quote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef snoopy het volgende:
Hee ClauBen je weer een beetje hersteld?
volgens mij post ze wel eens in het bb subforum..quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hebben er hier in Gouda zelfs een speciale 'Ondertrouwkamer' voor!
Stelt weinig voor, maar voelt toch net even anders dan een balietje ergens.
En nu is het dus officeel... Over niet al te lange tijd gaan we trouwen!
Weet iemand trouwens waar Melonovy gebleven is? Volgens mij heb ik die al heel lang niet meer gezien hier in OUD, of heb ik ergens overheen gekeken?
ze is vandaag toch in ondertrouw gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef dutchie het volgende:
BE, het stelt qua papierwerk inderdaad niet veel voor. Maar voor je gevoel wel. Je zet toch die eerste officiele stap. Stiekum... toch wel...
Dus ik kan me je wel voorstellen hoor.
Veel plezier morgen!
Auto's zijn okayquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef moussy het volgende:Ik had gister een afspraak in Alkmaar enw as toen toch wel héél erg blij dat ik er maar een half uur over deed om er te komen
lekker he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef moussy het volgende:Ik had gister een afspraak in Alkmaar enw as toen toch wel héél erg blij dat ik er maar een half uur over deed om er te komen
Idd,. anders gooit hij de poepluiers om je oren heen. Hij is nml vies van poep. Nu brult hij; BAHHHHHquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan kan ie 'm niet openmaken, Jessie!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand trouwens waar Melonovy gebleven is? Volgens mij heb ik die al heel lang niet meer gezien hier in OUD, of heb ik ergens overheen gekeken?
Zo hoort een verkoper ook te verkopen , eerlijk en informatief zijn tegen je klanten zodoende komen ze terug. En als ze besluiten niet terug te komen vertellen ze wel positieve verhalen over de zaak/verkopers en levert het gratis goede reclame opquote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Rottdog het volgende:
Vond het een superverkopereerlijk zeggen waarom niet in plaats aan mij dure schoenen te verkopen
Helemaal mee eens!!quote:
Of het zijn eigenwijze stukken vreten en gaan naar een andere schoenenwinkelquote:Op woensdag 21 september 2005 15:49 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zo hoort een verkoper ook te verkopen , eerlijk en informatief zijn tegen je klanten zodoende komen ze terug. En als ze besluiten niet terug te komen vertellen ze wel positieve verhalen over de zaak/verkopers en levert het gratis goede reclame op
Sorry mijn vorige opleiding nam even de overhand![]()
Dat risico loop je altijd , maar je zal verbaasd staan hoeveel mensen service boven prijs stellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Of het zijn eigenwijze stukken vreten en gaan naar een andere schoenenwinkel
Ah, daar ben je!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef melonovy het volgende:Nog steeds in leven hoor, kom idd wat minder in OUD. Nu ik 2 kindjes heb is het moederen een stuk intensiever geworden. De laatste tijd vind ik het dan ook wel even prettig, als ze dan beide slapen, om me met andere onderwerpen en projecten bezig te houden dan met de kindjes.
En mijn MSN doet 't ook niet meer...virus ofzo
Ik zal Remco even vragen om 'm te herstellen.
Ik zal binnenkort wel weer wat posten over de kids, ik ga nu weer moederen, bye!
raar dan idd..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:28 schreef snoopy het volgende:
Ja, meestal liggen er briefjes met info over dat soort dingen in de mandjes van de kindjes. Maar ik heb niets gezien.
?????????quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef texelonia het volgende:
Heeft iemand hier iets gehoord over 'De week van de Kinderopvang' en de 'Nationale Kinderleidstersdag'?
onde rhet mum dat het sexleven van de huisvrouw toch geen k*t meer voorsteltquote:Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef moussy het volgende:
Zou me niks verbazen evenstar
Als je zoekt op google op dag van de huisvrouwen, krijg je aan de rechterkant een advertentie voor een sexdate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |