Tja, en nu...quote:September 2005: aanvraagformulier zorgtoeslag
Er komt een zorgtoeslag, een tegemoetkoming in de kosten van de premie voor de zorgverzekering. Als u daarvoor -gelet op uw inkomen- in aanmerking komt, krijgt u in september van de Belastingdienst een formulier voor het aanvragen van de zorgtoeslag. Tot die tijd hoeft u niets te doen.
Als je een formulier wilt hebben, moet je de Belastingtelefoon bellenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:24 schreef Tafkahs het volgende:
waar haal je dat formulier als je niets hebt ontvangen eigenlijk. Er staat in die bijlage van september dat je het thuisgestuurd moet hebben gekregen :
[..]
Tja, en nu...![]()
Dat laten ze je geloven jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:21 schreef Tafkahs het volgende:
Jezus, weer achterlijk veel stress van onmogelijke formulieren.. ik hoor net op het journaal dat die dingen volgende week moeten zijn ingeleverd.![]()
Ik kan echt superslecht tegen dit soort onzin
Ik wist dat het ergens stond, maar dat is bijna niet te vinden zegquote:De 1e maandelijkse betaling ontvangt u 8 weken nadat de Belastingdienst uw aanvraag heeft gekregen. Dit kan alleen als u de aanvraag volledig en correct heeft ingevuld. Stuurt u uw aanvraag voor 2006 vóór 1 november 2005 in? Dan zorgt de Belastingdienst ervoor dat u vanaf eind december 2005 maandelijks uw zorgtoeslag krijgt uitbetaald.
Zorgtoeslag voor 2006 kunt u uiterlijk tot 1 april 2007 aanvragen.
thanks, ik volg nu nova, daar gaat het nu ook over die zorgtoestandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je een formulier wilt hebben, moet je de Belastingtelefoon bellen
Maar je kunt ook digitaal de toeslagen aanvragen, net zoals je digitaal aangifte kunt doen. Op www.toeslagen.nl staat dat allemaal uitgelegd.
[..]
Dat laten ze je geloven jaMaar dat is helemaal niet
Als je voor 1 november de toeslagen aanvraagt, dan krijg je in december je eerste toeslag (het gaat per maand) uitbetaald. Dus vóórdat je de premie aan de verzekering moet gaan betalen. Als je na 1 november instuurt krijgt je de eerste toeslag pas later. Dus dan moet je het bedrag wat je eik aan toeslag zou krijgen eerst ff voorschieten.
Maar je mag zelfs nog tot 1 april 2007 wachten volgens http://www.toeslagen.nl/p(...)/zorgtoeslag-18.html
[..]
Ik wist dat het ergens stond, maar dat is bijna niet te vinden zeg
Of je leest het topic even??????Een paar posts terug schreef ik:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:24 schreef Tafkahs het volgende:
waar haal je dat formulier als je niets hebt ontvangen eigenlijk. Er staat in die bijlage van september dat je het thuisgestuurd moet hebben gekregen :
[..]
Tja, en nu...![]()
Waarom zou ik, je post het hier toch..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Of je leest het topic even??????Een paar posts terug schreef ik:
Je kunt ook op www.toeslagen.nl een aanvraagprogrammaatje downloaden waarmee je de zorgtoeslag aanvraagt. Je kunt je elektronische handtekening gebruiken die je ook gebruikt voor je aangifte inkomstenbelasting.
Je hoeft dus geen papieren formulier te hebben ontvangen!
Ah, dus je bent niet lui maar slimquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom zou ik, je post het hier toch..
Dat krijg je eind december pasquote:Op zondag 13 november 2005 22:24 schreef Het_Biertje het volgende:
iemand al geld?
Ligt er ook maar net aan hoe hoog jij je eigen risico neemt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef tulpje6 het volgende:
Wie weet trouwens welke verzekering er goedkoper is dan VGZ? En welke verzekering ook een soort van jongeren xtra verzekering heeft vergelijkbaar met het VGZ?
basisverzekering VGZ: 88 euro
jongeren xtra (aanvullend) 14 euro
Tnx!
D'r is zo'n website voor, kieswijzer, zorgbeter, iets in die richting. Daar moet volgende maand ofzo een overzicht staan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:54 schreef tulpje6 het volgende:
Wie weet trouwens welke verzekering er goedkoper is dan VGZ? En welke verzekering ook een soort van jongeren xtra verzekering heeft vergelijkbaar met het VGZ?
basisverzekering VGZ: 88 euro
jongeren xtra (aanvullend) 14 euro
Tnx!
www.kiesbeter.nlquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
D'r is zo'n website voor, kieswijzer, zorgbeter, iets in die richting. Daar moet volgende maand ofzo een overzicht staan.
Zorgtoeslag nog niet aangevraagd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:43 schreef Tafkahs het volgende:
O, godver, ik moet er nog achteraan gaan.. kut
jawel, digitaal ingevuld, maar bij gebrek aan een code heb ik wat verzonnen. Dat pikte dat programma gelukkig, het was al een hel genoeg om al die gegevens bij elkaar te zoeken..quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zorgtoeslag nog niet aangevraagd?
Heb je die uitdraai ook gemaakt, waarop je je naam, code en sofi-nummer moest invullen en die getekend aan de belastingdienst opgestuurd ('opgaaf elektronische handtekening')?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jawel, digitaal ingevuld, maar bij gebrek aan een code heb ik wat verzonnen. Dat pikte dat programma gelukkig, het was al een hel genoeg om al die gegevens bij elkaar te zoeken..
Hoogervorst mag wat mij betreft een langzame pijnlijke dood door pincetaanvallen krijgen wat mij betreft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |