abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13264465
Het is een topper in z'n genre.

zijn site is ook vernieuwd.

www.fransbauerfansite.nl

pi_13348586
over zijn muziek kun je zeggen wat je wil, ik vind het wel oké, maar het is zeker een sympathieke gozer, als je hoort over hoe hij met z'n fans omgaat enz.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 08:57:32 #78
69546 Ans
Dementie = nirvana
pi_13589473
Een topper dat is Frans zeker! Echt kostelijk al zijn shows

Ans Appelman

Het mooie aan dementie is dat je het zelf niet door hebt; je kan gewoon legitiem een lastpak zijn voor je omgeving
pi_13589519
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 08:57 schreef Ans het volgende:
Een topper dat is Frans zeker! Echt kostelijk al zijn shows

Ans Appelman

Ach gut, een demente kloon.

Nou lieve ans, kent u Lucas en Gea al?

Dat is echt een aanrader!

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 2 oktober 2003 @ 09:55:26 #80
69546 Ans
Dementie = nirvana
pi_13590449
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:00 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ach gut, een demente kloon.

Nou lieve ans, kent u Lucas en Gea al?

Dat is echt een aanrader!

Ja, maar dat vind ik stijlloze individuen. Een beetje van die c-artiesten die zo uit een woonwagenkamp vandaan komen

Ans Appelman

Het mooie aan dementie is dat je het zelf niet door hebt; je kan gewoon legitiem een lastpak zijn voor je omgeving
  donderdag 2 oktober 2003 @ 10:05:44 #81
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_13590630
De Frans Bauer imitatie van Enge Buren:

FRANS BAUER
-Marianne Weber brennt...
FRANS BAUER
-Fleischgeruft in der Luft...

pi_13591620
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:55 schreef Ans het volgende:

[..]

Ja, maar dat vind ik stijlloze individuen. Een beetje van die c-artiesten die zo uit een woonwagenkamp vandaan komen

Ans Appelman

Nou uw lieve Fransje heeft in zijn jeugd ook aan heel wat gestolen auto's lopen knutselen, dat kan ik u wel vertellen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_14044612
Ik ben geen echte fan van Bauer maar ben zijn muziek wel gaan begrijpen, ik begrijp nu dus dat mensen helemaal gek van Frans Bauer of Jan Smit zijn

Maar wat ik dus niet begrijp en erg flauw vind, is dat deze muziek volledig wordt geboycot op de Nederlandse radio, ook al hebben Frans Bauer en Jantje Smit de radio niet echt nodig voor hun succes (in Duitsland zijn het nog grotere sterren als in Nederland)
Er is dus door DJ's en zendercoördinatoren onderling afgesproken om dit muziekgenre te boycotten en ik vind dat je dat gewoon niet kan maken ten opzichte van de vele luisteraars die deze muziek wel graag willen horen
Schaam je Radio1,2 en 3FM, Noordzee FM, 538, Sky Radio en de rest

pi_14050187
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben geen echte fan van Bauer maar ben zijn muziek wel gaan begrijpen, ik begrijp nu dus dat mensen helemaal gek van Frans Bauer of Jan Smit zijn

Maar wat ik dus niet begrijp en erg flauw vind, is dat deze muziek volledig wordt geboycot op de Nederlandse radio, ook al hebben Frans Bauer en Jantje Smit de radio niet echt nodig voor hun succes (in Duitsland zijn het nog grotere sterren als in Nederland)
Er is dus door DJ's en zendercoördinatoren onderling afgesproken om dit muziekgenre te boycotten en ik vind dat je dat gewoon niet kan maken ten opzichte van de vele luisteraars die deze muziek wel graag willen horen
Schaam je Radio1,2 en 3FM, Noordzee FM, 538, Sky Radio en de rest

Oh nee, dat vind ik een van de weinige goeie dingen die de radio heeft gedaan. Die k.u.t. muziek van Bauer is toch een slap excuus voor muziek? Het is een belediging voor de meer serieuzere muziek.
pi_14050519
Tja, ik kan het wel begrijpen, want teveel Nederlandstalige levensliederen op de radio, dat jaagt ook juist weer een hoop andere luisteraars weg. Zelf ben ik er ook allergisch voor, al lijkt Frans me als persoon toch best wel een sympathieke gozer (kijk maar naar z'n soap). Maar het is muziek die absoluut niet in het 'profiel' van bijv. Radio 3 past.

Op radio 2 heb ik toevallig Franssie laatst toevallig wel nog gehoord, zijn nieuwe was er zelfs "album van de week" of zoiets.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14053082
Goed nieuws:

Frans Bauer boort nieuwe doelgroep aan

Frans Bauer heeft met de komst van zijn reality-serie een geheel nieuwe doelgroep aangeboord. Zo draait Edwin Evers van Radio 538 zijn nummer Heb je even voor mij regelmatig - weliswaar op een eigenzinnige manier - en heeft het liedje nu ook een positie in de PartyHits Top 10 veroverd.
Een radiostation als 538 draait niet of nauwelijks Nederlandse muziek van dit genre, maar mede door de serie De Bauers, uitgezonden op RTL 4, zien steeds meer mensen de lol van de liedjes in.

De Nederlandse feest- en drive-in show djs- die de PartyHits Top 10 lijst elke week samenstellen - waarderen de titelsong van zijn programma dermate, dat hij deze week nieuw binnenkomt op nummer 4 in deze hitlijst. Daarmee is hij de hoogste nieuwe binnenkomer. Het nummer Heb je even voor mij doet het dus goed in de Nederlandse uitgaansgelegenheden... ( www.telegraaf.nl )

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 23-10-2003 02:06]

zaterdag 25 oktober 2003 @ 20:02:09 #87
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_14132549
Bauer is gewoon te kewl, Hij ruled vet! En hij maakt ook keigave muziek!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_14136354
Zometeen wat beelden van z'n concert in Ahoy op sbs in shownieuws...
  zondag 26 oktober 2003 @ 11:47:25 #89
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_14143232
Ik ben gisteravond naar zijn concert in Ahoy geweest. Heel Ahoy was uitverkocht en de show was geweldig! Echt super.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:11:58 #90
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_14204759
-edit: flame.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-10-2003 19:12]

pi_14204775
jeetje dat ik ooit een plaat van Fransie leuk zou vinden.

Heb je even voor mij

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:56:20 #92
32266 thetruth
pi_14205725
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-10-2003 20:14]

dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:57:31 #93
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14205751
quote:
Op maandag 26 november 2001 22:21 schreef yellow_snow_ het volgende:
Wacht maar tot er een docu-filmsoap wordt gemaakt over Fransje. Dan is ie weer helemaal hip
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 oktober 2003 @ 20:12:01 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_14206099
ben afgelopen vrijdag ook naar zn concert geweest, wilde t een keertje zien, nou echt supergave show en wat gaat die frans geweldig met zn fans om!!!!!!!!!!!!!!!! diep respect!!!!

volgende keer ga k weer

en die pauze is ook ideaal, ff pissen (zeker nodig na al die water effecten) ff biertje

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_14209522
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:12 schreef mitt het volgende:
jeetje dat ik ooit een plaat van Fransie leuk zou vinden.

Heb je even voor mij

Heb je even voor mij....jalalalalalala Maak wat tijd voor me vrij....

plaatselijke kroeghit

zaterdag 1 november 2003 @ 04:10:51 #96
58940 TTF
23/7 t/m 03/7 @ blanes.. :D
pi_14292951
wahah....

ik krijg dat zinnentje/ melodietje

ook niet meer uit me kop ...

terwijl ik helemaal niet naar zulke muziek luister ...

zaterdag 1 november 2003 @ 04:28:13 #97
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_14292990
Tering, dat er hier nog mensen zijn die hem serieus "een groot artiest" noemen...

Hoe hersendood kun je zijn.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zaterdag 1 november 2003 @ 09:22:46 #98
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14293498
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 04:28 schreef Kwark het volgende:
Tering, dat er hier nog mensen zijn die hem serieus "een groot artiest" noemen...

Hoe hersendood kun je zijn.

Op zijn vakgebied, Nederlandstalig, is hij zeker een groot artiest
Free Your Mind
  zaterdag 1 november 2003 @ 15:18:44 #99
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_14298258
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 09:22 schreef Demol het volgende:

[..]

Op zijn vakgebied, Nederlandstalig, is hij zeker een groot artiest

Nederlandstalig? Je bedoelt muziek zoals Spinvis, De Dijk, The Scene, Blöf, Frank Boeijen e.a. die maken? Ik vrees voor Frans dat hij die vergelijking niet overleeft.

Zijn "vakgebied" is de smartlap, het putje van de wasbak, een non-genre waar waar artiesten en fans samenkomen voor wie werkelijk èlke poëtische abstractie of dissonante toon "te moeilijk" is, en vooral: "niet gezellig". Het muzikale equivalent van huttenkaas.
Een Groot Artiest zijn in dit genre zegt evenveel als talent hebben voor figuurschijten.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zaterdag 1 november 2003 @ 16:58:05 #100
32266 thetruth
pi_14300215
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 15:18 schreef Kwark het volgende:

[..]

Nederlandstalig? Je bedoelt muziek zoals Spinvis, De Dijk, The Scene, Blöf, Frank Boeijen e.a. die maken? Ik vrees voor Frans dat hij die vergelijking niet overleeft.

Zijn "vakgebied" is de smartlap, het putje van de wasbak, een non-genre waar waar artiesten en fans samenkomen voor wie werkelijk èlke poëtische abstractie of dissonante toon "te moeilijk" is, en vooral: "niet gezellig". Het muzikale equivalent van huttenkaas.
Een Groot Artiest zijn in dit genre zegt evenveel als talent hebben voor figuurschijten.

En wie bepaalt wat het putje van de wasbak is? Een paar korpsballen die met een paar poëtische woordjes hun favoriete artiesten liefkozen en tegelijkertijd neerkijken op vertolkers van het levenslied. Net alsof zo'n tekst van de Dijk zo moeilijk te verzinnen is. Niet dus. Je kunt wel lekker denigrerend doen over de muziek van Frans Bauer; Wat hij zingt, is wel uit het hart en daar ontbreekt het 'de intellectuele bovenlaag van dit land' nog wel eens aan. Het doel van muziek is mensen gelukkig te maken voor een bepaald moment. In dat opzicht is Frans Bauer bijzonder goed geslaagd bezig. Wie ben jij om daar op neer te kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')