Erwin zal wel met het argument komen dat veel Nazi's toentertijd orders moesten opvolgen en weinig keus hadden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's dan raar. Om dan Wiesenthal zo af te zeiken.
Waar lees jij dat ik hem afzeik? Ik zeik wijlen Simon Wiesenthal helemaal niet af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's dan raar. Om dan Wiesenthal zo af te zeiken.
Je suggereert van alles en zegt dat je geen respect hebt voor deze nazi-jager. Dat is toch niet bepaald positief dunkt me.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik hem afzeik? Ik zeik wijlen Simon Wiesenthal helemaal niet af.
Jij leest zoals gewoonlijk weer wat jij wilt lezen SCH.
Mijn beste SCH, lees wat je lezen wilt. Jij bent het typische voorbeeld van blindheid.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je suggereert van alles en zegt dat je geen respect hebt voor deze nazi-jager. Dat is toch niet bepaald positief dunkt me.
Je hebt geen respect voor Wiesenthal puur omdat hij niet alle misdadigers van de wereld opspoort?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn beste SCH, lees wat je lezen wilt. Jij bent het typische voorbeeld van blindheid.
Jij leest wat je lezen wilt, dat is jou goed recht. ga vooral zo door zou ik zeggen.
Waarom moet ik respect opbrengen voor iemand die nazi's najaagt? En tegelijk weet dat aan de andere kant van de wereld Jappen rondlopen welke wellicht grovere misdaden hebben begaan?
Ben jij dan diegene die zegt dat SW alles is en dat IK daar dan maar respect voor moet hebben?
Ohhh kortzichtige SCH!!!!. Grappig van je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt geen respect voor Wiesenthal puur omdat hij niet alle misdadigers van de wereld opspoort?
En wie ben jij nu weer??quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Tafkahs het volgende:
SCH heeft gelijk, bek houwe, Erwinrommel
Ohh, fijn dat je me dat even laat weten. Dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Tafkahs het volgende:
degene die jou corrigeert. Je hebt hier niets te zoeken![]()
Tja, wat moet ik nu zeggen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef Dementor het volgende:
Het is sowieso nogal puberaal om zo'n belachelijk username als ErwinRommel te kiezen.
Pffquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik nu zeggen?
Zoek eens onder deze naam en je bent heel wat wijzer geworden.
Doe dat dan toch maar eens. Wellicht dat jou blik wat wijder word.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pff![]()
Wie denk je wel niet dat je bent!
Zeg dan gewoon wat je bedoelt en laat ons niet zo gissen. Je doet heel geheimzinnig en wordt vervolgens kwaad als ik probeer je punt te duiden. Jij hebt zo je redenen om geen respect voor Wiesenthal te hebben zeg je, wat zijn die redenen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh kortzichtige SCH!!!!. Grappig van je.
Ach mijn nick is tenminste niet zo respectloos.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe dat dan toch maar eens. Wellicht dat jou blik wat wijder word.
Ik zal niets zeggen over jou nick-name. Nog belachelijker dan de mijne...............
Hij was een overlevende, en nam wraak op de moordenaars van zijn familie, en vrienden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn beste SCH, lees wat je lezen wilt. Jij bent het typische voorbeeld van blindheid.
Jij leest wat je lezen wilt, dat is jou goed recht. ga vooral zo door zou ik zeggen.
Waarom moet ik respect opbrengen voor iemand die nazi's najaagt? En tegelijk weet dat aan de andere kant van de wereld Jappen rondlopen welke wellicht grovere misdaden hebben begaan?
Ben jij dan diegene die zegt dat SW alles is en dat IK daar dan maar respect voor moet hebben?
Vandaar mijn vraag wat je met nazi's hebt. Je antwoord is dan ook niet overtuigend.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik nu zeggen?
Zoek eens onder deze naam en je bent heel wat wijzer geworden.
Hetzelfde gold net zo goed voor de leidinggevenden... En in het geval van Eichmann gaat jouw argument sowieso niet op. Eichmann was juist degene die de orders opvolgde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Erwin zal wel met het argument komen dat veel Nazi's toentertijd orders moesten opvolgen en weinig keus hadden.
Niet dat het een goed argument is aangezien Wiesenthal vooral op de leidinggevenden heeft gejaagd.
quote:Erwin Rommel is one of the few commanders, who was not involved in any war crimes. Rommel was highly respected by his enemies and was considered to be the last of the knights. During the North African Campaign, Rommel often cut the water rations of his troop, so that the prisoners of war could survive.
En hoe!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Hetzelfde gold net zo goed voor de leidinggevenden... En in het geval van Eichmann gaat jouw argument sowieso niet op. Eichmann was juist degene die de orders opvolgde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |