abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31863073
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:16 schreef zijle het volgende:
Snowboarders zijn kut, ze slopen de piste, nemen ellendig veel ruimte in bij de liften. En het is ook meestal gewoon irritant volk Het meest kanloze is vooral als ze gaan lopen roepen dat skiën voor mietjes is. Nee snowboarders zijn echte kerels

Skiers daarentegen
Maakt mij het uit dat ik een mietje ben. Die stinkende, oversizede boarders moeten lopen hoor:
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_31869856
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef XL het volgende:
Een leuk filmpje om te laten zien hoe goed je jezelf kan voelen als skier!

http://video.google.com/videoplay?docid=6239960317741352614&q=skiing

Eat your heart out boarders!
Volgens mij ben ik 2x in dat skigebied geweest, lijkt er wel verdomd veel op (serre chevalier).
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:48:07 #128
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_31870429
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:23 schreef ForumGek het volgende:
Misschien dit weekend ook maar naar bottrop toe...lijkt me wel leuk !
Verheug jezelf er maar niet teveel op, ik vond het persoonlijk nogal tegenvallen (was eigenlijk m'n eerste indoor baan, Ruchphen (?? net onder Eindhoven daar) niet meegerekend dan...)
  woensdag 2 november 2005 @ 10:00:34 #129
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31889654
Bottrop heeft als voordeel dat de baan lekker lang is (in vergelijking met andere vrieskisten dan)

Enige minpuntje is dat je er verschrikkelijk lang over doet om terug boven te komen
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 2 november 2005 @ 10:13:17 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31889918
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:00 schreef NoComment het volgende:
Bottrop heeft als voordeel dat de baan lekker lang is (in vergelijking met andere vrieskisten dan)

Enige minpuntje is dat je er verschrikkelijk lang over doet om terug boven te komen
Ohw man, die loopband
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31892928
Ik ben er al 2 keer geweest, en het is idd stervens koud in die vrieskist, er ligt allemaal ijs. Én die loopband omhoog is super gaar. Maar hé...het is maar 2 en half uur rijden. En zo lang doe ik er ook over om naar zoetermeer te gaan ofzo, misschien iets minder. MAar dit is dan ook goedkoper.

Dit weekend word hem niet denk ik...morgen nieuwe bindingen + tool + evt. tas kopen. En dan is het geld voor deze week weer op ben ik bang !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 2 november 2005 @ 17:22:54 #132
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31902048
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:30 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik 2x in dat skigebied geweest, lijkt er wel verdomd veel op (serre chevalier).
Er staat gewoon boven dat het in Les Menuires is.
Jij bent een snowboarder zeker!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31902195
oeps gehe.. .

Kan boarden en skien trouwens .
  woensdag 2 november 2005 @ 18:21:20 #134
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31903660
quote:
Op woensdag 2 november 2005 17:28 schreef Sport_Life het volgende:
oeps gehe.. .

Kan boarden en skien trouwens .
Dan was het zeker je snowboardleraar die je leerde dat je Franse skigebieden bijna niet met elkaar kunt vergelijken omdat ze zo verschillend zijn.

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31904600
Hij leek er echt op hoor . Serre is >250 KM groot dus .
pi_31928696
Zijn er hier nog meer mensen die rolskien? Ik zit eraan te denken om een soort rolski club op te zetten om dan met wat skiers tochtjes te maken. Gewoon een beetje gek doen.
  donderdag 3 november 2005 @ 15:37:33 #137
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_31930250
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Kentaro het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die rolskien? Ik zit eraan te denken om een soort rolski club op te zetten om dan met wat skiers tochtjes te maken. Gewoon een beetje gek doen.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.rolskitotaal.nl

Enneh, wat ik zo grappig vindt aan snowboarders, is hun pogingen om met de sleeplift te blijven staan
Daar kan ik zo lang zoet mee zijn, alleen al daarnaar kijken
  donderdag 3 november 2005 @ 16:30:02 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31931779
En dat gezeur dan van die lui dat ze pijn aan de binnenkant van hun bovenbeen hebben omdat ze te veel in de lift hebben gestaan

mietjes
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 3 november 2005 @ 16:34:11 #139
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31931890
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb een topic voor je geopend!
pi_31932718
Kom gratis langs in: [Centraal] Rolski-topic deel 1
  donderdag 3 november 2005 @ 18:17:55 #141
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_31934460
Rolskien..? Hmm nix voor mij... redelijk saai
__-*-__
pi_31934803
Pardon... saai?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 3 november 2005 @ 19:11:56 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31935750
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:17 schreef No-Li-Ta het volgende:
Rolskien..? Hmm nix voor mij... redelijk saai
Je hebt het zeker nog nooit gedaan.
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:01:18 #144
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_31952531
haha okee nog nooit gedaan inderdaad.. saai mag ik dus niet zeggen, maar t trekt gewoon niet mijn aandacht.
__-*-__
pi_31953179
Het is juist super interessant.

Kentaro heeft me ook overgehaald nu, ik ben er wild van!
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_32299624
typisch, gaat het over rolskien... topic doodgebloed!
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
pi_32301261
Jullie pesten me , niet lief, echt mee stoppen nou . Laat me lekker in mn oversized broek lopen, met mn te grote jas en mn mutsje met klep . En mn goggle heel dag op mn hoofd, ook al is het donker . Pest me nou ook maar niet in de lift, snowboarders zijn gevoelige types, anders ga ik huilen en daar zijn jullie rot skieers precies op uit .

pi_33132109
Ik ga volgende week vrijdag naar Oostenrijk - tux (geen idee waar het ligt... dankjewel meneer tomtom )
en ik wil dus leren snowboarden. Zo te horen zijn hier genoeg fanatieke wintersporters aanwezig, die mij vast wel wat tips kunnen geven
Ook ben ik benieuwd hoe lang iedereen er over heeft gedaan om een beetje normaal op zo'n plankje een kleine helling af te kunnen... Ik vrees namelijk dat ik volgende week de laatste dag nog steeds niet kan blijven staan

Alvast bedankt!!!!!
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:40:45 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33134333
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef Stick het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar Oostenrijk - tux (geen idee waar het ligt... dankjewel meneer tomtom )
en ik wil dus leren snowboarden. Zo te horen zijn hier genoeg fanatieke wintersporters aanwezig, die mij vast wel wat tips kunnen geven
Ook ben ik benieuwd hoe lang iedereen er over heeft gedaan om een beetje normaal op zo'n plankje een kleine helling af te kunnen... Ik vrees namelijk dat ik volgende week de laatste dag nog steeds niet kan blijven staan

Alvast bedankt!!!!!
Ohw als je een klein btje sportief bent aangelegd dan krijg je het wel binnen een paar dagen onder de knie (tenminste, kun je bochten draaiend een berg af)
Tenminste, dat is wel de bedoeling. anders hebben wij ons werk niet goed gedaan (ik ben leraar )

Tux is in het Zillertall. Wat je moet doen is naar Gerlos gaan en daar les nemen bij de Hot Zone. Das een tijdje rijden maar dan heb je ook wat
Maar serieus. Het is in het Zillertal bij Hintertux (wat "achter tux" betekent )

Leuk gebiedje wel. Je kunt er mooie poederruns maken
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:33:28 #150
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33144205
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:28 schreef Stick het volgende:

Alvast bedankt!!!!!
Ik snowboard sinds 1993, de laatste 5 jaar meerdere weken per jaar. Ik kan probleemloos met sleepliften en kan geslipte bochtjes draaien op groene én blauwe pistes. Ik neem dan ook elk jaar les.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')