of uberhauptquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef brother52 het volgende:
![]()
Staat er nog een plaatje open die ik wel weet?
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg om een plaatje die ik wel weet.
Je wilde een plaatje die je wist.. doe ik dat.... is het weer niet goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef brother52 het volgende:
Eliza 'Faith' Dushku, maar die weet iedereen inmiddels wel.
Dat plaatje is altijd goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je wilde een plaatje die je wist.. doe ik dat.... is het weer niet goed![]()
Neem niet aan dat je het over Eliza hebt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
't enige wat me van dat plaatje bijstaat, is dat mevrouw heel wat moest voorstellen, maar dat ik dacht 'Als mijn hond er zo uitzag, schilderde ik ogen op z'n kont en leerde ik 'm achteruitlopen'...![]()
Nee; die tamme heks die nog open staat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef peaceman het volgende:
Neem niet aan dat je het over Eliza hebt...![]()
Wat staat er dan? Heb geen sterrenkijker in mijn oog laten zetten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk dat Peace wel gehoor wil geven aan de tekst op Eliza shirtje hierzo:
[afbeelding]
Anders ik wel...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
Zit me er maar mee te pesten!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Anders ik wel...
Wyccie is er nou toch niet.
Heb je een sterrenkijker nodig omdat te zien? Momfert is een betere naam voor je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat staat er dan? Heb geen sterrenkijker in mijn oog laten zetten...![]()
Ik zie een sterke verbetering, dus ik weet niet waar je het over hebtquote:
Stiekem groter maken ondertussenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je een sterrenkijker nodig omdat te zien? Momfert is een betere naam voor je.
Kan ie wel willen maar het zal niet gebeuren....quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef Berkery het volgende:
Ah, zitten jullie hier
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie een sterke verbetering, dus ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dáár heb ik 's een receptioniste mee over de zeik gekregen:quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:50 schreef dolle_hond het volgende:
een tamme heks met een bezem zonder steel
Was dat om die opmerking of omdat je uberhaupt binnen kwam?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dáár heb ik 's een receptioniste mee over de zeik gekregen:
'Wat kijk je chagrijnig; wilde je bezemsteel niet starten, vanmorgen ?'
zoals ik een keer tegen een kind zei toen ze vond dat t koekje niet lekker was:quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zeg ik altijd tegen een aangetrouwde nicht. Moet ik daarna altijd wel erg hard rennnen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wie z'n hauptquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef peaceman het volgende:
Was dat om die opmerking of omdat je unerhaupt binnen kwam?
komt ze met de bezem achter je aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zeg ik altijd tegen een aangetrouwde nicht. Moet ik daarna altijd wel erg hard rennnen.
Verbeterd inmiddels mierentreinneukerquote:
...vliegensvlug...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef dolle_hond het volgende:
komt ze met de bezem achter je aan
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komt ze met de bezem achter je aan
[oeber] hauptquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef peaceman het volgende:
Verbeterd inmiddels mierentreinneuker![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is ze getrouwd met William H. Macey ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |