Ik had al wat gedownload, maar nog niet echt bekeken, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je al wat manga geprobeerd?.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is familie van Beavje..
Dan heb ik ook nog wel wat foto's.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Zullen we jouw familie dan ook maar even posten?.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel wat foto's..
Doe maar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel wat foto's..
Nee.quote:
Moet je doen wie het snelst dat harnas van hem kan uittrekken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Is dat spel nou nog niet uit?!
Zoals bij hem? :quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je doen wie het snelst dat harnas van hem kan uittrekken?
als iemand zoooo vaak "I love you" zegt, meen je het dan nog wel vraag ik me af...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
OMG...
http://www.purevolume.com/troysmixtapeoflove![]()
![]()
Gewoon een vlammetje onder houden, moet je opletten hoe snel hij dat uitheeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoals bij hem? :
[afbeelding]
Die teringlijers verneukte mn Livequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef Weemz het volgende:
*Zucht* weer FAILED bij 20Lives vandaag... Ik kon pas in de laatste 10 seconden echt spullen aan mensen geven...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon een vlammetje onder houden, moet je opletten hoe snel hij dat uitheeft
Dat klinkt heel fout. Maar goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Slaap lekker stofzuiger..
NIet?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
euh, neen
Dat krijg je ervan als je het steeds over stoffige wiskundemeneren hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout. Maar goed..
He really really really really really really really means itquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
als iemand zoooo vaak "I love you" zegt, meen je het dan nog wel vraag ik me af...
Heaumeaux zijn best een braaf volkje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
En het idee is dat mensen bij "Waarom geef je eigenlijk antwoord op al deze vragen?" zich gaan afvragen "ja, waarom eigeniljk... nieuwsgierige kutnicht! bekijkt het maar!"
Maar neej. Iedereen vult het braaf in..
Hmmmz... Naaktfoto's wil ik zien! Nu! Meteen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heaumeaux zijn best een braaf volkje..
Ik heb spierpijn in mijn schouder en borst en een blauwe plek op mijn heup... de houding was het zwaarst dat ik tot nu toe heb gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:19 schreef Stroekie het volgende:
Wonderer, hoe was het je gisteravond bevallen?
Met dat soort slappe smoesjes kun je je er heus niet onderuit kwebbelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Tijd, tijd en aanwezigheid alhier geeft je de antwoorden. De ambiance van mijn posts maken dergelijke vragen futiel. Zeker, ik zal je vragen beantwoorden, doch niet alle vragen kunnen beantwoord worden.
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik ben kei braaf!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Naaktfoto's wil ik zien! Nu! Meteen!
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
De logica van "ik moet morgen vroeg op DUS ga ik vroeg slapen" heb ik nooit kunnen volgen..
kortom eigenlijk gewoon hard moeten werkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn in mijn schouder en borst en een blauwe plek op mijn heup... de houding was het zwaarst dat ik tot nu toe heb gedaan.
mag ik mij hier bij aansluiten dat ik dus ook braaf en onschuldig benquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik ben kei braaf!
Nee hoor..vals musical gezangquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bespeur ik hier pubergebrabbel?
Twee uur stilliggen in een rottige houding voor 15 piek... ja, keihard werken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom eigenlijk gewoon hard moeten werken![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee hoor..vals musical gezang
Sorry..kga zo toch DVD kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja idd.
Hou daar eens mee op, ik probeer te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |