quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
parkeerplaats de groene bruine ster in het noorden des lands.
Niet van mij, van iemand anders...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:58 schreef -DailaLama- het volgende:
Hoe kom je hier op TS? Wishful thinking?
Standaard excuus, not good enough.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet van mij, van iemand anders...
Denk wat je wil denken, ik ga/wil/kan niet exact vertellen hoe of wat of waar dit vandaan komt, maar ga er maar vanuit dat het ongeveer was zoals ik het nu in de OP neer heb gezet. Iemand die die stelling neergooide en vroeg wat anderen daarvan zouden vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:04 schreef hollander172 het volgende:
Standaard excuus, not good enough.
En ondanks de meningen die daar ongetwijfeld nog over geuit zijn kom je hier om het te staven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Denk wat je wil denken, ik ga/wil/kan niet exact vertellen hoe of wat of waar dit vandaan komt, maar ga er maar vanuit dat het ongeveer was zoals ik het nu in de OP neer heb gezet. Iemand die die stelling neergooide en vroeg wat anderen daarvan zouden vinden.
Like I said... denk wat je wil denken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:06 schreef IO het volgende:
Zeg, een vriend vroeg me om je dit te vragen: "Wil je me pijpen?"
Nee, ik geloof het niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:09 schreef hollander172 het volgende:
En ondanks de meningen die daar ongetwijfeld nog over geuit zijn kom je hier om het te staven?![]()
Wat is concreet de bedoeling, is die persoon voornemens het aan een praktijktest te onderwerpen?
Btw... bijdehandje...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:04 schreef hollander172 het volgende:
Standaard excuus, not good enough.
"Niet doen" lijkt me de consensus hier.quote:Na afloop van het gesprek over de hypotheek zegt de vrouw 'Heeft u verder nog wensen?'
De man antwoord: 'Nou... een lekkere pijpbeurt'.
Done of not done?
Jaquote:De vragen die naar boven kwamen:
Zijn er mannen die met dit idee spelen, ooit zoiets te zeggen?
Ja.quote:Zijn er vrouwen die wel eens zoiets gedacht hebben? Dus zelf een oneerbaar voorstel doen?
Man: verbaasdquote:Hoe zou je reageren, als man of als vrouw, als het jou gevraagd zou worden? Zou je je gevleid voelen? Of juist vreselijk aangevallen?
Leg me dan eens uit wat er in vredesnaam mis is met de openingspost.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef Vitalogy het volgende:
Ja he wat wil je met zo'n openingspost?!?
..........en dan ga je uitgerekend hier naar serieuze meningen vragen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn bedoeling met dit topic? Ik vraag me idd af of ik nou zo onwijs bekrompen ben dat ik dit niet vind kunnen? Dat andere gesprek was in een klein groepje met mensen met nogal een uitgesproken mening over seksuele zaken, ik vroeg me af hoe de meningen zouden zijn in een grotere groep.
Als het met jou net zo goed als met mij gaat heb je niks te klagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Btw... bijdehandje...
Ga je lekker?
Natuurlijk is het not-done. Zelfs bij een gesprek tussen twee bekenden is het not-done. Je moet wel compleet wereldvreemd zijn en een enorme plaat voor je kop hebben wil je denken met zoiets weg te kunnen komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:32 schreef longinus het volgende:
De TS heeft gelijk, zoiets is not-done bij een zakelijk gesprek.
Valt mee hoor, plaat voor mijn kop: check.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef Vitalogy het volgende:
Natuurlijk is het not-done. Zelfs bij een gesprek tussen twee bekenden is het not-done. Je moet wel compleet wereldvreemd zijn en een enorme plaat voor je kop hebben wil je denken met zoiets weg te kunnen komen.
Als grap kan het best hoor ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het not-done. Zelfs bij een gesprek tussen twee bekenden is het not-done. Je moet wel compleet wereldvreemd zijn en een enorme plaat voor je kop hebben wil je denken met zoiets weg te kunnen komen.
Wat is een 'bunny boiler'?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef Shakermaker het volgende:
Oneerbare voorstellen op het juiste moment kunnen goed vallen. Maar zoals een wijs man ooit eens heeft gezegd: zo lang er geld tussen ons is, kan er geen sprake van liefde zijn. Schakel daar voor het gemak ook lust maar onder. Stel je voor dat ze er op ingaat. Grote kans dat je een bunny boiler te pakken hebt. In het geval van de hypotheek consulente kan je dat redelijk wat kwartjes gaan kosten. Hell hath no fury like a woman scorned.
Ik snap je probleem niet helemaal. Het is toch duidelijk, (vrijwel) iedereen vindt het not done. Klaar. Als er niets te discussieren is, nou, dan is er niets te discussieren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
En toen was het topic dood...
Jammer hoor, dat een gesprek of discussie toch blijkbaar niet echt mogelijk is hier...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:27 schreef IO het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet helemaal. Het is toch duidelijk, (vrijwel) iedereen vindt het not done. Klaar. Als er niets te discussieren is, nou, dan is er niets te discussieren.
Dat geloof van "jou" wel, als man zijnde ga je er dan toch ook voor, proestquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als de aantrekkingskracht wederzijds is, zou ik er wel om kunnen lachen eigenlijk. Misschien zou ik erop ingaan.
Ik ben een vrouw... En verder snap ik geen hol van wat je zegt.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:54 schreef exup het volgende:
Dat geloof van "jou" wel, als man zijnde ga je er dan toch ook voor, proest![]()
Gaat je goed kerel!
Nee joh, iedereen weet dat je daarvoor bij de slager moet zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel je komt bij de bakker en je zegt
wilt u mij beffen bakker?![]()
why not? Moet kunnen zoiets gewoon![]()
worst enzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef IO het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen weet dat je daarvoor bij de slager moet zijn.
Ik denk eerder dat jij ergens intrapt...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:06 schreef LaZZ het volgende:
Och, ik roep dat wel vaker. Wel altijd op m'n werk bij collega's.
Die dames daar zijn niet zo bijster slim. Soms verbazingwekkend hoe serieus ze daar op ingaan.
Van: meen je dat? Maar dat kan toch niet, we zijn aan het werk.
Hmm, jaja dat zal wel "coming out " in het verschiet?!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw... En verder snap ik geen hol van wat je zegt.
Daar wordt het echt stukken duidelijker van.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef exup het volgende:
[..]
Hmm, jaja dat zal wel "coming out " in het verschiet?!
![]()
Exup
Vanwege je antwoord is dat idd waarschijnlijk wat hij denkt, ik denk van niet overigens, voor mij is u gewoon vrouwmens.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar wordt het echt stukken duidelijker van.Je denkt dat ik een in-de-kast-man ben?
Jawel, kan opgetekend worden uit je eigen uitsprakenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar wordt het echt stukken duidelijker van.Je denkt dat ik een in-de-kast-man ben?
Dat ben ik toch ook echt. En heel WFL kan daarvan getuigen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef hollander172 het volgende:
Vanwege je antwoord is dat idd waarschijnlijk wat hij denkt, ik denk van niet overigens, voor mij is u gewoon vrouwmens.
Daarom...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Even toevoegen, ik heb het hier puur over werksituaties. Een kroeg is weer wat anders, maar dit gaat over klant-dienstverlener, of collega-collega relaties...
In een eerder topic had jij het erover dat je "een man in z'n k#nt wilde n#$ken" dus ja dan ben je toch een "in-de-kast-man" , want om dat te kunnen moet je mannelijk dominant zijn en "gereedschap" hebben, nietwaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |