En je mag hem zolang houden als je wilt.quote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
een tagje zou me wel goed staan he?*dromerige blik krijgt*
Ja Brechtje mag niet mee doenquote:Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
een tagje zou me wel goed staan he?*dromerige blik krijgt*
B Doet wel meequote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja Brechtje mag niet mee doen![]()
Dan win jij wel![]()
waarom mag ze niet meedoenquote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja Brechtje mag niet mee doen![]()
Dan win jij wel![]()
laat me raden, Fok radioquote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Gizmore het volgende:
Brechtje: je moeder maakt je belachelijk
Je moet ze wel posten in een apart topic hequote:Op maandag 19 september 2005 22:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En je mag hem zolang houden als je wilt.
Ik heb trouwens dat topic geupdate, er waren al 3 aanmeldingen vandaag.
Nog mensen die gaan meedoen?![]()
Ik dacht dat ze jury wasquote:Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom mag ze niet meedoen![]()
en dat klinkt trouwens net alsof ik alleen zou kunnen winnen als brechteld niet meedoetjoh, bedankt
![]()
![]()
![]()
Doe is liefquote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Fwnk het volgende:
aan wie zijn slurfje gaat Imberr zitten?![]()
dudequote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Fwnk het volgende:
aan wie zijn slurfje gaat Imberr zitten?![]()
Ik..... wat voor huiswerk??quote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dude![]()
![]()
wie wil men huiswerk voor me maken?![]()
Als je aan men slurfje wil zittenquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dude![]()
![]()
''-Brechtje afkraak 5 minuten- Elke Maandag rond 22.00 uur op FOK RADIO! ''quote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, Fok radio. Elke week, ik trek me er geen eens meer wat van aan.
bio, na en fransquote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik..... wat voor huiswerk??![]()
Wat krijg ik er voor terug?![]()
Dat is snel!quote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Werkstuk is klaar alleen nog even uitprinten
Dat is plagiaatquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
dude![]()
![]()
Doe je snelquote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Werkstuk is klaar alleen nog even uitprinten
dan doe ik alleen natuurkundequote:
Ze ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie is Lidia?
Jensen, mijn heldquote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik ga zo ook maar naar bed
Jensen kijken![]()
Volgens mij ben ik dr nog niet tegen gekomen, maar ze ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie is Lidia?
Vriendin van skv. Ken dr alleen maar van dat K750i topicquote:Op maandag 19 september 2005 22:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie is Lidia?
Zie je, je kan het welquote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
en frans heb ik al bijna af zag ik net![]()
![]()
dit gaat goed
Mag ze dan gewoon meedoen met de PUB verkiezing?quote:Op maandag 19 september 2005 22:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dr nog niet tegen gekomen, maar ze ziet er best leuk uit.
Tuurlijk, ze valt in de leeftijdscategoriequote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mag ze dan gewoon meedoen met de PUB verkiezing?
quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mag ze dan gewoon meedoen met de PUB verkiezing?
Zo vroeg al naar school? dan kom ik net me bed uit..quote:Op maandag 19 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
weet je heover 9 uur en nog wat min. zit ik alweer op de fiets naar school
Dan blijf je toch nog even op en ga je morgen ook wat later naar schoolquote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Imberr het volgende:
huiswerk af![]()
en nu moet ik slapen maar ik heb geen zin
yep.. mijn eerste les begint om 5 over 8quote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zo vroeg al naar school? dan kom ik net me bed uit..![]()
dan kan ik leuk een telaat-briefje gaan halen en dan moet ik woensdag al om 20 voor 8 op school zijnquote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan blijf je toch nog even op en ga je morgen ook wat later naar school
Dat is wel heel vroeg, ik moet om 9 uur beginnen en dat vind ik al vroeg zatquote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. mijn eerste les begint om 5 over 8![]()
Dan schrijf je een briefje dat je het te druk had met fokken naar de tandarts moestquote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan kan ik leuk een telaat-briefje gaan halen en dan moet ik woensdag al om 20 voor 8 op school zijnthanks, but no thanks
![]()
heb je de handtekening voor nodig van 1 van je ouders en aangezien ik dus alleen men moeder als handtekening-optie heb maar ik haar handtekening niet na kan maken......quote:Op maandag 19 september 2005 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan schrijf je een briefje dat je het te druk had met fokken naar de tandarts moestWerkte bij mij altijd
Dokter werkt nog beter en als ze dan vragen waarom je naar de dokter moet verzin je een of andere ziekte of je verteld ze dat ze dat niets aangaat
Trustequote:Op maandag 19 september 2005 22:49 schreef Imberr het volgende:
en morgen heb ik ook nog es 7 uur (tot 5 over 3 school dus) en ben pas om half 4 thuis dus ik ga toch maar slapen nu
truste![]()
Dan wordt het lastigquote:Op maandag 19 september 2005 22:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb je de handtekening voor nodig van 1 van je ouders en aangezien ik dus alleen men moeder als handtekening-optie heb maar ik haar handtekening niet na kan maken......(en zij gaat ook niet uit zichzelf zo'n briefje schrijven
kan ze ook niet trouwens, want dan zit ze op der werk
)
ut gaat... wat relatie problemenquote:Op maandag 19 september 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
Goed, hoest in Rotterdam?
Relatieproblemen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef spenky het volgende:
[..]
ut gaat... wat relatie problemenmaar verder goed hoor haha
haha nou... niet.. dus hahaquote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Relatieproblemen?Sinds wanneer heb jij een relatie?
repetitie en daarna nog ff blijven hangen. is gezellig hoor. en wrom zou je op maandag niet naar de kroeg gaan:Pquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:54 schreef Fwnk het volgende:
waarom ga je dan ook op maandagavond naar de kroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |