Wat vinden jouw ouders ervan als je thuis zou komen met een white chick?quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat het net zoals bij blanken is.
Dat is oke.quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat vinden jouw ouders ervan als je thuis zou komen met een white chick?
kkracistquote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef -Angel- het volgende:
"Er is niets beter en prachtiger dan een zwarte vrouw. Mijn moeder heeft me altijd verteld sinds ik twaalf was brengt nooit een white chick home."
In Nederland kom je dit ook wel tegen bij de suri gemeenschaap. Alleen blijkbaar houdt niemand zich daar aan, kijk hier maar. De echte suri sterft uit...quote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Slarioux het volgende:
Tja, bij de Amerikanen zijn wel meer van dat soort debiele dingen taboe.
Dus jouw ouders zeggen gewoon "ah leuk we hadden je altijd al met een blanke in gedachte gezien"?quote:
Misschien denken zijn ouders wel "Ah leuk, je bent gelukkig met een leuke meid!"quote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef -Angel- het volgende:
Dus jouw ouders zeggen gewoon "ah leuk we hadden je altijd al met een blanke in gedachte gezien"?
Volgens mijn is dit nog heel normaal in de black community hoor. Dat je gezien wordt als een sell-out.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Copycat het volgende:
Je bent vandaag wel weer erg van de hokjesgeesten, -Angel- .
Niet binnen de 'black communities' die ik als blanke vrouw ken en heb gekend.quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef -Angel- het volgende:
Volgens mijn is dit nog heel normaal in de black community hoor. Dat je gezien wordt als een sell-out.
HA! DUS JIJ BENT ZO EENTJE DIE OP CU2 POST DAT ALLEEN MANNEN MET 23cm+ EN DONKER MOGEN REAGEREN!quote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet binnen de 'black communities' die ik als blanke vrouw ken en heb gekend.
In sommige families zou dat heus wel een rol spelen, maar dat maakt het nog geen overall feit.
Ik ben zo iemand die niet op CU2 post en die vooral verder kijkt dan een kleurtje en een vooroordeelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]
HA! DUS JIJ BENT ZO EENTJE DIE OP CU2 POST DAT ALLEEN MANNEN MET 23cm+ EN DONKER MOGEN REAGEREN!![]()
![]()
Schreeuw ik dan? Ik zet enkel wat hoofdletters neer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die niet op CU2 post en die vooral verder kijkt dan een kleurtje en een vooroordeel.
En schreeuwen is trouwens niet zo netjes...
Je reageerde in enkel kapitalen en dat staat hier gelijk aan schreeuwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Schreeuw ik dan? Ik zet enkel wat hoofdletters neer.
Ten eerst ben ik een man, ten tweede post ik nooit op CU2.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef Aneurism het volgende:
HA! DUS JIJ BENT ZO EENTJE DIE OP CU2 POST DAT ALLEEN MANNEN MET 23cm+ EN DONKER MOGEN REAGEREN!
Ten derde had ie het tegen mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef -Angel- het volgende:
Ten eerst ben ik een man, ten tweede post ik nooit op CU2.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn ouders zouden het stiekem wel interessant vinden. Ook als ze Marokkaans ofzo was.
Keer wat nieuws en "anders"
Hehe, het klinkt inderdaad wel een beetje treurig, maar ze zijn gewoon erg nieuwsgierig aangelegdquote:
ik ga zondag naar mijn hoogbejaarde oma. ik heb mijn surinaamse vriendinnetje al gewaarschuwd dat mijn oma het over 'zwartjes' heeft. ze bedoelt er niks mee, maar ze was 25 toen ze voor het eerst een neger zag (den bosch)quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hehe, het klinkt inderdaad wel een beetje treurig, maar ze zijn gewoon erg nieuwsgierig aangelegd
Ik zie mijn moeder haar al helemaal uithoren: "En wat eten jullie zoal?" "Oh, ook boerenkool, dat is toevallig. Ik wist niet dat dat in die warme landen groeit"
Maar hoe is dit andersom? Als je vriendin binnenstapt met jouw aan haar zijde. Heeft de familie zoiets van wat doet die white boy hier.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga zondag naar mijn hoogbejaarde oma. ik heb mijn surinaamse vriendinnetje al gewaarschuwd dat mijn oma het over 'zwartjes' heeft. ze bedoelt er niks mee, maar ze was 25 toen ze voor het eerst een neger zag (den bosch)
ja zoals ik al eerder aangaf in dit topic. in het begin was ik het witje, whitey, kaasie etc. nu ze weten dat ik geld en een mooi huis heb (sommigen dat ik lekker kan neuken) mag ze blijven...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Maar hoe is dit andersom? Als je vriendin binnenstapt met jouw aan haar zijde. Heeft de familie zoiets van wat doet die white boy hier.
Meen je dit nu serieus, dit zal namelijk als muziek klinken in de oren van stormfront bezoekers die ook wel eens Fok! bezoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:41 schreef zoalshetis het volgende:
nu ze weten dat ik geld en een mooi huis heb (sommigen dat ik lekker kan neuken) mag ze blijven...
ja dit is helaas echt waar. maar de andere blanke vriend van een zus van haar heeft hetzelfde meegemaakt. zo gaat het overigens ook in veel autochtone gezinnen als dochterlief ineens met een mislukte rapper aan komt lopen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus, dit zal namelijk als muziek klinken in de oren van stormfront bezoekers die ook wel eens Fok! bezoeken.
Bij veel Bling-Bling mag hij blijven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dit is helaas echt waar. maar de andere blanke vriend van een zus van haar heeft hetzelfde meegemaakt. zo gaat het overigens ook in veel autochtone gezinnen als dochterlief ineens met een mislukte rapper aan komt lopen.
ik weet niet precies wat het criterium is. maar ik val sowieso op donker, dus heb wel vaker meegemaakt dat racisme niet iets blanks is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Bij veel Bling-Bling mag hij blijven?
quote:8 Oct 1993 Ted Danson appears in blackface at a Friars Club roast. His offensive comments amuse girlfriend Whoopi Goldberg (who wrote the shtick) but the incident becomes a great embarrassment.
http://www.findarticles.c(...)_n26_v84/ai_14488564quote:Danson, who starred opposite Goldberg in Made In America, cut loose with a barrage of sexual jokes, most of which dealt with Black stereotypes, and he used the term "nigger" more than a dozen times during the evening. He also spoke graphically about his sex life with Goldberg and her private parts.
According to Danson, when he took Goldberg home to meet his parents in June 1992, she "fitted right in" because she did the dishes and the laundry. He went on to describe their wild sexual antics upstairs and said his concerned mother came to the door distressed over the possibility of their having children.
After his quick departure, talk show host Williams immediately sent a telegram announcing his resignation from the exclusive male-only club. He wrote, "I was confused as to whether or not I was at a Friars event or at a rally for the KKK and Aryan Nation."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |