abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 23:49:57 #126
128220 Peter6000
pi_30744916
Goede weekopdracht: een week niet fluiten
  maandag 19 september 2005 @ 23:50:09 #127
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30744923
IK.HAAT.FLUITENDE.MENSEN . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 19 september 2005 @ 23:50:33 #128
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30744938
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Day het volgende:

[..]

Dat is wat ik probeer te zeggen, Scan. Het is geen desinteresse. Ze komt gewoon wat later op gang dan de rest. En daarbij komt dat iedereen elke keer alleen maar wil praten over haar zwangerschap en over de manier waarop ze zwanger is geworden, gebeurd hier ook. Terwijl er meer is dan Tanja, de zwangere vrouw.
Meer Tanja? Ik kan al een biografie schrijven hoor , haar vriendenkring, haar woonplaats, haar werk, haar hond, dagelijkse bezigheden, Tiësto fan, houseparties, drugs gebruik, studie plannen, mannen voorkeuren, familie van haar, etc etc.

Come on, ze hebben net zoveel over de zwangerschap gevraagd als over haar "normale leven".
Dat is het echt niet
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 19 september 2005 @ 23:51:33 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744963
Ralph over The A Team, zijn favoriete serie van vroeger.

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 19 september 2005 @ 23:52:39 #130
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30745001
Ralph: Op zondagochtend vroeger, uuuren zoet.

Hebben jullie vroeger ook naar de funfactory gekeken op skychannel??
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_30745036
Tanja vertelt wel veel over zichzelf maar alleen in 1 op 1 gesprekken die altijd heel vreemd over komen [ op mij] omdat ze het voor elkaar krijgt om een gesprek van 2 uur te hebben zonder ook maar 1 vraag aan haar gesprekspartner te stellen.
  maandag 19 september 2005 @ 23:54:02 #132
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30745037
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef ks_choice het volgende:
Ralph: Op zondagochtend vroeger, uuuren zoet.

Hebben jullie vroeger ook naar de funfactory gekeken op skychannel??
Jaaaa Fun Factory
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:54:02 #133
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30745038
Zou Naat nu meer "zichzelf" kunnen zijn, nu ze iets van Joost gezien heeft??
pi_30745049
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef Day het volgende:

[..]

Vind het echt grappig hoe selectief jullie luisteren. Ze heeft tijdens dat gesprek met Ralph niet gezegd dat ze het kind niet wil, ze heeft gezegd dat ze de manier WAAROP het gebeurd is niet wilde. Ze had, net als alle vrouwen, ook de vrouwen hier op FOK, een droombeeld van hoe ze moeder zou worden; met een leuke vent en ze wilde graag haar kindje, net zoals alle ouders, het beste van het beste geven. Dat is niet gelukt en dat is hetgeen waar Tanja van baalt en waar ze zich zorgen over maakt. En dat kan ik gewoon heel goed begrijpen.

Ik vind het zo frappant hoe Tanja hier, vooral door vrouwen, uitgekost wordt, terwijl er zoveel vrouwen zijn die dit over komen is. Ik keur maar 1 ding van haar af en dat is dat ze rookt, tijdens d'r zwangerschap. De rest, zoals het feit dat ze zwanger is van een vent die het nooit serieus met haar voor had, daar oordeel ik niet over, dat kan iedere vrouw die verliefd is overkomen. Hoe stoer ze hier op FOK over praten.
Tanja wilde BOM moeder worden, hoor
Alleen toen ontmoette ze toevallig Shurendy, binnen 4 weken ontmoet, verliefd, sex, zwanger, omdat ze weigerde de pil te slikken en zij hém verzekerde dat het okay was zonder condoom te vrijen.

Do the math!!!!!!!!!!!! 1 + 1 = nou?

Wat had ze dan gedacht?
Dat die knul een gat in de lucht zou springen, haar een ring om haar vinger zou schuiven, eeuwige trouw belovend, en haar nooit in de steek zou laten?

Ze had geen werk, en gaat dan het risico nemen wat ze genomen heeft en dat risico is er ALTIJD en het risico is groter dan bij de pil als je aan periodieke onthouding doet (of zegt te doen, want ik twijfel heel erg aan dit 'ongelukje'), en ze neemt dat risico met een vent die ze nauwelijks kent, waar ze niet van weet of ze van hem op aan kan, waar ze niet van weet of hij ueberhaupt wel van haar houdt, met haar verder wil, ook zonder kind, laat staan met kind.

Ze heeft een ander het vaderschap opgedrongen, hij smijt het terug in haar gezicht.
Spel gespeeld, risico genomen, en verloren, bedje zelf opgemaakt dus, en nu kan ze er ook zelf ingaan liggen.

En ja, zoals zij zijn er honderden, maar niet alle dames worden gehinderd door een dergelijk slachtofferisme als dat van deze dame .

Een zwangerschap BEWUST riskeren als je op geen enkel vlak zekerheid hebt, geen baan, geen relatie, geen geld, prima, maar zeik dan niet als het dus inderdaad niet zo handig blijkt in de praktijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 19 september 2005 @ 23:54:23 #135
58921 Day
You can fly!
pi_30745053
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze heeft echt alles al verteld. We kennen zo ongeveer haar hele leven vanaf het moment dat ze softdrugs gebruikte enz enz.... Met uitzondering van Dido is er verder niemand in het huis die zo heel erg veel over zichzelf verteld heeft en dat heel graag doet ook.
Langzaam op gang komen?? Na een maand nog altijd geen enkele vraag stellen is echt niet meer 'langzaam op gang komen', maar puur narcisme.
Ik zie het toch anders. Sterker nog, ik denk dat Tanja in het verleden teveel over zich heen heeft laten lopen en te vaak (verkeerde) dingen heeft gedaan om anderen (en dat vooral mannen) te pleasen om erbij te horen. Het resultaat is dus een ongeplande (en niet ongewenste) zwangerschap. Ik hoop alleen dat ze er van leert. Want nogmaals, je zou de vrouwen die dit overkomen is maar de kost moeten geven.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_30745094
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ralph over The A Team, zijn favoriete serie van vroeger.

[afbeelding]
The A Team was ook echt leuk

Had zelfs een BA-actie figuurtje hahaha
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  maandag 19 september 2005 @ 23:55:58 #137
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30745106
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Jaaaa Fun Factory
Transformers
Jace and the wheelwarriors
He-Man
GI-Joe
Inspector gadget
en daarvoor dan (in afwachting van bovenstaande)
the littles
...

[ Bericht 2% gewijzigd door ks_choice op 20-09-2005 00:02:42 ]
  maandag 19 september 2005 @ 23:56:07 #138
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30745113
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
Tanja vertelt wel veel over zichzelf maar alleen in 1 op 1 gesprekken die altijd heel vreemd over komen [ op mij] omdat ze het voor elkaar krijgt om een gesprek van 2 uur te hebben zonder ook maar 1 vraag aan haar gesprekspartner te stellen.
Idd en wat ik zo jammer vind, is dat dingen zo anders hadden kunnen zijn.
Juist straks met haar bevalling voor de deur zou het toch erg leuk zijn als ze close met iemand was, al was het maar met 1 iemand in het huis.
En zij roept wel dat ze met niemand iets heeft, je kan heus wel met 1 iemand iets opbouwen, ook al zou je elkaar in het normale leven voorbij zijn gelopen. Dan zou ze misschien ook stukken minder chagerijnig zijn. Ook leuk voor haar zelf lijkt me
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:56:27 #139
79550 Ymke
your ghost
pi_30745119
schatje aanwezig vanaaf?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_30745151
slecht geluid weer op cam 1 en 2
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  maandag 19 september 2005 @ 23:58:17 #141
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30745169
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:

En ja, zoals zij zijn er honderden, maar niet alle dames worden gehinderd door een dergelijk slachtofferisme als dat van deze dame .
En zelfs daar zijn de meeste vrouwen dan nog wel hard genoeg om te zeggen "weet je wat, mijn fout, de consequenties moet ik zelf aanvaarden en er nu wat van maken".

En dat stoort me ook.
Ik snap best dat dat niet in 1 dag gaat, maar kom op, ze is al bijna aan het eind van haar zwangerschap en nog narren en chagerijnen.
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:58:24 #142
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30745172
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
slecht geluid weer op cam 1 en 2
Voeg daar op dit moment de regie er maar bij toe
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 19 september 2005 @ 23:58:25 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30745174
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Ik zie het toch anders. Sterker nog, ik denk dat Tanja in het verleden teveel over zich heen heeft laten lopen en te vaak (verkeerde) dingen heeft gedaan om anderen (en dat vooral mannen) te pleasen om erbij te horen. Het resultaat is dus een ongeplande (en niet ongewenste) zwangerschap. Ik hoop alleen dat ze er van leert. Want nogmaals, je zou de vrouwen die dit overkomen is maar de kost moeten geven.
Dat zou allemaal heel goed kunnen, maar verklaart wat mij betreft haar totale desinteresse voor anderen niet. Dat moet in je zitten.... en zit duidelijk in haar. Heel opvallend hoe ze stil valt als iemand anders het onderwerp wordt of zelfs wegloopt.
Ik kan je verzekeren dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Onvoorstelbaar hoe ze al een maand met 11 mensen kan leven zonder één keer een vraag te hebben gesteld.
pi_30745202
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Day het volgende:

[..]

Dat is wat ik probeer te zeggen, Scan. Het is geen desinteresse. Ze komt gewoon wat later op gang dan de rest. En daarbij komt dat iedereen elke keer alleen maar wil praten over haar zwangerschap en over de manier waarop ze zwanger is geworden, gebeurd hier ook. Terwijl er meer is dan Tanja, de zwangere vrouw.
Oh ja, vertel eens dan?

Is er iets mis met zélf een gesprek beginnen?
Zelf een onderwerp aansnijden?
Je weet toch dat je een gesprek kan starten door belangstelling voor een ander te tonen of niet?

Goh Tanja, hoe voel je je nu?
Oh prima, hoor, maar vertel me nu eens, hoe het met jou gaat, vind ik ook wel eens leuk om te horen

Maar dat is niet Tanja's reactie
Nee, er volgt steevast een minutenlange klaagzang over drie keer hetzelfde "ik lach wel, maar dat wil niet zeggen dat ik blij ben, hoor, oh nee, want ik ga het echt nog wel moeilijk krijgen, moeilijker nog dan dit, uhuh, aaaaaaaaaay" (denk er even de zelfvoldane blik bij )
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30745209
De regie loopt nu buiten en de bewakerts zitten achter de knoppen... misschien dat dat beter werkt
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:00:18 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30745225
Zelfs in 2005 blijkt het nog moeilijk te zijn om geluid van live streams goed te krijgen
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 00:00:47 #147
128220 Peter6000
pi_30745234
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat dat gewoontegedrag is, dat ze dat zelf niet door heeft. Iets dat in haar 'nomale leven' nooit gecorrigeerd wordt.
Als ze er door niemand op gewezen wordt, zal dat niet veranderen.
Als ze zich ervan bewust wordt, dat het sociaal en verrijkend is, belangstelling te tonen voor anderen, zich te verplaatsen in andere, zal het wel veranderen. Niet van de ene op de andere dag, maar wel langzaam maar zeker.
Ik weet uit eigen ervaring dat zoiets niet helemaal vanzelf gaat, en ik vind persoonlijk dat je iemand dit soort consequent gewoontegedrag niet kan aanrekenen, zeker niet als niemand haar erop wijst..
Hooguit kan je het onsymphatiek vinden.
pi_30745243
Moeite waard op de streams aan te gooien?
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30745247
Al nieuws waarom Joost in de DBK was?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:01:53 #150
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30745258
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs in 2005 blijkt het nog moeilijk te zijn om geluid van live streams goed te krijgen
Ik denk eerder (als je doeld op het geluid van S1 en S3) dat ze lekker lui zijn en een flinke rookpauze met collega's inlassen waardoor je dus slecht geluid heb en ook slechte regie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')