Goed voor je ego, niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:22 schreef Migwi het volgende:
Random quotes:
"Aren't you THE Cyndane from Nightwachters?"
"Hey, wow, weren't you in Nightwatchers?"
etc etc etc.
Met dan de onvermijdelijke vraag: "Want to join my guild?"
Groupies
Lach me er eerder om kapot. Ik bedoel. Get a life zeg, iemand 'aanbidden' omdat die een beetje een computer spelletje speelt. WoW is nog geeneens een moeilijk spel, verrekte simpel. Maar goed, was wel leukquote:
Shazzrah is bij ons nooit een probleem geweest, ging neer op de tweede poging.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
28 % op Shazzrah nu, we hadden wat problemen met decursen van de curse en stuff. Shazz moet terug naar het midden van de cirkel en dan is ie down, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is uitgekomen .quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:22 schreef Migwi het volgende:
Random quotes:
"Aren't you THE Cyndane from Nightwachters?"
"Hey, wow, weren't you in Nightwatchers?"
etc etc etc.
Met dan de onvermijdelijke vraag: "Want to join my guild?"
Groupies
Smerige stalkers!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:39 schreef Chevalric het volgende:
Migwi, je kunt weer terug bij Nightwatchers met Cyn. Ze komen ook naar Twisting Nether
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Shazzrah is bij ons nooit een probleem geweest, ging neer op de tweede poging.Juist, dat ging niet helemaal lekker ondanks dat de raid leader en de halve mage populatie het uitschreeuwde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |