denken aan 'De natte neuzen show'...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef dolle_hond het volgende:
en mijn zus dan natte_hond
ik zeg t maar zelf
15 nrs.... zover kom ik niet, jij wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef dolle_hond het volgende:
tears for fears
leuk om 15 nummers van op te noemen he peace
was toch met jou en die playlist?????quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
15 nrs.... zover kom ik niet, jij wel?
volgens mij was ik dat niet, maar oke... hahaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
was toch met jou en die playlist?????
of met cafca?
mijn geheugen, waar ben je?
trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij was ik dat niet, maar oke... haha
ik ga pitten![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij was ik dat niet, maar oke... haha
ik ga pitten![]()
Da's een vrouw....quote:
Ook welterustenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef Treinhomo het volgende:
Welterusten, lieve wyccie...![]()
'k ga proberen van je te dromen....![]()
quote:Andy en Tokay speelde elke dag samen. Na een tijdje ging het allemaal makkelijker. Ze wisten nu van elkaar wat ze leuk vonden. Andy haalde niet zoveel rotgeintjes meer uit en Tokay was een stuk brutaler geworden. Juffrouw Diaan vond dat ze allebei beter waren geworden van hun vriendschap. TH en Wyccie deden nog steeds alles samen. Het was nog steeds niet goed gekomen sinds die ruzie. Ineens kwamen rechercheur Peaceman en rechercheur DH de klas in. Ze vroegen of juffrouw Diaan even naar de gang kon komen.
Na een paar minuten kwam juffrouw Diaan de klas weer in. Andy en Tokay moeten onmiddellijk naar huis. Het is voor jullie eigen veiligheid. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH brengen jullie thuis zei juffrouw Diaan aangeslagen. Mijn vader en moeder zijn op hun werk zei Tokay. Tokay ging met Andy mee naar huis. Ze begrepen niet wat er aan de hand was. Andy zette zijn tv aan en ineens zagen ze een politiebericht. Scrutinizer was ontsnapt. Hij wil wraak op ons fluisterde Andy. Tokay begon hard te huilen. Ze was erg bang. Niet bang zijn Tokay. Wij worden bewaakt door de politie. En rechercheur Peaceman en rechercheur DH hebben hem zo te pakken. Toch was Tokay niet gerustgesteld. Tokay en Andy gingen maar Playstationen. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren druk op zoek naar Scrutinizer. Ze gingen vragen stellen bij alle supermarkten in de stad. Hij moest toch een keer boodschappen doen zei rechercheur DH. Burgermeester BwennieBren eiste snel resultaten, ze wou geen loslopende boef in haar stad. De gemene Scrutinizer zat ergens op een woonboot aan de rand van de stad. Hij had gezien dat Andy en Tokay onder politiebewaking stonden. Maar die andere twee kon hij mooi grijpen. Hij stapte in zijn Mini Cooper en reed richting de Fokstraat. TH en Wyccie liepen nog gewoon buiten te wandelen met de pinguïns en Treinsharpei. De agent was in gesprek met meneer Tong. Wat heeft dat rotjoch van een Andy misdaan agent?vroeg hij. Ineens kwam daar de man in de grijze regenjas en de gleufhoed weer, hij stapte uit zijn mini. Hij greep TH en Wyccie en sleurde ze naar de Mini Cooper. Berk die op de hoek van de straat stond rende met zijn fototoestel er op af. Andy en Tokay stormde naar buiten. Rechercheurs DH en Peaceman stapte uit hun auto. Ze rende ook op Scrutinizer af maar die startte zijn auto en wou weg rijden. Andy wou nog op de auto springen maar rechercheur Peaceman trok hem op tijd terug. De Mini Cooper met TH en Wyccie erin verdween uit het zicht. Berk stopte met foto’s maken. Scrutinizer zat gemeen te lachen achter het stuur.
TH, het verliefd zijn maakt je ook scherper.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
Alan Rickman.
Wordt morgen vervolgd..............quote:Op woensdag 21 september 2005 00:02 schreef Tokay het volgende:
Oeh, mr_a, een heuse ontvoering!Spanning en sensatie in de Fok!straat!
Mijn cavia krijgt er buikpan van, zo spannend vindt-ie het!
quote:
Wil er ook niet mee stoppen hoor. Wees gerust.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Oeh, wat zou de boze Scrut met TH en mij van plan zijn? Spannend!
Je moet trouwens niet stoppen met het schrijven van deze verhaaltjes! Ik vind ze heel erg leuk.
Ik zet zijn kooi straks in mijn kamertje. Dat mag wel niet van papa en mama, maar ik doe het stiekem toch.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Wordt morgen vervolgd..............
Hopelijk kan Tokavia wel slapen vannacht.![]()
Die pinguïns van Wyccie en Treinsharpei zijn ook helemaal van slag. Mijn schildpad is gewoon zichzelf. Hij sjokt rustig door zijn hokje.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zet zijn kooi straks in mijn kamertje. Dat mag wel niet van papa en mama, maar ik doe het stiekem toch.![]()
Oh, ik wist helemaal niet dat het een landschildpad was. Die kunnen heel groot worden!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die pinguïns van Wyccie en Treinsharpei zijn ook helemaal van slag. Mijn schildpad is gewoon zichzelf. Hij sjokt rustig door zijn hokje.
Hij is ook vrij groot en heel lief.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik wist helemaal niet dat het een landschildpad was. Die kunnen heel groot worden!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Mel Brooks
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Wanneer gaan jij en TH op date Wyccie?
Geen dateplannen Wyccie? Waarom heb ik eigenlijk de strijd verloren? Omdat ik geen foto's plaatste of omdat ik niet lief genoeg ben?quote:
Ik durf niet, ben verlegen.quote:
Niet omdat je geen foto's plaatst, dat zou heel stom zijn.quote:Waarom heb ik eigenlijk de strijd verloren? Omdat ik geen foto's plaatste of omdat ik niet lief genoeg ben?
Daar is TH dan mooi klaar mee.quote:
Je vind hem dus echt leuk. En ik dus een fortuin aan bloemen uitgegeven voor jan joker.quote:Niet omdat je geen foto's plaatst, dat zou heel stom zijn.
Ik denk dat TH en ik meer gemeen hebben. En hij geeft me kriebels in mijn buik![]()
Dat is een schrale troost.quote:Jij bent ook heel lief hoor!
Sorryquote:Op woensdag 21 september 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar is TH dan mooi klaar mee.
[..]
[..]
Je vind hem dus echt leuk. En ik dus een fortuin aan bloemen uitgegeven voor jan joker.
[..]
Dat is een schrale troost.
Apology accepted.quote:
Zal ze vanaf nu wel naar andere dames sturen, aangezien ik niet in andermans vaarwater wil zitten.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef wyccie het volgende:
En natuurlijk bedankt voor de bloemen!
Helaas heb ik geen groene vingers, ze gaan zo gauw dood bij mij![]()
quote:
en er ontbloeit hier een heuse liefde, leuk om er getuige van te zijnquote:Wyccie:
Ik denk dat TH en ik meer gemeen hebben. En hij geeft me kriebels in mijn buik![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef Tokay het volgende:
Is het Lulu?
Toch van ABBA ?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:40 schreef pyl het volgende:
Bolko!
Nope, noch Leibovitz, noch Faltskog (wie is dat?).
Muze.
O die. Tjonge zeg, ik zal nog 'ns iets vragen.........quote:Op woensdag 21 september 2005 09:42 schreef Tokay het volgende:
Ja, die blonde van ABBA. Tssss, dat pyl dat niet weet zeg!![]()
quote:Is het Nico?
Wie?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:46 schreef Tokay het volgende:
Ik bedoel niet die Nico van Eigen Huis en Tuin, pyl!![]()
quote:
Nee, ook niet.quote:
Da's wel heeeeeeeeeeeeeel erg diep van binnen, hè?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:51 schreef Treinhomo het volgende:
Diep van binnen ben ik ook een heel verlegen, timide en bedeesd jongetje hoor...
Nope.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:51 schreef Treinhomo het volgende:
Charlotte Rampling ?
Nee hoor, verre van.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:52 schreef Tokay het volgende:
Britt Eklund?
Jij kent hoe dan ook minstens twee (van de tientallen) liedjes (of nummers, songs, hoe heet dat in de populaire cultuur?) die voor haar zijn geschreven...........quote:Op woensdag 21 september 2005 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
hmm volgens mij ken ik haar wel, maar kom er even niet op.
quote:
Zelfreflectie is okay...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:51 schreef pyl het volgende:
Da's wel heeeeeeeeeeeeeel erg diep van binnen, hè?
Hehe...........bijna zo laat dat ik er niet meer blij mee ben..............maar goed:quote:Op woensdag 21 september 2005 10:03 schreef Tokay het volgende:
Patty Boyd?
En dat is dan een van mijn béste eigenschappen...........quote:
Is het zo bedroevendquote:
Vind je het dan geen lekker ding, Z?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:22 schreef Z het volgende:
Brrrrr
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vind je het dan geen lekker ding, Z?![]()
Een onaangename stem en toch hits? hmm ben erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef Tokay het volgende:
Ze heeft een eh, vrij onaangename stem, zeg maar.![]()
O ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef dolle_hond het volgende:
bonny teiler
Bonnie Tylerquote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef dolle_hond het volgende:
bonny teiler
Dat zou weleens goed kunnen zijn ja. al ingehaald door Tokay.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef dolle_hond het volgende:
bonny teiler
Ik vind Total Eclipse of the Heart eigen wel een mooi liedquote:Op woensdag 21 september 2005 10:41 schreef Tokay het volgende:
Van die heerlijke nummers als Total Eclipse of the Heart en It's a heartache...![]()
Dat kan toch? Maakt mij niets uit hoor! Smaken verschillen!!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Total Eclipse of the Heart eigen wel een mooi lied![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |