Ik zeg niet dat je er een moet hebben, ik zeg dat je er immuun voor bent. En als je niet inziet dat het feit dat zoveel Nederlandse Joden gedood zijn door de nazi's bij sommige Nederlanders een schuldgevoel zou kunnen opwekken, dan heb je ook weinig empathie.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik een schuldgevoel zou moeten hebben.
Kijk, zo had ik het niet begrepen in de vorm waarin het er stond.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef Doderok het volgende:
[..]
En als je niet inziet dat het feit dat zoveel Nederlandse Joden gedood zijn door de nazi's bij sommige Nederlanders een schuldgevoel zou kunnen opwekken, dan heb je ook weinig empathie.
Af en toe wil ik wel eens provoceren. Mijn excuses.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kijk, zo had ik het niet begrepen in de vorm waarin het er stond.
Met de persoon die achter deze naam zit is ook niets misquote:Op woensdag 21 september 2005 16:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Met Erwin Rommel (het historisch personage dan) is inderdaad niets mis.
Tegelijkertijd hebben wij na Polen ook de meeste onderscheidingen ontvangen wegens het helpen van Joden. Enige nuance is wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:07 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er een moet hebben, ik zeg dat je er immuun voor bent. En als je niet inziet dat het feit dat zoveel Nederlandse Joden gedood zijn door de nazi's bij sommige Nederlanders een schuldgevoel zou kunnen opwekken, dan heb je ook weinig empathie.
Ja en?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:02 schreef Chriz2k het volgende:
Meneer Wiesenthal had trouwens in Auschwitz een zelfmoordpoging gedaan, die verijdeld werd door de kampbewakers.
so fucking what !!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef Doderok het volgende:
Over de persoon Wiesenthal: zelfs zijn naaste medewerkster noemt hem een man met een groot ego die voortdurend in ruzies verwikkeld was. Ook het WJC was nooit erg gelukkig met hem, en het feit dat hij alle aandacht naar zich trok, ook al hielden zij zich evenzeer bezig met het opsporen van oorlogsmisdadigers.
?
Ow ow, heb ik op je teentjes getrapt, mijnheer de leider van de abwehr?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:06 schreef CANARIS het volgende:
[..]
so fucking what !!
Ben jij moeder Theresa?
Moet iemand moeder theresa zijn om voor elk willekeurig levenspatroon to mogen worden gehuldigt?
Er klopt overigens geen ene reet van je insinuatie, maar dat is niet zo belangrijk. Het gaat om de kern
Jij wilt bij het leven en werken van Wiesenthal critische kanttekeningen maken omdat hij een persoonlijkheid zou zijn geweest met haken en ogen.
![]()
Klein zielig polder huftertje. Je staat op 1 lijn met Christian Strache,. De Neue Führer van de FPÖ in Oostenrijk die ook iets dergeljk wist te zeggen. De hele Nazi Goe gemeente schreeuwde daarop BRAVO!!
Gebruik geen grote woorden als je ze niet kunt spellen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:10 schreef CANARIS het volgende:
Het is overigens bijzonder smakeloos om in een Laudatio Threat over Wiesenthal voor al dan niet nette kant van de Dhr Rommel te bespreken.
Dit zal ongetwijfeld moeten aantonen dat de kampbewakers lieveheersbeestjes waren. Het was overigens niet in Auschwitz, maar in Janowska en hij werd niet uit filantropie bijgebracht:quote:
Leer lezen , stuk onbenulquote:Op donderdag 22 september 2005 10:08 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ow ow, heb ik op je teentjes getrapt, mijnheer de leider van de abwehr?
Ik begin daar niet over. En zo smakeloos vind ik het niet als iemand mij aanvalt op een persoon welke zeer gerespecteerd werd en ik daar mijzelf tegen verdedig.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:10 schreef CANARIS het volgende:
Het is overigens bijzonder smakeloos om in een Laudatio Threat voor Wiesenthal , de al dan niet nette kant van Dhr Rommel te bespreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |