op de FP staat dat je er niet op detail mag ingaan. ik vind dat mensen die daar geen voorstelling bij kunnen maken dat best mogen weten zodat ze weten wat voor beesten er onder ons bevinden.quote:De vrouw die drie maanden geleden thuis in Den Haag dood werd aangetroffen, blijkt op gruwelijke wijze te zijn vermoord. De vriend van de vermoorde Sylvia Roos, moeder van twee kleine kinderen, wordt van de moord verdacht.
Henk van der M. zou met zijn vuist en arm bij Sylvia naar binnen zijn gegaan, om vervolgens organen en weefsel naar buiten te trekken. Sylvia was bewusteloos en kon derhalve zich niet verzetten. De kinderen hadden niets gemerkt van het drama.
De ochtend na het gruwelijke misdrijf werd van der M. opgepakt. Aanstaande maandag staat hij voor het eerst terecht voor de rechtbank in Den Haag. Zijn advocaat mr. M. van Stratum wilde niet op de zaak ingaan.
en nu wil je dat iederene op je gaat reageren, aandachtshoertje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Ach, ieder mens maakt fouten. Laat hem zijn excuses aanbieden.
Slechte jeugd gehad, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Ach, ieder mens maakt fouten. Laat hem zijn excuses aanbieden.
Brabander, wedden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:14 schreef BennyNL het volgende:
het is WEER een nederlander trouwens..hopelijk komen daar niet al te veel opmerkingen over!
oei, een slechte jeugd, dan gooien we er als rechters maar een werkstrafje en een cursusje achteraan dan komt het allemaal wel weer goed..quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slechte jeugd gehad, dat zal het zijn.
huh? wat voor lijstje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef Meki het volgende:
TS dit komt ook in mijn lijstje
zie je nou wel
-2 speculatief.quote:waarschijnlijk is hij dus met zijn hele arm in de vagina van de vrouw gegaan en toen haar baarmoeder en eierstokken en dergelijke eruit getrokken!
Denk je dat de 'doodstraf' dit soort zaken 'oplost'... dat als je de doodstraf zou hebben, dit soort dingen niet meer voorkomt ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:11 schreef KontKorstje het volgende:
van de FP:
[
op de FP stond ook dat je iemand niet mag dood verwensen, mijn vraag is wat die mensen die tegen de doodstraf zijn dan voor straf voorstellen. tbs, of op de kosten van de maatschppij in hilton bajes doorbrengen?
gaat weer lekker hier.
de straf die hij krijgt zal we weer om tezijn
zijn lijstje wat nederlanders allemaal verkeerd doen!quote:
Meki's hitlist.quote:
kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat fysiek mogelijk is!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:19 schreef Zwansen het volgende:
Kan me echt niet voorstellen waarom iemand zoiets zou doen...
ik vraag me af of zulke uitwassen als deze voorkomen kunnen worden. we kennen de voorgeschiedenis van de dader niet, en weten bijvoorbeeld niet of hij bekend is bij de verschillende instanties. mensen die dit soort dingen out of the blue doen kun je, denk ik, niet tegenhouden als ze geen signalen afgeven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:24 schreef RM-rf het volgende:
[..]
....
Om eerlijk te zijn, ik vind het onzinnig om je enkel te concentreren op de bestraffing achteraf ... veel belangrijker is volgens mij de vraag hoe zulke gigantische wreedheden kunnen voorkomen ... en vooral, hoe zulke zieke personen als de dader eerder uit onze maatschappij weggehaald kunnen worden, om juist te voorkomen dat dit soort dingen kunnen voorkomen ...
....
HIj kan toch ook gewoon eerst even d'r maag hebben opengesneden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:27 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ja OF hij is met zijn hand + arm in haar anus gegaan en heeft er 12 meter aan darmen uitgetrokken...
Ik vind dat persoonlijk geloofwaardiger dan in de vagina.
Via de mond lijkt me sterk, zo'n arm komt niet door het strottehoofd heen. Terwijl een anus zeer rekbaar is....
Ik denk dat een vuist+arm net iets makkelijker in een vagina gaat dan in een anus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:27 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ja OF hij is met zijn hand + arm in haar anus gegaan en heeft er 12 meter aan darmen uitgetrokken...
Ik vind dat persoonlijk geloofwaardiger dan in de vagina.
Via de mond lijkt me sterk, zo'n arm komt niet door het strottehoofd heen. Terwijl een anus zeer rekbaar is....
Hmm dat levert wel meer mogelijkheden op. Voor uitrukmateriaal dan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
HIj kan toch ook gewoon eerst even d'r maag hebben opengesneden?
[med] wat ik vandaag toch weer mee maaktequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat een vuist+arm net iets makkelijker in een vagina gaat dan in een anus.
Ophangen aan z'n dunne darm.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:32 schreef Frances het volgende:
Levenslang opnemen op een long stay-afdeling. Wat een walgelijke hufter zeg.![]()
Wie weet heeft hij de organen op sterk water gezet.Ziek is deze lijp in ieder geval wel. Gek in z,n kop.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef Lucille het volgende:
Wat zou de man daarna met de organen en het weefsel gedaan hebben? Gewoon op de grond laten liggen? Wat zou de reden zijn geweest om de organen er uit te halen? Zoveel vragen ....
"JE HAD DUS WEL M'N LAATSTE ROLO OPGEVROTEN, STINKHOER!!!"quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef Lucille het volgende:
Wat zou de man daarna met de organen en het weefsel gedaan hebben? Gewoon op de grond laten liggen? Wat zou de reden zijn geweest om de organen er uit te halen? Zoveel vragen ....
Geen idee, misschien dat je lichaam bij zoveel bloedverlies vrij snel in een shocktoestand raakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:39 schreef Flurry het volgende:
Als je bewusteloos bent geslagen oid... kom je dan niet gewoon weer bij met zoveel pijn?
Ik denk eerder dat ie eraan gelikt heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:38 schreef Frances het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij de organen op sterk water gezet.Ziek is deze lijp in ieder geval wel. Gek in z,n kop.![]()
hahah, gadver.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie eraan gelikt heeft![]()
Da's nou het eerste wat ik ook dacht! Zou het, te veel gesnoven? Nee toch...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |