Ans Appelman
quote:Ach gut, een demente kloon.
Op donderdag 2 oktober 2003 08:57 schreef Ans het volgende:
Een topper dat is Frans zeker! Echt kostelijk al zijn showsAns Appelman
Nou lieve ans, kent u Lucas en Gea al?
Dat is echt een aanrader!
quote:Ja, maar dat vind ik stijlloze individuen. Een beetje van die c-artiesten die zo uit een woonwagenkamp vandaan komen
Op donderdag 2 oktober 2003 09:00 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ach gut, een demente kloon.
Nou lieve ans, kent u Lucas en Gea al?
Dat is echt een aanrader!
Ans Appelman
FRANS BAUER
-Marianne Weber brennt...
FRANS BAUER
-Fleischgeruft in der Luft...
quote:Nou uw lieve Fransje heeft in zijn jeugd ook aan heel wat gestolen auto's lopen knutselen, dat kan ik u wel vertellen.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:55 schreef Ans het volgende:[..]
Ja, maar dat vind ik stijlloze individuen. Een beetje van die c-artiesten die zo uit een woonwagenkamp vandaan komen
Ans Appelman
Maar wat ik dus niet begrijp en erg flauw vind, is dat deze muziek volledig wordt geboycot op de Nederlandse radio, ook al hebben Frans Bauer en Jantje Smit de radio niet echt nodig voor hun succes (in Duitsland zijn het nog grotere sterren als in Nederland)
Er is dus door DJ's en zendercoördinatoren onderling afgesproken om dit muziekgenre te boycotten en ik vind dat je dat gewoon niet kan maken ten opzichte van de vele luisteraars die deze muziek wel graag willen horen
Schaam je Radio1,2 en 3FM, Noordzee FM, 538, Sky Radio en de rest
quote:Oh nee, dat vind ik een van de weinige goeie dingen die de radio heeft gedaan. Die k.u.t. muziek van Bauer is toch een slap excuus voor muziek? Het is een belediging voor de meer serieuzere muziek.
Op woensdag 22 oktober 2003 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben geen echte fan van Bauer maar ben zijn muziek wel gaan begrijpen, ik begrijp nu dus dat mensen helemaal gek van Frans Bauer of Jan Smit zijnMaar wat ik dus niet begrijp en erg flauw vind, is dat deze muziek volledig wordt geboycot op de Nederlandse radio, ook al hebben Frans Bauer en Jantje Smit de radio niet echt nodig voor hun succes (in Duitsland zijn het nog grotere sterren als in Nederland)
Er is dus door DJ's en zendercoördinatoren onderling afgesproken om dit muziekgenre te boycotten en ik vind dat je dat gewoon niet kan maken ten opzichte van de vele luisteraars die deze muziek wel graag willen horenSchaam je Radio1,2 en 3FM, Noordzee FM, 538, Sky Radio en de rest
Op radio 2 heb ik toevallig Franssie laatst toevallig wel nog gehoord, zijn nieuwe was er zelfs "album van de week" of zoiets.
Frans Bauer boort nieuwe doelgroep aan
Frans Bauer heeft met de komst van zijn reality-serie een geheel nieuwe doelgroep aangeboord. Zo draait Edwin Evers van Radio 538 zijn nummer Heb je even voor mij regelmatig - weliswaar op een eigenzinnige manier - en heeft het liedje nu ook een positie in de PartyHits Top 10 veroverd.
Een radiostation als 538 draait niet of nauwelijks Nederlandse muziek van dit genre, maar mede door de serie De Bauers, uitgezonden op RTL 4, zien steeds meer mensen de lol van de liedjes in. ![]()
De Nederlandse feest- en drive-in show djs- die de PartyHits Top 10 lijst elke week samenstellen - waarderen de titelsong van zijn programma dermate, dat hij deze week nieuw binnenkomt op nummer 4 in deze hitlijst. Daarmee is hij de hoogste nieuwe binnenkomer. Het nummer Heb je even voor mij doet het dus goed in de Nederlandse uitgaansgelegenheden...
( www.telegraaf.nl )
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 23-10-2003 02:06]
Heb je even voor mij
quote:
Op maandag 26 november 2001 22:21 schreef yellow_snow_ het volgende:
Wacht maar tot er een docu-filmsoap wordt gemaakt over Fransje. Dan is ie weer helemaal hip
volgende keer ga k weer ![]()
en die pauze is ook ideaal, ff pissen (zeker nodig na al die water effecten) ff biertje
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:12 schreef mitt het volgende:
jeetje dat ik ooit een plaat van Fransie leuk zou vinden.
Heb je even voor mij
Heb je even voor mij....jalalalalalala Maak wat tijd voor me vrij....
plaatselijke kroeghit
ik krijg dat zinnentje/ melodietje
ook niet meer uit me kop ...
terwijl ik helemaal niet naar zulke muziek luister ...
Hoe hersendood kun je zijn.
quote:Op zijn vakgebied, Nederlandstalig, is hij zeker een groot artiest
Op zaterdag 1 november 2003 04:28 schreef Kwark het volgende:
Tering, dat er hier nog mensen zijn die hem serieus "een groot artiest" noemen...Hoe hersendood kun je zijn.
quote:Nederlandstalig? Je bedoelt muziek zoals Spinvis, De Dijk, The Scene, Blöf, Frank Boeijen e.a. die maken? Ik vrees voor Frans dat hij die vergelijking niet overleeft.
Op zaterdag 1 november 2003 09:22 schreef Demol het volgende:[..]
Op zijn vakgebied, Nederlandstalig, is hij zeker een groot artiest
Zijn "vakgebied" is de smartlap, het putje van de wasbak, een non-genre waar waar artiesten en fans samenkomen voor wie werkelijk èlke poëtische abstractie of dissonante toon "te moeilijk" is, en vooral: "niet gezellig". Het muzikale equivalent van huttenkaas.
Een Groot Artiest zijn in dit genre zegt evenveel als talent hebben voor figuurschijten.
quote:En wie bepaalt wat het putje van de wasbak is? Een paar korpsballen die met een paar poëtische woordjes hun favoriete artiesten liefkozen en tegelijkertijd neerkijken op vertolkers van het levenslied. Net alsof zo'n tekst van de Dijk zo moeilijk te verzinnen is. Niet dus. Je kunt wel lekker denigrerend doen over de muziek van Frans Bauer; Wat hij zingt, is wel uit het hart en daar ontbreekt het 'de intellectuele bovenlaag van dit land' nog wel eens aan. Het doel van muziek is mensen gelukkig te maken voor een bepaald moment. In dat opzicht is Frans Bauer bijzonder goed geslaagd bezig. Wie ben jij om daar op neer te kijken?
Op zaterdag 1 november 2003 15:18 schreef Kwark het volgende:[..]
Nederlandstalig? Je bedoelt muziek zoals Spinvis, De Dijk, The Scene, Blöf, Frank Boeijen e.a. die maken? Ik vrees voor Frans dat hij die vergelijking niet overleeft.
Zijn "vakgebied" is de smartlap, het putje van de wasbak, een non-genre waar waar artiesten en fans samenkomen voor wie werkelijk èlke poëtische abstractie of dissonante toon "te moeilijk" is, en vooral: "niet gezellig". Het muzikale equivalent van huttenkaas.
Een Groot Artiest zijn in dit genre zegt evenveel als talent hebben voor figuurschijten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |