Ik zou er toch niet trots op zijn als ik me als aanstaand moeder zo zou gedragen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet alles op jezelf betrekken he? Ze doet nu toch ook gewoon met de rest mee?
Het is net of je net als die Sjankwal jaloers op haar bent dat zij wel zwanger is.
1000 euro klopt ook niet. Een alleenstaande krijgt 549 euro per maand.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best veel zeg.
Maar ja, een béétje cracksnol jaagt dat er in 6 dagen doorheen.![]()
het ging net zo lekker de laatste dagen, maar nu gaat het ineens weer hélemaal de verkeerde kant op hè, peter..![]()
Alleenstaande ouder krijgt ruim 800 ex. huursubsidiequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1000 euro klopt ook niet. Een alleenstaande krijgt 549 euro per maand.
Alleenstaande ouder schijnt 800 te krijgen trouwens, dus daar heeft ze dan weer mazzel
Het is ook best veel, met alle toelagen erbij en huursubsidie is het echt te doen, hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best veel zeg.
Maar ja, een béétje cracksnol jaagt dat er in 6 dagen doorheen.![]()
het ging net zo lekker de laatste dagen, maar nu gaat het ineens weer hélemaal de verkeerde kant op hè, peter..![]()
Dat schreef ik toch ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Alleenstaande ouder krijgt ruim 800 ex. huursubsidie
Huursubsidie gaat niet via de sociale dienst..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Alleenstaande ouder krijgt ruim 800 ex. huursubsidie
Ze hebben het ook niet over wat Tanja nu krijgt, maar over wat een 'bijstandsmoeder' krijgt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Wup het volgende:
sorry maar Tanja krijgt WW, geen bijstandsuitkering
Sorry ik kreeg je onderste zin niet mee!!! Excuusquote:
Wat wil je horen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:Tanja en Ralph zijn beide met hun verkeerde arm aan het sorteren.
Wat doen ze dan in die dwangbuis met hun goede hand?...
Das waar aan... Dit was idd alleen de norm van waar wij wonen... Maar goed.. Tanja heeft het zolang ze in BB zit in elk geval niet slechtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Huursubsidie gaat niet via de sociale dienst..
En het verschilt ook per gemeente hoor Esmee.. Waar wij wonen is het idd die norm..
Maar weet niet wat het in Tanja-land is,..
Sluit je lekker aan bij Peter6000. Die wil de waarheid ook niet zien, net als jij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet alles op jezelf betrekken he? Ze doet nu toch ook gewoon met de rest mee?
Het is net of je net als die Sjankwal jaloers op haar bent dat zij wel zwanger is.
Tanja moet idd niet klagen. Ze krijgt in BB 50 euro per dag, en daarbij nog de kans op een berg extra centjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:57 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Das waar aan... Dit was idd alleen de norm van waar wij wonen... Maar goed.. Tanja heeft het zolang ze in BB zit in elk geval niet slecht
1000 euro klopt wel, volgens Loedertje, want er zijn nog allerlei extra toelages blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1000 euro klopt ook niet. Een alleenstaande krijgt 549 euro per maand.
Alleenstaande ouder schijnt 800 te krijgen trouwens, dus daar heeft ze dan weer mazzel
da's ook geen makkelijk lied.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Echt bijna geen enkele noot in de juiste toonhoogte
Zou kunnen idd. Ik heb de bedragen even van een site geplukt. Met extra toelagen enzo erbij zou het best kunnen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef milagro het volgende:
1000 euro klopt wel, volgens Loedertje, want er zijn nog allerlei extra toelages blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |