best een gaaf ding voor een Suzukiquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:15 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
GSR-600Schijnt alleen een dure motor te worden
![]()
![]()
[..]
Rooie vallen sowieso buiten het homo sapiens ras![]()
[..]
Scherp![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ola Kameradôs.![]()
Verder nog iets gebeurt hier?![]()
Ja, vanaf nu wordt het alleen nog maar minder. Dus goed bewaren die foto Mark.quote:
Yoepie, en onder die ZX-10..hotmail naam zeker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
jaaaah Riet is bij verschillende van ons op bezoek geweest
![]()
Post eens een link van dat huis, ik kan nu nog terug.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef Makster het volgende:
Eej peppo, hoest me je huis
Ik heb een MASTER huis op het oog, morgen afspraak maken om te sjekken
Kont wordt juist harder man, ben vollop aan de voetbalquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu wordt het alleen nog maar minder. Dus goed bewaren die foto Mark.
Kan je nog eensz terugkijken.![]()
![]()
[..]
Yoepie, en onder die ZX-10..hotmail naam zeker?![]()
![]()
[..]
Post eens een link van dat huis, ik kan nu nog terug.![]()
Maar dat bouwkundig rapport was een goede zet van FS.
Die man heeft dat huis echt binnenste buiten gekeerd.
Hij is ongeveer 3 uur bezig geweest, en echt in een razend tempo.![]()
Ik zou na 5 minuten uitgeluld zijn over het huis, ja ja beetje onderhoud hier en daar.![]()
Maar de nieuwe veiligheidseisen zijn wel een bammer.![]()
De bedrading moet vernieuwd worden want o.a, een aardlekschakelaar is verplicht tegenwoordig.
En de oude electriciteitsbuizen mogen niet gebruikt worden vanaf 1 juli 2005.
Dus alles moet opnieuw in de muren gefreesd worden. Tel even ongeveer 9.000 euro extra neer.![]()
Verder nog iets wat ik nu even kwijt ben, en natuurlijk nog honderduizend andere dingen waar zo'n man je op wijst en tips op geeft.
Het was een grondig onderzoek kunnen we wel zeggen. Kan hem wel aanbevelen aan derden.
Hij moest trouwens hierna direct door naar Dordt.![]()
Bedrijfje loopt goed, rapport komt naar verwachting tegen 1:00 vannacht over de mail.![]()
sorryquote:
Sweet dreams never stay.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
Kont wordt juist harder man, ben vollop aan de voetbal![]()
quote:Maar mijn zus heeft dat ook laten doen zo een bouwkundig rapportGEven ook gleijk even aan welke kosten er nu en op termijn aan zitten te komen en waarop gelet moet worden wil je beunen inclusief namen van gecertificeerde reperateurs
![]()
Dit ging toch over Rhoon
Beetje werk is niet erg tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sweet dreams never stay.![]()
[..]
![]()
Blijft een leuk huis, alleen reteveel werk.
Bedrading, loden waterleiding (verboden sinds 1/01/05) ,verouderde keuken, douche, boiler is 17 jaar oud, 1 dorpel is rot en iets wat boven de entree hangt, en op de bovenverdieping mogen alle muren er wel uit om het wat praktischer in te richten anno eisen 2005.
![]()
Maar hèH, de originele houten fundering is 100%.![]()
En zeldzaam mooi afgewerktecht waard om het plafond open te trekken en in je woonbeleving te betrekken. Ik zag er niks aan.
![]()
![]()
Das mooi sjaakquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik kan wel een geintje waarderen Gert-Jan!
Was het een geintje dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik kan wel een geintje waarderen Gert-Jan!
K1200S.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Heb gisteren die KR1200 live gezien, best ok voor een BMWVooral die monobrug is zeer
![]()
Heb ik het nu wel over de KR1200Naja die nieuwe in ieder geval, heb jij toch ook?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Makster het volgende:
Zeg pep, zo een streetfighter heh, das best leuk enzo![]()
![]()
De prijs lag al vast.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Beetje werk is niet erg tochjuist mooi om het te maken hoe je zelf wil. Moet er uiteraard wel wat aan de prijs gebeuren maar hee thats up to you.
Het is slecht voor zwangere vrouwen en kleine kinderen.quote:En wie de neuk controleerd of je leiding van lood isKomt er dan een wout binnen en geeft je een bon ofzo
![]()
Weet 100% zeker dat duizende huizen lood hebben, kut nederland met de regels
b
Unstoppable force.quote:MAar wat ga je nu doen danOf ik bedoel jullie
Geen idee, de makelaar wilde geloof ik echt de datum afspreken waarop de financiering rond moet zijn. Maar dat regelt FS allemaal. Huis komt ook helemaal op haar naam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Wanneer moet je beslissen:?
Klopt, hij gaat alles behalve plat!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Makster het volgende:
Juist ja die idd K1200S, schijnt alleen als poep door de bocht te gaan![]()
Wen er maar aan en als iets wel klopt geloven ze het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:52 schreef Herr.Flick het volgende:
niet elke gewazel blindelings geloven wat je hoort....
Lees de tests maar, overal hetzelfde....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaf een Vmax geloof je dat iedere motor een stuurbeest is.![]()
![]()
Maar ja die Beemer is nog 10 cm langer dan een CBR1100XX.![]()
En ik wil het nog steeds wel een keer proberen hoor.![]()
![]()
quote:As a traditional fork compresses under braking into a corner, it steepens the steering-head angle, making the bike turn in quickly. Since the Telelever gets rid of that change in steering-head angle, some Telelever-equipped Beemers have been a bit slow to initiate a turn. But the Duolever system on the K1200S appears to eliminate that lazy response. At parking-lot speeds the bike feels a bit massive, but once you get rolling, the steering response is light and quick.
Plus, the Duolever means that nothing you do with the throttle or brake
will upset the handling in a corner. You can roll off the throttle or brake in mid-corner without throwing the bike off its line. Better yet, screwing on the throttle early in a corner doesn't cause the bike to run wide.
As a result, even an ordinary rider can feel like a Superbike hero driving the new K hard out of a corner onto the next straight. We got to test all those abilities in a 250-mile ride that included some of northern California's most scenic, and twistiest, stretches of pavement. And at the end of the day, there were a lot of smiles from all involved.
http://www.amadirectlink.com/news/2005/K1200S/K1200S.asp
En wel eerlijk zijn, het is géén supersport.quote:General Comments
A stunning sports bike by BMW, that is outstanding in very nearly every department. Looks that rival Cindy Crawford in a swimsuit, supremely competent when it comes to handling, refined power delivery with acceleration, that will take your breath away above 6,000 RPM, quality components that make you want to touch everything, VERY comfortable, etc...
Took the bike into a Honda/Suzuki/Kawasaki dealer to get a puncture repaired, and was quickly told 'we don't repair BMWs', while everyone in the store came around to admire it! :-)
A ground-breaking product that is EASILY the best bike I've ever ridden, let down by a slight vibration across the RPM range that makes the bike feel very slightly rough rather than the smooth-as-silk you would expect. There is also a distinctive rattle at 2800 RPM when under engine braking (sounds like a loose body panel), and dealer service is nowhere near as good as BMWs auto division. Having said that, I just can't get enough time in the saddle with this beautiful machine!
http://www.reviewcentre.com/review168336.html
GODODOVERKEAKAKANANKKEERRTTYYFUUSS KANKERHOERKANKERTYFUSKUTBUURTT AAARRARAHHHH FGGGHHGHGHquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:54 schreef hicham het volgende:
Vuile kenkerhoereteffusjoden hier in deze buurt
Broertje is weg met motor en had z'n motorhoes netjes opgevouwen met een slot door zo'n ijzeren ringetje (van de hoes zelf) heen vastgemaakt aan het hek. M'n pa had al gezegd dat toen we dat deden (doen we pas sinds kort, hoes gewoon buiten liggen met slot aan paal vast) dat er steeds mensen nieuwsgierig naar keken. Dus m'n pa had al gewaarschuwd dat we die dingen gewoon in de berging moesten leggen. Maar mijn broertje heeft dat dus weer niet gedaan, en net als m'n pa uit het raam kijkt ziet ie twee jongeren de hoes gewoon lostrekken![]()
Pa gelijk keihard uit het raam schreeuwen, jongeren rennen weg en in hun vlucht droppen ze de hoes ook meteen. Ik gelijk naar buiten hoes opgehaald, lag daar ook een zware metalen staaf van m'n broertje los op de grond die hij gebruikt voor z'n motorbok. Was echt in staat om op de brommer te stappen met die metalen staaf en ff op zoek gaan naar die paupers die de motorhoes wouden jatten en dan een gat in hun hoofd te slaan met die dingenZullen ongetwijfeld nog wel ergens in de buurt zijn
Maar goed, zou ze toch nooit herkennen want ik zag ze te laat. Zag alleen twee witte shirtjes achter de bosjes verdwijnen die het zicht belemmeren als je vanuit mijn raam kijkt. WTF moeten ze met een motorhoes![]()
Als m'n pa niet toevallig opstond om naar de badkamer te lopen zat Youssef nu zonder hoes
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kon meteen lekker aan de slag
weinig tijd voor fokken dus
zelfs lurken lukt niet eens...kwam gister op me werk, hangen er slingers rond mijn bureau...ik: 'oja, ik was ook nog jarig geweest
' --> ging ze gewoon om het gebak
![]()
![]()
Ik had meteen in het begin gezegd dat ik een ijzeren staaf bij de deur wilde, want je kunt misschien weinig doen als er beneden 2 man staat, maar met een ijzeren staaf des te meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Makster het volgende:
Avond
Weer lekker van die motorhoes. Idd met een staaf opwachten en verrot meppen.Opteffen met dat tering volk !!
Hmm, volgens mij ken ik die dingen zoals ze daar op de foto staanquote:
quote:
Wat doet ie nouquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar kunnen katten zich toch mee bezig houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |