euh, volgens mij wel. Ja, dat stond in de beschrijving, dat was die ascii uitdraai. Gaar maar waar. Het was zelfs zo erg, ondanks dat het een antwoordnummer betreft, heb ik er een kinderpostzegel op geplakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je die uitdraai met je code ook gemaakt, getekend en aan de belastingdienst opgestuurd?
Nou, dan ben je toch klaar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
euh, volgens mij wel. Ja, dat stond in de beschrijving, dat was die ascii uitdraai. Gaar maar waar. Het was zelfs zo erg, ondanks dat het een antwoordnummer betreft, heb ik er een kinderpostzegel op geplakt.
Nee, want je krijgt dan toch een code terug die anders is dan dat je hebt ingevuld op dat digitale formulier? Het ging over iets als een unieke code dat uit je sofi nummer herleid kon worden ofzoiets.quote:
Nee hoor, je krijgt geen code terug. De code die je hebt opgegeven, is je elektronische handtekening.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt dan toch een code terug die anders is dan dat je hebt ingevuld op dat digitale formulier? Het ging over iets als een unieke code dat uit je sofi nummer herleid kon worden ofzoiets.
Weet ik veel. Hoe heb jij het gedaan?
hmmm, ik ben er niet gerust over, maar dat komt ook omdat zelfs dit nog steeds op stapel ligt: tandartskosten voor vullen 2 gaatjesquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor, je krijgt geen code terug. De code die je hebt opgegeven, is je elektronische handtekening.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hmmm, ik ben er niet gerust over, maar dat komt ook omdat zelfs dit nog steeds op stapel ligt: tandartskosten voor vullen 2 gaatjes
Kan jij niet eens langskomen?
zeker, je bent een onuitstaanbare wijsneus, maar je weet wel hoe dit soort papieren irritaties opgelost moeten wordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Moe'k alles zeker voor je gaan invullen?!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zeker, je bent een onuitstaanbare wijsneus, maar je weet wel hoe dit soort papieren irritaties opgelost moeten worden![]()
Als je 100% zeker wilt weten of je formulier en je handtekening zijn aangekomen, kun je de belastingtelefoon bellen. Daar kunnen ze dat voor je nakijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:58 schreef Tafkahs het volgende:
hmmm, ik ben er niet gerust over, maar dat komt ook omdat zelfs dit nog steeds op stapel ligt: tandartskosten voor vullen 2 gaatjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |