Interessant.quote:Bij de nieuwe live talkshow Spuiten & Slikken ondervinden de reporters de onderwerpen seks en drugs aan den lijve. Vanaf 10 oktober behandelt BNN van 23.00 tot 23.45 uur op Nederland 2 de onderwerpen seks en drugs.
De uitzending wordt gepresenteerd door Sophie Hilbrand en reporters Filemon Wesselink en Ties van Westing doen verslag van hun seks- en drugsexperimenten. In de studio ontvangt Hilbrand gasten die hun mening geven over de onderwerpen. Kijkers kunnen tijdens de live uitzending meepraten over seks en drugsgebruik.
Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs. Iedere uitzending gebruikt hij een variant. "Filemon probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug", aldus een woordvoerder van BNN. "Zo gaat hij op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn, en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt."
Oud Atletico Ananas-speler Ties van Westing neemt het onderwerp seks onder handen. Ties is recensent en trekt zich aan het begin van de live-uitzending terug in een speciaal privé vertrek. Hier staat het Gooise matras hem al op te wachten met telkens een nieuw seksueel experiment. "Zo onderzoekt Ties, achter gesloten deuren, of het nu fijner is om door een man óf door een vrouw gepijpt te worden én kijkt Ties of hij lenig genoeg is voor het acrobatisch neuken. Aan het einde van de show worden de deuren weer geopend en vertelt Ties over zijn nieuwste bevindingen."
Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio bij BNN.
Dat vind ik heel stom van die presentator...Iedereen weet dat het gevaarlijk en verslavend dat spul isquote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Roellio het volgende:
Heroïne en opium is zwááár verslavend en ronduit gevaarlijk... Ik ga zeker kijken maar volgens mij is die presentator niet helemaal wijs.
Het is niet gevaarlijk mits je goed spul hebt. Verslavend zeker welquote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Roellio het volgende:
Heroïne en opium is zwááár verslavend en ronduit gevaarlijk... Ik ga zeker kijken maar volgens mij is die presentator niet helemaal wijs.
Tuurlijk niet, er zal duidelijk bij vermeld staan dat je het niet thuis moet uitproberenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dalijk gaan de kansloze pubers het weer nadoen, net als bij jackass..
CDAquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef outcast_within het volgende:
nu maar hopen dat niet zon duffe actiegroep ammaal gaat lopen klagen en bitchen
Inderdaad, die gast is echtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
Klinkt interessant, ik ga zeker even kijken wanneer een en ander online staat en ik tijd heb. Die Filemon vind ik altijd zo geniaal, met z'n interviews in de Betuwe enzo. Prachtige kerel; ik vraag me echt af waar ze die vent vandaan hebben. Wat een genie.
Ik geniet er altijd van hoe hij iedereen voor lul zet door zich als een complete randdebiel voor te doen. Dat is zó knap en zeldzaam. André van Duin had er ook een handje van in sommige shows, toen hij bijvoorbeeld een keer wat vage motorrijdende figuren in de studio had. En met z'n wedstrijdje voor dieren, met al die gekke mensen met hun kansloze huisdieren.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:09 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast is echt![]()
Na de Betuwe was ik hem even kwijt, maar met Try Before You Die en dit programma komt ie sterk terug.
Waarom is dat volgens jou een mongool?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef BennyNL het volgende:
Filemon is echt een mongool, hopelijk neemt tie een overdosis![]()
Het lijkt me, als ik het zo lees, juist een prachtige manier om dit soort dingen realistisch en rationeel te benaderen. Het grootste gevaar van drugs zit hem in de onwetendheid. Hoeveel mensen van een aantal generaties terug zijn er niet schichtig als het op wiet aankomt?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
Misschien moeten ze dat maar niet doen.
Jongeren identificeren zich graag met populaire radio- en televisiepersoonlijkheden.
Voor jongeren die niet al te stevig in hun schoenen staan en daardoor de wereld van de televisie niet goed van de échte wereld kunnen onderscheiden best wel link. Hier komen ongelukken van... Wat ik je brom...
Net eventjes de afleveringen van I Love The Betuwe opgezocht op de BNN site. Ik kom de nacht wel doorquote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd van hoe hij iedereen voor lul zet door zich als een complete randdebiel voor te doen. Dat is zó knap en zeldzaam. André van Duin had er ook een handje van in sommige shows, toen hij bijvoorbeeld een keer wat vage motorrijdende figuren in de studio had. En met z'n wedstrijdje voor dieren, met al die gekke mensen met hun kansloze huisdieren.![]()
wk onder 20 zeker niet gezien?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een mongool?
en dat helpt? verstandige jongeren kijken niet eens, van die halvegaren worden nu over de streep getrokken, net als Jack Ass , dont try this at home........lieverds, je weet dat t gevaarlijk is he? .. tuurliujk! meteen proberen. waarom zenden ze dit uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef patty het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er zal duidelijk bij vermeld staan dat je het niet thuis moet uitproberen [afbeelding]
Het ligt helemaal aan de wijze waarop het gepresenteerd wordt. Ik vrees een lacherig en stoer programma waarin plichtmatig op de gevaren wordt gewezen. Ik hoop eigenlijk dat niet alleen de test zal worden gepresenteerd waarbij het hilariteit troef is maar ook de blower met keelkanker en de hopeloos verrottende grafjunk een plaatsje krijgen. Ik hoop vooral dat BNN goed inschat hoe gevoelig en gevaarlijk de materie is waarmee zij zich inlaten.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het lijkt me, als ik het zo lees, juist een prachtige manier om dit soort dingen realistisch en rationeel te benaderen. Het grootste gevaar van drugs zit hem in de onwetendheid. Hoeveel mensen van een aantal generaties terug zijn er niet schichtig als het op wiet aankomt?
yep, al wat op TV komt is " vet cool"quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dalijk gaan de kansloze pubers het weer nadoen, net als bij jackass..
denk maar niet dat ze dat laten zien, gewoon een geschifte die ff van de wereld afraakt en erna zecht dat je dit niet moet doen, met moeite,quote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het ligt helemaal aan de wijze waarop het gepresenteerd wordt. Ik vrees een lacherig en stoer programma waarin plichtmatig op de gevaren wordt gewezen. Ik hoop eigenlijk dat niet alleen de test zal worden gepresenteerd waarbij het hilariteit troef is maar ook de blower met keelkanker en de hopeloos verrottende grafjunk een plaatsje krijgen. Ik hoop vooral dat BNN goed inschat hoe gevoelig en gevaarlijk de materie is waarmee zij zich inlaten.
Wij delen een vermoeden.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
denk maar niet dat ze dat laten zien, gewoon een geschifte die ff van de wereld afraakt en erna zecht dat je dit niet moet doen, met moeite,
achtergrond bij BNN? lachen. zogenaamd spraakmakend, , verder niks.
als we dat hebben kijkt niemand, en daar gaat t om...ik hoor t wel, ik ga t niet eens kijken, ik heb t genoeg gezien. {werk)quote:Op donderdag 22 september 2005 01:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Wij delen een vermoeden.
Ik hoop dat we ongelijk hebben.
Ik ga wel een keertje kijken.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als we dat hebben kijkt niemand, en daar gaat t om...ik hoor t wel, ik ga t niet eens kijken, ik heb t genoeg gezien. {werk)
Oftewel, Filemon is een junk en hij wil er graag landelijk respect voorquote:en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt.
Ik hoop vooral dat een en ander eerlijk belicht wordt, en dat naderhand Filemon en die andere knakker goed uitgehoord worden. Iemand coke zien snuiven is niet bijzonder, maar ik wil wel eens eerlijk horen wat zo iemand daar van vindt.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het ligt helemaal aan de wijze waarop het gepresenteerd wordt. Ik vrees een lacherig en stoer programma waarin plichtmatig op de gevaren wordt gewezen. Ik hoop eigenlijk dat niet alleen de test zal worden gepresenteerd waarbij het hilariteit troef is maar ook de blower met keelkanker en de hopeloos verrottende grafjunk een plaatsje krijgen. Ik hoop vooral dat BNN goed inschat hoe gevoelig en gevaarlijk de materie is waarmee zij zich inlaten.
Nou, het kan me niet schelen wie er beter is.quote:"Zo onderzoekt Ties, achter gesloten deuren, of het nu fijner is om door een man óf door een vrouw gepijpt te worden..."
Ik ben vooral benieuwd of het breed maatschappelijke gevolg van coke wordt belicht.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat een en ander eerlijk belicht wordt, en dat naderhand Filemon en die andere knakker goed uitgehoord worden. Iemand coke zien snuiven is niet bijzonder, maar ik wil wel eens eerlijk horen wat zo iemand daar van vindt.
Eens...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het breed maatschappelijke gevolg van coke wordt belicht.
Zouden ze ermee te koop gaan lopen dat je op den duur compleet paranoide wordt en je neusschot langzaam verdwijnt... of dat je van crack in één keer zo verslaafd bent als een deur... of dat de kostprijs van dure drugs je helemaal ten gronde richten... hoe de maatschappij je uitkotst als je afglijdt en je vrienden je opeens helemaal niet meer zo leuk vinden... enz enz enz...
Het zou BNN sieren als ze de oppervlakkigheid voorbij gaan en de diepere gevolgen van drugs (en drank) gebruik durven te tonen. Wat iemand van dat ene shot/snuif/blowtje vindt boeit me geenszins. Wat iemand van zijn derde jaar coke vindt als-ie het eigenlijk niet meer kan betalen en half verknipt begint te raken... dáár ben ik benieuwd naar. Nouja... Ik weet eigenlijk wel wat die er van vinden maar ben benieuwd of BNN zich eraan zal wagen de zelfkant van drugs/drank gebruik uit te lichten.
voor wat?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oftewel, Filemon is een junk en hij wil er graag landelijk respect voor
vooroordelen? zijn die er dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef CasB het volgende:
Dit is misschien wel een goed programma om alle vooroordelen uit de wereld te helpen...alhoewel, de ene mens is de andere niet
als je je eigen grenzen kent is er niks aan de hand. Een paar vrienden van me zaten zwaar aan de drugs en zijn nu weer op het goede pad. Dus het ligt echt niet aan de drugs, maar aan jezelf. Als je een mietje bent zul je idd wel verslaafd raken, en dat is slecht, net als roken en bier. ben je sterk dan is er niet zo heel veel aan de handquote:Op donderdag 22 september 2005 01:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vooroordelen? zijn die er dan?
hallo, jee, de hele jeugd is verknipt als ze alles maar voor goed aannemen,
Drugs are bad !! en dat zijn ze echt. hoezo vooroordelen? t zal goddomme je eigen kind zijn , dat je kwijtraakt,
hoe komt t. Ehhh..gezien op tv?
je mag ze wel wijzer maken, maar niet op deze manier.
vind het idd. nogal een gevaarlijk programma, als ik dat zo hoor. Het probleem met drugs is juist het drempelgedrag. Als je eenmaal iets hebt gebruikt is de kans groot dat je de 2e keer dat je mogelijkheid hebt die drugs te gebruiken, dat gewoon nogmaals doet. Mensen die de lichaamlijke schade die drugs aanricht negeren, lopen hierdoor veel kans op blijvende schade, mentaal&fysiek.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:52 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
voor wat?
dat hij ervoor betaald krijgt? trieste TV, maar ik heb goede hoop op een overdozis, dit zit niet in , deze drugs komen niet van de straat, hoe nep...voor dat ik t gezien heb, de echte wereld, en t leed erachter laten ze toch niet zien.
Lieg niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
vind het idd. nogal een gevaarlijk programma, als ik dat zo hoor. Het probleem met drugs is juist het drempelgedrag. Als je eenmaal iets hebt gebruikt is de kans groot dat je de 2e keer dat je mogelijkheid hebt die drugs te gebruiken, dat gewoon nogmaals doet. Mensen die de lichaamlijke schade die drugs aanricht negeren, lopen hierdoor veel kans op blijvende schade, mentaal&fysiek.
Dit programma komt op me over als drugspromotie.
Niet gedacht dat ik snel zo'n opa-standpunt in zou nemen wat betreft vrijheid van journalistiek, maar dit gaat echt wel tever, niemand zit te wachten op één of andere junk die lukraak LSD gaat likken (Waar zn moeder bij is, zozo! Hij is al een hele vent! ....), heroine & coke gebruikt en dat allemaal in het kader van "een realistisch beeld geven" . Flikker toch op.
Als je een realistisch beeld wil, ga maar naar de gemiddelde arbeiderswijk waar je tienermoeders van twitchende heroinebabies vindt, die scheel kijken van de hoeveelheid coke die ze weg hebben geploft, en die elke 1e vd maand 5 gram heroine halen van het geld wat wij op tafel leggen .
Ja precies, en als je harddrugs op nationale TV "realistisch brengt", dan heb je weer 300 000 mongooltjes erbij die opeens zoiets hebben van, Oh dus drugs gebruiken is okay, wat die gast daar allemaal zegt bevalt me wel, laat ik ook eens wat gaan expirimenterenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:08 schreef CasB het volgende:
[..]
als je je eigen grenzen kent is er niks aan de hand. Een paar vrienden van me zaten zwaar aan de drugs en zijn nu weer op het goede pad. Dus het ligt echt niet aan de drugs, maar aan jezelf. Als je een mietje bent zul je idd wel verslaafd raken, en dat is slecht, net als roken en bier. ben je sterk dan is er niet zo heel veel aan de hand![]()
Nou kijk, dat is nu juist het enige waar je continu wél wat over hoort op televisie, en het verhaal wat iedereen wel kent. Dat clichébeeld hoop ik juist niet te zien bij dit programma.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het breed maatschappelijke gevolg van coke wordt belicht.
Zouden ze ermee te koop gaan lopen dat je op den duur compleet paranoide wordt en je neusschot langzaam verdwijnt... of dat je van crack in één keer zo verslaafd bent als een deur... of dat de kostprijs van dure drugs je helemaal ten gronde richten... hoe de maatschappij je uitkotst als je afglijdt en je vrienden je opeens helemaal niet meer zo leuk vinden... enz enz enz...
Het zou BNN sieren als ze de oppervlakkigheid voorbij gaan en de diepere gevolgen van drugs (en drank) gebruik durven te tonen. Wat iemand van dat ene shot/snuif/blowtje vindt boeit me geenszins. Wat iemand van zijn derde jaar coke vindt als-ie het eigenlijk niet meer kan betalen en half verknipt begint te raken... dáár ben ik benieuwd naar. Nouja... Ik weet eigenlijk wel wat die er van vinden maar ben benieuwd of BNN zich eraan zal wagen de zelfkant van drugs/drank gebruik uit te lichten.
Knap 'gezegt'.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef Scarafax het volgende:
Presentators die 'live' drugs gaan gebruiken?![]()
Tssst van mij mogen ze zichzelf doodspuiten/snuiven/slikken... lekker belangrijk...
Yup, net als speed, xtc en paddo's. En ik vind mensen die onwijs dronken zijn nog steeds gevaarlijker dan mensen die zo stoned zijn als een kanarie...maargoed, dat is een andere discussiequote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou kijk, dat is nu juist het enige waar je continu wél wat over hoort op televisie, en het verhaal wat iedereen wel kent. Dat clichébeeld hoop ik juist niet te zien bij dit programma.
Hoe vaak krijg je nu iemand te zien die voor dat eerst een spuit in zijn arm zet, en vertelt wat 'ie ervan vindt? Ik bedoel, je kunt het ook allemaal wel zelf doen, maar ik vind het zeker boeiend om het eens te zien. Of ik ooit heroïne probeer moet ik nog maar eens zien.
Volgens mij heb jij echt geen flauw idee hoeveel mensen regelmatig hard drugs gebruiken, en niet op straat rondzwerven. Cocaïne is nu typisch zoiets wat veel gebruikt wordt door mensen in het kader 'lekker op een feestje, paar keer per jaar'.
Alcohol is ook gewoon een hard drug. Veel mensen vinden van niet, dat heeft iets met de wet te maken volgens mij, maar in ieder geval niet met de feiten.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef LaZZ het volgende:
Precies, een paddo'tje op z'n tijd is lachen, een pilletje tijdens een party is knallen en een jointje af en toe is relaxen. Alcohol daarentegen maakt in veel mensen het beest los en ze worden agressief, aanhankelijk, geil of wat dan ook. In ieder geval, alcohol vind ik vaak juist een slechter middel dan veel drugs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |