rechtermuisknop ---> block images from gamesfirst.comquote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
"Hoe blok ik die foto van die kutfag.."
Ik zit nooit op IRC, misschien binnenkort maar eens proberen.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef pkwarts het volgende:
Overigens zijn de meesten van jullie nog welkom in #GAM
verkapte wat-zijn-er-weinig-mensen-vanavond-op-IRC-post
Ben ik niet gezellig genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:55 schreef pkwarts het volgende:
Overigens zijn de meesten van jullie nog welkom in #GAM
verkapte wat-zijn-er-weinig-mensen-vanavond-op-IRC-post
* inkoppertje achterwege laatquote:Op woensdag 21 september 2005 21:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben ik niet gezellig genoeg.
Geprobeerd.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zit nooit op IRC, misschien binnenkort maar eens proberen.
Het zou ook wel een heel suf inkoppertje geweest zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* inkoppertje achterwege laat
Daarom.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zou ook wel een heel suf inkoppertje geweest zijn.
Ik was om 10 voor 1 uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zitt nu al vanaf 8,30 op school
en ik heb nog geen ene fuck geleerd
en ik moet nog tot 16,10![]()
Maarjah![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik was om 10 voor 1 uit.![]()
Ik ga een blind date voor je verzorgen. Je blind date is Raymannlquote:
o=7b-rquote:Op donderdag 22 september 2005 17:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga een blind date voor je verzorgen. Je blind date is Raymannl![]()
![]()
je moet er een woordformule van maken, sjaakquote:Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef mordradead het volgende:
nou en
ik de eerste 5, en daarna maar 2 uur gym.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:09 schreef peristilius het volgende:
Ik heb morgen de eerste 6 uur vrij.
Heb dus alleen 1 uur scheikunde, en daarvoor ga ik chillen met een vriend van me die jarig is.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik de eerste 5, en daarna maar 2 uur gym.
nu jij weer.
Ik heb morgen ook scheikunde en ben om 12 uur uitquote:Op donderdag 22 september 2005 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb dus alleen 1 uur scheikunde, en daarvoor ga ik chillen met een vriend van me die jarig is.
Scheikunde wordt leuk.
ik heb echy spijt dat ik geen scheikunde gekozen heb, gasten die dat wel hebben gaan binnenkort vuurwerk makenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb dus alleen 1 uur scheikunde, en daarvoor ga ik chillen met een vriend van me die jarig is.
Scheikunde wordt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |