abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:57:24 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_31206738
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 00:06 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Is er hier iemand die in een guild zit die al actief aan BWL doet ?
Jep wij hebben gisteren Razorgore neergehaald . Op Kor'gall
Nu Vaelastrasz nog even in de pan hakken, maargoed dat wordt misschien een ander langdradiger verhaaltje
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_31209257
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mja, mischien wel... Ik wacht nog wat hier gebeurd. Voor t zelfde geld stopt de guild ermee en heb ik ook weer een verslaving minder + ik heb de hunter epic quest gehaald, en dat was t enige dat ik echt nog wilde halen als hunter

Heb je een allakazam profile ?
Nee, maar:

Giantstalker Helmet + Dragonstalker Helmet
Onyxia Tooth Pendant (meen dat ie zo heet, Q reward van Onyxia Head Quest)
Cape of the Black Baron
Giantstalker Epaulets
Giantstalker Chestpiece
Giantstalker Bracers + Dragonstalker Bracers
2 paar leather epic gloves, namen even vergeten
Giantstalker Belt + Dragonstalker Belt
Giantstalker Leggings
Giantstalker Boots
Dal'Rends offhand+mainhand
Lok'delar
Ring of Binding (60 armour, +10 all resists, +6 defense)
Painweaver Band
Blackhand Breath ofzo
en verder gebruik ik verschillende trinkets in de eerste trinketslot, Gnomish Cloakind Device ftw

Voor de kenners, helemaal in epic dus, op m'n melee weapons na, niet slecht. Maar ja, Hunter drops waren altijd wel lekker voor onze Guild
pi_31211774
Recca, ik gank natuurlijk wel bij Uldaman. (Kennen we de absurde looptijden daar nog? ), dus dan is 20 keer redelijk acceptabel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_31226776
Anders zitten mensen te zeuren dat ik moet blijven spelen
pi_31228214
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:28 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nee, maar:

*dikke lijst*
Dragonstalker

Gister gs chestpiece gekregen. kijken of ik gs zo snel mogelijk can completen voordat de guild uit elkaar valt... scheelt dat er al weken geen gs BOE is gedropt
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31232620
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:20 schreef Un-X-PecteD het volgende:

[..]

Dragonstalker

Gister gs chestpiece gekregen. kijken of ik gs zo snel mogelijk can completen voordat de guild uit elkaar valt... scheelt dat er al weken geen gs BOE is gedropt
Inderdaad, Dragonstalker

Hadden wij ook last van, de GS Belt is maanden niet gedropt, ZWAAR irritant uiteraard. Ik hoef alleen nog die verdomde Gloves en dan istie compleet, maar ja, gee guild eh en Shazzrah solo doen is toch net een tikkie teveel van 't goede

Blegh, als ik nu die GS Gloves had kon ik mooi 5 piece set bonus van GS en 3 piece set bonus van DS gebruiken
pi_31234216
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_31235072
lol, wtf man?!
pi_31236595
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:54 schreef Migwi het volgende:
lol, wtf man?!
Reply wordt vaak gebruikt op de officiele WoW fora, alleen dan in ASCII, en ik had dus geen idee dat er echt een foto bestond van dat beest met O RLY
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:45:49 #285
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_31237801
Oh god, niet ook hier

Dat ding was al oud en overdone op SomethingAwful, waar hij ook vandaan komt, ruim voordat de WoW community ermee aan de haal ging.
pi_31238004
Ik vind 'm wel leuk
Mja,is ook de eerste keer dat ik 'm zie.
pi_31246920
Woei, eindelijk mijn lang gewilde http://www.thottbot.com/?i=39255 binnen.

Al mijn DKP kwijt, maar dan heb je ook wat ! (ik had er 264)
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:23:38 #288
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_31248016
wow, die wil ik ook
pi_31250626
Dito, alleen van de clothies sta ik op dit moment 9e; had een ander item gekocht waar ik even geen nee tegen kon zeggen.

Lovely, BG buff + ToEP = mucho au. (Opener gisteren in AV was een 1600 crit op een rogue van m'n Frostbolt, didn't live to tell the story.).
Some say in ice
pi_31255794
Ik zie dat nightwatchers nog steeds hunters en priests recruiten (ik speel met een vriend van me, en hij is dwarf priest)..

Maar ik vind t eigelijk kut om onze server te leaven
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_31261924
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Nah, wij zijn grotere noobs. Garr is een eitje, maar Mar'li krijgen we maar niet down.
gewoon behandelen als een lava surger.... t is wel een irri kutboss idd. (bij ons noemt iedereen r spiderbitch, weet zo ook niemand die geen hekel heeft aan Mar'li)

iemand trouwens de mage movie glass cannon 2 gezien?

ben ik nou gek of suckt die gozer gewoon heel hard en wint ie allen omdat ie goede items heeft? (zn tegenstanders zijn ook wel heeeeel erg noob)
life is a game....and im winning
pi_31272407
Iig doet ie 1 vs. 2 en adds, meeste AP magi doen dat niet.

Muziek maakt veel goed; voor de rest wel grappig maar niet bijster bijzonder.
Some say in ice
pi_31274377
wat is DKP?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 04:48:12 #294
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_31275332
Fok! Groentje
pi_31276309
bagger, account van een vriend van me gisteren gehackt, iemand een idee hoe lang Blizz erover doet om orde op zaken te stellen? Guild niet blij, is 1 van onze MT's....
pi_31278542
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 10:15 schreef thunderbunny het volgende:
bagger, account van een vriend van me gisteren gehackt, iemand een idee hoe lang Blizz erover doet om orde op zaken te stellen? Guild niet blij, is 1 van onze MT's....
Las dat er weer een keylogger was.

Deze quote komt uit realm chat op irc, ik heb de naam van de zegger naar person geedit.
Verder alle overbodige tekst van andere mensen ook weg gehaald.
quote:
[14:28:14] (person) Wouldnt use Allakzazam till it's been cleared
[14:29:07] (person) Its on Tech forums atm, seems the Hijacker springs from a add on Allakzazam
[14:30:35] (person) C:\Documents and Settings\..account name..\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXWV090Z(or other)\****snow[1].exe which is BackDoor.Plunix or Backdoor.Win32.Delf.agh, or BackDoor-CUQ, Trj/WowCraft.A (in different AV software packages)
[14:30:51] (person) it seems it was spreading via a banner ad in allakhazam:
[14:30:51] (person) http://wow.allakhazam.com/forum.html?forum=21&mid=1127831866231755738&num=51
[14:31:01] (person) When i check downloaded web cache content i see that http://wow.allakhazam.com/ at Sep 27 2005, 16:27
[14:31:01] (person) downloaded f!u!c!k!snow.exe without "!" on my PC
[14:31:49] (person) After downloading this file from well known website with WoW maps and quests info without my knowledge, it install: "muma.exe and syssmss.exe" (dont know exactlly how). Dont know what the first one do, but the second is WoW keylogger program which steal passwords.
[14:33:39] (person) I check 4 AV packages - AVG, Norton AV, Avast AV, F-Prot with last updates and they told me that this is not a virus or trojan. Only Kaspersky and Trend Micro identify this correctly.
[14:33:39] (person) So, before you start play again WoW with your new passwords, pls check your PC for files like this.
[14:33:39] (person) C:\Program Files\Internet Explorer\syssmss.exe - actual keylogger
[14:33:45] (person) Check for it !
En geen idee hoe je een account terug gaat, misschien hierover een ticket maken naar gm. (iemand van je guild, zodat je misschien dan weet wat te doen)

[ Bericht 39% gewijzigd door LMD op 08-10-2005 12:31:03 (Update van de quote) ]
pi_31281849
Ik moet wel zeggen, in en in trieste actie, wat schiet je er mee op, behalve iemands plezier in gamen vergallen die er een x-aantal weken over heeft gedaan om might-zooi bij elkaar te krijgen....
pi_31282045
Gegroet mannen. Ik heb zo'n dvd van PC zone gehad waarop staat dat ik 2 weken gratis kan spelen. Heb het installed enzo maar als ik account aan wil maken staat er dat ik moet betalen. Achterop de dvdhoes staat dat ik Trial account aan moet maken maar waar?

BvD
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:20:25 #299
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_31285783
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:51:34 #300
32422 engessa
Who's dirty?
pi_31286610
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef thunderbunny het volgende:
iemand trouwens de mage movie glass cannon 2 gezien?

ben ik nou gek of suckt die gozer gewoon heel hard en wint ie allen omdat ie goede items heeft? (zn tegenstanders zijn ook wel heeeeel erg noob)
Hij heeft een dikke vette 'i win'-button met Arcane Power en die Talisman. En dan ook nog elke keer de opener hebben, dat maakt het natuurlijk ook iets makkelijk. Skills misschien niet echt maar wel leuk om te zien natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')