quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef snoopy het volgende:
Hee ClauBen je weer een beetje hersteld?
volgens mij post ze wel eens in het bb subforum..quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben er hier in Gouda zelfs een speciale 'Ondertrouwkamer' voor!
Stelt weinig voor, maar voelt toch net even anders dan een balietje ergens.
En nu is het dus officeel... Over niet al te lange tijd gaan we trouwen!
Weet iemand trouwens waar Melonovy gebleven is? Volgens mij heb ik die al heel lang niet meer gezien hier in OUD, of heb ik ergens overheen gekeken?
ze is vandaag toch in ondertrouw gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef dutchie het volgende:
BE, het stelt qua papierwerk inderdaad niet veel voor. Maar voor je gevoel wel. Je zet toch die eerste officiele stap. Stiekum... toch wel...
Dus ik kan me je wel voorstellen hoor.
Veel plezier morgen!
Auto's zijn okayquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef moussy het volgende:Ik had gister een afspraak in Alkmaar enw as toen toch wel héél erg blij dat ik er maar een half uur over deed om er te komen
lekker he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef moussy het volgende:Ik had gister een afspraak in Alkmaar enw as toen toch wel héél erg blij dat ik er maar een half uur over deed om er te komen
Idd,. anders gooit hij de poepluiers om je oren heen. Hij is nml vies van poep. Nu brult hij; BAHHHHHquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan kan ie 'm niet openmaken, Jessie!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand trouwens waar Melonovy gebleven is? Volgens mij heb ik die al heel lang niet meer gezien hier in OUD, of heb ik ergens overheen gekeken?
Zo hoort een verkoper ook te verkopen , eerlijk en informatief zijn tegen je klanten zodoende komen ze terug. En als ze besluiten niet terug te komen vertellen ze wel positieve verhalen over de zaak/verkopers en levert het gratis goede reclame opquote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Rottdog het volgende:
Vond het een superverkopereerlijk zeggen waarom niet in plaats aan mij dure schoenen te verkopen
Helemaal mee eens!!quote:
Of het zijn eigenwijze stukken vreten en gaan naar een andere schoenenwinkelquote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zo hoort een verkoper ook te verkopen , eerlijk en informatief zijn tegen je klanten zodoende komen ze terug. En als ze besluiten niet terug te komen vertellen ze wel positieve verhalen over de zaak/verkopers en levert het gratis goede reclame op
Sorry mijn vorige opleiding nam even de overhand![]()
Dat risico loop je altijd , maar je zal verbaasd staan hoeveel mensen service boven prijs stellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Of het zijn eigenwijze stukken vreten en gaan naar een andere schoenenwinkel
Ah, daar ben je!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef melonovy het volgende:Nog steeds in leven hoor, kom idd wat minder in OUD. Nu ik 2 kindjes heb is het moederen een stuk intensiever geworden. De laatste tijd vind ik het dan ook wel even prettig, als ze dan beide slapen, om me met andere onderwerpen en projecten bezig te houden dan met de kindjes.
En mijn MSN doet 't ook niet meer...virus ofzo
Ik zal Remco even vragen om 'm te herstellen.
Ik zal binnenkort wel weer wat posten over de kids, ik ga nu weer moederen, bye!
raar dan idd..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef snoopy het volgende:
Ja, meestal liggen er briefjes met info over dat soort dingen in de mandjes van de kindjes. Maar ik heb niets gezien.
?????????quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand hier iets gehoord over 'De week van de Kinderopvang' en de 'Nationale Kinderleidstersdag'?
onde rhet mum dat het sexleven van de huisvrouw toch geen k*t meer voorsteltquote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef moussy het volgende:
Zou me niks verbazen evenstar
Als je zoekt op google op dag van de huisvrouwen, krijg je aan de rechterkant een advertentie voor een sexdate
Hé, een lotgenootjequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:44 schreef dutchie het volgende:
Al was het maar om gewoon een hele nacht in mijn nest te mogen blijven liggen, omdat er geen klein mannetje is die wakker wordt en zijn speen niet kan vinden.En het mannetje 'schijnt' er niet wakker van te worden.
Makkelijk kletsen, Jolie heeft een krentenbol in haar handquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:05 schreef moussy het volgende:
Roze of niet, ik vind ze leuk en Jolie ook
Volgens mij vindt Jolie sowieso alles leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
Makkelijk kletsen, Jolie heeft een krentenbol in haar hand![]()
`quote:
wat is een mama mia-pakje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef LadyS het volgende:
Mooie schoenen allemaal!
Ik heb even jullie hulp nodig:
wij hebben een jaren '70 feest binnenkort en daar MOET je verplicht "gekostumeerd" heen
Nu wil ik voor Amber ook een soort Mama Mia pakje, maar waar vind ik dat in vredesnaam
En voor mezelf is ook zo moeilijk (grote maat -> maar geen MamaMia-outfit hoor![]()
)
Doe ik al jarenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef texelonia het volgende:
m@x misschien is het een idee om in maten vooruit te kopen?
zoiets: van de muscial Mama Miaquote:
Zo doen wij het dus ookquote:
beaamt dat.. heb toen van lieve luchtbel een hele leuke doos gehad en van de buuf van schoonpapa ook een hele hoop spullen ( alleen hebben we aan de kleding nog vrij weinigquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef moussy het volgende:
Ik heb de afgelopen winter amper wat voor Cas hoeven kopen, omdat ik een enorme zak met kleding had gekregen. Zo heb je ook niet dat je op eens moet shoppen omdat alles te klein is
Ik vind het trouwens heerlijk om kleding te krijgen, vooral om in die zakken en dozen te strunen![]()
![]()
Nu voel ik me toch wel min of meer een sloeberquote:Op zondag 25 september 2005 09:30 schreef Icaä het volgende:
Dat zou heerlijk zijn, om zakken kleding te krijgen.
Maar helaas komt dat bij ons helaas niet voor (toevallig geen gezinnen in de kennissen-/vriendenkring die jongens hebben die ouder zijn dan onze oudste).
Heel erg is het trouwens niet, want wij kunnen het ons gelukkig veroorloven. Wij geven onze kleding weer door aan mensen die het wel nodig hebben. En dat voelt ook goed.
Hier hetzelfde verhaal hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 11:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Nu voel ik me toch wel min of meer een sloeberOok al zou het niet zo bedoelt zijn. Ik kan me kleding voor de kinderen wel veroorloven, dat is hier het probleem niet, maar ik vind het zoals snoop al zei een leuke verrassing. Na een periode op zwart zaad gezeten te hebben, dat ik niet zo maar een winkel in kon rennen om "effe" kleren voor René te kopen is het voor mij een sport geworden om zo goedkoop mogelijk kleding en (goede) schoenen te vinden voor de kinderen. Ik vind het tegenwoordig leuker dan naar de Oilily winkel in Alkmaar crossen wat ik voorheen deed als er kleren nodig waren.
Ik krijg voornamelijk jongenskleding via mijn schoonzus, die weer kennissen en vrienden hebben met jongens, zelf heeft ze 2 meiden en dan geven ze haar juist jongenskleding![]()
En van een moeder van school, die 4 jongens heeft, de laatste 2 een tweeling
![]()
Zo geef ik spullen ook liever weer door dan dat ik ze verkoop op MP of zo. De dingen die ik zelf gekocht heb dan, want wat ik zelf gekregen heb, geef ik sowieso weer weg als ik iemand blij kan maken.quote:Op zondag 25 september 2005 13:06 schreef Icaä het volgende:
Geen kwestie van sloeber of niet.
Als het dan toch zo moet zijn dat iemand nieuwe kleren moet kopen (omdat we ze niet van anderen krijgen), dan kunnen wij dat beter zijn dan bijvoorbeeld een vriendin van me die als alleenstaande moeder op bijstandsniveau zit.
En nee, ik heb dus niks tegen gebruikte kleren. Ik koop genoeg tweedehands, en daar heb ik geen enkele moeite mee.
[heel off-topic]quote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef Marie79 het volgende:
Jessie, bij ons bij de Lidl in Bovenkarspel heb ik die loopfietsjes zien staan! Ik weet alleen niet hoe duur ze zijn...
en waar hebbie die dan gescoord ?? De meest gangbare schoenketens hebben we de afgelopen weken gehad maar nergens maatje 38 of 39 in knalkleuren gevondenquote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef moussy het volgende:
Deze waren er tot maat 40 knor![]()
[afbeelding]
ik weet het niet.. maar lijkt me anders zo raar dat er stuk of 5 brieven die tegelijkertijd gepost zijn geen van allen althans 4 van de 5 dat ik weet niet aangekomen zijnquote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Bestaat dat dan, _Evenstar_? Ik heb nog nooit gehoord van een brievenbus die buiten werking is! Dat zou wel erg zijn!
irritante rotlui zijn het.. maarjah we zijn er heel van afegkomen dus dat scheelt allicht..quote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef daniman het volgende:
dat kan ik me goed voorstellen evenstar, als iemand zo gevaarlijk doet. Gelukkig heb ik dat nooit gehad, ik zou echt helemaal door het lint gaan.
Wat ik wel een keer heb meegemaakt is als ik iemand wou inhalen dat ie dan net zo hard als mij ging rijden zodat ik hem niet in kon halen en als ik het dan opgaf dat ie dan weer 110 ging rijden. Eigenlijk had ik gewoon links moeten blijven, had ie zich vanzelf klemgereden achter een vrachtwagen ofzo...
Helaas, ik moet je teleurstellen, ik ben het niet... Ik woon er net sinds 2 maanden en ik kom ook helemaal niet uit West Friesland...quote:Op zondag 25 september 2005 18:19 schreef Mariposa het volgende:
[..]
[heel off-topic]
Hoi Miepes, wat grappig dat je uit B'karspel komt. Ik heb daar vroeger ook gewoond en had een vriendinnetje die ook Annemarie heette ongeveer van jouw leeftijd, dus nu ben ik benieuwd of jij dat bentWoonde je toevallig vroeger op de Pr. WillemAlexanderlaan?
[/heel offtopic]
Heb niet naar de prijs gekeken maar het was idd een fietsje van hout met zwarte rubberen bandjes en een stuurtje geloof rood.quote:Op zondag 25 september 2005 20:46 schreef jessie het volgende:
Ja heb jij ze gezien rottdog nou dan zullen ze ze nog wel ergens hebben dus. Weet jij hoe duur ze waren? En waren het ook houten?
ik heb er een op ebay zien staan jessiequote:Op zondag 25 september 2005 19:34 schreef jessie het volgende:
Moussy ik bedoel echt met 2 wielen en luchtbanden zeg maar.
Githa bij de hema bedoel je ook, die houten?
Weet je ook hoe duur ze zijn?
Hopelijk hebben ze ze in Rotterdam ook nog.
Nou teleurstellen is ook weer zo'n groot woordquote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef Marie79 het volgende:
Helaas, ik moet je teleurstellen, ik ben het niet... Ik woon er net sinds 2 maanden en ik kom ook helemaal niet uit West Friesland...
Jeetje Martineke, dat is even schrikken. Even een knuffelquote:Op maandag 26 september 2005 11:43 schreef Martineke het volgende:
brrrr ik was net live telefonisch betrokken bij een auto ongeluk van mijn mannetjeschrik me lens joh..... hoor ineens piepende remmen gevolgd door een harde knal.
hij en zn mensen die bij hem waren hebben gelukkig allemaal niks.
quote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb samen met de begeleiding gemaakt:
scones, muffins, brownies, clotted cream, chocolade truffels, sandwiches met zalm en komkommersalade, sausijzenbroodjes, cherry tomaatjes, en als toetje een trifle met kokos.
gooi eens wat leven in de brouwerij danquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef Rottdog het volgende:
Babyfeetterug foto's zagen er goed uit
En wat is het hier rustig![]()
vast een verzameling legoquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:34 schreef moussy het volgende:
Waar ga je heen Snoop?
Ik ben vanmorgen ff naar het kruidvat gecrost (héérlijk een eigen auto) voor wat sinterklaaskadootjes
Ja maar ja maar ik beleef nooit watquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
gooi eens wat leven in de brouwerij dan![]()
het leven van een huisvrouw is saai hequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik beleef nooit watleef op andermans verhalen
![]()
Klinkt goed Jessie die schoentjes en die jasjes zijn zo leuk, heb je de loopfiets nog teruggebracht?
Mous wat is jouwn buit?
ja dat scheelt echt en straks voor ons mafkeesje zelf fruithapjes enzo maken en ben&jerry's ijsquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:47 schreef jessie het volgende:
Ja fietsje weer terug gebracht. Jans een teleurgesteld koppie. Nu heb ik een hele gave op ebay gezien. Die mensen heb ik gemaild maar nog niks gehoord. Dan vertrouw ik het dus al weer niet he.
Wij kopen altijd lekker brood van de AH in de aanbieding en vriezen er dan een stuk of 8 in. En inderdaad vlees ook.
Ja maar deze is met een standaardquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef jessie het volgende:
Haaa is lekker kitch joh, vind Cas vast mooi
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef poemojn het volgende:
Wij gaan ook maar eens bezig met sinterklaas.. Ik zag bij Hema hele leuke houten groenten en fruit met snijplank en mesje, 4 euro.. altijd leuk bij een keukentje, en misschien ook leuk voor meer onder u?
het is overduidelijk dat jij nog geen kinderen hebtquote:Op woensdag 28 september 2005 07:29 schreef daniman het volgende:
Nu al sinterklaascadeautjes? Het is nog maar september!![]()
Hee, denk jij dat Sint dat allemaal in 1x uit kan geven??? Hier zitten we eerst nog met een verjaardag. Christan loopt de hele dag te sjouwen met de Intertoysgids. Hij wil een racebaan. En die krijgt ie niet. Dat hebben we hem ook verteld.quote:Op woensdag 28 september 2005 07:29 schreef daniman het volgende:
Nu al sinterklaascadeautjes? Het is nog maar september!![]()
Dat is echt zo twee jaar geledenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:20 schreef moussy het volgende:
Wakker worden van de post op een doordeweekse dag![]()
Ja maar wat moet een postsmurf nou hier aan de deur om 7 uur 's morgensquote:Op woensdag 28 september 2005 10:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is echt zo twee jaar geleden![]()
ja, dat dacht ik ook, maar bij sommige bij de wehkamp staat ie er bij, en bij anderen nietquote:Op woensdag 28 september 2005 11:28 schreef moussy het volgende:
Troel, als ze een voetpendaal los verkopen zijn het oplichters, die hoort er gewoon standaard bij te zitten.
zitten er gewoon bij hoor, kan haast niet andersquote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook, maar bij sommige bij de wehkamp staat ie er bij, en bij anderen niet
dat is volgens mij de tricotsteek ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:35 schreef Syrena het volgende:
Even meeliften op Troel haar vraag
Ik wil nl. ook een naaimachine aanschaffen, maar hij moet rekbare stoffen aankunnen (zoals van die katoenen truitjes etc. die je bij de H&M enz kunt kopen). Maar hoe heet die steek eigenlijk? Tricotsteek? Heb je dan ook speciaal garen nodig?
En als je op die code zoekt blijkt het ook een Toyota te zijn. Dus door een ander naampje erop te zetten issie ineens minder duurquote:Op woensdag 28 september 2005 11:37 schreef moussy het volgende:
[..]
zitten er gewoon bij hoor, kan haast niet anders
Ik zou denk ik voor die van 99 euro gaan.
je betaalt het merk.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:41 schreef Troel het volgende:
[..]
En als je op die code zoekt blijkt het ook een Toyota te zijn. Dus door een ander naampje erop te zetten issie ineens minder duur
Mijn moeder heeft volgens mij ook een toyota, maar wat je er ook mee doet en hoe vaak je hem terugbrengt naar de winkel, hij blijft lussenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:43 schreef moussy het volgende:
[..]
je betaalt het merk.
Ik ben trouwens nog steeds erg blij met mijn toyota
Als ik heel streng zou zijn zouden die eigenlijk in 't speelgoedtopic moeten.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef jessie het volgende:
Livelink onze buren hebben een likeabike
www.likeabike.nl Die zijn echt geweldig. Maar een beetje onzinnig duur vind ik dan. Jans kan er best al aardig mee overweg. Maar soms loopt ze er ook echt mee en gaat er niet op zitten. Das wel een grappig gezicht.
Ik ga straks diegene bestellen die Moussy net liet zien. O bedoel je over die fietsjes ook in life ET? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |