Jep wij hebben gisteren Razorgore neergehaaldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:06 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Is er hier iemand die in een guild zit die al actief aan BWL doet ?
Nee, maar:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mja, mischien wel... Ik wacht nog wat hier gebeurd. Voor t zelfde geld stopt de guild ermee en heb ik ook weer een verslaving minder+ ik heb de hunter epic quest gehaald, en dat was t enige dat ik echt nog wilde halen als hunter
Heb je een allakazam profile ?
Dragonstalkerquote:
Inderdaad, Dragonstalkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:20 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Dragonstalker![]()
Gister gs chestpiece gekregen. kijken of ik gs zo snel mogelijk can completen voordat de guild uit elkaar valt... scheelt dat er al weken geen gs BOE is gedropt
Reply wordt vaak gebruikt op de officiele WoW fora, alleen dan in ASCII, en ik had dus geen idee dat er echt een foto bestond van dat beest met O RLYquote:
gewoon behandelen als een lava surger.... t is wel een irri kutboss idd. (bij ons noemt iedereen r spiderbitch, weet zo ook niemand die geen hekel heeft aan Mar'li)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nah, wij zijn grotere noobs. Garr is een eitje, maar Mar'li krijgen we maar niet down.
Las dat er weer een keylogger was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:15 schreef thunderbunny het volgende:
bagger, account van een vriend van me gisteren gehackt, iemand een idee hoe lang Blizz erover doet om orde op zaken te stellen? Guild niet blij, is 1 van onze MT's....
En geen idee hoe je een account terug gaat, misschien hierover een ticket maken naar gm. (iemand van je guild, zodat je misschien dan weet wat te doen)quote:[14:28:14] (person) Wouldnt use Allakzazam till it's been cleared
[14:29:07] (person) Its on Tech forums atm, seems the Hijacker springs from a add on Allakzazam
[14:30:35] (person) C:\Documents and Settings\..account name..\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXWV090Z(or other)\****snow[1].exe which is BackDoor.Plunix or Backdoor.Win32.Delf.agh, or BackDoor-CUQ, Trj/WowCraft.A (in different AV software packages)
[14:30:51] (person) it seems it was spreading via a banner ad in allakhazam:
[14:30:51] (person) http://wow.allakhazam.com/forum.html?forum=21&mid=1127831866231755738&num=51
[14:31:01] (person) When i check downloaded web cache content i see that http://wow.allakhazam.com/ at Sep 27 2005, 16:27
[14:31:01] (person) downloaded f!u!c!k!snow.exe without "!" on my PC
[14:31:49] (person) After downloading this file from well known website with WoW maps and quests info without my knowledge, it install: "muma.exe and syssmss.exe" (dont know exactlly how). Dont know what the first one do, but the second is WoW keylogger program which steal passwords.
[14:33:39] (person) I check 4 AV packages - AVG, Norton AV, Avast AV, F-Prot with last updates and they told me that this is not a virus or trojan. Only Kaspersky and Trend Micro identify this correctly.
[14:33:39] (person) So, before you start play again WoW with your new passwords, pls check your PC for files like this.
[14:33:39] (person) C:\Program Files\Internet Explorer\syssmss.exe - actual keylogger
[14:33:45] (person) Check for it !
Hij heeft een dikke vette 'i win'-button met Arcane Power en die Talisman. En dan ook nog elke keer de opener hebben, dat maakt het natuurlijk ook iets makkelijk. Skills misschien niet echt maar wel leuk om te zien natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef thunderbunny het volgende:
iemand trouwens de mage movie glass cannon 2 gezien?
ben ik nou gek of suckt die gozer gewoon heel hard en wint ie allen omdat ie goede items heeft? (zn tegenstanders zijn ook wel heeeeel erg noob)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |