Kleine misser van mijn zijde, mijn twee hersenhelften vochten om de reply en dan krijg je uiteindelijk een mix.........quote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
gestudeerd![]()
Jammere opmerking van mij
Waar het hart vol van isquote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Anaal, meppen.............![]()
Zeg dan gewoon dat je veeleisend bent.
Wat?quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
Knabenossie van de Aldi, best goed spul
Jammer dat je er een fles cola naast moet hebben om het draaglijk te houden![]()
Dat is dan wel weer herkenbaarquote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kleine misser van mijn zijde, mijn twee hersenhelften vochten om de reply en dan krijg je uiteindelijk een mix.........![]()
Dat is de tweede jammerlijke opmerking van jouw zijde.quote:
Knabenossie..... van die pittge worsies. Soort van Bifi alleen dan klein en goedkoop en per 30 verpakt ofzoquote:
Sorry, my badquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is de tweede jammerlijke opmerking van jouw zijde.![]()
Dit zeggen je ouders of andere dinosaurussen maar je mijd deze uitspraak zelf ten allen tijde.![]()
Kut, ik was mijn opmerking alweer vergetenquote:Op maandag 19 september 2005 23:16 schreef RB het volgende:
Ben ik er een dagje nietkom ik toch in vol ornaad op het forum
![]()
![]()
![]()
Die rooie moet oppassen
, anders ben je straks tomaten puree
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten cq afhankelijkheden hier.![]()
Een lim die over anale sex praat, ik kan niet wachten totdat je "inhoudelijk" gaat reageren.
![]()
Hugger (achterspatbordquote:Op maandag 19 september 2005 23:10 schreef yup het volgende:
[..]
Risico's nemen ben ik wel gewend hoor, zie heel oud topic met gebroken distributieriem space wagon (van pa)
Maar in principe is een kleine of grote beurt geen probleem, zolang er geen enge dingen zoals blok open moet enzo. Zeer mooie kleurstelling bij de weg, laat zien dat het een echte Kawa is !
quote:Op maandag 19 september 2005 23:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Kut, ik was mijn opmerking alweer vergeten
quote:Op maandag 19 september 2005 23:20 schreef RB het volgende:
[..]
Ik niet, meestal lees ik de topics niet helemaal als er een nieuwe is.
Maar voelde aan m`n water dat er iets niet pluis was.![]()
Ik deed niks !quote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ondeugd, roddelkut dat je er bent![]()
![]()
quote:
Sterker nog, jij begon met allesquote:
KUT met hoofdletters, huis staat nog steeds te koop maar hier zit het niet mee. Broertje weigert te tekenen voor de verkoop van de woning. (info Pep, eerste sterke verhaalquote:Op maandag 19 september 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
Hoest ie met je huis plannen? Het is dat ik niet te ver van Dordt weg wil, of eigenlijk in Dordt wil blijvenanders was belgie eeuwig goed geweest
![]()
Afgezien van je ideeen is het ondernemersklimaat in Belgie een stuk aangenamer, dergelijke plannen heb je er zo doorheen.quote:gelijk mijn eigen sexboerderij beginnen daaro![]()
Holontvanger begon....quote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterker nog, jij begon met alles
My bad, again
Jij ook al zo vaag bezig met al die enters in je replyquote:
quote:
Het is altijd een rooie die begintquote:Op maandag 19 september 2005 23:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterker nog, jij begon met alles
My bad, again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |