Het laatse. Volgens mij raapt bij elke tafel 1 koppel en de ander pakt in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef milagro het volgende:
[..]
2 mannen, hè
en ze hebben ook de minste rotzooi om zich heen
of liggen hun setjes al klaar (eerst setjes gemaakt en nu ze in mapjes doen)
8 uur per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
30.000 zakjes vullen met 10 blaadjes en nog wat andere dingen. Dichtplakken. Klaar. Ze moeten 8 uur per dag werken. Dat houdt in per duo 3 of 4 zakjes maken per minuut. Alle blaadjes moeten in de juiste volgorde en er mag met tellen ook niets fout gaan.
Nee, gewoon weekopdracht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
8 uur per dag![]()
![]()
![]()
En is het weer voor 50.000 euro of dat niet?![]()
Die sendung mit der Maus!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef jalla het volgende:
[..]
yep thats him, grappig dat je die kent:)
Heer-lijkquote:
Het is gewoon werk.... Na 8 uur stopt het. Dat is het probleem ook meteen, want 3 of 4 zakjes maken per minuut is naar mijn idee te veel. Dat red je wel een tijdje, maar niet zo lang.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Als het bij een koppen goed loopt, versterkt dat ook de binding tussen de twee personen. Als het een zootje is, haten ze elkaar nog meer.
Moeten ze trouwens ook met die dingen aan in bed?
"s nachts mogen ze jammer genoeg afquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Als het bij een koppen goed loopt, versterkt dat ook de binding tussen de twee personen. Als het een zootje is, haten ze elkaar nog meer.
Moeten ze trouwens ook met die dingen aan in bed?
Nope, Chantal en Ingrid rapen, Nathalie en Dido pakken in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:09 schreef jalla het volgende:
na 1 uur observeren:
Chantal en ingrid pakken beide eerst ieder de helft van de papiertjes, waarna chantal haar helft aan die van ingrid geeft. chantal houd vervolgens het zakje open en ingrid doet de papieren erin. Hoe de anderen werken weet ik nog niet, maar daar ga ik me nu in verdiepen.
Ik heb er ook goeie herinneringen aan, en die leuke dwergpoppetjes ook. Bijna beter dan Loekie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef jalla het volgende:
die muis is mijn allereerste tv herinnering
Ook nog dat molletje en die Olifant (Teulke pffffffft)quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef jalla het volgende:
je moet met zijn 2-en inpakken, lijkt mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef Day het volgende:
[..]
Het laatse. Volgens mij raapt bij elke tafel 1 koppel en de ander pakt in.
Dan moeten ze dus ipv 3 of 4 per minuut er 7 of 8 maken per minuut.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, Chantal en Ingrid rapen, Nathalie en Dido pakken in.
Menno en Lieske rapen voor Rob en Roel
Tanja en Ralp rapen voor Linda en Joost.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef jalla het volgende:
Ik heb dit werk op mijn 15e ook gedaan, als vakantiewerk. Het gaat juist sneller als je eenmaal een ritme te pakken hebt. Stom ook dat ze nu stoppen, want er zat al regelmaat in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is gewoon werk.... Na 8 uur stopt het. Dat is het probleem ook meteen, want 3 of 4 zakjes maken per minuut is naar mijn idee te veel. Dat red je wel een tijdje, maar niet zo lang.
De opdracht is onhaalbaar. Als ze het aantal al redden (een hele dikke ALS) dan hebben ze nooit alle 30.000 zakjes foutloos ingepakt. Lijkt me dus een onbegonnen zaakquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:11 schreef -Delta- het volgende:
Whehe laat die opdracht maar net in de laatste uurtjes mislukken.Rantsoen, rantsoen
die ken ik ook, mainzelmanchen zijn datquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb er ook goeie herinneringen aan, en die leuke dwergpoppetjes ook. Bijna beter dan Loekie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |