quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk veel liever een type R pookknop
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar als je het niet snel genoeg van de bank veegt, trekt het erin en dat gaat stinkenheb dus afgelopen weekend mn auto maar grondig schoongemaakt
![]()
ik vertrouw je niet meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb tijdens de meet niet jou geld gejat hoor![]()
Wat voor een? Tarzan, Rabit, Pocket Rocket, ....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Een dildo is wel okay ja.
*proest*!
En dan groter dan zijn leuter zodat je hem niet meer nodig hebt zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Een dildo is wel okay ja.
*proest*!
Doe ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Ik zou zeggen, sluit haar kraan eens af ofzo
!
Een dildo kan niet likkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan groter dan zijn leuter zodat je hem niet meer nodig hebt zeker
Is het een man dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ookmaar op een gegeven moment ben je er allebei klaar mee en dan is t alleen nog maar erger
quote:
Ze wordt nogal natquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het een man dan?!
Ik snap hem niet?![]()
Dan koop je een kat zonder haarquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee!
Daar ben ik allergisch voohoor!
Ja, hallo, ga dan cybersexen ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
Over sex praten vind ik altijd prima
Maar de manier waarop het tegenwoordig gaat
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wordt nogal natooit van squirten gehoord?
NANANANANANA I CANT HEAR YOU NANANANANANANANA IK WIL HET NIET WETEN LALALALALALALALAquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wordt nogal natooit van squirten gehoord?
Over sex praten is zeker prima, het ligt er alleen aan met wiequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
Over sex praten vind ik altijd prima
Maar de manier waarop het tegenwoordig gaat
Een kat is geen hondquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan koop je een kat zonder haar
Niet met jou iigquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over sex praten is zeker prima, het ligt er alleen aan met wie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |