abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30744027
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is nou net het probleem. Tanja praat héél erg graag over haar eigen leven. Daar kan ze uren over praten. Zodra dan een van de andere bewoners het onderwerp wordt, valt ze meteen stil en loopt zelfs meestal weg.
Ja, raar is dat he? Als iedereen je dan met de rug aankijkt...
Sjankwal net ook: "Als je mij niets verteld, dan vertl ik jou lekker ook niets...." Dat is pas volwassen
  maandag 19 september 2005 @ 23:25:01 #77
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30744077
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: weet je wie ik bedoel
Tan: wie daar net stond en en
Chan: GNA GNA GNA
Tan: of is het al weer iemand anders
Tan: de L bedoel je, dat het nu helemaal weer over is
Chan: GNA GNA GNA

etc etc etc
Ik vond die tweede keer van Chantal meer een "niff niff niff"

.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_30744109
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Day het volgende:

[..]

En waarin verschilt ze daarin in bvb. Dido (over het heel graag vertellen over haar eigen leven)?
Ze is gewoon minder een groepsmens dat de rest. Lieske valt ook stil in de groep en komt ook pas los in een klein gezelschap.
Maar Lieske vraagt wel dingen aan anderen en ondanks dat ik haar 3x niks vind, stelt ze zich altijd sociaal op, soms stiller dan de rest, maar gewoon sociaal en vriendelijk.
En Lieske kan over elke bewoner wel iets vertellen.
Tanja kan dat niet, ja nu wel, omdat ze verhalen hoort en zo details van iedereen te weten komt.
Maar zoiets simpels als "En heb jij broers/zussen Roel" kan er nog niet vanaf.

Om nog maar te zwijgen dat ze eergister weer in 1,5 uur moest melden, dat ze dit kind niet gewild had, en deze situatie nog niet wilt, maar toch geen abortus wilde en nooit de pil wilt slikken.

Leuk voor dat meisje, dat je zo uitgekotst wordt door je moeder, over een paar jaar kan ze alles op video terugkijken, wat heel Nederland destijds gehoord heeft, wekenlang
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 19 september 2005 @ 23:26:24 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744136
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Day het volgende:
En waarin verschilt ze daarin in bvb. Dido (over het heel graag vertellen over haar eigen leven)?
Ze is gewoon minder een groepsmens dat de rest. Lieske valt ook stil in de groep en komt ook pas los in een klein gezelschap.
Is niet waar. Lieske vraagt heel veel over dingen die gebeurd zijn in het leven van de anderen. Dat geldt ook, hoewel in mindere mate, voor Dido. Eigenlijk voor iedereen wel, behalve Tanja dus.
Maar er is nog een groot verschil tussen dat je een beetje geinteresseerd bent en dat het je echt geen ene reet kan schelen en zodra iemand anders onderwerp van gesprek is, dat je dan gewoon wegloopt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30744143
Kom maar op met die missende 5 kratten bier
pi_30744164
JA wie boeit het nu dat iemand op hockey zit of op paardrijles
Twinning = boring
pi_30744165
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ja, raar is dat he? Als iedereen je dan met de rug aankijkt...
Sjankwal net ook: "Als je mij niets verteld, dan vertl ik jou lekker ook niets...." Dat is pas volwassen
Jahoor, dat gedrag is na (hoeveel dagen is BB nu exact aan de gang?) een paar weken zo geworden.

Zo zou ik ook doen, als ik 3 weken sociaal probeer te doen en alleen een ik-ik-ik-ik-ik reactie krijg, dan kan je mij echt verrotten hoor
Menselijk zijn komt van 2 kanten.
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:28:08 #83
58921 Day
You can fly!
pi_30744191
Er zijn in dat huis maar een aantal mensen die echt enige interesse hebben in Tanja. Roel, Ingrid, Joost en tot mijn grote verbazing, de laatste tijd ook Lieske (denk dat Tanja ook nu inziet dat zij anders is dan ze in eerste instantie dacht). De rest veinst het. En reken maar dat zij dat weet/voelt. En dat ze niks zegt als ze erbij zit, betekent niet dat ze niet luistert en niets ziet.

Vind het jammer dat Tanja nu ook begint te trekken naar Chantal, de roddelkont.
Wat daarnet gebeurde was nl weer een herinnering voor mij waarom ik niet met vrouwen omga. Leuk doen in je gezicht, en over je lullen zodra je je omdraait.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_30744218
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef Day het volgende:

[..]

En dan nog voornamelijk over zichzelf.

Kom op mensen, effe eerlijk.
Nathalie en Dido praten elkaar de hele dag naar elkaars mond en anders roddelen ze over de rest
Chantal praat de hele dag over zichzelf, over wat 'men thuis denkt' en anders roddelt over de rest en loopt ze te stoken.
Ingrid bemoeit zich voornamelijk met zichzelf of met Menno
Linda lult met alle winden mee.

Als ik Tanja was, had ik ze ook niks te vertellen.
Roddelen, roddelen, praten over anderen is niet altijd roddelen, zeg, dan kun je nooit meer wat zeggen wat betrekking heeft op een ander.

IEDEREEN roddelt in dat huis, is een heel normaal proces als je 24/7 op elkaars lip zit.
Dat de een het meer doet dan de ander, okay.
En soms is het idd ook kwaadspreken over, maar het is echt niet zo dat die dames konstant aan het roddelen zijn.
Tanja roddelt ook, maar veel subtieler.
Lieske roddelt ook, maar meer uit meepraterij.
Roel roddelt , Menno, Joost, Rob, iedereen, als je praten over anderen roddelen wilt noemen.

Er is er werkelijk maar 1 die zich niet uitlaat over anderen, en dat is Ralph.
Dat ligt ook ms ook voor een klein deel aan zijn verbale kwaliteiten, of liever het gebrek daaraan.

Maar iedereen stelt OOK vragen aan de ander, over opleiding, werk, relaties, familie etc etc
Degene die dat het minst doet is Lieske.
Lieske doet dat volgens mij niet echt uit desinteresse, meer onhandigheid op de een of andere manier.
Tanja stelt echter NOOIT een vraag, nooit nooit nooit.
Ze zei zelf ook dat ze eigenlijk niets weet van de anderen (toen met die kwisvragen opdracht).
Well Duh!!!!!!!!!!!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30744242
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Day het volgende:

Wat daarnet gebeurde was nl weer een herinnering voor mij waarom ik niet met vrouwen omga. Leuk doen in je gezicht, en over je lullen zodra je je omdraait.
Meen je dat serieus, ga je met geen enkele vrouw om?
Ben je gek joh, toch niet elke vrouw is zo...
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:30:33 #86
14746 k_i_m
pi_30744274
Is het iemand anders ook opgevallen dat Ralph zijn haar nu consequent anders zit?
In my life
Why do I smile
pi_30744309
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Ralph zijn haar nu consequent anders zit?
het wordt te lang om naar voren te dragen
  maandag 19 september 2005 @ 23:32:10 #88
14746 k_i_m
pi_30744330
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef milagro het volgende:

[..]

het wordt te lang om naar voren te dragen
Mannen met een pony .
In my life
Why do I smile
pi_30744335
quote:
krijg je met lang haar he
Twinning = boring
pi_30744374
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef milagro het volgende:

IEDEREEN roddelt in dat huis, is een heel normaal proces als je 24/7 op elkaars lip zit.
Dat de een het meer doet dan de ander, okay.
En soms is het idd ook kwaadspreken over, maar het is echt niet zo dat die dames konstant aan het roddelen zijn.

Het is ook een spel he.
Liever soms gemeend geinteresseerd en soms een beetje roddelen (wat overigens toch iedereen doet, zeker in een spel om zo'n smak geld), dan helemaal nooit geinteresseerd zijn en je altijd bokkig opstellen.

Mensen weten heus wel, dat Tanja misschien niet altijd happy is a. door haar zwangerschap en hormonen en b. dat ze het moeilijk heeft en krijgt, als alleenstaande moeder.
Maar wekenlang zo met jezelf bezig zijn slaat werkelijk alles.

En ze riep eergister nog "ik zit hier niet in voor het geld"
Vertel me dan eens Tanja, waarom doe je met BB mee, bekendheid?
Als je nou voor het geld meedeed had ik het begrepen, aangezien ze straks een kleintje krijgt.
Maar dat is dus niet zo, al betwijfel ik het.
And know what you want,
pi_30744381
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:32 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mannen met een pony .
mwoah, sommige mannen staat het wel, hoor, als het maar in lagen geknipt is en warrig zit
pi_30744423
quote:
En ik de hele dag denken, zie ik spoken
And know what you want,
pi_30744424
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Het is ook een spel he.
Liever soms gemeend geinteresseerd en soms een beetje roddelen (wat overigens toch iedereen doet, zeker in een spel om zo'n smak geld), dan helemaal nooit geinteresseerd zijn en je altijd bokkig opstellen.

Mensen weten heus wel, dat Tanja misschien niet altijd happy is a. door haar zwangerschap en hormonen en b. dat ze het moeilijk heeft en krijgt, als alleenstaande moeder.

Als je nou voor het geld meedeed had ik het begrepen, aangezien ze straks een kleintje krijgt.
he ze wil ook nikes kopen voor der kindje he
Twinning = boring
  maandag 19 september 2005 @ 23:34:46 #94
14746 k_i_m
pi_30744425
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef milagro het volgende:

[..]

mwoah, sommige mannen staat het wel, hoor, als het maar in lagen geknipt is en warrig zit
In dit geval leek het net alsof hij een haarstuk had .
In my life
Why do I smile
pi_30744428
quote:
Geheime weekopdracht.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  maandag 19 september 2005 @ 23:34:57 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744434
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef milagro het volgende:
Degene die dat het minst doet is Lieske.
Lieske doet dat volgens mij niet echt uit desinteresse, meer onhandigheid op de een of andere manier.
Dan kijk jij echt naar een andere bb dan ik blijkbaar.
Maar die indruk heb ik al veel vaker gehad.
Net in bad was ze nog een en al geinteresseerd in de andere meiden. Dido is de persoon die erg weinig over anderen vraagt en het liefst over zichzelf praat.
  maandag 19 september 2005 @ 23:35:12 #97
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30744439
quote:
Ja maar dat is ook zijn tweelingsbroer !!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 19 september 2005 @ 23:35:18 #98
58921 Day
You can fly!
pi_30744443
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Maar Lieske vraagt wel dingen aan anderen en ondanks dat ik haar 3x niks vind, stelt ze zich altijd sociaal op, soms stiller dan de rest, maar gewoon sociaal en vriendelijk.
En Lieske kan over elke bewoner wel iets vertellen.
Tanja kan dat niet, ja nu wel, omdat ze verhalen hoort en zo details van iedereen te weten komt.
Maar zoiets simpels als "En heb jij broers/zussen Roel" kan er nog niet vanaf.

Om nog maar te zwijgen dat ze eergister weer in 1,5 uur moest melden, dat ze dit kind niet gewild had, en deze situatie nog niet wilt, maar toch geen abortus wilde en nooit de pil wilt slikken.

Leuk voor dat meisje, dat je zo uitgekotst wordt door je moeder, over een paar jaar kan ze alles op video terugkijken, wat heel Nederland destijds gehoord heeft, wekenlang
Vind het echt grappig hoe selectief jullie luisteren. Ze heeft tijdens dat gesprek met Ralph niet gezegd dat ze het kind niet wil, ze heeft gezegd dat ze de manier WAAROP het gebeurd is niet wilde. Ze had, net als alle vrouwen, ook de vrouwen hier op FOK, een droombeeld van hoe ze moeder zou worden; met een leuke vent en ze wilde graag haar kindje, net zoals alle ouders, het beste van het beste geven. Dat is niet gelukt en dat is hetgeen waar Tanja van baalt en waar ze zich zorgen over maakt. En dat kan ik gewoon heel goed begrijpen.

Ik vind het zo frappant hoe Tanja hier, vooral door vrouwen, uitgekost wordt, terwijl er zoveel vrouwen zijn die dit over komen is. Ik keur maar 1 ding van haar af en dat is dat ze rookt, tijdens d'r zwangerschap. De rest, zoals het feit dat ze zwanger is van een vent die het nooit serieus met haar voor had, daar oordeel ik niet over, dat kan iedere vrouw die verliefd is overkomen. Hoe stoer ze hier op FOK over praten.
I am gonna shine
pi_30744453
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef Inca het volgende:

[..]

he ze wil ook nikes kopen voor der kindje he
Waarom zegt ze dan niet gewoon dat ze meedoet voor het geld.
Dat doen er meer en zeggen er ook meerdere, niks mis mee toch?
And know what you want,
pi_30744465
tanja is gewoon de winares dit gaat gewoon de hele wereld over wie er ook mag winnen
Twinning = boring
  maandag 19 september 2005 @ 23:36:03 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744476
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:32 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mannen met een pony .
Ben ik met je eens. Ik bedoel, ga dan naar slagharen ofzo...
pi_30744490
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Ik bedoel, ga dan naar slagharen ofzo...
Twinning = boring
  maandag 19 september 2005 @ 23:37:06 #103
14746 k_i_m
pi_30744512
Stelletje jankballen .
In my life
Why do I smile
  maandag 19 september 2005 @ 23:37:59 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744540
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:35 schreef Day het volgende:
Ik keur maar 1 ding van haar af en dat is dat ze rookt, tijdens d'r zwangerschap. De rest, zoals het feit dat ze zwanger is van een vent die het nooit serieus met haar voor had, daar oordeel ik niet over, dat kan iedere vrouw die verliefd is overkomen. Hoe stoer ze hier op FOK over praten.
Dus jij vindt haar zeer opvallende desinteresse voor alle andere bewoners niet iets om af te keuren? Met zulke mensen is toch niet te leven? Alsjeblieft zeg
  maandag 19 september 2005 @ 23:38:19 #105
58921 Day
You can fly!
pi_30744552
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:29 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Meen je dat serieus, ga je met geen enkele vrouw om?
Ben je gek joh, toch niet elke vrouw is zo...
Serieus, ik heb maar 2 vriendinnen en die ken ik al eeuwen, de rest van mijn vriendenkring bestaat uit mannen.
Heb het wel geprobeerd hoor, maar is elke keer weer op een teleurstelling uitgelopen.
I am gonna shine
  maandag 19 september 2005 @ 23:39:03 #106
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30744572
quote:

Ik vind het zo frappant hoe Tanja hier, vooral door vrouwen, uitgekost wordt, terwijl er zoveel vrouwen zijn die dit over komen is.
Nee sorry ik word niet zwanger na iemand 6 weken te kennen, van een of andere vage buitenlander. En dan 9 maanden chagerijnig zijn, terwijl je zelf(!) de schuldige bent.

"Nee hoor ik ken m'n cyclus, nee ik wil de pil niet gebruiken".
Please zeg moet ik daar medelijden voor hebben.
Ze is 26 27, jezus als ze 15 was had ik die naïviteit begrepen, maar dit.
Over 2 jaar heeft ze weer een kleine, let op mijn woorden, weer iemand die al weg is zodra ze zwanger blijkt te zijn.
And know what you want,
pi_30744595
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Nee sorry ik word niet zwanger na iemand 6 weken te kennen, van een of andere vage buitenlander. En dan 9 maanden chagerijnig zijn, terwijl je zelf(!) de schuldige bent.

"Nee hoor ik ken m'n cyclus, nee ik wil de pil niet gebruiken".
Please zeg moet ik daar medelijden voor hebben.
Ze is 26, jezus als ze 15 was had ik die naïviteit begrepen, maar dit.
Over 2 jaar heeft ze weer een kleine, let op mijn woorden, weer iemand die al weg is zodra ze zwanger blijkt te zijn.
maar ze duimt gelukkig niet
Twinning = boring
  maandag 19 september 2005 @ 23:40:11 #108
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30744609
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus jij vindt haar zeer opvallende desinteresse voor alle andere bewoners niet iets om af te keuren? Met zulke mensen is toch niet te leven? Alsjeblieft zeg
En vergeet de opvallend sterke hang naar de slachtofferrol niet!!
En de negatieve benadering in alles!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 23:40:41 #109
128220 Peter6000
pi_30744632
Chantal: heb je een speciaal iemand in je leven
Ralph: o, een vriendin bedoel je, nee ik heb wel vriendinnen, maar geen vriendin
Roel: nou naast sinterklaas heb ik ook niemand
pi_30744635
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Het is ook een spel he.

Ze zit in dat huis, volgens eigen zeggen bij aanvang, om de zwangerschap te delen met anderen, de warmte die ze thuis niet heeft tijdens deze maanden te vinden bij anderen, met anderen

Alleen moeten die anderen dan wel 24/7 met haar bezig zijn, veel vragen stellen over devadervanhetkindje, en de ontregelde cyclus, de verpestte verrassing etc etc.

Ze praat niet met anderen voor dagen aan een, maar observeert, en noteert, en velt haar oordeel.
Ze begon bij Lieske, die zich in haar ogen als een sloerie gedroeg.
Nu ineens is het Lies dit en Lies dat , dikke mik.
Degene die haar ook maar 1 keer dwars zit, is de lul.
Rob is dus de volgende die ze nomineert, kan bijna niet anders, na haar aanvaring met hem
"Ik zie meer en ik hoor meer dan jij denkt"....
  maandag 19 september 2005 @ 23:40:50 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744638
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Day het volgende:

[..]

Serieus, ik heb maar 2 vriendinnen en die ken ik al eeuwen, de rest van mijn vriendenkring bestaat uit mannen.
Heb het wel geprobeerd hoor, maar is elke keer weer op een teleurstelling uitgelopen.
Ik heb dat net andersom. Praten met vrouwen ligt mij veel beter dan met mannen. Bij mannen heb je altijd het idee dat je op je hoede moet zijn. Met de meeste vrouwen is dat heel anders.
Als ik zo de vrouwen in BB zie begin ik wel te twijfelen trouwens, maar wat daar zo walgelijk is, is volgens mij meer iets van vrouwen onderling.
  maandag 19 september 2005 @ 23:41:41 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744669
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef Inca het volgende:

[..]

maar ze duimt gelukkig niet
Nog liever iemand die op de bank af en toe op haar dikke teen zuigt dan iemand die alleen haar eigen leven maar boeiend vindt.
  maandag 19 september 2005 @ 23:42:52 #113
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30744703
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nog liever iemand die op de bank af en toe op haar dikke teen zuigt dan iemand die alleen haar eigen leven maar boeiend vindt.

Idd.
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:43:27 #114
14746 k_i_m
pi_30744719
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb dat net andersom. Praten met vrouwen ligt mij veel beter dan met mannen. Bij mannen heb je altijd het idee dat je op je hoede moet zijn. Met de meeste vrouwen is dat heel anders.
Als ik zo de vrouwen in BB zie begin ik wel te twijfelen trouwens, maar wat daar zo walgelijk is, is volgens mij meer iets van vrouwen onderling.
Je zou ze te vreten moeten geven die dit "in het normale leven" ook zo doen. Maarja, op het moment dat je je omdraait zie je daar niks meer van. Nu wel, dat is juist zo leuk .
In my life
Why do I smile
  maandag 19 september 2005 @ 23:43:54 #115
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30744733
Dido ligt weer aandachtsgeil te zijn.
Nou mannen, kruipen maar weer voor haar!
  maandag 19 september 2005 @ 23:44:31 #116
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30744758
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Day het volgende:

[..]

Oh 2, dat scheelt al, helemaal niks of 2... 2 is prima toch
And know what you want,
pi_30744772
En Menno denkt dat dit de weekopdracht was, hahahaha
Deze opdracht hadden ze zaterdag al gekregen, morgen komt de echte weekopdracht, denk ik.
  maandag 19 september 2005 @ 23:45:37 #118
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30744791
Ik ben blij met Ralph's nieuwe hairdo
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:46:10 #119
58921 Day
You can fly!
pi_30744808
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is wat ik probeer te zeggen, Scan. Het is geen desinteresse. Ze komt gewoon wat later op gang dan de rest. En daarbij komt dat iedereen elke keer alleen maar wil praten over haar zwangerschap en over de manier waarop ze zwanger is geworden, gebeurd hier ook. Terwijl er meer is dan Tanja, de zwangere vrouw.
I am gonna shine
  maandag 19 september 2005 @ 23:46:35 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744823
King Ralph

maandag 19 september 2005 @ 23:47:01 #121
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30744837
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

en het zijn interessantere gesprekken. Minder stoer doen, meer roddelen (pardon, de sociale processen om ons heen evalueren), en sja.... wat is er nou zo interessant?
pi_30744851
Doen, die hoofddoek, Chantal.
Past precies bij d'r imago
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
  maandag 19 september 2005 @ 23:47:47 #123
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30744857
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Day het volgende:

[..]

Dat is wat ik probeer te zeggen, Scan. Het is geen desinteresse. Ze komt gewoon wat later op gang dan de rest. En daarbij komt dat iedereen elke keer alleen maar wil praten over haar zwangerschap en over de manier waarop ze zwanger is geworden, gebeurd hier ook. Terwijl er meer is dan Tanja, de zwangere vrouw.
  maandag 19 september 2005 @ 23:48:24 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744880
quote:

[..]

Ze heeft echt alles al verteld. We kennen zo ongeveer haar hele leven vanaf het moment dat ze softdrugs gebruikte enz enz.... Met uitzondering van Dido is er verder niemand in het huis die zo heel erg veel over zichzelf verteld heeft en dat heel graag doet ook.
Langzaam op gang komen?? Na een maand nog altijd geen enkele vraag stellen is echt niet meer 'langzaam op gang komen', maar puur narcisme.
  maandag 19 september 2005 @ 23:48:59 #125
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30744896
Menno met tulband
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 23:49:57 #126
128220 Peter6000
pi_30744916
Goede weekopdracht: een week niet fluiten
  maandag 19 september 2005 @ 23:50:09 #127
14746 k_i_m
pi_30744923
IK.HAAT.FLUITENDE.MENSEN . . .
In my life
Why do I smile
  maandag 19 september 2005 @ 23:50:33 #128
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30744938
quote:

[..]

Meer Tanja? Ik kan al een biografie schrijven hoor , haar vriendenkring, haar woonplaats, haar werk, haar hond, dagelijkse bezigheden, Tiësto fan, houseparties, drugs gebruik, studie plannen, mannen voorkeuren, familie van haar, etc etc.

Come on, ze hebben net zoveel over de zwangerschap gevraagd als over haar "normale leven".
Dat is het echt niet
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:51:33 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30744963
Ralph over The A Team, zijn favoriete serie van vroeger.

maandag 19 september 2005 @ 23:52:39 #130
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30745001
Ralph: Op zondagochtend vroeger, uuuren zoet.

Hebben jullie vroeger ook naar de funfactory gekeken op skychannel??
pi_30745036
Tanja vertelt wel veel over zichzelf maar alleen in 1 op 1 gesprekken die altijd heel vreemd over komen [ op mij] omdat ze het voor elkaar krijgt om een gesprek van 2 uur te hebben zonder ook maar 1 vraag aan haar gesprekspartner te stellen.
  maandag 19 september 2005 @ 23:54:02 #132
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30745037
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef ks_choice het volgende:
Ralph: Op zondagochtend vroeger, uuuren zoet.

Hebben jullie vroeger ook naar de funfactory gekeken op skychannel??
Jaaaa Fun Factory
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:54:02 #133
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30745038
Zou Naat nu meer "zichzelf" kunnen zijn, nu ze iets van Joost gezien heeft??
pi_30745049
quote:

[..]

Vind het echt grappig hoe selectief jullie luisteren. Ze heeft tijdens dat gesprek met Ralph niet gezegd dat ze het kind niet wil, ze heeft gezegd dat ze de manier WAAROP het gebeurd is niet wilde. Ze had, net als alle vrouwen, ook de vrouwen hier op FOK, een droombeeld van hoe ze moeder zou worden; met een leuke vent en ze wilde graag haar kindje, net zoals alle ouders, het beste van het beste geven. Dat is niet gelukt en dat is hetgeen waar Tanja van baalt en waar ze zich zorgen over maakt. En dat kan ik gewoon heel goed begrijpen.

Ik vind het zo frappant hoe Tanja hier, vooral door vrouwen, uitgekost wordt, terwijl er zoveel vrouwen zijn die dit over komen is. Ik keur maar 1 ding van haar af en dat is dat ze rookt, tijdens d'r zwangerschap. De rest, zoals het feit dat ze zwanger is van een vent die het nooit serieus met haar voor had, daar oordeel ik niet over, dat kan iedere vrouw die verliefd is overkomen. Hoe stoer ze hier op FOK over praten.
Tanja wilde BOM moeder worden, hoor
Alleen toen ontmoette ze toevallig Shurendy, binnen 4 weken ontmoet, verliefd, sex, zwanger, omdat ze weigerde de pil te slikken en zij hém verzekerde dat het okay was zonder condoom te vrijen.

Do the math!!!!!!!!!!!! 1 + 1 = nou?

Wat had ze dan gedacht?
Dat die knul een gat in de lucht zou springen, haar een ring om haar vinger zou schuiven, eeuwige trouw belovend, en haar nooit in de steek zou laten?

Ze had geen werk, en gaat dan het risico nemen wat ze genomen heeft en dat risico is er ALTIJD en het risico is groter dan bij de pil als je aan periodieke onthouding doet (of zegt te doen, want ik twijfel heel erg aan dit 'ongelukje'), en ze neemt dat risico met een vent die ze nauwelijks kent, waar ze niet van weet of ze van hem op aan kan, waar ze niet van weet of hij ueberhaupt wel van haar houdt, met haar verder wil, ook zonder kind, laat staan met kind.

Ze heeft een ander het vaderschap opgedrongen, hij smijt het terug in haar gezicht.
Spel gespeeld, risico genomen, en verloren, bedje zelf opgemaakt dus, en nu kan ze er ook zelf ingaan liggen.

En ja, zoals zij zijn er honderden, maar niet alle dames worden gehinderd door een dergelijk slachtofferisme als dat van deze dame .

Een zwangerschap BEWUST riskeren als je op geen enkel vlak zekerheid hebt, geen baan, geen relatie, geen geld, prima, maar zeik dan niet als het dus inderdaad niet zo handig blijkt in de praktijk.
  maandag 19 september 2005 @ 23:54:23 #135
58921 Day
You can fly!
pi_30745053
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze heeft echt alles al verteld. We kennen zo ongeveer haar hele leven vanaf het moment dat ze softdrugs gebruikte enz enz.... Met uitzondering van Dido is er verder niemand in het huis die zo heel erg veel over zichzelf verteld heeft en dat heel graag doet ook.
Langzaam op gang komen?? Na een maand nog altijd geen enkele vraag stellen is echt niet meer 'langzaam op gang komen', maar puur narcisme.
Ik zie het toch anders. Sterker nog, ik denk dat Tanja in het verleden teveel over zich heen heeft laten lopen en te vaak (verkeerde) dingen heeft gedaan om anderen (en dat vooral mannen) te pleasen om erbij te horen. Het resultaat is dus een ongeplande (en niet ongewenste) zwangerschap. Ik hoop alleen dat ze er van leert. Want nogmaals, je zou de vrouwen die dit overkomen is maar de kost moeten geven.
I am gonna shine
pi_30745094
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ralph over The A Team, zijn favoriete serie van vroeger.

[afbeelding]
The A Team was ook echt leuk

Had zelfs een BA-actie figuurtje hahaha
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  maandag 19 september 2005 @ 23:55:58 #137
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30745106
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Jaaaa Fun Factory
Transformers
Jace and the wheelwarriors
He-Man
GI-Joe
Inspector gadget
en daarvoor dan (in afwachting van bovenstaande)
the littles
...

[ Bericht 2% gewijzigd door ks_choice op 20-09-2005 00:02:42 ]
  maandag 19 september 2005 @ 23:56:07 #138
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30745113
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
Tanja vertelt wel veel over zichzelf maar alleen in 1 op 1 gesprekken die altijd heel vreemd over komen [ op mij] omdat ze het voor elkaar krijgt om een gesprek van 2 uur te hebben zonder ook maar 1 vraag aan haar gesprekspartner te stellen.
Idd en wat ik zo jammer vind, is dat dingen zo anders hadden kunnen zijn.
Juist straks met haar bevalling voor de deur zou het toch erg leuk zijn als ze close met iemand was, al was het maar met 1 iemand in het huis.
En zij roept wel dat ze met niemand iets heeft, je kan heus wel met 1 iemand iets opbouwen, ook al zou je elkaar in het normale leven voorbij zijn gelopen. Dan zou ze misschien ook stukken minder chagerijnig zijn. Ook leuk voor haar zelf lijkt me
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:56:27 #139
79550 Ymke
your ghost
pi_30745119
schatje aanwezig vanaaf?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_30745151
slecht geluid weer op cam 1 en 2
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  maandag 19 september 2005 @ 23:58:17 #141
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30745169
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:

En ja, zoals zij zijn er honderden, maar niet alle dames worden gehinderd door een dergelijk slachtofferisme als dat van deze dame .
En zelfs daar zijn de meeste vrouwen dan nog wel hard genoeg om te zeggen "weet je wat, mijn fout, de consequenties moet ik zelf aanvaarden en er nu wat van maken".

En dat stoort me ook.
Ik snap best dat dat niet in 1 dag gaat, maar kom op, ze is al bijna aan het eind van haar zwangerschap en nog narren en chagerijnen.
And know what you want,
  maandag 19 september 2005 @ 23:58:24 #142
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30745172
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
slecht geluid weer op cam 1 en 2
Voeg daar op dit moment de regie er maar bij toe
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 19 september 2005 @ 23:58:25 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30745174
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Day het volgende:

[..]

Ik zie het toch anders. Sterker nog, ik denk dat Tanja in het verleden teveel over zich heen heeft laten lopen en te vaak (verkeerde) dingen heeft gedaan om anderen (en dat vooral mannen) te pleasen om erbij te horen. Het resultaat is dus een ongeplande (en niet ongewenste) zwangerschap. Ik hoop alleen dat ze er van leert. Want nogmaals, je zou de vrouwen die dit overkomen is maar de kost moeten geven.
Dat zou allemaal heel goed kunnen, maar verklaart wat mij betreft haar totale desinteresse voor anderen niet. Dat moet in je zitten.... en zit duidelijk in haar. Heel opvallend hoe ze stil valt als iemand anders het onderwerp wordt of zelfs wegloopt.
Ik kan je verzekeren dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt. Onvoorstelbaar hoe ze al een maand met 11 mensen kan leven zonder één keer een vraag te hebben gesteld.
pi_30745202
quote:

[..]

Oh ja, vertel eens dan?

Is er iets mis met zélf een gesprek beginnen?
Zelf een onderwerp aansnijden?
Je weet toch dat je een gesprek kan starten door belangstelling voor een ander te tonen of niet?

Goh Tanja, hoe voel je je nu?
Oh prima, hoor, maar vertel me nu eens, hoe het met jou gaat, vind ik ook wel eens leuk om te horen

Maar dat is niet Tanja's reactie
Nee, er volgt steevast een minutenlange klaagzang over drie keer hetzelfde "ik lach wel, maar dat wil niet zeggen dat ik blij ben, hoor, oh nee, want ik ga het echt nog wel moeilijk krijgen, moeilijker nog dan dit, uhuh, aaaaaaaaaay" (denk er even de zelfvoldane blik bij )
pi_30745209
De regie loopt nu buiten en de bewakerts zitten achter de knoppen... misschien dat dat beter werkt
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:00:18 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30745225
Zelfs in 2005 blijkt het nog moeilijk te zijn om geluid van live streams goed te krijgen
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 00:00:47 #147
128220 Peter6000
pi_30745234
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat dat gewoontegedrag is, dat ze dat zelf niet door heeft. Iets dat in haar 'nomale leven' nooit gecorrigeerd wordt.
Als ze er door niemand op gewezen wordt, zal dat niet veranderen.
Als ze zich ervan bewust wordt, dat het sociaal en verrijkend is, belangstelling te tonen voor anderen, zich te verplaatsen in andere, zal het wel veranderen. Niet van de ene op de andere dag, maar wel langzaam maar zeker.
Ik weet uit eigen ervaring dat zoiets niet helemaal vanzelf gaat, en ik vind persoonlijk dat je iemand dit soort consequent gewoontegedrag niet kan aanrekenen, zeker niet als niemand haar erop wijst..
Hooguit kan je het onsymphatiek vinden.
pi_30745243
Moeite waard op de streams aan te gooien?
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30745247
Al nieuws waarom Joost in de DBK was?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 20 september 2005 @ 00:01:53 #150
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30745258
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs in 2005 blijkt het nog moeilijk te zijn om geluid van live streams goed te krijgen
Ik denk eerder (als je doeld op het geluid van S1 en S3) dat ze lekker lui zijn en een flinke rookpauze met collega's inlassen waardoor je dus slecht geluid heb en ook slechte regie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')