abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31001879
Ik heb deze jas besteld:

Ben benieuwd hoe ie is als ik 'm krijg

Heb al wel eens vader wat bij de esprit shop besteld, en dat ging erg goed.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_31002762
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:48 schreef noekje het volgende:
Ik heb zaterdag besteld en vandaag had ik het mailtje dat die verzonden is. Dat is lekker vlot.
En binnen! Het zit perfect en is erg mooi.
Go hard or go home
pi_31003455
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Zijn er hier Esprit-fans die (net als ik) lang en smal gebouwd zijn? Hoe bevalt de kleding over het algemeen? Ik twijfel namelijk nog over het bestellen..

Alvast bedankt!
Ik ben niet zo`n Esprit fan, maar ik zal toch ff reageren... Vandaag weer voor de tweede keer een bestelling retour verzonden. 2 dingen stonden mij niet echt, maar waren ook aan de krappe kant (maat XL!), dus dan gaan ze retour. Het overhemd dat ik ook nog besteld had zat goed en was mooi, alleen daarvoor moest je manchette knopen gebruiken, iets wat ik dus niet wilde . Persoonlijk vind ik Esprit erg klein en smal vallen, ik bestel dus ook niks meer! Oké, ik ben ook 2.03 en weeg 87 kg, maar m`n postuur is gewoon normaal.

<MP>
  woensdag 28 september 2005 @ 17:54:35 #104
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31003579
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:

[..]

Rekening houden, retourformulier afscheuren en bij je pakketje stoppen. Ik heb die stickers zo geplakt dat je op het originele verzendetiket alleen nog 't retouradres ziet. Of je plakt de sticker er helemaal overheen en schrijft het retouradres er zelf op. Het maakt niet zoveel uit enzo .
Bedankt! Het pakketje was inorde en is retour gestuurd
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 28 september 2005 @ 18:16:41 #105
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_31004293
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef noekje het volgende:

[..]

En binnen! Het zit perfect en is erg mooi.

Had je die leuke jas nou óók besteld en zo ja in welke kleur ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_31005585
Ik wilde eerst deze bestelling afwachten en als dat allemaal goed zou gaan de jas bestellen. Het wordt dus de groene!
Go hard or go home
  woensdag 28 september 2005 @ 19:41:39 #107
78780 deedeetee
pi_31007132
Mooie kleur en ik vind hem in de andere kleur óók erg mooi. Blij dat ik niet hoef te kiezen
pi_31054677
Ik heb gisteren deze broek besteld:

Ik vind m zooo gaaf
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:49:26 #109
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31087427
Ik heb me net deze besteld:

Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:57:05 #110
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_31089144
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Mille het volgende:
Ik heb gisteren deze broek besteld:
[afbeelding]

Ik vind m zooo gaaf
Die is idd erg leuk .
want de klop doet het niet.
pi_31090696
Ik heb de helft niet binnengehad, omdat het zogenaamd uitverkocht is. Alleen op de site staat het nog als in stock. Dus er maar is een mailtje aangewaagd, maar krijg steeds van die standaardmailtjes terug .

Heb het zwikkie dus maar opnieuw besteld en ja hoor ineens is het er weer
  zondag 2 oktober 2005 @ 14:53:27 #112
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_31114935
Heb ook weer wat besteld .

en

1 van deze 2....zit nog te twijfelen tussen de kleuren, dus hou gewoon de mooiste .
pi_31142829
Ik vind die onderste wel geweldig hoor HV! Maar ja, groen is niet helemaal mijn ding...
pi_31143055

Eerste bestelling ooit!

Alleen nog steeds niet binnen, woensdag besteld.....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_31143516
Dan zal het vandaag of morgen wel komen! Meestal zijn ze redelijk snel...
pi_31144004
Heb vorige week maandag een paar dingen besteld, maar het is er nog niet!
pi_31153106
Grr, deze wil ik kopen .. maar hij is er alleen nog in XL en XXL
pi_31156394
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef XiChico het volgende:
Grr, deze wil ik kopen .. maar hij is er alleen nog in XL en XXL
[afbeelding]
Zou het toch nog even in de gaten houden, wie weet komt het ineens toch weer binnen (je weet maar nooit). Ik zie ook wel es dingen die uitverkocht waren, en er ineens weer zijn
En anders krijgen ze vast wel weer iets wat er op lijkt..

Mijn jas is binnen, en hij is mooi
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_31169953
@ Amokjeeh
Ik zag dat je een overhemd besteld had. Heb je die al binnen? Zoja, kan je me vertellen hoe de maten vallen. Is M ook echt M?

En nog een vraag voor de rest. Er staat op de website dat je ongedragen kleding binnen 7 dagen kunt retourneren. Mag je dan wel de verpakking openen en het kleding stuk passen, daarna besluiten dat je het toch niet zo mooi vindt en retourneren? Hoe zit het daarmee?

Ik ga vanavond ff wat zaken bestellen. Ze hebben best mooie overhemden die helemaal niet duur zijn. Komt goed van pas nu ik stage loop ::)

Alvast bedankt
pi_31170099
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef 455H07E het volgende:
@ Amokjeeh
Ik zag dat je een overhemd besteld had. Heb je die al binnen? Zoja, kan je me vertellen hoe de maten vallen. Is M ook echt M?
Ik zag net dat je ook bekend bent met A&F. Ik heb daar altijd S van en heb nu een M. Dus het is echt een europese M. Overhemd zit prima en kan prima nog in mijn broek zonder dat hij er elke keer uitgaat.
pi_31170216
Kut.

Vandaag wordt m'n bestelling waarschijnlijk bezorgd, maar er is niemand thuis vandaag....

Kan ik'm op het postkantoor gaan ophalen, die gaat om 17.30 dicht terwijl ik om 18.00 uit m'n werk kom.....
pi_31176602
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef 455H07E het volgende:

En nog een vraag voor de rest. Er staat op de website dat je ongedragen kleding binnen 7 dagen kunt retourneren. Mag je dan wel de verpakking openen en het kleding stuk passen, daarna besluiten dat je het toch niet zo mooi vindt en retourneren? Hoe zit het daarmee?

Ik ga vanavond ff wat zaken bestellen. Ze hebben best mooie overhemden die helemaal niet duur zijn. Komt goed van pas nu ik stage loop ::)

Alvast bedankt
Ja, je mag het zeker passen. Dit staat ook op de website: kleding kun je kosteloos retourneren (binnen 7 dagen) als er geen sporen zijn anders dan van het passen van de kleding, wat je in de winkel ook zou doen. Zoiets was het. Even zoeken en je kunt het zelf nalezen
Wel zou ik het, gewoon uit fatsoen, weer netjes vouwen en inpakken voor je het terugstuurt.

Mijn jas is binnen, en hij is leuk
pi_31177345
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Kut.

Vandaag wordt m'n bestelling waarschijnlijk bezorgd, maar er is niemand thuis vandaag....

Kan ik'm op het postkantoor gaan ophalen, die gaat om 17.30 dicht terwijl ik om 18.00 uit m'n werk kom.....
Een troost; je kan een pakketje altijd pas de volgende dag afhalen bij het postkantoor .
amokaapjeeh O+
pi_31177427
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef Coconut het volgende:

[..]

Een troost; je kan een pakketje altijd pas de volgende dag afhalen bij het postkantoor .
Dan moet ik ook werken.
En donderdag ook.
En vrijdag ook.

Kortom:
pi_31182057
Het is dan tenminste verstuurd. Ik heb nog steeds niks gehad sinds mijn bestelling vorige week maandag....!!
pi_31182201
Ik heb deze nu net een week binnen nadat ik na het lezen van dit topic eens was wezen kijken:

Ik ga er zeker vaker dingen bestellen! Toffe spullen hebben ze wel!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:11:56 #127
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31215894
Heeft er hier iemand ervaring met de broeken van Esprit, of die groter of kleiner vallen dan nomaal. Ik heb normaal 30/34.

Staan namelijk een paar mooie bij de Sale
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31216314
Van de Espritbroeken die ik heb gepast, vond ik ze in de wijdte vrij groot. Maar dat zijn dus damesbroeken
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:27:46 #129
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_31224047
zijn die overhemden een beetje getailleerd?
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:30:12 #130
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_31224101
de poplin die ik heb gekocht iig wel.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:05:44 #131
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_31224856
mooi, ook maar een bestellinkje gedaan:

Eens kijken of t wat is
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:17:11 #132
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_31225104
die bovenste heb ik dus ook.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:56:44 #133
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31229218
Niemand die er ooit een jeans heeft gekocht en weet of ze groter of kleiner vallen dan normaal?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31229338
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Niemand die er ooit een jeans heeft gekocht en weet of ze groter of kleiner vallen dan normaal?
Waarschijnlijk worden ze vandaag bezorgd, dus ik zal vanavond eens passen...
pi_31229374
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Bestel gewoon wat verschillende maten. Je kan het zo weer retourneren .

[ Bericht 16% gewijzigd door Coconut op 06-10-2005 14:55:38 ]
amokaapjeeh O+
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:21:21 #136
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31229978
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk worden ze vandaag bezorgd, dus ik zal vanavond eens passen...
Oké, dan hoor ik het wel
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31230799
Ik had 2 dingen besteld van EDC in de maat m maar dit was te klein. Normaal heb ik altijd M en ik vond dit dan ook wel erg klein uitvallen. Nu wil ik opnieuw bestellen maar zal ik dan bij EDC kleding voor l of xl gaan. Ik wil ook een longsleeve bestellen van Esprit maar zal ik hier dan ook maar een L pakken. Of raden jullie aan om gewoon van alles 2 maten te bestellen. Dan past het bijna altijd of is dat niet gewenst.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:52:01 #138
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31230878
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef roos1986 het volgende:
Ik had 2 dingen besteld van EDC in de maat m maar dit was te klein. Normaal heb ik altijd M en ik vond dit dan ook wel erg klein uitvallen. Nu wil ik opnieuw bestellen maar zal ik dan bij EDC kleding voor l of xl gaan. Ik wil ook een longsleeve bestellen van Esprit maar zal ik hier dan ook maar een L pakken. Of raden jullie aan om gewoon van alles 2 maten te bestellen. Dan past het bijna altijd of is dat niet gewenst.
Ik zou je laatste keuze pakken, heb je altijd zekerheid dat er een past.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:04:08 #139
78780 deedeetee
pi_31231220
quote:
2 maten bestellen lijkt me geen probleem als je maar zorgt dat 't bij elkaar opgeteld niet te duur wordt want dan moet je met een CC van te voren betalen.
Ik heb van Esprit ook een M en van EDC minstens L en vaal zelfs XL
Esprit valt dus NIET klein uit en EDC juist WEL
  donderdag 6 oktober 2005 @ 16:46:35 #140
98634 Lempicka
Back to Life
pi_31233537
Net een spijkerbroekje besteld.. met korting! hoe lang duurt de levering ongeveer?
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_31234355
quote:
Daar kunnen wij vrij weinig over zeggen, niet?
Je kunt zelf toch wel inschatten welke maat je moet hebben, als het heel erg te klein was een xl en als het een beetje te klein was een l. Dat is naar eigen beoordeling...
pi_31235990
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:21 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Oké, dan hoor ik het wel
Zoals beloofd hierbij mijn bevindingen....

Keep in mind: ik ben 1m91 en vrij tenger, dus het zou bij iemand anders kunnen verschillen...

Broek (Esprit)

Normaal heb ik 32/34 (H&M), dus dat had ik nu ook besteld. Dit is echter te wijd, dus die gaat terug voor een 31/34, lengte was nl. wel goed.

Overhemd (EDC)

Normaal zit ik tussen de M en L, dus maar een M geprobeerd. Op zich leek-ie wel goed, maar het hield niet over. Als ik rek-en-strek, komt alles meteen strak te staan bij de borst (terwijl ik niet bijzonder breed ben). Ook verwacht ik dat-ie bij de eerste keer wassen nog iets krimpt. Dus die gaat terug voor een L.

Better luck next time dus, ik ga het net zo lang proberen tot ik de juiste heb. Ik heb de tijd...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:29:17 #143
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31237323
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:31 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Zoals beloofd hierbij mijn bevindingen....

Keep in mind: ik ben 1m91 en vrij tenger, dus het zou bij iemand anders kunnen verschillen...

Broek (Esprit)

Normaal heb ik 32/34 (H&M), dus dat had ik nu ook besteld. Dit is echter te wijd, dus die gaat terug voor een 31/34, lengte was nl. wel goed.

Overhemd (EDC)

Normaal zit ik tussen de M en L, dus maar een M geprobeerd. Op zich leek-ie wel goed, maar het hield niet over. Als ik rek-en-strek, komt alles meteen strak te staan bij de borst (terwijl ik niet bijzonder breed ben). Ook verwacht ik dat-ie bij de eerste keer wassen nog iets krimpt. Dus die gaat terug voor een L.

Better luck next time dus, ik ga het net zo lang proberen tot ik de juiste heb. Ik heb de tijd...
Thnx voor deze info

Ik heb normaal 30/34, dus dan zou ik nu 29/34 moeten hebben. Jammer genoeg hebben ze deze maat niet bij die broeken die ik mooi vind

Nouja, dan zal ik 30/34 eens bestelle, niet goed, gaat die terug

/edit/ valt me net in dat mijn broertje ook een broek van Esprit heeft 30/34 en die past mij uitstekend . Dus dan bestel ik me 30/34 /edit/

[ Bericht 9% gewijzigd door Maikuuul op 06-10-2005 19:48:57 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31241999
Zondag besteld, vandaag binnen

Dit is de eerste keer dat ik iets bij Esprit gekocht heb. Ik heb met credit card betaald, en tot mijn verbazing stonden alle credit card gegevens op een A4tje in de doos. Zelfs de expire date...

De jeans zijn trouwens van goede kwaliteit, zelfs beter dan een aantal broeken waar ik het dubbele voor heb betaald.
pi_31243767
Ik heb mijn bestelling (spijkerbroek) van vorige week donderdag nog niet binnen. Kreeg wel een mailtje dat het verzonden was 2 dagen geleden. Nou ja, maar hopen dat de TPG hem morgen brengt.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:10:38 #146
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_31244284
dacht ineens ergens aan.. Wat nouw als je buurman het pakketje houdt (want ze bezorgen het bij de buren als je er niet bent) en zegt dat hij niks ontvangen heeft..
dan kan esprit je toch weinig maken neem ik aan?
iets
pi_31247831
heb een een aantal mooie jassen gezien. Aantal winkels afgebeld maar alleen verkrijgbaar via het internet. Nou ben heb ik nooit kleding via het internet besteld en ik heb altijd liever dat ik iets aantrek voordat ik het koop dus zou iemand eventueel mi kunnenj vertellen die miss al een jas hier heeft besteld wat zijn ervaringen hiermee zijn? Hoe ze vallen/ zitten, grootte etc?

Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_31248123
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef AversusZ het volgende:
heb een een aantal mooie jassen gezien. Aantal winkels afgebeld maar alleen verkrijgbaar via het internet. Nou ben heb ik nooit kleding via het internet besteld en ik heb altijd liever dat ik iets aantrek voordat ik het koop dus zou iemand eventueel mi kunnenj vertellen die miss al een jas hier heeft besteld wat zijn ervaringen hiermee zijn? Hoe ze vallen/ zitten, grootte etc?

[afbeelding]
[afbeelding]
De esprit shop is te vertrouwen.
Laat de jassen gewoon thuis bezorgen (evt. in verschillende maten), dan kun je ze passen.
Zijn ze niet goed, kun je ze gewoon weer terug sturen.
Het kost je dan helemaal niets.

Succes!
pi_31248296
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef Ickeane het volgende:
dacht ineens ergens aan.. Wat nouw als je buurman het pakketje houdt (want ze bezorgen het bij de buren als je er niet bent) en zegt dat hij niks ontvangen heeft..
dan kan esprit je toch weinig maken neem ik aan?
Hier bezorgen ze nooit bij de buren. In ieder geval geen pakketjes van Esprit, Hunkemoller, etc.. Het wordt twee keer aangeboden, en als je er dan nog niet was kun je het de volgende dag ophalen op het postkantoor. Je krijgt sowieso van de TPG een briefje in de bus als je er niet was, dat ze zijn geweest. En de tweede keer dat je er niet was een briefje dat je het op kunt halen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:53:57 #150
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31254642
Heb net mijn 2 pakketjes binnengekregen, zo eens ff passen

/gepast/ Een truitje houd ik me, de andere 2 gaan terug omdat ik het stof bij m'n bovenarm wat te breed vind hangen. Het ander truitje is top (heb het ook in het zwart) /gepast/

[ Bericht 41% gewijzigd door Maikuuul op 07-10-2005 15:27:18 ]
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:39:04 #151
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31255942
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef MugenPower het volgende:
Ik kon het niet laten...

Mijn bestelling:

[afbeelding]

<MP>
Heb je niet toevallig de verkeerde maat besteld van dit vest en hem nog niet teruggestuurd?
Vind m vet, maar kan m nu niet meer bestellen...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:30:53 #152
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_31266944
Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden;

. Misschien ga ik hem bestellen.

Ik wou trouwens deze eerst bestellen, maar hij is helemaal uitverkocht in maat M en S.
Behalve de roze, die is er nog wel in een S:

Baal ik wel van. .

En nog een vraagje: vallen de shirts/truien normaal? Of juist kleiner?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:34:53 #153
78780 deedeetee
pi_31267045
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef Little_Angel het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden;

[afbeelding]

. Misschien ga ik hem bestellen.

Ik wou trouwens deze eerst bestellen, maar hij is helemaal uitverkocht in maat M en S.
Behalve de roze, die is er nog wel in een S:

[afbeelding]

Baal ik wel van. .

En nog een vraagje: vallen de shirts/truien normaal? Of juist kleiner?
Esprit valt * normaal * uit en EDC veel kleiner. En blijf die leuke trui in de gaten houden vaak duikt een maat die is uitverkocht na verloop van tijd weer op. Elke dag ff checken dus
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:38:25 #154
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_31267141
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Esprit valt * normaal * uit en EDC veel kleiner. En blijf die leuke trui in de gaten houden vaak duikt een maat die is uitverkocht na verloop van tijd weer op. Elke dag ff checken dus
Dat ben ik nu ook aan het doen .
Maar goed, dan zou ik de roze wel kunnen bestellen, maar ik wacht nog even af.
Die groene en zwarte vond ik ook erg leuk.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:51:15 #155
78780 deedeetee
pi_31267488
Succes ermee
pi_31329745
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Koningin het volgende:

[..]

De esprit shop is te vertrouwen.
Laat de jassen gewoon thuis bezorgen (evt. in verschillende maten), dan kun je ze passen.
Zijn ze niet goed, kun je ze gewoon weer terug sturen.
Het kost je dan helemaal niets.

Succes!
bedankt, ik ga z.s.m bestelling plaatsen ( 1 van de drie ik mooi vond staat al niet meer op de site )
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
pi_31330004
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef MugenPower het volgende:
Ik kon het niet laten...

Mijn bestelling:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

<MP>

Die is wel heel vet, maar kan hem nergens terugvinden.. waar stond/staat die?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31332033
Hallo,
Wat zijn jullie ervaringen met de levertijden??
Er is sinds kort ook online shop voor België. Ik heb al 3 bestellingen geplaatst. De eerste bestelling is verzonden op 22/09 maar heb ondertussen nog niets ontvangen (is toch al meer dan 2 weken nu). Ik heb al 2 keer gebeld naar Esprit maar ze zeggen dat ik gewoon nog moet afwachten, ze kunnen het pakket ook niet tracen voor België blijkbaar. Ik laat alles naar m'n werk sturen omdat er dan altijd iemand aanwezig is..
M'n 2 andere bestellingen zijn ondertussen vorige week woensdag ook verzonden.
pi_31332757
Ik heb net weer wat spijkerbroeken en een polo voor mijn man besteld.
Hij shopt niet graag, dus dan is deze manier ideaal.
pi_31334790
Ik wacht ook "al" 2 weken. Wel al verzonden-mailtje gehad, even wachten dus nog denk ik.
pi_31367505
Ze hebben dit jaar ook wel weer leuke laarzen zie ik Ik heb al zwarte, moet nu nog bruine. Zit te twijfelen:

Deze:

Of deze:

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_31376548
Clauwhee, ik vind die onderste het leukst

Wie weet eigenlijk hoe die vormen van de spijkerbroeken in elkaar zitten?
Ik had er eentje van EDC besteld en die was erg smal en strak. Is er ook een ruimer model?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:00:34 #163
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_31377968
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:
Clauwhee, ik vind die onderste het leukst
ik ook.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:17:46 #164
78780 deedeetee
pi_31379552
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Ze hebben dit jaar ook wel weer leuke laarzen zie ik Ik heb al zwarte, moet nu nog bruine. Zit te twijfelen:

Deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding]

Ik vind de onderste ook het leukste maar het ligt er wel aan wat je er boven draagt denk ik. De bovenste hebben meer * stijl * en eigenlijk vind ik die óók erg mooi.
pi_31388879
Moeilijk hè, ik kan niet kiezen

Koningin, ik heb van EDC twee broeken die volgens mij normaal tot redelijk wijd vallen, die met die lage kontzakken
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_31389365

Waar is deze te vinden? ik kan hem maar niet vinden op de site.
hoe staat het met de dagen tot het pakje aan komt?
pi_31390650
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze te vinden? ik kan hem maar niet vinden op de site.
hoe staat het met de dagen tot het pakje aan komt?
toch niet uitverkocht he

Hoe zit het trouwens met deze spullen in de winkel? zijn al die jassen ook in de winkel te koop bijvoorbeeld? en die truien?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 21:16:44 #168
78780 deedeetee
pi_31392900
Nee, in de winkels is niet alles te krijgen wat er op de site staat. Maar omgekeerd werkt 't ook 't zelfde :
in de winkels zijn soms spullen wél te koop die niet ( meer ) op de site staan.

en uitverkocht is soms tijdelijk, naderhand verschijnt 't weer op de site.
pi_31393555
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef deedeetee het volgende:
Nee, in de winkels is niet alles te krijgen wat er op de site staat. Maar omgekeerd werkt 't ook 't zelfde :
in de winkels zijn soms spullen wél te koop die niet ( meer ) op de site staan.

en uitverkocht is soms tijdelijk, naderhand verschijnt 't weer op de site.
hm.. dat wordt elke dag kijken. weet iemand toevallig onder wat die trui stond die ik posten?
pi_31396855
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

hm.. dat wordt elke dag kijken. weet iemand toevallig onder wat die trui stond die ik posten?
Die stond bij truien onder EDC.
Op de belgische site staat hij daar toch.. http://www.esprit.be/Shop/HtmlProduct/bn/80315.html#
pi_31401648
Ik kreeg gister een voucher van ¤10,- van esprit. Dan stuur ik toch helaas de tas weer terug en ga naar de winkel, waar ik hem dan voor ¤ 10,- minder kan krijgen.

Clauwhee, wat voor soort broeken zijn dat dan? Ik had nl. een regular.
pi_31403218
Dan hoop ik dat die jas die ik zag ook weer snel terug komt. Zie hem nog wel staan in de belgische shop. Aantal winkels afgebeld maar die hadden hem helaas niet.
pi_31403365
Kun je 'm niet in België bestellen dan?
pi_31403980
Okay... heb ik dat! Een debiele postbode kon mijn bedrijf niet vinden waar ik werk. Gek hoor, want de overige post krijgen we al jaaaren hier. Ofwel hij heeft het teruggestuurd... GRRRRRrrrr

Nu heb ik nog niets.... opnieuw bestellen gaat niet want het is uitverkocht!

Bah!
pi_31404059
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef Quirinus_ het volgende:
Hallo,
Wat zijn jullie ervaringen met de levertijden??
Er is sinds kort ook online shop voor België. Ik heb al 3 bestellingen geplaatst. De eerste bestelling is verzonden op 22/09 maar heb ondertussen nog niets ontvangen (is toch al meer dan 2 weken nu). Ik heb al 2 keer gebeld naar Esprit maar ze zeggen dat ik gewoon nog moet afwachten, ze kunnen het pakket ook niet tracen voor België blijkbaar. Ik laat alles naar m'n werk sturen omdat er dan altijd iemand aanwezig is..
M'n 2 andere bestellingen zijn ondertussen vorige week woensdag ook verzonden.
Ik heb ook in Belgie besteld, handig aangezien ik er woon . Heb op vrijdagnacht besteld en had het die vrijdag erop in huis. Vond ik niet supersnel, maar ook niet erg langzaam (gezien de belgische post )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31404079
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:18 schreef Elefes het volgende:
Kun je 'm niet in België bestellen dan?
volgens mij gaat dat niet. Kan bij land alleen België selecteren.
pi_31404570

Hij was er gister weer even in maat M, meteen besteld .
pi_31405833
Geachte Esprit klant,

dank u voor uw mail.

Tot onze spijt is het pakje verdwenen.

Wij hebben via officiele wegen van de post opdracht gegeven dit na te gaan en het kan 6 tot 8 weken duren voordat wij een antwoord zullen ontvangen. Wij zullen u dan gelijk hierover berichten.

Totdat de situatie opgelost is hebben wij de opdracht gegeven u niet aan te manen. Wij brengen u van het onderzoek zo snel mogelijk op de hoogte. Indien u nog geinteresseerd bent in de bestelde producten verzoeken wij u vriendelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor de problemen die u met deze levering heeft.

Aangezien uw bestelling helaas niet aangekomen is hebben wij u uit de maanomloop genomen. De automatische betalingsopvorderingen die ons systeem verstuurd kunnen wij helaas niet stoppen, deze mag u dus als niet verzonden beschouwen.

Mocht U nog vragen hebben, zijn wij bereikbaar vanaf Maandag t/m Vrijdag vanaf 8:00 t/m 20:00 uur onder het Hotline-nummer 070 351919 of per mail onder info@esprit.be

Met vriendelijke groeten,
uw Esprit-Online-Shop-Team

tot zover mijn eerste bestelling..
Vorige week zijn mijn 2 andere bestellingen verzonden, ik ga meteen even bellen om dat ook te laten checken.
pi_31406452
Heb de kleren binnen.

Deze stuur ik terug, want hij zit niet zo mooi:

Deze hou ik wel

En nog een andere, maar die staat niet meer op de site.
pi_31406511
Had het maandag besteld en het werd vrijdag bezorgd.
pi_31407182
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef Quirinus_ het volgende:
Geachte Esprit klant,

dank u voor uw mail.

Tot onze spijt is het pakje verdwenen.

Wij hebben via officiele wegen van de post opdracht gegeven dit na te gaan en het kan 6 tot 8 weken duren voordat wij een antwoord zullen ontvangen. Wij zullen u dan gelijk hierover berichten.

Totdat de situatie opgelost is hebben wij de opdracht gegeven u niet aan te manen. Wij brengen u van het onderzoek zo snel mogelijk op de hoogte. Indien u nog geinteresseerd bent in de bestelde producten verzoeken wij u vriendelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor de problemen die u met deze levering heeft.

Aangezien uw bestelling helaas niet aangekomen is hebben wij u uit de maanomloop genomen. De automatische betalingsopvorderingen die ons systeem verstuurd kunnen wij helaas niet stoppen, deze mag u dus als niet verzonden beschouwen.

Mocht U nog vragen hebben, zijn wij bereikbaar vanaf Maandag t/m Vrijdag vanaf 8:00 t/m 20:00 uur onder het Hotline-nummer 070 351919 of per mail onder info@esprit.be

Met vriendelijke groeten,
uw Esprit-Online-Shop-Team

tot zover mijn eerste bestelling..
Vorige week zijn mijn 2 andere bestellingen verzonden, ik ga meteen even bellen om dat ook te laten checken.
Ja lullig, maar hier kan esprit niets aan doen hoor...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:56:59 #182
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_31441550
Als ik een gedeelte terug wil sturen, moet ik dan toch eerst al het geld overmaken?
En als ik alles terug wil sturen? wat dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door beschuit op 14-10-2005 18:16:25 ]
pi_31443495

Deze heb ik zojuist besteld .

Beschuit, als je alles terug wilt sturen hoef je niks te betalen. En als je een gedeelte houdt, betaal je gewoon dat gedeelte .
pi_31444556
Ze hadden zo ontzettend leuke broek daar... wou ik net een plaatje hier posten... staat die broek er niet meer tussen!!! Jammer hoor.
~ You are what you love, not what loves you ~
pi_31465205
Ik ben gister in de winkel in utrecht geweest, op het vredeburg, maar dat is dus helemaal niks. Ze verkochten bijna niks in de winkel van wat op de site staat. En wat ze verkopen is niet eens mooi wel jammer.
Dan maar op de site bestellen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:12:06 #186
78780 deedeetee
pi_31466454
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef beschuit het volgende:
Als ik een gedeelte terug wil sturen, moet ik dan toch eerst al het geld overmaken?
En als ik alles terug wil sturen? wat dan?
Alleen betalen wat je wél houdt
Alles terug sturen ? Dan niks betalen.
pi_31489886
Was het topic kwijt... dus ff TVP
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:28:59 #188
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31490342
Ik heb precies een week geleden een trui besteld, tot zover nog geen 2e mailtje ontvangen. Ik vrees dat het uitverkocht is, want ik kan hem niet terug vinden op de site. Maar zolang die bevestiging er nog niet is, blijf ik hoop houden.

Tevens tvp.
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:48:37 #189
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31509381
Nou.. Zo meld ik hier gisteren nog dat ik vreesde voor mijn bestelling, zo staat er vanochtend om kwart over 9 een man van de post op de stoep met een pakket voor mij!.

De bestelling is keurig afgeleverd en het past mij perfect.

Nieuwe trui:

En vergeten te melden in m'n vorige post, een nieuwe broek:

pi_31509487

Deze heb ik gekregen
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:05:49 #191
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31509732
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]

Deze heb ik gekregen
Wat een leuke rok. Ik moest het even kwijt!
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:09:27 #192
78780 deedeetee
pi_31509823
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou.. Zo meld ik hier gisteren nog dat ik vreesde voor mijn bestelling, zo staat er vanochtend om kwart over 9 een man van de post op de stoep met een pakket voor mij!.

De bestelling is keurig afgeleverd en het past mij perfect.

Nieuwe trui:
[afbeelding]

[afbeelding]

Trui is erg leuk, mooie kleuren !
pi_31510443
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Wat een leuke rok. Ik moest het even kwijt!
leuk he?
hij gaatr helemaal wijd als ik de trap af loop
Billie Holiday is Lady Day!
pi_31512339
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:

Oeh, die broek!

Hoe valt die? Klein, groot, precies goed?

Ik herinner me nog dat ik deze reeks startte, maar intussen heb ik nooit iets besteld daar...
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:27:42 #195
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31512528
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:13 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Oeh, die broek!

Hoe valt die? Klein, groot, precies goed?

Ik herinner me nog dat ik deze reeks startte, maar intussen heb ik nooit iets besteld daar...
EDC van Esprit valt altijd een beetje kleiner weet ik uit ervaring. Ikzelf heb doorgaans als maat 31/32, maar ik heb nu een maatje groter genomen, omdat hij anders van boven te strak zou zitten. Dat is eigenlijk het enige waar je rekening mee moet houden.
pi_31512644
Thanks. De prijs valt mee. Als het dan ook nog lekker draagbaar is...
pi_31513221
M'n 2 andere bestellingen zijn ook zoek blijkbaar..
Er loopt iets serieus fout bij de Belgische post!! Ik heb al meerdere keren andere dingen naar m'n werk laten zenden zonder problemen, maar die 3 bestellingen van Esprit blijven achter.
Mja afwachten zeker? Ik moet nog een aantal weken wachten totdat ze de zendingen hebben terug gevonden of dat ze kunnen bevestigen dat ze effectief kwijt zijn, dan pas kan Esprit mij terug betalen natuurlijk. Ondertussen wel 150euro armer en geen nieuwe kleren .

Om mezelf te troosten heb ik bij Esprit Antwerpen een nieuwe jas gekocht

maandag 17 oktober 2005 @ 16:49:51 #198
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_31513589
Hupopa en vandaag mn 2de bestelling gedaan, ik ben benieuwd.

pi_31520977

Deze 2 waar zijn ze heen? Zeker al uitverkocht

De leukste dingen zijn er altijd zo vlug uitverkocht
BlaBlaBla
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:23:41 #200
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_31521027
De doorloop snelheid op de site is echt heel hoog. Binnen 3 weken is de helft van de collectie alweer vernieuwd.

Jammer dat van de sale zo wienig normale maten en kleuren over blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')