Ik zie jou als mijn voorbeeld. Mijn trots... mijn... (vul zelf maar in) ... wie ben je ook alweer?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Falco het volgende:
Dr mag idd wat strenger gemodereerd worden. Neem een voorbeeld aan Dirkh. Door zijn continue beleid van kort d'rop zitten enzo, ben ik nu een voorbeeldige user geworden.
Een van de vele users die je grondig hebt aangepaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie jou als mijn voorbeeld. Mijn trots... mijn... (vul zelf maar in) ... wie ben je ook alweer?
sommige mensen moeten permanent naar PUB geschopt wordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef Dirkh het volgende:Ik zie het al, het blijft dezelfde slappe hap.
Paultjuhh mag door blijven baggeren en Zalmsalade kan zijn gang blijven gaan onder het motto: Baggeren mag niet, tenzij je het in onzin doet.
Kutkolere....
Voor uitleg, zie FB en vorige FB.
SLAP!
Jij had futiele hoop dat het anders zou zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef Dirkh het volgende:Ik zie het al, het blijft dezelfde slappe hap.
Paultjuhh mag door blijven baggeren en Zalmsalade kan zijn gang blijven gaan onder het motto: Baggeren mag niet, tenzij je het in onzin doet.
Kutkolere....
SLAP!
Sommigen mensen mogen ook nog een ander leven naast het heilige FOK! genieten. Excuses hiervoor.quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Dirkh het volgende:
En uiteraard schitteren ze alweer door afwezigheid. Ze voldoen aan de verwachting.
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:17 schreef Blinky het volgende:
Snakey! Kiss my aura!
Veel plezier gewenst met modden, ook Renmaestro.
zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef Dirkh het volgende:Ik zie het al, het blijft dezelfde slappe hap.
Kutkolere....
SLAP!
En de banaanvraag voor eerstgenoemde stond al voor Dirkhs post in de wachtrij.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:12 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
zeg![]()
Ik bagger heul niet. En zeker niet in goede topics dus lul niet zo dom.
Bemoei je er niet mee. Sinds Snakey en Remaestro er zijn is Paultjuhh weg.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef Pool het volgende:
[..]
En de banaanvraag voor eerstgenoemde stond al voor Dirkhs post in de wachtrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |