Wat vinden jouw ouders ervan als je thuis zou komen met een white chick?quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Posdnous het volgende:
Ik denk dat het net zoals bij blanken is.
Dat is oke.quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat vinden jouw ouders ervan als je thuis zou komen met een white chick?
kkracistquote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef -Angel- het volgende:
"Er is niets beter en prachtiger dan een zwarte vrouw. Mijn moeder heeft me altijd verteld sinds ik twaalf was brengt nooit een white chick home."
In Nederland kom je dit ook wel tegen bij de suri gemeenschaap. Alleen blijkbaar houdt niemand zich daar aan, kijk hier maar. De echte suri sterft uit...quote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Slarioux het volgende:
Tja, bij de Amerikanen zijn wel meer van dat soort debiele dingen taboe.
Dus jouw ouders zeggen gewoon "ah leuk we hadden je altijd al met een blanke in gedachte gezien"?quote:
Misschien denken zijn ouders wel "Ah leuk, je bent gelukkig met een leuke meid!"quote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef -Angel- het volgende:
Dus jouw ouders zeggen gewoon "ah leuk we hadden je altijd al met een blanke in gedachte gezien"?
Volgens mijn is dit nog heel normaal in de black community hoor. Dat je gezien wordt als een sell-out.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Copycat het volgende:
Je bent vandaag wel weer erg van de hokjesgeesten, -Angel- .
Niet binnen de 'black communities' die ik als blanke vrouw ken en heb gekend.quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef -Angel- het volgende:
Volgens mijn is dit nog heel normaal in de black community hoor. Dat je gezien wordt als een sell-out.
HA! DUS JIJ BENT ZO EENTJE DIE OP CU2 POST DAT ALLEEN MANNEN MET 23cm+ EN DONKER MOGEN REAGEREN!quote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet binnen de 'black communities' die ik als blanke vrouw ken en heb gekend.
In sommige families zou dat heus wel een rol spelen, maar dat maakt het nog geen overall feit.
Ik ben zo iemand die niet op CU2 post en die vooral verder kijkt dan een kleurtje en een vooroordeelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]
HA! DUS JIJ BENT ZO EENTJE DIE OP CU2 POST DAT ALLEEN MANNEN MET 23cm+ EN DONKER MOGEN REAGEREN!![]()
![]()
Schreeuw ik dan? Ik zet enkel wat hoofdletters neer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die niet op CU2 post en die vooral verder kijkt dan een kleurtje en een vooroordeel.
En schreeuwen is trouwens niet zo netjes...
Je reageerde in enkel kapitalen en dat staat hier gelijk aan schreeuwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Schreeuw ik dan? Ik zet enkel wat hoofdletters neer.
Ten eerst ben ik een man, ten tweede post ik nooit op CU2.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef Aneurism het volgende:
HA! DUS JIJ BENT ZO EENTJE DIE OP CU2 POST DAT ALLEEN MANNEN MET 23cm+ EN DONKER MOGEN REAGEREN!
Ten derde had ie het tegen mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef -Angel- het volgende:
Ten eerst ben ik een man, ten tweede post ik nooit op CU2.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn ouders zouden het stiekem wel interessant vinden. Ook als ze Marokkaans ofzo was.
Keer wat nieuws en "anders"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |