Ik was om 10 voor 1 uit.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zitt nu al vanaf 8,30 op school
en ik heb nog geen ene fuck geleerd
en ik moet nog tot 16,10![]()
Maarjah![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik was om 10 voor 1 uit.![]()
Ik ga een blind date voor je verzorgen. Je blind date is Raymannlquote:
o=7b-rquote:Op donderdag 22 september 2005 17:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga een blind date voor je verzorgen. Je blind date is Raymannl![]()
![]()
je moet er een woordformule van maken, sjaakquote:Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef mordradead het volgende:
nou en
ik de eerste 5, en daarna maar 2 uur gym.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:09 schreef peristilius het volgende:
Ik heb morgen de eerste 6 uur vrij.
Heb dus alleen 1 uur scheikunde, en daarvoor ga ik chillen met een vriend van me die jarig is.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik de eerste 5, en daarna maar 2 uur gym.
nu jij weer.
Ik heb morgen ook scheikunde en ben om 12 uur uitquote:Op donderdag 22 september 2005 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb dus alleen 1 uur scheikunde, en daarvoor ga ik chillen met een vriend van me die jarig is.
Scheikunde wordt leuk.
ik heb echy spijt dat ik geen scheikunde gekozen heb, gasten die dat wel hebben gaan binnenkort vuurwerk makenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb dus alleen 1 uur scheikunde, en daarvoor ga ik chillen met een vriend van me die jarig is.
Scheikunde wordt leuk.
Het overgrote deel van scheikunde is ook formules toepassen, maar soms zijn er wel leuke proefjes.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb echy spijt dat ik geen scheikunde gekozen heb, gasten die dat wel hebben gaan binnenkort vuurwerk maken![]()
terwijl ik vaag zit te doen met allemaal formules![]()
quote:However, in today's modern world of "bigger is better" mentalities, the Game Boy is unable to satisfy the desires of the entire populus
Scheikunde kiezen? Ik kon alleen maar nask kiezen geloof ik?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb echy spijt dat ik geen scheikunde gekozen heb, gasten die dat wel hebben gaan binnenkort vuurwerk maken![]()
terwijl ik vaag zit te doen met allemaal formules![]()
LEEEEEEF JEEEEE UIIIIT MET GROENTE EN FRUIT! met groente en fruit!quote:
gast, je kon nask1 en nask2 kiezen, nask1 gaat over NAsk, het natuurkunde gebeuren dus, en nask 2 gaat over naSK, het scheikunde deel, daarom heet het ook nask.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:10 schreef rockstah het volgende:
Je snapt er ook weer niks van he. Goed dan, ik zal het uitleggen.
2 Havo kreeg ik voor het eerst nask,
3 havo krijg je normaal gesproken 2 uur natuurkunde en 2 uur scheikunde in de week, wij kregen dat jaar in plaats daarvan 4 uur in de week nask. Was nieuw en dat jaar ingevoerd ofzo.
4 TL Moest ik dus gaan kiezen en had ik nask gekozen. Ik ging er dus van uit dat het weer inhield dat je zowel natuurkunde als scheikunde kreeg, nu hoorde ik dus een week geleden dat het alleen natuurkunde was...
Nu was mijn vraag dus, waarom kon ik dan geen scheikunde kiezen?
Beetje raar of niet?
ja, ik was ook best pissed, vooral om,dat ik niet wist wat nask 1 en 2 was, ik zat waarschijnlijk te slapen tijdens de uitleg....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef rockstah het volgende:
WAAROM NOEMEN ZE HET DAN NIET GEWOON NATUUR EN SCHEIKUNDE?
ohja, zo ging het bij mij ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:01 schreef rockstah het volgende:
Ik heb überhaupt geen uitleg gehad
Kreeg gewoon dat papiertje in mijn klauwen gedrukt aan het einde van het jaar en die moest ik dan maar snel even invullen en daarna meteen weer inleveren
wat is wb precies?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Frankeinstein het volgende:
ik doe gewoon natuur&techniek&gezondheid, wb12, na12, sk12 en gekozen bio12
In 87 geboren en nu nog op de havo?quote:
Ik vind het dan wel weer sociaal dat je Gymnasium niet onder VWO plaatstquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef mordradead het volgende:
ja, mijn hele schoolcarriere zit in een neerwaarste spiraal... Gymnasium -> VWO -> Havo en toen ben ik een keertje blijven zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |