Ja idd nu lijken ze aardig op elkaar maar Try Before you komt elke maandagavond 21:40quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef Chielus het volgende:
Volgens mij worden er in dit topic 2 programma;'s door elkaar gehaald.
Alleen weet ik bijna zeker dat daar een topic over was maar ik kan hem niet weer vindenquote:Spuiten en Slikken
In de studio praat Sophie Hilbrand met gasten over seks en drugs. Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs en probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug. Oud Atletico Ananas- speler Ties van Westing neemt het onderwerp seks onder handen. Hij duikt het Gooise matras op voor telkens een nieuw seksueel experiment die hij daarna recenseert.
Vanaf 10 oktober iedere maandag van 23.00 - 23.55 uur op Ned 2
BNN experimenteert met drugs en seks.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:14 schreef Remzz het volgende:
Alleen weet ik bijna zeker dat daar een topic over was maar ik kan hem niet weer vinden
alleen in de post van bliksemschigt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef Chielus het volgende:
Volgens mij worden er in dit topic 2 programma;'s door elkaar gehaald.
Aah, ik dacht dat het dezelfde waren. Mijn foutquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat is trouwen een ander programma dan Try before you die
Deze aflevering is alleen wat minder 'leuk' dan de vorige.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hmm. Het lijkt gewoon op BNN at Work. Wel aardig om aan te hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |