Nou nee hoor, ik ben helemaal niet zo zoekende..ik vond alleen toevallig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]Cammen weet je toch wel?
Kwam daarop omdat sommige van die "camrelaties" weleens uitgebreid worden en het zelden positief uitpakt voor beide partijen.
Vivi is gewoon zoekende dus iedereen die enigzins interesse in haar toont is nu een potentieel gevaar.
quote:dacht ik:
"Kom, laat ik mijzelf van de vriendschappelijke kant laten zien en hem een sms te sturen om hem succes te wensen op de autorai"
(daar staat ie vandaag met zijn werk).
Zo gezegd zo gedaan...ik heb iets heel neutraals gestuurd, in de trant van:
"succes met het binnenhalen van de provisie"
Om half 11 's avonds krijg ik een sms terug....
"Hehe..ben lekker klaar met werken...Ga nu tv kijken. Kom je lekker bij me liggen? Kus "Henk""
WTF ?! Dus eerst sms je m, om m succes te wensen met zn werk... vervolgens smst hij terug, waardoor jij flipt?quote:Ben naar zijn huis gereden, aangebeld, en toen hij de deur open deed heb ik hem een gigantische optater verkocht. Nageltjes in zijn ogen geplant..
Je hebt de voorgeschiedenis denk ik niet helemaal meegekregenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[..]
WTF ?! Dus eerst sms je m, om m succes te wensen met zn werk... vervolgens smst hij terug, waardoor jij flipt?
wtf?
En dan sla je m ook nog? Vind je het ook nog gek dat ie niet goed weet wat ie moet antwoorden op jouw confronterende gedoe? Tuurlijk was dat smsje voor jou, maar waarschijnlijk als hij had geweten dat jij m zou hoeken, had ie m niet gestuurd, en vandaar dat ie zei dat ie voor iemand anders was, hij was gewoon bang dat je m iets aandeed met dat strijkijzer.
Je hebt geluk dat ie niet meteen de politie had gebeld man
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
geen contact = geen contact. nix meer smsen of bellen of langsgaan enz enz.
maar volgens mij is dit ondertussen wel 1000 keren gezegd.
DOE DAT DAN OOK!!!![]()
Idd, zelf ook een keer zo'n gevalletje gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef avotar het volgende:
man man man.. waarom zijn het toch altijd de lekkere wijven die zo enorm verknipt zijn......
laat het nou eens los en jezelf niet gebruiken....
Lieve schat, ik bedoelde het niet letterlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben helemaal niet zo zoekende..ik vond alleen toevallig.
Wel net de verkeerde...dat dan weer wel.
2 van die gevallen bij elkaar.......quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik herken zoveel in je gevoelens vivi
We zouden es met zn 2en moeten gaan zuipen.. hehe
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef Salvad0R het volgende:
Haha, nee, ik denk dat ik over meer veerkracht beschik. De situatie ligt ook anders, maar heeft veel overeenkomsten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
2 van die gevallen bij elkaar.......Gaat niet goedkomen vrees ik.
Ik meen gelezen te hebben dat jij al een leuke en in verhouding goed verdienende baan hebt, Vivi.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar wat zal een professional kunnen toevoegen...ik weetwaar het probleem zit, en ik weet ook dat jij, en Milagro en Moonah etc...gelijk hebben...een professional kan niet zorgen dat mijn moeder beter wordt, of mij aan een leuke baan helpen (ik solliciteer mezelf al rot)
Dat zijn toch dingen die ik
a. Zelf moet oplossen.
b. Niet opgelost kunnen worden.
Daarbij heb ik ooit wel eens zoiets geprobeerd (ivm met wat andere problemen) en volgens diverse psychologen ben ik "therapieresistent" ...dat zal je niet verbazen wrs
Maar ik ben ook een beetje allergisch voor dat soort geitenwollensokkentaal..ik heb er gewoon niets mee, ik weet toch ook wel wat het probleem is, alleen de enige die er wat aan kan veranderen ben ik, en dat moet ik toch op eigen kracht doen.
Vergeet geen extra levensverzekering af te sluiten in het geval jullie eens "samen gaan borrelen".quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Haha, nee, ik denk dat ik over meer veerkracht beschik. De situatie ligt ook anders, maar heeft veel overeenkomsten.
Alhoewel ik een aanzienlijke periode ben blijven hangen in een utopie, ben ik er wel achter dat ik voor mezelf leef. Desalniettemin weet ik hoe ze zich voelt en ik kan me identificeren met haar gevoelswereld.![]()
ik ook, een beetje "vivi"-verhaal. ik had 1 jaar nodig om over me ex heen te komen, en had heel vaak contact verbroken en toen kreeg ik weer een smsje dat ze me misde en toen ging ik weer naar haar toe en na een tijdje stootte ze me weer af en wilde ze "wat meer afstand en alleen zijn". het hield pas op toen ik na die jaar echt het contact volledig verbrak. nu kom ik haar nog wel eens tegen maar voel ik niets meer voor haar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:30 schreef VaLkyRie het volgende:
Haha, nee, ik denk dat ik over meer veerkracht beschik. De situatie ligt ook anders, maar heeft veel overeenkomsten.
Alhoewel ik een aanzienlijke periode ben blijven hangen in een utopie, ben ik er wel achter dat ik voor mezelf leef. Desalniettemin weet ik hoe ze zich voelt en ik kan ik me identificeren met haar gevoelswereld.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef milagro het volgende:
Wat jij doet , ook nu weer, is excuses zoeken, voor iets wat blijkbaar gewoon je aard is.
Het is niet je baan, niet je moeders ziekte, die dit gedrag veroorzaken
Het is Vivi zelf.
Die baan, het gebrek aan geld, is zo te regelen > wil je niet, want trots.
Afleiding is zo te krijgen , richt je op je moeder, ga een poosje weg > wil je niet, je sms-t liever een of andere loesah, voor de korte termijn bevrediging.
Word een volwassen, Vivi, en durf eens prioriteiten te stellen .
Je bent bang om de genoemde keuzes te maken , en zo in het diepe te springen?
Meid, je zit er midden in al, en je weet niet meer wat onder of boven is, je zwemt de verkeerde kant op, hoor
Het is idd heel simpel, gewoon afstand nemen en houden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik ook, een beetje "vivi"-verhaal. ik had 1 jaar nodig om over me ex heen te komen, en had heel vaak contact verbroken en toen kreeg ik weer een smsje dat ze me misde en toen ging ik weer naar haar toe en na een tijdje stootte ze me weer af en wilde ze "wat meer afstand en alleen zijn". het hield pas op toen ik na die jaar echt het contact volledig verbrak. nu kom ik haar nog wel eens tegen maar voel ik niets meer voor haar.
vivi, leer van mijn en ValKyre fouten![]()
Ik zuip je wel onder tafel danquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik herken zoveel in je gevoelens vivi
We zouden es met zn 2en moeten gaan zuipen.. hehe
Wat een verhaalquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, zelf ook een keer zo'n gevalletje gehad.
Ik helemaal verliefd op een heel mooi meisje maar zij niet op mij, okay fair enough.
Niks geworden, wordt verliefd op haar beste vriendin en dit keer was het wel wederzijds.
Zij helemaal over zeik, kreeg ineens liefdesbrieven van haar dat ze een fout had gemaakt, samen oud wilde worden met me etc. etc.
Helemaal gestoord werd ik van dat wijf en ze verklote ook nog eens haar vriendschap hiermee.![]()
Relatie raakte vervolgens uit en ben ik met haar naar bed geweest na wat alcoholische consumpties onder het mom: "als je zo blijft zeiken dan zal ik je wel even voldouwen".Had ik nooit mogen doen, ik weet het.......
Ze is daarna nog 2 jaar bezig geweest om "mij te krijgen".Tot aan politieoptreden toe, valse aangiftes etc.
Ik hoop dan ook dat Vivi dat goed doorleest ipv semi-stoer te reageren op off topics.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Thisbe het volgende:
En Milagro heeft natuurlijk gelijk, je zwelgt in je eigen dramatiek![]()
Tsja "verliefde" mensen doen rare dingen......quote:
Dat moet dan toch ook een teken aan de wand zijn?quote:Ik heb ook een keer met Henk zijn kleine broertje gekust![]()
Daar moest ie toen ook al zo raar om lachen btw![]()
Ik heb wel WW gehad..in het begin natuurlijk, maar ik heb daar maar een jaar recht op gehad (tussendoor wel zoveel mogelijk uitzendwerk en horecawerk gedaan) omdat ik nogal veel gejobhopt heb.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat jij al een leuke en in verhouding goed verdienende baan hebt, Vivi.
En dat je die baan verkiest boven je hand op houden, Vivi.
Als jouw oude baan zo goed verdiende, dan zou een WW uitkering je nu al een flink stuk uit de brand helpen, maar nee, je voelt je te goed voor een uitkering, je wilt niet parasiteren op de staat, toch, zo zei je?
Misschien die misplaatste trots eens opzij zetten, en die uitkering pakken, waar je tenslotte al die tijd voor gewerkt hebt en dus ook recht op hebt?
..Met mijn ex, ik had wel passie voor hem hoor (of iig een lange tijd gehad), maar hij was best wel een koude kikker, hij kon ook nooit verliefd worden enzo, zei hij. Zijn tante (de "madre familias"quote:En wat betreft die criminele ex van je, ik meen me te herinneren dat jouw main problem met hem was, met jullie relatie, het gebrek aan.......... passie, en het teveel aan sleur.
Je zat toen te dubben of je voor de zekerheid en veiligheid moest kiezen, want je hield tpoch nog wel van hem, of moest gaan voor het aanvullen van dat gemis, bij een ander.
Ik meen me ook te herinneren dat er een al dan niet betekenisvolle heer in de wacht stond
Ja, maar wat ik meemaak maakt me tot wat ik ben...toch?quote:Wat jij doet , ook nu weer, is excuses zoeken, voor iets wat blijkbaar gewoon je aard is.
Het is niet je baan, niet je moeders ziekte, die dit gedrag veroorzaken
Het is Vivi zelf.
quote:Die baan, het gebrek aan geld, is zo te regelen > wil je niet, want trots.
Afleiding is zo te krijgen , richt je op je moeder, ga een poosje weg > wil je niet, je sms-t liever een of andere loesah, voor de korte termijn bevrediging.
quote:Word een volwassen, Vivi, en durf eens prioriteiten te stellen .
Je bent bang om de genoemde keuzes te maken , en zo in het diepe te springen?
Meid, je zit er midden in al, en je weet niet meer wat onder of boven is, je zwemt de verkeerde kant op, hoor
Ja, zie mijn replyquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat Vivi dat goed doorleest ipv semi-stoer te reageren op off topics.
Nee, niet helemaal. Het maakt wel deels wie je bent, maar je huidige ik heeft de dikste vinger in de pap. Je kunt je niet achter je verleden blijven verschuilen wil je vooruit komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Vivi het volgende:
Ja, maar wat ik meemaak maakt me tot wat ik ben...toch?
Wat bedoel je met deze smilie?quote:
Oh, dat kwam zo uit...leerde hem kennen, gingen een filmpje kijken, hij vroeg hoe dat nu precies zat tussen "Henk" en mij, ik vertellen en toen gingen ineens alle anderen naar huis en heeft ie me gezoend, maar ik heb gezegd dat het me een beetje te incestueus werd. Die jongen was ook apestoned btw, dus had niet veel om het lijf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja "verliefde" mensen doen rare dingen......
Heb er zelfs een paar nachten door vastgezeten.
[..]
Dat moet dan toch ook een teken aan de wand zijn?Het interesseert hem niet, geen interesse in jou en al helemaal geen interesse in je gevoelens.
Wat moest je met zijn broertje eigenlijk?
Oppervlakkig, dat is inderdaad het goede woord. Niet alleen toen, ook nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Vivi het volgende:
Gaf me niet echt veel warmte. kleineerde me, maar ik ben er toch 5 jaar mee gebleven, omdat we het ook leuk hadden, en ik keek een soort tegen hem op. En hij zag er waanzinnig goed uit, had geld, ik was trots op hem, want alle vrouwen waren jaloers op mij (oppervlakkig ja).
Ja, ik weet het, maar ik vind het eng.
Zoek dan hulp!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Vivi het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik vind het eng.
Dat ik er niets op terug kan zeggen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Het maakt wel deels wie je bent, maar je huidige ik heeft de dikste vinger in de pap. Je kunt je niet achter je verleden blijven verschuilen wil je vooruit komen.
[..]
Wat bedoel je met deze smilie?
Ik verschuil me toch niet?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Het maakt wel deels wie je bent, maar je huidige ik heeft de dikste vinger in de pap. Je kunt je niet achter je verleden blijven verschuilen wil je vooruit komen.
[..]
Wat bedoel je met deze smilie?
Okay, je hebt dus gevoelens voor Henk, kust met zijn broertje en hij lacht daar een beetje schaapachtig om?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, dat kwam zo uit...leerde hem kennen, gingen een filmpje kijken, hij vroeg hoe dat nu precies zat tussen "Henk" en mij, ik vertellen en toen gingen ineens alle anderen naar huis en heeft ie me gezoend, maar ik heb gezegd dat het me een beetje te incestueus werd. Die jongen was ook apestoned btw, dus had niet veel om het lijf.
Zo komt het op mij wel over.quote:
Heb je wel echte vrienden, Vivi?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef HassieBassie het volgende:
Op het moment dat je tegen 'vrienden' moet liegen over je financiele situatie, zijn het dus geen vrienden. Op het moment dat je iets eng vind maar er niet over durft te praten met vrienden, zijn het dus geen vrienden. Het feit dat je lol hebt in de kroeg en elkaar onder tafel zuipt maakt mensen namelijk nog geen vrienden.
Nou, ik wil het meer herleiden noemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo komt het op mij wel over.
Maar laat ik het herfraseren:
Als excuus blijven gebruiken voor je huidige doen en laten.
Nogmaals, ik herken mezelf er niet in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef Tafkahs het volgende:
Kep het je al eens eerder voorzichtig aanbevolen, kijk er nog eens naar.
Graag gedaan
Nee, ik denk het niet. Alleen mooi-weer vrienden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je wel echte vrienden, Vivi?
En nee, Henk is dát niet!
Ok, timmer je eigen hokje maar. Da's waarschijnlijk beterquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nogmaals, ik herken mezelf er niet in.
Ik zal niet beweren dat ik helemaal normaal ben, maar dit is het iig niet.
Mensen die de moeite nemen om zich in je problematiek te verdiepen, doe je af met een simpelequote:
nou danquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Alleen mooi-weer vrienden.
Herleiden impliceert imho dat je er ook daadwerkelijk iets mee doet. Iets waartoe je tot nog toe nog niet in staat bent gebleken.quote:
Dan heb je vandaag gewoon geen behoefte aan een telefoontje van je ex. Komt niet uit, andere keer beter.quote:Getver...nu smst net mijn ex (ja de criminele adonis) dat hij me vandaag even gaat bellen...
<...>
En met mij gaat het weer klote. O wacht..ms belt hij wel omdat ie zijn computer eindelijk op wil halen..joy
foei spiderquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Mensen die de moeite nemen om zich in je problematiek te verdiepen, doe je af met een simpele
Het spijt me zeer, maar als je NIET WILT LUISTEREN val ons er dan ook niet mee lastig.
Hoewel je inmiddels in het bedrijf waar ik werk een flink bron van vermaak bent![]()
Nee probleem is dat jij geen keuze kan of wil maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef Vivi het volgende:
Ik zal niet beweren dat ik helemaal normaal ben, maar dit is het iig niet.
Heb je daar nog wel eens iets over gepost vlgs mij...sataN?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef Aneurism het volgende:
Er is niets mis met iemand de wang toe keren.
Op jonge leeftijd had ik mijn eerste "serieuse" verkering (voor die leeftijd), 6 of 9 maanden duurde het totdat ik een broer werd. Er was geen liefde meer, maar vrienden wou ze wel blijven. Gelukkig was ik wel iets wijzer dan dat en zag mezelf al maanden valse hoop koesteren terwijl ik haar als een hondje achterna liep. Contact verbroken en op de dag van vandaag geen contact meer met haar gehad. Na 1 maand was ik over haar heen.
Nog een relatie gehad, waarbij mij wel valse hoop werd gegeven totdat ik erachter kwam dat een zogenaamde vriend iets meer was dan een vriend. Een maand lang aan het lijntje gehouden door haar na een relatie van een hele poos. Onmiddelijk contact afgekapt, we gingen uit in dezelfde gelegenheden, maar gewoon de wang toekeren. Deze persoon negeren als deze op me afstapte. Hele drama's van haar kant uit, maar het gaf mij rust. Geen gelieg meer, geen gezannik.
Wat vind jij dan "gezeik over passie?"quote:Vervolgens eerst rondgeneukt en daarna besloten nooit meer iets te nemen met mensen die zeikten over passie in het eerste gesprek dat je met ze hebt, en vooral niet als deze aan toneel spel deden. Moet zeggen dat het resultaat me zeer goed bevalt.
Dat lijkt me serieus stukken erger dan een onbeantwoorde liefde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:17 schreef Vivi het volgende:
Nee, ik denk het niet. Alleen mooi-weer vrienden.
Dat ging niet over mij, dit was een reactie op een stukje verhaal dat ging over zijn eigen relatie. Wel goed lezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Mensen die de moeite nemen om zich in je problematiek te verdiepen, doe je af met een simpele
Het spijt me zeer, maar als je NIET WILT LUISTEREN val ons er dan ook niet mee lastig.
Hoewel je inmiddels in het bedrijf waar ik werk een flink bron van vermaak bent![]()
Whehehe, hij gaat toch echt in de wachtkamer zitten als je niks meer van je laat horen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, ik zal geen contact opnemen. Als jij denkt dat dat het beste is.
Alleeen het zit me zo dwars dat dat laatste smsje van mij aan hem weer "lief" was zeg maar, dat is nu zijn laatste gedachte aan mij...dat ik wrs ergens in de wachtruimte zit. Was liever gisteren weggegaan en dat hij het idee dat hij mij niet had omgeluld met zijn gesmoes over per ongeluk verkeerd gestuurde smsjes....
ah , weer een mini dramaatje erbij, wat je weer persé ons even moet laten wetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik wil het meer herleiden noemen![]()
Getver...nu smst net mijn ex (ja de criminele adonis) dat hij me vandaag even gaat bellen...heb hem al een half jaar niet gesproken en het laatste contact was dat ik hem een emailtje stuurde net in een periode dat het heel leuk ging met Henk et moi...2 weekjes geleden...nu gaat hij vast straks vertellen hoe fijn zijn vakantie in Saint Tropez was met zijn nieuwe vriendin de advocate met veel poen![]()
En met mij gaat het weer klote. O wacht..ms belt hij wel omdat ie zijn computer eindelijk op wil halen..joy
Ja, maar in het weekend doen we ze allemaal aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, hij gaat toch echt in de wachtkamer zitten als je niks meer van je laat horen...![]()
Dan gaat hij smsjes sturen, en dan moet hij weer wachten, en wachten in de kroeg.
De wachtkamer zonder deuren en ramen wel te verstaan!
Trouwens er zijn zat andere uitgaansgelegenheden waar jij woont.
Ik ben er zelf ook immers vaak genoeg uit geweest.
dan moe tjij eens ophouden met iedere keer weer met dat zelfmedelijden te komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef Vivi het volgende:
Cc...wat zijn echte vrienden dan...vriendschap is niet oneindig in dit soort gevallen..wat ik me goed kan voorstelen, mensen hebben toch wel wat beters te doen dat 30 keer hetzelfde verhaal te beluisteren? Die haken af, en geef ze eens ongelijk...
Beter van wel toch? Tenzij jullie op de hoogte willen blijven *mocht* er iets voorvallenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef Ynske het volgende:
inmiddels nog 45 posts verwijderd voordeze vol is
wat ga je dan doen Vivi?
krijgen we een vervolg waarin weer alle tips opgenoemd worden?
of laat je het hierbij
Echte vrienden zeggen je de waarheid. Naar echte vrienden durf je dat maskertje van ongenaakbaarheid te laten zakken. Maskertjes waar echte vrienden snel doorheen prikken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef Vivi het volgende:
Cc...wat zijn echte vrienden dan...vriendschap is niet oneindig in dit soort gevallen..wat ik me goed kan voorstelen, mensen hebben toch wel wat beters te doen dat 30 keer hetzelfde verhaal te beluisteren? Die haken af, en geef ze eens ongelijk...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef Vivi het volgende:
laat het dan hierbijquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beter van wel toch? Tenzij jullie op de hoogte willen blijven *mocht* er iets voorvallen
Wat, met mijn hand op mijn hart, niet op mijn initiatief zal gebeuren
Nou, als dat de definitie is, dan ben wel een echte vriendquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moe tjij eens ophouden met iedere keer weer met dat zelfmedelijden te komen
wat zijn echte vrienden?
mensen die er zelfs midden in de nacht voor je zijn als jij dat nodig hebt
die uren voor je in de auto gaan zitten omdat jij ze nodig hebt
die hoge telefoonrekeningen voor je over hebben omdat jij dat nodig hebt
maar waar jij omgekeerd
precies hetzelfde voor doet, omdat zij t nodig hebben
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Echte vrienden haken ook dan niet af maar er zit wel een grens aan.
Je kan niet blijven verwachten dat mensen mee blijven gaan in je zelfgeschapen drama.
Ik vermaak me wel dus als je je genoodzaakt voelt tot het openen van een vervolg dan blijf ik rustig meeposten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beter van wel toch? Tenzij jullie op de hoogte willen blijven *mocht* er iets voorvallen
Natuurlijk gaat er iets voorvallen. Hij gaat het er natuurlijk niet bij laten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef Vivi het volgende:
Denk je? Ik denk dat hij het er wel bij gaat laten, ik bedoel, hoe hij gisteren deed, en dat ik hem voorlopig niet meer zou zien enzo, en hij mijn nr. zou wissen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef Tarot het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat er iets voorvallen. Hij gaat het er natuurlijk niet bij laten.
De vraag is, kun jij aan je doel vasthouden? Dmv niet of kortaf te reageren.
Laat je niet verleiden tot een discussie, maar probeer te onthouden wat nu het liefste wil (rust aan je kop)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef Ynske het volgende:
Vivi, ga eens voor het raam staan
kijk eens naar buiten
wat zie je daar?
juist een stralende zon
ga naar buiten en laat die zonnestralen eens hun werk doen
en laat alle shit achter je
ga verder met je leven en maak er wat van
Ik weet niet eens wat het woord betekent. Hoe moet ik dan weten of ik het wilquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef milagro het volgende:
Vivi wil helemaal geen rust aan d'r kop, Tarot, hoe kom je daar nu ineens bij
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
Of ben ik nu gewoon weer ontzettend naief
Wacht maar tot het volgende SMS-je, waarin staat dat hij je over 5m hard wil nemen. Maar dan moet je wel binnen 5m voor zijn deur staan, in een paars mantelpakje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
En nu ga ik het topic lezen om te zien of mijn reactie niet heel achterhaald is.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]Hij krijgt vanzelf weer jeuk aan zijn leuter en dan mag je weer komen om te fungeren als spermacontainer.
Ik begin die kerel steeds beter te begrijpen.![]()
Zolang jij niet hebt aangegeven géén contact meer te willen zal hij de deur nog altijd open zien staan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
Denk je? Ik denk dat hij het er wel bij gaat laten, ik bedoel, hoe hij gisteren deed, en dat ik hem voorlopig niet meer zou zien enzo, en hij mijn nr. zou wissen.
Elke man wil zo een vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Wacht maar tot het volgende SMS-je, waarin staat dat hij je over 5m hard wil nemen. Maar dan moet je wel binnen 5m voor zijn deur staan, in een paars mantelpakje.
Hij weet nu dat hij een flinke macht over je heeft en gebruikt dat.
Ik heb woorden van die strekking al eerder gelezen hier..quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Even alleen de OP gelezen.
Viev... ook al zou die sms wel voor jou bedoeld zijn... wat dan nog...
Zie je nu echt niet in dat deze man echt-echt-echt niet goed voor je is? Dit houdt nooit meer op, dit gedraaikont etc.
Neem afstand... flinke afstand... en rust... en zorg dan dat je tzt iemand tegen komt die je wel de moeite waard vindt. Die af en toe best mee kan gaan in je drama-tjes, maar die wel gewoon normaal kan doen als het erop aan komt...
En nu ga ik het topic lezen om te zien of mijn reactie niet heel achterhaald is.
U hebt gezocht op rust:quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het woord betekent. Hoe moet ik dan weten of ik het wil![]()
Hmmm ga je mijn sms-jes nu ook al hier open en bloot typenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Wacht maar tot het volgende SMS-je, waarin staat dat ik over 5m hard wil nemen. Maar dan moet je wel binnen 5m voor mijn deur staan, in een paars colbert.
Ik weet nu dat ik een flinke macht over je heb en gebruikt dat.
Ja, Vivi, je bent naief, want hij gaat je nummer niet wissen, nee, hij gaat je weer terug proberen te winnen, want feitelijk is hij natuurlijk echt dol op je, maar ja , die muur, hè , opgebouwd uit bindingsangst en verlatingsangst en zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat hij het er wel bij gaat laten, ik bedoel, hoe hij gisteren deed, en dat ik hem voorlopig niet meer zou zien enzo, en hij mijn nr. zou wissen.
Nee, je bent niet naief, je bent blontquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar daarom vroeg ik ook aan jullie: Moet ik dan nog 1 keer het gesprek aangaan, en het dan duidelijk zeggen, zodat hij weet dat de deur dichtzit..en toen zeiden jullie allemaal dat ik dat niet moest doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zolang jij niet hebt aangegeven géén contact meer te willen zal hij de deur nog altijd open zien staan.
Jouw doel is om daaroverheen te stappen. Het maakt niks uit of hij nog contact met je gaat opnemen, jij zult voorlopig (iig de komende maand) de boot afhouden om eens lekker tijd voor jezelf te nemen.
En je bent hem daarover géén ellenlange verhalen verschuldigd... sterker nog, dan doe je precies het tegenovergestelde van wat je probeert te bereiken.
ach arm kind, toch ..... ik heb zo met je te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het woord betekent. Hoe moet ik dan weten of ik het wil![]()
Veeg dat kwakkie van spankyhenkie nou eens uit je ogen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar daarom vroeg ik ook aan jullie: Moet ik dan nog 1 keer het gesprek aangaan, en het dan duidelijk zeggen, zodat hij weet dat de deur dichtzit..en toen zeiden jullie allemaal dat ik dat niet moest doen
Waarop iedereen hier aangeeft, dat je je daar niet druk over moet maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Vivi het volgende:
Ja, maar daarom vroeg ik ook aan jullie: Moet ik dan nog 1 keer het gesprek aangaan, en het dan duidelijk zeggen, zodat hij weet dat de deur dichtzit..en toen zeiden jullie allemaal dat ik dat niet moest doen
iets minder dan 4quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
hoeveel posts nog voor we van je drama maken af zijn?
Nog 5 posts, dan is ze uit mijn ATquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ach arm kind, toch ..... ik heb zo met je te doen![]()
hoeveel nog?
Maar, maar het is best leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
hoeveel posts nog voor we van je drama maken af zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |