abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30753800
geen contact = geen contact. nix meer smsen of bellen of langsgaan enz enz.

maar volgens mij is dit ondertussen wel 1000 keren gezegd.

DOE DAT DAN OOK!!!
pi_30753836
Ok, Vivi geen contact is geen contact, dat hij er niets van weet (dat er besloten is geen contact) is des te beter. Mocht je hem toch op straat tegenkomen, en er niet omheen kunnen, zorg dat je je niet laat verleiden tot een gesprek wat je niet wilt. Zeg gewoon: "ik heb er geen behoefte meer aan Henk, je hoeft me ook niet meer te bellen." en probeer dan door te lopen.
assertief: Duidelijk en kort.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:17:16 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30753845
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Cammen weet je toch wel?

Kwam daarop omdat sommige van die "camrelaties" weleens uitgebreid worden en het zelden positief uitpakt voor beide partijen.
Vivi is gewoon zoekende dus iedereen die enigzins interesse in haar toont is nu een potentieel gevaar.
Nou nee hoor, ik ben helemaal niet zo zoekende..ik vond alleen toevallig.
Wel net de verkeerde...dat dan weer wel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30753849
quote:
dacht ik:
"Kom, laat ik mijzelf van de vriendschappelijke kant laten zien en hem een sms te sturen om hem succes te wensen op de autorai"
(daar staat ie vandaag met zijn werk).

Zo gezegd zo gedaan...ik heb iets heel neutraals gestuurd, in de trant van:

"succes met het binnenhalen van de provisie"

Om half 11 's avonds krijg ik een sms terug....

"Hehe..ben lekker klaar met werken...Ga nu tv kijken. Kom je lekker bij me liggen? Kus "Henk""
quote:
Ben naar zijn huis gereden, aangebeld, en toen hij de deur open deed heb ik hem een gigantische optater verkocht. Nageltjes in zijn ogen geplant..
WTF ?! Dus eerst sms je m, om m succes te wensen met zn werk... vervolgens smst hij terug, waardoor jij flipt?
wtf?
En dan sla je m ook nog ? Vind je het ook nog gek dat ie niet goed weet wat ie moet antwoorden op jouw confronterende gedoe? Tuurlijk was dat smsje voor jou, maar waarschijnlijk als hij had geweten dat jij m zou hoeken, had ie m niet gestuurd, en vandaar dat ie zei dat ie voor iemand anders was, hij was gewoon bang dat je m iets aandeed met dat strijkijzer.
Je hebt geluk dat ie niet meteen de politie had gebeld man
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:19:27 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30753902
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

[..]

WTF ?! Dus eerst sms je m, om m succes te wensen met zn werk... vervolgens smst hij terug, waardoor jij flipt?
wtf?
En dan sla je m ook nog ? Vind je het ook nog gek dat ie niet goed weet wat ie moet antwoorden op jouw confronterende gedoe? Tuurlijk was dat smsje voor jou, maar waarschijnlijk als hij had geweten dat jij m zou hoeken, had ie m niet gestuurd, en vandaar dat ie zei dat ie voor iemand anders was, hij was gewoon bang dat je m iets aandeed met dat strijkijzer.
Je hebt geluk dat ie niet meteen de politie had gebeld man
Je hebt de voorgeschiedenis denk ik niet helemaal meegekregen

In ieder ander geval had je gelijk gehad.
pi_30753939
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
geen contact = geen contact. nix meer smsen of bellen of langsgaan enz enz.

maar volgens mij is dit ondertussen wel 1000 keren gezegd.

DOE DAT DAN OOK!!!
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:21:27 #207
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30753951
Ik herken zoveel in je gevoelens vivi

We zouden es met zn 2en moeten gaan zuipen.. hehe
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:22:10 #208
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30753974
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:11 schreef avotar het volgende:
man man man.. waarom zijn het toch altijd de lekkere wijven die zo enorm verknipt zijn......

laat het nou eens los en jezelf niet gebruiken....
Idd, zelf ook een keer zo'n gevalletje gehad.

Ik helemaal verliefd op een heel mooi meisje maar zij niet op mij, okay fair enough.
Niks geworden, wordt verliefd op haar beste vriendin en dit keer was het wel wederzijds.
Zij helemaal over zeik, kreeg ineens liefdesbrieven van haar dat ze een fout had gemaakt, samen oud wilde worden met me etc. etc.
Helemaal gestoord werd ik van dat wijf en ze verklote ook nog eens haar vriendschap hiermee.
Relatie raakte vervolgens uit en ben ik met haar naar bed geweest na wat alcoholische consumpties onder het mom: "als je zo blijft zeiken dan zal ik je wel even voldouwen". Had ik nooit mogen doen, ik weet het.......

Ze is daarna nog 2 jaar bezig geweest om "mij te krijgen". Tot aan politieoptreden toe, valse aangiftes etc.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30753983
Salvador lees je ff in
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:23:27 #210
17709 hollander172
pi_30754012
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou nee hoor, ik ben helemaal niet zo zoekende..ik vond alleen toevallig.
Wel net de verkeerde...dat dan weer wel.
Lieve schat, ik bedoelde het niet letterlijk.

Waarom schrijf ik dit nog? Je snapt dondersgoed wat ik bedoel.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:24:22 #211
17709 hollander172
pi_30754034
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef VaLkyRie het volgende:

2 van die gevallen bij elkaar....... Gaat niet goedkomen vrees ik.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:24:23 #212
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_30754035
Vivi, de enige oplossing is die kerel uit je leven flikkeren en voor jezelf kiezen.
Je leeft in een slechte b-film, en gedraagt je als een over the top b-actrice.

Het is heel vervelend, maar je ziet dingen die er niet zijn, je ziet dingen die je graag wil zien, en je ziet dingen vaag omdat je ze dan zelf kunt blijven invullen, maar leven in een leugen is niet leuk als het om dit soort dingen gaat.

Accepteer de werkelijkheid en ga door met je leven, zoek een kerel die je wel waardig is, en zoek eventueel professionele hulp om te voorkomen dat je nog eens in je eigen sprookje gaat geloven.

Het is een luchtkasteel, vivi... een luchtkasteel. In de echte wereld leven is misschien moeilijker en enger, maar voelt uiteindelijk wel veel beter.

Sterkte ermee...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_30754124
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:17 schreef Salvad0R het volgende:

Ga eens wieberen man, je kakelt als een kip zonder kop. Eerst lezen, dan balken....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:30:39 #214
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30754187
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:24 schreef hollander172 het volgende:

[..]

2 van die gevallen bij elkaar....... Gaat niet goedkomen vrees ik.
Haha, nee, ik denk dat ik over meer veerkracht beschik. De situatie ligt ook anders, maar heeft veel overeenkomsten.
Alhoewel ik een aanzienlijke periode ben blijven hangen in een utopie, ben ik er wel achter dat ik voor mezelf leef. Desalniettemin weet ik hoe ze zich voelt en ik kan me identificeren met haar gevoelswereld.
pi_30754248
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar wat zal een professional kunnen toevoegen...ik weetwaar het probleem zit, en ik weet ook dat jij, en Milagro en Moonah etc...gelijk hebben...een professional kan niet zorgen dat mijn moeder beter wordt, of mij aan een leuke baan helpen (ik solliciteer mezelf al rot)

Dat zijn toch dingen die ik

a. Zelf moet oplossen.
b. Niet opgelost kunnen worden.

Daarbij heb ik ooit wel eens zoiets geprobeerd (ivm met wat andere problemen) en volgens diverse psychologen ben ik "therapieresistent" ...dat zal je niet verbazen wrs

Maar ik ben ook een beetje allergisch voor dat soort geitenwollensokkentaal..ik heb er gewoon niets mee, ik weet toch ook wel wat het probleem is, alleen de enige die er wat aan kan veranderen ben ik, en dat moet ik toch op eigen kracht doen.
Ik meen gelezen te hebben dat jij al een leuke en in verhouding goed verdienende baan hebt, Vivi.
En dat je die baan verkiest boven je hand op houden, Vivi.
Als jouw oude baan zo goed verdiende, dan zou een WW uitkering je nu al een flink stuk uit de brand helpen, maar nee, je voelt je te goed voor een uitkering, je wilt niet parasiteren op de staat, toch, zo zei je?
Misschien die misplaatste trots eens opzij zetten, en die uitkering pakken, waar je tenslotte al die tijd voor gewerkt hebt en dus ook recht op hebt?

En wat betreft die criminele ex van je, ik meen me te herinneren dat jouw main problem met hem was, met jullie relatie, het gebrek aan.......... passie, en het teveel aan sleur.
Je zat toen te dubben of je voor de zekerheid en veiligheid moest kiezen, want je hield tpoch nog wel van hem, of moest gaan voor het aanvullen van dat gemis, bij een ander.
Ik meen me ook te herinneren dat er een al dan niet betekenisvolle heer in de wacht stond..

Wat jij doet , ook nu weer, is excuses zoeken, voor iets wat blijkbaar gewoon je aard is.
Het is niet je baan, niet je moeders ziekte, die dit gedrag veroorzaken
Het is Vivi zelf.

Die baan, het gebrek aan geld, is zo te regelen > wil je niet, want trots.
Afleiding is zo te krijgen , richt je op je moeder, ga een poosje weg > wil je niet, je sms-t liever een of andere loesah, voor de korte termijn bevrediging.

Word een volwassen, Vivi, en durf eens prioriteiten te stellen .
Je bent bang om de genoemde keuzes te maken , en zo in het diepe te springen?
Meid, je zit er midden in al, en je weet niet meer wat onder of boven is, je zwemt de verkeerde kant op, hoor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:35:32 #216
17709 hollander172
pi_30754324
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:30 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Haha, nee, ik denk dat ik over meer veerkracht beschik. De situatie ligt ook anders, maar heeft veel overeenkomsten.
Alhoewel ik een aanzienlijke periode ben blijven hangen in een utopie, ben ik er wel achter dat ik voor mezelf leef. Desalniettemin weet ik hoe ze zich voelt en ik kan me identificeren met haar gevoelswereld.
Vergeet geen extra levensverzekering af te sluiten in het geval jullie eens "samen gaan borrelen".

Vrouwen met een dergelijke "state of mind" zijn echt levensgevaarlijk.
pi_30754353
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:30 schreef VaLkyRie het volgende:
Alhoewel ik een aanzienlijke periode ben blijven hangen in een utopie, ben ik er wel achter dat ik voor mezelf leef. Desalniettemin weet ik hoe ze zich voelt en ik kan ik me identificeren met haar gevoelswereld.
ik ook, een beetje "vivi"-verhaal. ik had 1 jaar nodig om over me ex heen te komen, en had heel vaak contact verbroken en toen kreeg ik weer een smsje dat ze me misde en toen ging ik weer naar haar toe en na een tijdje stootte ze me weer af en wilde ze "wat meer afstand en alleen zijn". het hield pas op toen ik na die jaar echt het contact volledig verbrak. nu kom ik haar nog wel eens tegen maar voel ik niets meer voor haar.

vivi, leer van mijn en ValKyre fouten
pi_30754410
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef milagro het volgende:
Wat jij doet , ook nu weer, is excuses zoeken, voor iets wat blijkbaar gewoon je aard is.
Het is Vivi zelf.

Afleiding is zo te krijgen , richt je op je moeder, ga een poosje weg > wil je niet, je sms-t liever een of andere loesah, voor de korte termijn bevrediging.

Meid, je zit er midden in al, en je weet niet meer wat onder of boven is, je zwemt de verkeerde kant op, hoor
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:39:45 #219
17709 hollander172
pi_30754435
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

ik ook, een beetje "vivi"-verhaal. ik had 1 jaar nodig om over me ex heen te komen, en had heel vaak contact verbroken en toen kreeg ik weer een smsje dat ze me misde en toen ging ik weer naar haar toe en na een tijdje stootte ze me weer af en wilde ze "wat meer afstand en alleen zijn". het hield pas op toen ik na die jaar echt het contact volledig verbrak. nu kom ik haar nog wel eens tegen maar voel ik niets meer voor haar.

vivi, leer van mijn en ValKyre fouten
Het is idd heel simpel, gewoon afstand nemen en houden.

In mijn geval kon dat niet aangezien de desbetreffende dame bij me op school zat en ook nog eens om de hoek woonde. Kon haar gewoon met geen mogelijkheid ontlopen. Pas toen ik van school afgetrapt werd werd het minder.........
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:40:45 #220
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30754452
Milagro heeft messcherpe analyses idd. Hoop dat vivi daar veel van leert.
De beslissing moet ze uiteindelijk zelf doorzetten, maar de middelen ertoe heeft ze wel..
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:45:45 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30754572
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef VaLkyRie het volgende:

Ik zuip je wel onder tafel dan
pi_30754620
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zuip je wel onder tafel dan
Stoer
Big dick.
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:47:39 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30754636
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:22 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Idd, zelf ook een keer zo'n gevalletje gehad.

Ik helemaal verliefd op een heel mooi meisje maar zij niet op mij, okay fair enough.
Niks geworden, wordt verliefd op haar beste vriendin en dit keer was het wel wederzijds.
Zij helemaal over zeik, kreeg ineens liefdesbrieven van haar dat ze een fout had gemaakt, samen oud wilde worden met me etc. etc.
Helemaal gestoord werd ik van dat wijf en ze verklote ook nog eens haar vriendschap hiermee.
Relatie raakte vervolgens uit en ben ik met haar naar bed geweest na wat alcoholische consumpties onder het mom: "als je zo blijft zeiken dan zal ik je wel even voldouwen". Had ik nooit mogen doen, ik weet het.......

Ze is daarna nog 2 jaar bezig geweest om "mij te krijgen". Tot aan politieoptreden toe, valse aangiftes etc.
Wat een verhaal

Ik heb ook een keer met Henk zijn kleine broertje gekust

Daar moest ie toen ook al zo raar om lachen btw
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:47:57 #224
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_30754645
Dat zou me niets verbazen nee Zelfs mn oma zuipt me onder de tafel...
pi_30754831
Ik lach me rot om mensen zoals jij En Milagro heeft natuurlijk gelijk, je zwelgt in je eigen dramatiek
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:58:14 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30754911
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Thisbe het volgende:
En Milagro heeft natuurlijk gelijk, je zwelgt in je eigen dramatiek
Ik hoop dan ook dat Vivi dat goed doorleest ipv semi-stoer te reageren op off topics.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:59:01 #227
17709 hollander172
pi_30754940
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef Vivi het volgende:
Wat een verhaal
Tsja "verliefde" mensen doen rare dingen......

Heb er zelfs een paar nachten door vastgezeten.
quote:
Ik heb ook een keer met Henk zijn kleine broertje gekust

Daar moest ie toen ook al zo raar om lachen btw
Dat moet dan toch ook een teken aan de wand zijn? Het interesseert hem niet, geen interesse in jou en al helemaal geen interesse in je gevoelens.

Wat moest je met zijn broertje eigenlijk?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:01:49 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755028
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik meen gelezen te hebben dat jij al een leuke en in verhouding goed verdienende baan hebt, Vivi.
En dat je die baan verkiest boven je hand op houden, Vivi.
Als jouw oude baan zo goed verdiende, dan zou een WW uitkering je nu al een flink stuk uit de brand helpen, maar nee, je voelt je te goed voor een uitkering, je wilt niet parasiteren op de staat, toch, zo zei je?
Misschien die misplaatste trots eens opzij zetten, en die uitkering pakken, waar je tenslotte al die tijd voor gewerkt hebt en dus ook recht op hebt?
Ik heb wel WW gehad..in het begin natuurlijk, maar ik heb daar maar een jaar recht op gehad (tussendoor wel zoveel mogelijk uitzendwerk en horecawerk gedaan) omdat ik nogal veel gejobhopt heb.

Nu heb ik dus geen recht meer op WW, alleen evt. op bijstand Laat maar dus. zowel financieel te verwaarlozen als idd, te stigmatiserend naar mijn zin.
quote:
En wat betreft die criminele ex van je, ik meen me te herinneren dat jouw main problem met hem was, met jullie relatie, het gebrek aan.......... passie, en het teveel aan sleur.
Je zat toen te dubben of je voor de zekerheid en veiligheid moest kiezen, want je hield tpoch nog wel van hem, of moest gaan voor het aanvullen van dat gemis, bij een ander.
Ik meen me ook te herinneren dat er een al dan niet betekenisvolle heer in de wacht stond
..Met mijn ex, ik had wel passie voor hem hoor (of iig een lange tijd gehad), maar hij was best wel een koude kikker, hij kon ook nooit verliefd worden enzo, zei hij. Zijn tante (de "madre familias" besloot dat ik wel een "goed meisje"voor hem was (heeft ze later nog vette spijt van gekregen..gnegne). Dus zo gezegd zo gedaan...

Gaf me niet echt veel warmte. kleineerde me, maar ik ben er toch 5 jaar mee gebleven, omdat we het ook leuk hadden, en ik keek een soort tegen hem op. En hij zag er waanzinnig goed uit, had geld, ik was trots op hem, want alle vrouwen waren jaloers op mij (oppervlakkig ja).

Hij gaf me het gevoel dat ik het allemaal niet zou redden alleen, dat ie me "uit de goot" had gehaald (omdat ik antikraak had gewoon in mijn studietijd En dat, terwijl zijn familie de grootste asobende was die er rondliep...heb er ooit nog een topic over geopend, dat zijn tante me bedreigde en zijn nicht me in elkaar wilde meppen enzo , omdat ik hem van hun "afpakte".

Maar goed. Dat werkte dus niet..
quote:
Het is Vivi zelf.
Ja, maar wat ik meemaak maakt me tot wat ik ben...toch?
quote:
quote:
Ja, ik weet het, maar ik vind het eng.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:02:40 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755054
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik hoop dan ook dat Vivi dat goed doorleest ipv semi-stoer te reageren op off topics.
Ja, zie mijn reply
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:05:30 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755130
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Vivi het volgende:
Ja, maar wat ik meemaak maakt me tot wat ik ben...toch?
Nee, niet helemaal. Het maakt wel deels wie je bent, maar je huidige ik heeft de dikste vinger in de pap. Je kunt je niet achter je verleden blijven verschuilen wil je vooruit komen.
quote:
Wat bedoel je met deze smilie?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:06:00 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755153
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Tsja "verliefde" mensen doen rare dingen......

Heb er zelfs een paar nachten door vastgezeten.
[..]

Dat moet dan toch ook een teken aan de wand zijn? Het interesseert hem niet, geen interesse in jou en al helemaal geen interesse in je gevoelens.

Wat moest je met zijn broertje eigenlijk?
Oh, dat kwam zo uit...leerde hem kennen, gingen een filmpje kijken, hij vroeg hoe dat nu precies zat tussen "Henk" en mij, ik vertellen en toen gingen ineens alle anderen naar huis en heeft ie me gezoend, maar ik heb gezegd dat het me een beetje te incestueus werd. Die jongen was ook apestoned btw, dus had niet veel om het lijf.
pi_30755154
quote:

Gaf me niet echt veel warmte. kleineerde me, maar ik ben er toch 5 jaar mee gebleven, omdat we het ook leuk hadden, en ik keek een soort tegen hem op. En hij zag er waanzinnig goed uit, had geld, ik was trots op hem, want alle vrouwen waren jaloers op mij (oppervlakkig ja).

Oppervlakkig, dat is inderdaad het goede woord. Niet alleen toen, ook nu.

Op het moment dat je tegen 'vrienden' moet liegen over je financiele situatie, zijn het dus geen vrienden. Op het moment dat je iets eng vind maar er niet over durft te praten met vrienden, zijn het dus geen vrienden. Het feit dat je lol hebt in de kroeg en elkaar onder tafel zuipt maakt mensen namelijk nog geen vrienden.
Big dick.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:06:40 #233
17709 hollander172
pi_30755177
quote:
Zoek dan hulp!

D'r moet toch wel iemand te vinden zijn die je af en toe een klein zetje de goede kant op kan geven? Nu zoek je het hier en ondanks alle goede bedoelingen werkt dat ook voor geen meter, je blijft maar in dat cirkeltje redeneren.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:07:53 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755212
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, niet helemaal. Het maakt wel deels wie je bent, maar je huidige ik heeft de dikste vinger in de pap. Je kunt je niet achter je verleden blijven verschuilen wil je vooruit komen.
[..]

Dat ik er niets op terug kan zeggen!
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:08:28 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755243
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Ik verschuil me toch niet?!
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:10:20 #236
17709 hollander172
pi_30755310
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, dat kwam zo uit...leerde hem kennen, gingen een filmpje kijken, hij vroeg hoe dat nu precies zat tussen "Henk" en mij, ik vertellen en toen gingen ineens alle anderen naar huis en heeft ie me gezoend, maar ik heb gezegd dat het me een beetje te incestueus werd. Die jongen was ook apestoned btw, dus had niet veel om het lijf.
Okay, je hebt dus gevoelens voor Henk, kust met zijn broertje en hij lacht daar een beetje schaapachtig om?

En voor die kerel zet je je hele waardigheid overboort, laat je jezelf geestelijk kapot maken en blijft er maar tijd en energie insteken?

Stoomcursus hoe help ik mezelf als persoon naar de klote........
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:10:21 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755311
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Vivi het volgende:

Ik verschuil me toch niet?!
Zo komt het op mij wel over.
Maar laat ik het herfraseren:
Als excuus blijven gebruiken voor je huidige doen en laten.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:10:28 #238
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_30755316
Sommige mensen zijn nu eenmaal verslaafd aan hun eigen drama's..
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:12:08 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755354
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef HassieBassie het volgende:

Op het moment dat je tegen 'vrienden' moet liegen over je financiele situatie, zijn het dus geen vrienden. Op het moment dat je iets eng vind maar er niet over durft te praten met vrienden, zijn het dus geen vrienden. Het feit dat je lol hebt in de kroeg en elkaar onder tafel zuipt maakt mensen namelijk nog geen vrienden.
Heb je wel echte vrienden, Vivi?
En nee, Henk is dát niet!
pi_30755391
Kep het je al eens eerder voorzichtig aanbevolen, kijk er nog eens naar.

Graag gedaan
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30755401
Er is niets mis met iemand de wang toe keren.

Op jonge leeftijd had ik mijn eerste "serieuse" verkering (voor die leeftijd), 6 of 9 maanden duurde het totdat ik een broer werd. Er was geen liefde meer, maar vrienden wou ze wel blijven. Gelukkig was ik wel iets wijzer dan dat en zag mezelf al maanden valse hoop koesteren terwijl ik haar als een hondje achterna liep. Contact verbroken en op de dag van vandaag geen contact meer met haar gehad. Na 1 maand was ik over haar heen.

Nog een relatie gehad, waarbij mij wel valse hoop werd gegeven totdat ik erachter kwam dat een zogenaamde vriend iets meer was dan een vriend. Een maand lang aan het lijntje gehouden door haar na een relatie van een hele poos. Onmiddelijk contact afgekapt, we gingen uit in dezelfde gelegenheden, maar gewoon de wang toekeren. Deze persoon negeren als deze op me afstapte. Hele drama's van haar kant uit, maar het gaf mij rust. Geen gelieg meer, geen gezannik.

Vervolgens eerst rondgeneukt en daarna besloten nooit meer iets te nemen met mensen die zeikten over passie in het eerste gesprek dat je met ze hebt, en vooral niet als deze aan toneel spel deden. Moet zeggen dat het resultaat me zeer goed bevalt.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:14:46 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755435
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo komt het op mij wel over.
Maar laat ik het herfraseren:
Als excuus blijven gebruiken voor je huidige doen en laten.
Nou, ik wil het meer herleiden noemen

Getver...nu smst net mijn ex (ja de criminele adonis) dat hij me vandaag even gaat bellen...heb hem al een half jaar niet gesproken en het laatste contact was dat ik hem een emailtje stuurde net in een periode dat het heel leuk ging met Henk et moi...2 weekjes geleden...nu gaat hij vast straks vertellen hoe fijn zijn vakantie in Saint Tropez was met zijn nieuwe vriendin de advocate met veel poen

En met mij gaat het weer klote. O wacht..ms belt hij wel omdat ie zijn computer eindelijk op wil halen..joy
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:16:33 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755481
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef Tafkahs het volgende:

Kep het je al eens eerder voorzichtig aanbevolen, kijk er nog eens naar.

Graag gedaan
Nogmaals, ik herken mezelf er niet in.

Ik zal niet beweren dat ik helemaal normaal ben, maar dit is het iig niet.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:17:15 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755504
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb je wel echte vrienden, Vivi?
En nee, Henk is dát niet!
Nee, ik denk het niet. Alleen mooi-weer vrienden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:17:25 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30755510
Vivi ben nu eens realistisch
je ziet toch wel in dat je alleen maar bezig bent met zelfmedelijden en dat bevestigd wilt zien door anderen hier op Fok!

hou op met hier te klagen en te zeuren en smoezen en uitvluchten te geven, maar doe iets aan jezelf, pak je leven op, en geniet van de dingen die er nu nog zijn, en die je vreugde bieden in plaats van hetgeen waar je nu mee bezig bent.

neem de tips die gegeven zijn ter harte en doe er wat mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30755545
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nogmaals, ik herken mezelf er niet in.

Ok, timmer je eigen hokje maar. Da's waarschijnlijk beter
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:18:17 #247
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_30755546
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat een verhaal
Mensen die de moeite nemen om zich in je problematiek te verdiepen, doe je af met een simpele

Het spijt me zeer, maar als je NIET WILT LUISTEREN val ons er dan ook niet mee lastig.

Hoewel je inmiddels in het bedrijf waar ik werk een flink bron van vermaak bent
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:18:24 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30755551
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

nou dan
breek met ze, ga ergens anders naar toe
geef je dure appartement/huis ding op
verhuis
en begin in een nieuwe stad opnieuw
met een schone lei
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:18:39 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755557
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef Vivi het volgende:

Herleiden impliceert imho dat je er ook daadwerkelijk iets mee doet. Iets waartoe je tot nog toe nog niet in staat bent gebleken.
Maar daar gaat verandering in komen !
quote:
Getver...nu smst net mijn ex (ja de criminele adonis) dat hij me vandaag even gaat bellen...
<...>
En met mij gaat het weer klote. O wacht..ms belt hij wel omdat ie zijn computer eindelijk op wil halen..joy
Dan heb je vandaag gewoon geen behoefte aan een telefoontje van je ex. Komt niet uit, andere keer beter.
Dat hij jou nu wil bellen, betekent niet dat jij nu gebeld wilt worden .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:18:59 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30755569
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef webspider het volgende:

[..]

Mensen die de moeite nemen om zich in je problematiek te verdiepen, doe je af met een simpele

Het spijt me zeer, maar als je NIET WILT LUISTEREN val ons er dan ook niet mee lastig.

foei spider

maar je hebt wel gelijk
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:20:04 #251
17709 hollander172
pi_30755603
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef Vivi het volgende:
Nee probleem is dat jij geen keuze kan of wil maken.

Je schept je eigen drama en houdt daar krampachtig aan vast.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:20:09 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755607
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef Aneurism het volgende:
Er is niets mis met iemand de wang toe keren.

Op jonge leeftijd had ik mijn eerste "serieuse" verkering (voor die leeftijd), 6 of 9 maanden duurde het totdat ik een broer werd. Er was geen liefde meer, maar vrienden wou ze wel blijven. Gelukkig was ik wel iets wijzer dan dat en zag mezelf al maanden valse hoop koesteren terwijl ik haar als een hondje achterna liep. Contact verbroken en op de dag van vandaag geen contact meer met haar gehad. Na 1 maand was ik over haar heen.

Nog een relatie gehad, waarbij mij wel valse hoop werd gegeven totdat ik erachter kwam dat een zogenaamde vriend iets meer was dan een vriend. Een maand lang aan het lijntje gehouden door haar na een relatie van een hele poos. Onmiddelijk contact afgekapt, we gingen uit in dezelfde gelegenheden, maar gewoon de wang toekeren. Deze persoon negeren als deze op me afstapte. Hele drama's van haar kant uit, maar het gaf mij rust. Geen gelieg meer, geen gezannik.
Heb je daar nog wel eens iets over gepost vlgs mij...sataN?
quote:
Vervolgens eerst rondgeneukt en daarna besloten nooit meer iets te nemen met mensen die zeikten over passie in het eerste gesprek dat je met ze hebt, en vooral niet als deze aan toneel spel deden. Moet zeggen dat het resultaat me zeer goed bevalt.
Wat vind jij dan "gezeik over passie?"

dinsdag 20 september 2005 @ 13:20:49 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755627
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:17 schreef Vivi het volgende:

Dat lijkt me serieus stukken erger dan een onbeantwoorde liefde.
Misschien een idee om je tijd in echte vriendschappen te stoppen?
Heb je zoveel meer aan dan aan dat gedraaikonterij van Henk en consorten.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:22:37 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755679
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef webspider het volgende:

[..]

Dat ging niet over mij, dit was een reactie op een stukje verhaal dat ging over zijn eigen relatie. Wel goed lezen.
pi_30755707
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, ik zal geen contact opnemen. Als jij denkt dat dat het beste is.

Alleeen het zit me zo dwars dat dat laatste smsje van mij aan hem weer "lief" was zeg maar, dat is nu zijn laatste gedachte aan mij...dat ik wrs ergens in de wachtruimte zit. Was liever gisteren weggegaan en dat hij het idee dat hij mij niet had omgeluld met zijn gesmoes over per ongeluk verkeerd gestuurde smsjes....
Whehehe, hij gaat toch echt in de wachtkamer zitten als je niks meer van je laat horen...
Dan gaat hij smsjes sturen, en dan moet hij weer wachten, en wachten in de kroeg.
De wachtkamer zonder deuren en ramen wel te verstaan!
Trouwens er zijn zat andere uitgaansgelegenheden waar jij woont.
Ik ben er zelf ook immers vaak genoeg uit geweest.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_30755731
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Getver...nu smst net mijn ex (ja de criminele adonis) dat hij me vandaag even gaat bellen...heb hem al een half jaar niet gesproken en het laatste contact was dat ik hem een emailtje stuurde net in een periode dat het heel leuk ging met Henk et moi...2 weekjes geleden...nu gaat hij vast straks vertellen hoe fijn zijn vakantie in Saint Tropez was met zijn nieuwe vriendin de advocate met veel poen

ah , weer een mini dramaatje erbij, wat je weer persé ons even moet laten weten

kap eens met dit soort volkomen overbodige sensatieachtige info er tussen gooien, joh, je maakt het er steeds weer zelf naar, dat men je niet langer serieus neemt.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:24:45 #257
17709 hollander172
pi_30755740
Moeten we niet alvast het volgende deel opzetten?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:25:09 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755747
Cc...wat zijn echte vrienden dan...vriendschap is niet oneindig in dit soort gevallen..wat ik me goed kan voorstelen, mensen hebben toch wel wat beters te doen dat 30 keer hetzelfde verhaal te beluisteren? Die haken af, en geef ze eens ongelijk...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:25:43 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30755767
inmiddels nog 45 posts verwijderd voordeze vol is
wat ga je dan doen Vivi?
krijgen we een vervolg waarin weer alle tips opgenoemd worden?
of laat je het hierbij
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:26:37 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755789
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Whehehe, hij gaat toch echt in de wachtkamer zitten als je niks meer van je laat horen...
Dan gaat hij smsjes sturen, en dan moet hij weer wachten, en wachten in de kroeg.
De wachtkamer zonder deuren en ramen wel te verstaan!
Trouwens er zijn zat andere uitgaansgelegenheden waar jij woont.
Ik ben er zelf ook immers vaak genoeg uit geweest.
Ja, maar in het weekend doen we ze allemaal aan

Maar hoezo, de wachtkamer zonder deuren en ramen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:27:17 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30755805
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef Vivi het volgende:
Cc...wat zijn echte vrienden dan...vriendschap is niet oneindig in dit soort gevallen..wat ik me goed kan voorstelen, mensen hebben toch wel wat beters te doen dat 30 keer hetzelfde verhaal te beluisteren? Die haken af, en geef ze eens ongelijk...
dan moe tjij eens ophouden met iedere keer weer met dat zelfmedelijden te komen

wat zijn echte vrienden?
mensen die er zelfs midden in de nacht voor je zijn als jij dat nodig hebt
die uren voor je in de auto gaan zitten omdat jij ze nodig hebt
die hoge telefoonrekeningen voor je over hebben omdat jij dat nodig hebt
maar waar jij omgekeerd
precies hetzelfde voor doet, omdat zij t nodig hebben
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:28:30 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30755839
Vivi, ga eens voor het raam staan
kijk eens naar buiten
wat zie je daar?

juist een stralende zon

ga naar buiten en laat die zonnestralen eens hun werk doen
en laat alle shit achter je
ga verder met je leven en maak er wat van
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:28:35 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755841
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef Ynske het volgende:
inmiddels nog 45 posts verwijderd voordeze vol is
wat ga je dan doen Vivi?
krijgen we een vervolg waarin weer alle tips opgenoemd worden?
of laat je het hierbij
Beter van wel toch? Tenzij jullie op de hoogte willen blijven *mocht* er iets voorvallen

Wat, met mijn hand op mijn hart, niet op mijn initiatief zal gebeuren
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:28:43 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30755844
quote:
Echte vrienden zeggen je de waarheid. Naar echte vrienden durf je dat maskertje van ongenaakbaarheid te laten zakken. Maskertjes waar echte vrienden snel doorheen prikken.

Zoals ik jou begrijp, waren deze vrienden al van meet af aan geen echte vrienden, daar zul je dat stadium dan ook nooit mee bereiken, ben ik bang.
Omdat zij niet dieper willen gaan en omdat jij dat ook niet wilt/durft.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:28:44 #265
17709 hollander172
pi_30755846
quote:
Echte vrienden haken ook dan niet af maar er zit wel een grens aan. Je kan niet blijven verwachten dat mensen mee blijven gaan in je zelfgeschapen drama.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:29:17 #266
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30755860
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Beter van wel toch? Tenzij jullie op de hoogte willen blijven *mocht* er iets voorvallen

laat het dan hierbij
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:29:38 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755877
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan moe tjij eens ophouden met iedere keer weer met dat zelfmedelijden te komen

wat zijn echte vrienden?
mensen die er zelfs midden in de nacht voor je zijn als jij dat nodig hebt
die uren voor je in de auto gaan zitten omdat jij ze nodig hebt
die hoge telefoonrekeningen voor je over hebben omdat jij dat nodig hebt
maar waar jij omgekeerd
precies hetzelfde voor doet, omdat zij t nodig hebben
Nou, als dat de definitie is, dan ben wel een echte vriend
Maar ik heb er geen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:30:09 #268
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755889
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Echte vrienden haken ook dan niet af maar er zit wel een grens aan. Je kan niet blijven verwachten dat mensen mee blijven gaan in je zelfgeschapen drama.
Dat zeg ik toch.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:30:22 #269
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30755896
Sjezus, dramaqueen. Get a grip.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:30:33 #270
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30755900
Dit is gewoon een kloon van Yvonne
From feudal serf to spender.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:30:34 #271
17709 hollander172
pi_30755902
quote:

[..]

Ik vermaak me wel dus als je je genoodzaakt voelt tot het openen van een vervolg dan blijf ik rustig meeposten.
pi_30755914
quote:
Natuurlijk gaat er iets voorvallen. Hij gaat het er natuurlijk niet bij laten.
De vraag is, kun jij aan je doel vasthouden? Door niet of kortaf te reageren.
Laat je niet verleiden tot een discussie, maar probeer te onthouden wat nu het liefste wil (rust aan je kop)
Doe eens wild ....
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:32:44 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30755963
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef Tarot het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat er iets voorvallen. Hij gaat het er natuurlijk niet bij laten.
De vraag is, kun jij aan je doel vasthouden? Dmv niet of kortaf te reageren.
Laat je niet verleiden tot een discussie, maar probeer te onthouden wat nu het liefste wil (rust aan je kop)
Denk je? Ik denk dat hij het er wel bij gaat laten, ik bedoel, hoe hij gisteren deed, en dat ik hem voorlopig niet meer zou zien enzo, en hij mijn nr. zou wissen.

Of ben ik nu gewoon weer ontzettend naief
pi_30755980
Vivi wil helemaal geen rust aan d'r kop, Tarot, hoe kom je daar nu ineens bij
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:34:37 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30756006
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef Ynske het volgende:
Vivi, ga eens voor het raam staan
kijk eens naar buiten
wat zie je daar?

juist een stralende zon

ga naar buiten en laat die zonnestralen eens hun werk doen
en laat alle shit achter je
ga verder met je leven en maak er wat van

*proberen gaat*
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:34:51 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30756018
Even alleen de OP gelezen.

Viev... ook al zou die sms wel voor jou bedoeld zijn... wat dan nog...
Zie je nu echt niet in dat deze man echt-echt-echt niet goed voor je is? Dit houdt nooit meer op, dit gedraaikont etc.
Neem afstand... flinke afstand... en rust... en zorg dan dat je tzt iemand tegen komt die je wel de moeite waard vindt. Die af en toe best mee kan gaan in je drama-tjes , maar die wel gewoon normaal kan doen als het erop aan komt...

En nu ga ik het topic lezen om te zien of mijn reactie niet heel achterhaald is.
pi_30756025
Je bent naief. Hij gaat dus OP ZEKER nog wel wat proberen, je bent immers een makkelijk hertje voor hem nu

Succes iig, ik wens dit me ergste vijand (dus jou ook) niet toe
pi_30756028
Gewoon stoppen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:35:36 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30756042
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef milagro het volgende:
Vivi wil helemaal geen rust aan d'r kop, Tarot, hoe kom je daar nu ineens bij
Ik weet niet eens wat het woord betekent. Hoe moet ik dan weten of ik het wil
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:35:39 #280
17709 hollander172
pi_30756045
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Vivi het volgende:
Hij krijgt vanzelf weer jeuk aan zijn leuter en dan mag je weer komen om te fungeren als spermacontainer.

Ik begin die kerel steeds beter te begrijpen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:36:14 #281
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_30756066
quote:

[..]

Wacht maar tot het volgende SMS-je, waarin staat dat hij je over 5m hard wil nemen. Maar dan moet je wel binnen 5m voor zijn deur staan, in een paars mantelpakje.

Hij weet nu dat hij een flinke macht over je heeft en gebruikt dat.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:36:43 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30756079
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:

En nu ga ik het topic lezen om te zien of mijn reactie niet heel achterhaald is.

Dat is ie al een deeltje of vier, vijf .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:36:51 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30756081
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hij krijgt vanzelf weer jeuk aan zijn leuter en dan mag je weer komen om te fungeren als spermacontainer.

Ik begin die kerel steeds beter te begrijpen.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30756083
quote:
Denk je? Ik denk dat hij het er wel bij gaat laten, ik bedoel, hoe hij gisteren deed, en dat ik hem voorlopig niet meer zou zien enzo, en hij mijn nr. zou wissen.

Zolang jij niet hebt aangegeven géén contact meer te willen zal hij de deur nog altijd open zien staan.
Jouw doel is om daaroverheen te stappen. Het maakt niks uit of hij nog contact met je gaat opnemen, jij zult voorlopig (iig de komende maand) de boot afhouden om eens lekker tijd voor jezelf te nemen.

En je bent hem daarover géén ellenlange verhalen verschuldigd... sterker nog, dan doe je precies het tegenovergestelde van wat je probeert te bereiken.
Doe eens wild ....
pi_30756091
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef webspider het volgende:

[..]

Wacht maar tot het volgende SMS-je, waarin staat dat hij je over 5m hard wil nemen. Maar dan moet je wel binnen 5m voor zijn deur staan, in een paars mantelpakje.

Hij weet nu dat hij een flinke macht over je heeft en gebruikt dat.
Elke man wil zo een vrouw
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:37:23 #286
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30756094
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Even alleen de OP gelezen.

Viev... ook al zou die sms wel voor jou bedoeld zijn... wat dan nog...
Zie je nu echt niet in dat deze man echt-echt-echt niet goed voor je is? Dit houdt nooit meer op, dit gedraaikont etc.
Neem afstand... flinke afstand... en rust... en zorg dan dat je tzt iemand tegen komt die je wel de moeite waard vindt. Die af en toe best mee kan gaan in je drama-tjes , maar die wel gewoon normaal kan doen als het erop aan komt...

Ik heb woorden van die strekking al eerder gelezen hier..

Maar toch bedankt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:37:40 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30756102
-bubbel -
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:37:47 #288
17709 hollander172
pi_30756105
Denk dat het idd voor Henkie een soort van aftrekken zonder handen is.
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:38:02 #289
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_30756111
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

U hebt gezocht op rust:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

rust (de ~, ~en, ~en)
1 toestand van ontspanning na arbeid, moeite of inspanning <=> drukte
2 het ongemoeid zijn, het vrij zijn van drukte, last of hinder <=> onrust
3 stilte
4 pauze tijdens een wedstrijd => halftime
5 pauze in een muziekstuk, versregel
6 steunpunt van een hefboom

Hefboompje spelen ?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:38:18 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30756120
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef webspider het volgende:

[..]

Wacht maar tot het volgende SMS-je, waarin staat dat ik over 5m hard wil nemen. Maar dan moet je wel binnen 5m voor mijn deur staan, in een paars colbert.

Ik weet nu dat ik een flinke macht over je heb en gebruikt dat.
Hmmm ga je mijn sms-jes nu ook al hier open en bloot typen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30756123
quote:

[..]

Ja, Vivi, je bent naief, want hij gaat je nummer niet wissen, nee, hij gaat je weer terug proberen te winnen, want feitelijk is hij natuurlijk echt dol op je, maar ja , die muur, hè , opgebouwd uit bindingsangst en verlatingsangst en zo.

Nee, ik weet het nu zeker, hij verlangt naar jou, houdt zichzelf voor de gek, knoopt relatietjes aan met anderen om jou te vergeten, maar het lukt niet, jij bent het voor hem, alleen jij.

Volhouden, dus, meid, en volharden, je krijgt hem wel om, hoor, die muur, dit is ware liefde, jullie zijn voorbestemd voor elkaar, dat moet je niet laten schieten, hoor!!!!!!

Irritante muts.

hoeveel posts nog voor we van je drama maken af zijn?
pi_30756148
quote:

[..]

Nee, je bent niet naief, je bent blont
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:39:21 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30756152
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zolang jij niet hebt aangegeven géén contact meer te willen zal hij de deur nog altijd open zien staan.
Jouw doel is om daaroverheen te stappen. Het maakt niks uit of hij nog contact met je gaat opnemen, jij zult voorlopig (iig de komende maand) de boot afhouden om eens lekker tijd voor jezelf te nemen.

En je bent hem daarover géén ellenlange verhalen verschuldigd... sterker nog, dan doe je precies het tegenovergestelde van wat je probeert te bereiken.
Ja, maar daarom vroeg ik ook aan jullie: Moet ik dan nog 1 keer het gesprek aangaan, en het dan duidelijk zeggen, zodat hij weet dat de deur dichtzit..en toen zeiden jullie allemaal dat ik dat niet moest doen
pi_30756175
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

ach arm kind, toch ..... ik heb zo met je te doen

hoeveel nog?
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:40:55 #295
17709 hollander172
pi_30756194
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar daarom vroeg ik ook aan jullie: Moet ik dan nog 1 keer het gesprek aangaan, en het dan duidelijk zeggen, zodat hij weet dat de deur dichtzit..en toen zeiden jullie allemaal dat ik dat niet moest doen
Veeg dat kwakkie van spankyhenkie nou eens uit je ogen.

GEEN CONTACT! Daarmee geef je ook aan dat de deur dicht zit.
pi_30756218
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:39 schreef Vivi het volgende:
Waarop iedereen hier aangeeft, dat je je daar niet druk over moet maken.
Zoals ik zei: Jouw doel is om daaroverheen te stappen.

Volgens mij lijd je aan het "Ik wil het laatste woord hebben"-syndroom. Probeer je "laatste woord" eens te uitten in daden ipv woorden, dat is veel effectiever
Doe eens wild ....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 20 september 2005 @ 13:41:44 #297
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30756219
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef milagro het volgende:

[..]

iets minder dan 4
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30756221
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:40 schreef milagro het volgende:

[..]

ach arm kind, toch ..... ik heb zo met je te doen

hoeveel nog?
Nog 5 posts, dan is ze uit mijn AT
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30756226
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:41 schreef Ynske het volgende:

[..]

iets minder dan 4
Goed he
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:42:04 #300
17709 hollander172
pi_30756232
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef milagro het volgende:
Maar, maar het is best leuk.

Verkapt, komt er aub nog een deel 2 waar we verder kunnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')