Schoen opetenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:16 schreef Ciscus het volgende:
Dat naamt shirt (schrijffout, ben nog lang niet wakker) vraagt om de naam Van Bommel....
Maar echt, als Van Bommel niet meegaat naar Duitsland, dan koop ik eeen Oranje shirt met zijn naam.
Inderdaad. Als ik iets verschrikkelijk vind is het wel een WK waar 15 landen exact dezelfde Nike-shirts hebben en 15 precies dezelfde Adidas-tenues. Ja met wat andere kleurtjes her en der natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben al lang blij als we geen standaardshirt krijgen die voor 20 andere landen ook gemaakt wordt, dus we wachten af. Maar dit klinkt in ieder geval goed.
Wanneer was het voor het laatst dat maar 1 of 2 teams dezelfde shirtsponsor hadden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik iets verschrikkelijk vind is het wel een WK waar 15 landen exact dezelfde Nike-shirts hebben en 15 precies dezelfde Adidas-tenues. Ja met wat andere kleurtjes her en der natuurlijk.
Tja, nu hebben 1 of 2 shirtsponsors alle teams... en krijg je standaardmateriaal. Nike zit nog geen 10 jaar in het voetbal, dus zo lang is dat niet geleden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wanneer was het voor het laatst dat maar 1 of 2 teams dezelfde shirtsponsor hadden?
10 jaar nog maar?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja, nu hebben 1 of 2 shirtsponsors alle teams... en krijg je standaardmateriaal. Nike zit nog geen 10 jaar in het voetbal, dus zo lang is dat niet geleden.
Toen had Adidas toch die keepershirts met die blokjes. Viel me toen ook voor het eerst op dat al gestandaariseerd werd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
11 om precies te zijn. WK '94 zijn ze begonnen.
Dat lgo blijft ook enorm plakken als je zweet, dat is wat minder fijn. Ik ben overigens echt fan van duitse shirts, ze hebben daar wat meer lef (of gewoon minder smaak natuurlijk). Ik vind die van Werden Bremen met oranje/groen echt geweldig. Die sokken zijn alleen minder. In Nederland vind ik geen enkel shirt echt interessant (naast de historische schoonheid).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:31 schreef DeTolk het volgende:
mooi shirt van Wolfsburg, alleen grote logo is jammer
Mooi hoor,wit met zwarte lettertje. Wel een rare tekst, is dat een sponsor?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Zoiets wordt het uitshirt van Oranje. Erg mooi traditioneel.
Lijkt wel op de Besiktas shirt van vorig seizoen (2004-05)...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |