Oh nee, wacht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen..
Ik zat al naar een gevat spreekwoord te zoeken ..quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen..
Dr zijn er nog wel meer hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:51 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik zat al naar een gevat spreekwoord te zoeken ..
Deze moest ik dus hebben
Als je de schoen niet past, trek hem dan ook niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al is een mod zo snel, zijn geschiedenis achterhaald hem wel.
Ik snap niet waar je je nog druk om maakt. Blijkbaar heb jij een ideaalbeeld in je hoofd van hoe de perfecte onzinmoderator eruit ziet. Al eeuwenlang loopt men te zeiken over beleid en inconsistentie, incapabele mod's en aparte regels, terwijl het om een focking onzinforum gaat?quote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef IkZegWaarHetOpStaat het volgende:
Ah tof tegenwoordig krijgen verbaal-onbekwame josti's met het IQ van een minderbegaafde broodrooster ook als moderator een tweede kans.
Ik dacht ook al. Rollen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:31 schreef tonks het volgende:
De appel valt niet ver van de boom
Die heeft een betrekking gevonden als assistent kraanmachinist bij de heropbouw van Ground Zero. Ze fungeert als tegengewicht voor de centrale kraan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt de moddende walvis nu ook weer terug?
Die is al terug...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt de moddende walvis nu ook weer terug?
Zie ook hoe ze heel subtiel een webicon gebruikt omdat een "gewoon" icon te klein voor haar isquote:
Dat hangt af van hoelang Snakey zonder zijn geestverruimende pilletjes kan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En ws. over 2 maanden weer blauw.![]()
Aan de hand van ervaringen uit het verleden, een dag of drie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoelang Snakey zonder zijn geestverruimende pilletjes kan..
Maargoed, wat is dit nou? Je houd van pijn en ellende? Je bent zeer kort van geheugen? De vorige keer was toch een dergelijke blamage, die ik geen tweede keer zou willen mee maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Aan de hand van ervaringen uit het verleden, een dag of drie.![]()
Of ik heb ervan geleerd en weet nu precies hoe ik het NIET moet doen. Zo'n blamage zal het dus niet weer worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maargoed, wat is dit nou? Je houd van pijn en ellende? Je bent zeer kort van geheugen? De vorige keer was toch een dergelijke blamage, die ik geen tweede keer zou willen mee maken.
Zal me benieuwen. Je komt op mij over als iemand die zich gezeik veel te serieus neemt en zich veel te veel aantrekt. Vreemd ook dat die 2e kans vanuit de crew gegunt wordt, want zoveel meerwaarde vind ik je nou ook weer niet als onzinuser.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of ik heb ervan geleerd en weet nu precies hoe ik het NIET moet doen. Zo'n blamage zal het dus niet weer worden.![]()
En voor de rest zal de tijd het leren of ik een geschikte ONZ mod ben.Ik denk van wel anders zou ik het niet nog eens proberen .
Ik heb een eigen bedrijf waarvoor ik zo'n 10 uur per dag in kantoor doorbreng. En zoals je ziet is die 10 uur niet volledig gevuld met werk maar heb ik ook de ruimte om op FOK! te hangen en te surfen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:05 schreef Havoc het volgende:
Maar vertel eens Snakey, wat geeft jou de mogelijkheid zo veel aanwezig te zijn overdag? Loop jij een beetje van onze belastingcenten te snoepen? Een beetje de proleet uit te hangen? Werkschuw tuigen mentaliteit er op na aan het houden? Bezinegeld vragend met je handje omhoog bij de Soos?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zal me benieuwen. Je komt op mij over als iemand die zich gezeik veel te serieus neemt en zich veel te veel aantrekt. Vreemd ook dat die 2e kans vanuit de crew gegunt wordt, want zoveel meerwaarde vind ik je nou ook weer niet als onzinuser. Bewoner van deze Planeet.
Ah dus je fokt liever dan dat je zorgt dat je meer klussen krijgt waardoor je een betere boterham kan verdienen. Duidelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bedrijf waarvoor ik zo'n 10 uur per dag in kantoor doorbreng. En zoals je ziet is die 10 uur niet volledig gevuld met werk maar heb ik ook de ruimte om op FOK! te hangen en te surfen.
Tenzij ik een klus heb waar ik me echt moet concentreren, of het gewoon erg druk is, dan zie je me een tijdje niet.
Die boterham komt echt wel binnen, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ah dus je fokt liever dan dat je zorgt dat je meer klussen krijgt waardoor je een betere boterham kan verdienen. Duidelijk.
Ja dat gebeurde natuurlijk ook bij NJ en Renmaestroquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Altijd weer geweldig om te zien hoe ex-mods het niet kunnen verkroppen als er nieuwe mod op ONZ is...
Inderdaad Schwans. Ik denk dat ik me maar ga verhangen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Zwansen het volgende:
Altijd weer geweldig om te zien hoe ex-mods het niet kunnen verkroppen als er nieuwe mod op ONZ is...
Mag ik het touw hergebruiken als je klaar bent?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Inderdaad Schwans. Ik denk dat ik me maar ga verhangen.![]()
Tuurlijk, daar doe ik niet moeilijk over hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Mag ik het touw hergebruiken als je klaar bent?.
open er 'n topic over in v&a, denk dat er na een paar dagen al wel onz-mods zijn die 'm over willen nemen voor weinigquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
Tuurlijk, daar doe ik niet moeilijk over hoor.
wanneer m'n haar is weer is aangegroeidquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
wanneer m'n haar is weer is aangegroeid
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef Dirkh het volgende:
Snakey, je hebt het geprobeerd. Succes verder!
VAC niet, ik niet, laffer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:58 schreef Chriz2k het volgende:
Is VAC al mod?
Ach, als het echt saai wordt, dan komen Bootsman_Bolimia en Schipper_Schimmelkut wel weer leuke topics openen, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Kapitein_Kotskop het volgende:
Mijn god, de reincanatie van Frankenstein is voltrokken. Welkom terug Snaky.
Nu zal ONZ nog saaier worden met deze twee aan het stuur...
Matroos_Malaria.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, als het echt saai wordt, dan komen Bootsman_Bolimia en Schipper_Schimmelkut wel weer leuke topics openen, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |