in NL is er alleen geen 'uiterste' geval, er is namelijk nog zoiets als de Bijstand, waarbij ze op 1000 netto (exclusief huursubsidie) uitkomt en dat is te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind 't op zich niet raar dat een moeder in het uiterste geval nog liever op d'r rug gaat liggen dan haar kind laat verhongeren. Alleen in het geval van Tanja vrees ik dat de inkomsten dan opgaan aan crack, en dat er voor het kind misschien nog hooguit wat droge crackers overblijven.
En de dure Nokia met duur abo natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
in NL is er alleen geen 'uiterste' geval, er is namelijk nog zoiets als de Bijstand, waarbij ze op 1000 netto (exclusief huursubsidie) uitkomt en dat is te doen
maar ja, die Nike schoentjes, hè![]()
Niet alles op jezelf betrekken he? Ze doet nu toch ook gewoon met de rest mee?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Lastig, hè , als degene die het meest op jou lijkt, door iedereen een heleboel hier asociaal, egoistisch, egocentrisch, lui en onsympathiek gevonden wordt
Ja, ik zou zo graaag in Tanja's schoenen willen staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet alles op jezelf betrekken he? Ze doet nu toch ook gewoon met de rest mee?
Het is net of je net als die Sjankwal jaloers op haar bent dat zij wel zwanger is.
Nog best veel zeg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
in NL is er alleen geen 'uiterste' geval, er is namelijk nog zoiets als de Bijstand, waarbij ze op 1000 netto (exclusief huursubsidie) uitkomt en dat is te doen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is net of je net als die Sjankwal jaloers op haar bent dat zij wel zwanger is.
Ik zou er toch niet trots op zijn als ik me als aanstaand moeder zo zou gedragen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1000 euro klopt ook niet. Een alleenstaande krijgt 549 euro per maand.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best veel zeg.
Maar ja, een béétje cracksnol jaagt dat er in 6 dagen doorheen.![]()
het ging net zo lekker de laatste dagen, maar nu gaat het ineens weer hélemaal de verkeerde kant op hè, peter..![]()
Alleenstaande ouder krijgt ruim 800 ex. huursubsidiequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1000 euro klopt ook niet. Een alleenstaande krijgt 549 euro per maand.
Alleenstaande ouder schijnt 800 te krijgen trouwens, dus daar heeft ze dan weer mazzel
Het is ook best veel, met alle toelagen erbij en huursubsidie is het echt te doen, hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog best veel zeg.
Maar ja, een béétje cracksnol jaagt dat er in 6 dagen doorheen.![]()
het ging net zo lekker de laatste dagen, maar nu gaat het ineens weer hélemaal de verkeerde kant op hè, peter..![]()
Dat schreef ik toch ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Alleenstaande ouder krijgt ruim 800 ex. huursubsidie
Huursubsidie gaat niet via de sociale dienst..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Alleenstaande ouder krijgt ruim 800 ex. huursubsidie
Ze hebben het ook niet over wat Tanja nu krijgt, maar over wat een 'bijstandsmoeder' krijgt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef Wup het volgende:
sorry maar Tanja krijgt WW, geen bijstandsuitkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |