De wetten en regels van D.Rose.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
oja, de 'blauwen' mogen meeposten, mits ze zich gedragen
Oquote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
het is nu al een kwalitatief hoogstaand topic
Zolang meer dan de helft zwart is en niet blauw, heb je gelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
het is nu al een kwalitatief hoogstaand topic
Posten.quote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
* plaatje van tubgirl gaat zoeken
Geen idee wat dat is trouwens.
heb ik weleensquote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang meer dan de helft zwart is en niet blauw, heb je gelijk.
Dat ook ja. Heb je die aflevering vanavond gezien?quote:
5 zelfsquote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
Kut-blauwen met 4 posts achter elkaar.
Dus toch een kloon van Jett!quote:
*wacht op reactie wanneer Dude het gevonden heeftquote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
* plaatje van tubgirl gaat zoeken
Geen idee wat dat is trouwens.
Precies. Dom gedoe.quote:
ow,quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo. Nu weten de zwarten een beetje hoe het is
Ja, maar ik had alles al op de streams gezien en dan slaat zo'n aflevering echt nergens meer opquote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat ook ja. Heb je die aflevering vanavond gezien?
Ze gaat serieus asbakken legen om te zien of er nog wat in zit. Echt ziek zeg.quote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had alles al op de streams gezien en dan slaat zo'n aflevering echt nergens meer op
quote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe even alsof je dat niet aan zag komen.![]()
Hebbes!quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*wacht op reactie wanneer Dude het gevonden heeft
nee hoor, ik kan de rotzooi niet opruimen, of andere maatregelen nemenquote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo. Nu weten de zwarten een beetje hoe het is
Dat zipje heet toevallig ijsmeis?quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebbes!
HeuHoe komen mijn badfoto's op het net?????????
![]()
preciesquote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had alles al op de streams gezien en dan slaat zo'n aflevering echt nergens meer op
Ikquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef buzzer het volgende:
oke de nieuwste poll:
Wie wordt de volgende blauwe in dit topic
Ik zou lekken als ik meer info gafquote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van elke modvrouw bestaat toch zo'n zipje?
die van mij circuleren ook alquote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebbes!
HeuHoe komen mijn badfoto's op het net?????????
![]()
Wel toevallig he dat je Rene moest hebben.quote:
Trusten passie.quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef passie66 het volgende:
Ik ben ook weg..truste beste mensen...
Ik zit er nog steeds op te wachten dat ze me mod maken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef buzzer het volgende:
oke de nieuwste poll:
Slaap lekker Bengel!quote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Trusten passie.
Ik ga ook slapen,![]()
D.nogmaals
![]()
Ik moest hem wel hebben. Maar niet daaroverquote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel toevallig he dat je Rene moest hebben.![]()
waar blijft die poll dan?quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef buzzer het volgende:
oke de nieuwste poll:
zoals ik al eerder tegen je zei: je moet harder aan je lik techniek werkenquote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zit er nog steeds op te wachten dat ze me mod maken.![]()
gewoon een open pollquote:
Is goed. Geeft niet.quote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik moest hem wel hebben. Maar niet daarover
Hoho, goed modden heeft niets, ik herhaal niets met bannen of notes of posts deleten te maken hè??quote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan de rotzooi niet opruimen, of andere maatregelen nemen
Tov. Ik neem het even meequote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Heee Duderinnetje, meid, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?
zo modden er maar weinigquote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoho, goed modden heeft niets, ik herhaal niets met bannen of notes of posts deleten te maken hè??
Probeer eerst eens met je users te praten! Wat gaat er in ze om? Dus zeg eens tegen zo'n buzzer: 'Heee Buzzer, kerel, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dat leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?"
Dát is goed modden![]()
Kut-zwarte tieft op!!! Corrupte users, gatverdammequote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
Heee Duderinnetje, meid, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?
Schelden!quote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kut-zwarte tieft op!!! Corrupte users, gatverdamme
Nah...
Ah oké dan![]()
trustenquote:
Oh-oh...quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schelden!![]()
![]()
*zoekt yvonne in msn lijst*
zolang je het bij mij maar laatquote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
En dan gewoon intussen een vette note zetten![]()
Wie niet.quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang je het bij mij maar laat
ik blijf graag note-vrij
Whoeps...quote:Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang je het bij mij maar laat
ik blijf graag note-vrij
quote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoho, goed modden heeft niets, ik herhaal niets met bannen of notes of posts deleten te maken hè??
Probeer eerst eens met je users te praten! Wat gaat er in ze om? Dus zeg eens tegen zo'n buzzer: 'Heee Buzzer, kerel, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dat leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?"
Dát is goed modden![]()
Ik ga dat stukje dus even onthouden he?quote:
dat is het leukste van het modden, die notesquote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wel hoor
En dan gewoon intussen een vette note zetten![]()
dat stukje over dat likken moet je ook onthouden hoor, anders wordt het nietsquote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga dat stukje dus even onthouden he?![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n onderbuikgevoel dat ik dat stukje nog héél vaak tegen ga komenquote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga dat stukje dus even onthouden he?![]()
![]()
![]()
Welk stukje doel je op?quote:Op maandag 19 september 2005 23:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat stukje over dat likken moet je ook onthouden hoor, anders wordt het niets
Tja, niet iedereen maakt het in het leven.quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
![]()
nu zijn mijn kansen om mod te worden als ik later groot ben nog kleiner geworden
ik ga mezelf maar in slaap huilenquote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen maakt het in het leven.
Life's a jungle...
Jij lekt al als je het teveel hebt over zipjes met mod-mevrouwen?quote:
Trusten DR!quote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga mezelf maar in slaap huilen
welterusten, en tot weer
"O schatje ja... daar ja... oehhhh... die lekkere warme tong van je... hmmmm... oh baby... do it to me..... oh.... oja even met je tong naar binnen....ohhhhh... oh....ah.....ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!"quote:
Tja, het is hard soms. Sterkte joh!quote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welterusten, en tot weer
Ja en daarom verder niks dusquote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij lekt al als je het teveel hebt over zipjes met mod-mevrouwen?
't Slaapt vast kut, zo'n nat kussen. Toch welterusten!quote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
welterusten, en tot weer
precies, dat stukjequote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"O schatje ja... daar ja... oehhhh... die lekkere warme tong van je... hmmmm... oh baby... do it to me..... oh.... oja even met je tong naar binnen....ohhhhh... oh....ah.....ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!"
Denk dat buzzer dat stukje bedoelde.
Gos, wéér zo'n zwartequote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij lekt al als je het teveel hebt over zipjes met mod-mevrouwen?
Vaak ondergoed verschonen, dan merkt niemand d'r wat van.quote:
Incrowd? Wie hangt hier bijkans wijdbeens met uitdagende opslaande blik om de hals van zowat elke willekeurige passant? Ik probeer me nergens in te likken hoor...quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Gos, wéér zo'n zwarte![]()
Wat een incrowd hier![]()
Ja ik.quote:Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Incrowd? Wie hangt hier bijkans wijdbeens met uitdagende opslaande blik om de hals van zowat elke willekeurige passant? Ik probeer me nergens in te likken hoor...
Och ik wil Arty er doorgaans ook weer niet van weerhouden...quote:Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Inlikken bij de crew is zooo not done.
Ervaring, fingerspitzengefüll, geef het een naam.quote:Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ik.
Maar hoe weet jij dat?
* Camera bij voordeur gaat zoeken
quote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och ik wil Arty er doorgaans ook weer niet van weerhouden...
Ik likte me al in toen de crew nog geen crew was. Volgens de statuten is dat niet echt een probleem. Dan mag het weer wel.quote:Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
Inlikken bij de crew is zooo not done.
Slaapze.quote:Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
ik ga maar slapen, de details worden nu wel heel intiem
Alsof je anders niet was gaan slapen.quote:Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef buzzer het volgende:
![]()
ik ga maar slapen, de details worden nu wel heel intiem
Jij vóelde gewoon dat ik potentie had hè?quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik likte me al in toen de crew nog geen crew was. Volgens de statuten is dat niet echt een probleem. Dan mag het weer wel.
Had ja.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij vóelde gewoon dat ik potentie had hè?
Ik voelde mezelf eigenlijk wel redelijk potent.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij vóelde gewoon dat ik potentie had hè?
stukken beterquote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja truste buzzer en weet dat je zeer gewaardeerd wordt, dus kom nog eens terug en zeg nou zelf: je voelt je toch zelf ook een stuk beter als je niet baggert? Dag fijne mede-Fok!ker!
18quote:
Ik ben een model-Fokker!quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
18notes
zet
![]()
"Dus beste user, doe dat maar liever niet meer, afgesproken?"
![]()
Oké, jij had de potentie en ik ging er mee vandoorquote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik voelde mezelf eigenlijk wel redelijk potent.![]()
De rest ging vanzelf.![]()
18 Keer? Alsof je zelf strafregels aan het schrijven bent op het schoolbord...quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
18notes
zet
![]()
"Dus beste user, doe dat maar liever niet meer, afgesproken?"
![]()
Buzzquote:Op maandag 19 september 2005 23:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
stukken betermaar het hoort nu eenmaal bij het inlevingsproces
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die baggeren wel leuk vinden
Dag fijne mede-blauwe
quote:Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Vaak ondergoed verschonen, dan merkt niemand d'r wat van.
Elke keer weer een andere denigrerende benaming voor een user natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
18 Keer? Alsof je zelf strafregels aan het schrijven bent op het schoolbord...
Ja, sinds er bij jou de kwast met blauw over is gegaan krijg ik m'n Brattwurst ganz nicht mehr im deinen Alpenschnee.quote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Oké, jij had de potentie en ik ging er mee vandoor![]()
Tot morgen, slaap wel Tha_Tquote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]Moet je mijn moeder eens horen
Tot morgen
Valt tegen he hoe mensen in de loop der tijd kunnen veranderen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, sinds er bij jou de kwast met blauw over is gegaan krijg ik m'n Brattwurst ganz nicht mehr im deinen Alpenschnee.
M'n Dudetje is tegenwoordig Smurferinnetje.
Ik kan toch niet met het gewone volk neuken. Stel dat er nakomelingen komen van zo'n mixquote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, sinds er bij jou de kwast met blauw over is gegaan krijg ik m'n Brattwurst ganz nicht mehr im deinen Alpenschnee.
M'n Dudetje is tegenwoordig Smurferinnetje.
In al die jaren dat arty en ik elkaar kennen... gebeurt er zoiets...quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Valt tegen he hoe mensen in de loop der tijd kunnen veranderen?![]()
Even uithuilen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In al die jaren dat arty en ik elkaar kennen... gebeurt er zoiets...![]()
Zoooo... jij wilde een ban zodat je de komende DRIE MAANDEN EEN BEETJE RUSTIG KAN STUDEREN???quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
Ga weg bij d'r ! Zat vrouwen op de wereld
trouwens, bedtijd
En met welk knopje op het scherm doe je dat precies?quote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Zoooo... jij wilde een ban zodat je de komende DRIE MAANDEN EEN BEETJE RUSTIG KAN STUDEREN???![]()
Dàt is nou een banwaardige post.quote:
Mja, ik ben gehard hè?quote:
Dat vertel ik nog wel een keerquote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En met welk knopje op het scherm doe je dat precies?![]()
Scriptje.quote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En met welk knopje op het scherm doe je dat precies?![]()
1 2 3 | <script> !banuser Sjowhan !time 90days </script> |
Kreeg jij yvonne pas op msn nadat je mod was geworden?quote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja, ik ben gehard hè?
Dat word je.
Als mod.
Een laagje eelt over je blauwe ziel.
Totdat die slechts grijs en grauw,
door de bitterheid heen schijnt.
Maar je krijgt er ook veel voor terug.
Yvonne op msn.
Ach wel nee!quote:Op maandag 19 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kreeg jij yvonne pas op msn nadat je mod was geworden?![]()
*voelt*quote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Mja, ik ben gehard hè?
Je kunt een boel zeggen over de poëtische benadering, maar niet dat het veel duidelijker wordt.quote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat word je.
Als mod.
Een laagje eelt over je blauwe ziel.
Totdat die slechts grijs en grauw,
door de bitterheid heen schijnt.
Tja, je kunt pas iemand blocken op MSN als je eerst iemand hebt toegevoegd.quote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar je krijgt er ook veel voor terug.
Yvonne op msn.
...Als je erachter bent.quote:
Ik lekker wel, lekker pûh.quote:Op maandag 19 september 2005 23:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach wel nee!
Ik heb haar nu niet eens op msn![]()
Tsssssssssskquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*voelt*
Mwoah, valt erg mee hoor.![]()
[..]
Je kunt een boel zeggen over de poëtische benadering, maar niet dat het veel duidelijker wordt.
[..]
Tja, je kunt pas iemand blocken op MSN als je eerst iemand hebt toegevoegd.
Is dat een krasje op het laagje eelt, of was er nog een stukje zonder?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
TsssssssssskGeen énkele waardering voor de gevoelige woorden die ik hier prijsgeef, merk ik al weer.
* Krasje bijzet op ziel
Net als je avatar zijn dat nou niet bepaald dingen die pleiten voor je persoontje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik lekker wel, lekker pûh. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lekker wel, lekker pûh. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kut.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Net als je avatar zijn dat nou niet bepaald dingen die pleiten voor je persoontje.
Doorgegeven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Doe je haar even de groetjes
![]()
![]()
En of ik een handtekening mag, voor mijn neefje
Zet maar: "Aan Dude" (beetje rare traditie in onze familie, neefjes naar mij noemen, maarja) "Met veel lieve groetjes van je idool Yvonne".
Please???
yvonne zegt:quote:
Ze lacht mijn neefje uit??quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
yvonne zegt:
whahahaha
Jeroen --> PROPEDEUSE (na 2 jaar..) zegt:
Duderinnetje*
yvonne zegt:
grin
Ja dag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze lacht mijn neefje uit??
Het knaapje is ontroostbaar![]()
Geef haar eens mijn poëtische beschouwing van het modschap door dan? dan praat ze wel anders![]()
In wat voor taal spreek je Yvonne doorgaans?quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:07 schreef Jaguarized het volgende:
yvonne zegt:
whahahaha
Jeroen --> PROPEDEUSE (na 2 jaar..) zegt:
Duderinnetje*
yvonne zegt:
grin
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja dag.Ik heb gesolliciteerd he?
![]()
Open sollicitatie als Forum Admin zeker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dag.Ik heb gesolliciteerd he?
![]()
Als je moe ben mod je slapen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Godsamme, breekt je toch op hè, dat modden. Ik ga zo maar eens slapen
Heee, ben jij 'die andere stagiair' op Jaquarizeds stageplek somsquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Open sollicitatie als Forum Admin zeker.
Jahaa. Want ik kan HTML.
Er stond eerst Duderinntje als je dat bedoelt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In wat voor taal spreek je Yvonne doorgaans?
En:quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je moe ben mod je slapen.
en![]()
en
Ja, ik wil naast Conflict.quote:
Jij ook truste voor straks!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er stond eerst Duderinntje als je dat bedoelt.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij ook truste voor straks!
doei maar weerquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, tijd voor school, tot vanmiddag ofzo
beaucoup de plaisirquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, tijd voor school, tot vanmiddag ofzo
Naar omstandigheden redelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor.. dat lukt best, en jij?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk.
Ben blij als deze week voorbij is.![]()
pfff
dat gevoel heb i nou ook steeds....quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk.
Ben blij als deze week voorbij is.![]()
pfff
owww, daar ben ik best jaloers opquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:40 schreef qu63 het volgende:
net wakker na 12 uur geslapen
Had ik wel ff nodig geloof ik
oeh.. da's best lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:40 schreef qu63 het volgende:
Deze week heb ik alleen de donderdag en zondag om te poetsenquote:
Dat kan ik dus nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:40 schreef qu63 het volgende:
je moet goed naar je lichaam luisteren. wat niet lukt lukt gewoon even niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze week heb ik alleen de donderdag en zondag om te poetsen
de rest werk ik of moet ik iets anders doen.
En aangezien ik door mijn rug niet veel achter elkaar kan doen, heeft het ook
weinig zin om gelijk na mijn werk veel te doen.![]()
Ik heb dat gevoel waarschijnlijk ook de komende weken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat gevoel heb i nou ook steeds....
quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
je moet goed naar je lichaam luisteren. wat niet lukt lukt gewoon even niet.
volgende week nieuwe ronden nieuwe kansen
aah.. op die manier.. nee, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze week heb ik alleen de donderdag en zondag om te poetsen
de rest werk ik of moet ik iets anders doen.
En aangezien ik door mijn rug niet veel achter elkaar kan doen, heeft het ook
weinig zin om gelijk na mijn werk veel te doen.![]()
dit is ook voor het eerst sinds 15 jaar ofzo dat ik al om 20.00 kan gaan slapen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet![]()
goedemorgen qu
Kan wel een briefje klaar leggen dat iedereen wat doet, maar vind dat altijdquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. op die manier.. nee, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.
en morgen B.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit is ook voor het eerst sinds 15 jaar ofzo dat ik al om 20.00 kan gaan slapen!
Waarom kan je niet om 20.00 uur naar bed? Je hebt toch geen verplichtingen meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit is ook voor het eerst sinds 15 jaar ofzo dat ik al om 20.00 kan gaan slapen!
doeiquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Bengeltje het volgende:
O sjips het is alweer bijna negen uur, snel naar mijn bus toe![]()
fijne dag allemaal.
20.00 is gewoon zo vroegquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom kan je niet om 20.00 uur naar bed? Je hebt toch geen verplichtingen meer
na acht uur? Of vindt je het gewoon te vroeg.
Dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Bengeltje het volgende:
fijne dag allemaal.
Maar dat zien ze meestal ook niet (hier dan iigquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan wel een briefje klaar leggen dat iedereen wat doet, maar vind dat altijd
zo irritant, net alsof ze zelf niet zien wat er moet gebeuren.
En wat doe je als er een briefje ligt, en die dingen zijn nog niet allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar dat zien ze meestal ook niet (hier dan iig). Beter een briefje neerleggen dan je naderhand ergeren omdat dingen niet gedaan zijn
.
strafquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat doe je als er een briefje ligt, en die dingen zijn nog niet allemaal gedaan?
Ik werk niet met briefjes, ik zeg gewoon wat er eventueel gedaan zou kunnen worden (en ga er niet vanuit dat het dan ook gedaan word, dan kan het alleen maar meevallen).quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat doe je als er een briefje ligt, en die dingen zijn nog niet allemaal gedaan?
toe maar, een eigen busquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Bengeltje het volgende:
fijne dag allemaal.
nou, erg zinnigquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb ze al bekeken en gequote, daarmee ben ik klaar![]()
tja, ik kan ze wel gaan overnemen, op email naar kennissen zetten, publiceren op mijn website, uitprinten en inbinden, of weggeven aan passagiers op Eindhoven Airport tijdens mijn pauze, maar ik zie daar de zin ook niet van in eerlijk gezegdquote:
dat is al zolang Fok! bestaat die wisselingen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:03 schreef qu63 het volgende:
Wisseling van de wacht bij SES!
MutZ stopt, renesite komt erbij
Welkom snakey en renmaestro!!
snakey en renmeastro erbij..
gaat lekker op fok!
goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:03 schreef qu63 het volgende:
Wisseling van de wacht bij SES!
MutZ stopt, renesite komt erbij
Welkom snakey en renmaestro!!
snakey en renmeastro erbij..
gaat lekker op fok!
achquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik kan ze wel gaan overnemen, op email naar kennissen zetten, publiceren op mijn website, uitprinten en inbinden, of weggeven aan passagiers op Eindhoven Airport tijdens mijn pauze, maar ik zie daar de zin ook niet van in eerlijk gezegd
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ik had het nog niet eens gezien. Ben ik de enige die niet gesolliciteerd heeft of zo
![]()
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had het nog niet eens gezien. Ben ik de enige die niet gesolliciteerd heeft of zo
![]()
Je kunt er ook helemaal geen aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik kan ze wel gaan overnemen, op email naar kennissen zetten, publiceren op mijn website, uitprinten en inbinden, of weggeven aan passagiers op Eindhoven Airport tijdens mijn pauze, maar ik zie daar de zin ook niet van in eerlijk gezegd
kanquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kunt er ook helemaal geen aandacht aan besteden
is wel een optie hoor, er zijn dagen zat dat ik er niet naar kijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar geen optie, want je vind het toch wel geil?
gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je stond op de Vaalserberg?
je kan ook foto's kijkenquote:
ook hier laten zien?quote:
dat zou je doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
ik heb gekeken, geen gemaakt
ook al van onz?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
snakey is geloof ik al eens eerder mod geweest
Sjips betrapt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Fokken vanaf het werk
ik moet ff opwarmen voor het klussen
over 2 uur en 10 minuten dusquote:
weet ik het, zou best kunnenquote:
Hai flash.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet ik het, zou best kunnenVraag het hem
heul veulquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook de midag vrij.![]()
Wat ga je allemaal voor een klusjes doen deze 4 dgn.![]()
waar lees je dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
Dagonet is boos op me. Hoe kan dat dan nou
straks, dan post ik hier foto'squote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer kom je je auto eens showen?![]()
geniet er vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wanouweer?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
omdat je bleef multiposten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
O jee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanouweer?Heb je weer zitten multiposten? Stouterd
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanouweer?Heb je weer zitten multiposten? Stouterd
[afbeelding]
maar in GCSC ging het niet expres. neem ik aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]uhh gisteren, in test
Maar dat waren er veel minder dan hier in gcsc
dan moet je hier langs komen, hij staat in de garagequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet echtik wil op zijn minst die bak kunnen aanraken.
Tuurlijk doe ik zoiets niet expresquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar in GCSC ging het niet expres. neem ik aan
Uhm oke, donderdagmiddag rond 16 uur schikt dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je hier langs komen, hij staat in de garage
Ja, in testquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]uhh gisteren, in test
Maar dat waren er veel minder dan hier in gcsc