Ik zou het ook vies vinden, ongeacht de persoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze het gewoon vies vindt. Ze wil niet het shirt van iemand anders aanhebben.
Zou hij nu uit de kast komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef charlysilva het volgende:
Joost"Ik lijk wel een homo"
Menno"Ja man!"
waarom is ze zo "intens" sjaggo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Tanja trekt nu de bezwete kant van Ralph aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: ze wil het niet, dus gaat niet doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omdat ze wat moet doen nu ineensquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom is ze zo "intens" sjaggo?
omdat ze met Ralph zit?
omdat ze wat moet doen nu ineens?
omdat het nu eens niet over haar kan gaan?
all of the above?
of gewoon omdat het weer tijd werd te zeiken en te zeuren over iets?
of tref ik haar toevallig op een slecht momentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, ze heeft 2 dagen een opleving gehad en is nu gewoon weer Tanjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom is ze zo "intens" sjaggo?
omdat ze met Ralph zit?
omdat ze wat moet doen nu ineens?
omdat het nu eens niet over haar kan gaan?
all of the above?
of gewoon omdat het weer tijd werd te zeiken en te zeuren over iets?
of tref ik haar toevallig op een slecht momentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haar hand zit toch onder de trui?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft haar hand duidelijk niet goed zitten. Waarom zegt BB nu niets?
Hij moet IN de mouw zitten.quote:
ARD/ZDF muisquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef jalla het volgende:
dit is nog saaier dan normaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yep thats him, grappig dat je die kent:)quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ARD/ZDF muisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop