Wat had u gehad willen hebben mevrouw?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha, komt dat ff goed uit. Het is zowaar haast lunchtijd. Dus hup.... de keuken in![]()
Oe.... nee, lijkt me niet fijn...Sterkte!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
net ziekenhuis geweest bij internist , moet nu een darmonderzoek , ik eerst even naar pinautomaat om te kijken of ik geld heb , ik kom hier later nog op terug
(geen leuk onderzoek nee , verre van :I )
Ik ook..... Nou ja, huisvrouw danquote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou best huisman willen zijn !
Misschien kunnen we beter coz een tijdje bannen ... voor zijn eigen bestwilquote:
quote:
Het blijft niet fijn enzo, maar het is geen cameraploeg die bij je binnen zal dringen, gelukkig.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:
maagdelijke hetero die door 5 bubbas genomen word dan
Het werd ikea lunchquote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat had u gehad willen hebben mevrouw?
Keb nog poffertjes....Ook goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het werd ikea lunchZalm.
Maar nu wil ik wel wat niet giftige zwammen
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:
met warme stukjes boter en suiker er op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |