quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef Dirkh het volgende:
Snakey, je hebt het geprobeerd. Succes verder!
Ha! Haha!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik stel me weer beschikbaar.
Ik wil je.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef PrivateRyan het volgende:
Sorry, ik heb moeten beloven niks over de wekelijkse orgieën te vertellen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef Xlarge het volgende:
Neem meteen wat smeuige details mee , waar wij geen zicht op hebben...
We hebben toch nog wel een farewell fuck???quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef Snakey het volgende:
Sorry, ik heb moeten beloven niks over de wekelijkse orgieën te vertellen.![]()
Dan zou de rest ws ook wel gestopt zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef Het_Biertje het volgende:
je hebt Yvonne naakt gezien of niet?
Ruzie met mij?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef Kreator het volgende:
Overigens is dit een zo mogelijk nog materige garp dan die van Inso toen ze op zwart ging na een ruzie met PR en dat de volgende dag bekendmaakte en weer vrolijk verder modde.
Die matige garp. Net als dit. Toen ze een dagje zwart was en iedereen over de zeik ging. Echter, bij Snakey vindt iedereen het alleen maar mooi, dus dat werkt niet hetzelfde..quote:
AANGENOMEN!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef PrivateRyan het volgende:
wat die homo zegt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:12 schreef Kreator het volgende:
Je vergeet trouwens je totale incompetentie, je gebrek aan inlevingsvermogen & je gebrek aan binding met users als reden op te geven.
[14.gif]quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PP,ben je klaar om Ovjl te veroveren?
Zij aan zij.
Dudes... doe het nou niet...quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
PP,ben je klaar om Ovjl te veroveren?
Zij aan zij.
welke van de 12 persoonlijkheden?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:23 schreef timbob het volgende:
Nou, dan moet ik maar mod worden he..
Ah! Dat. Neen, daar moet je eerst daadwerkelijk voor hebben gemod.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die matige garp. Net als dit. Toen ze een dagje zwart was en iedereen over de zeik ging. Echter, bij Snakey vindt iedereen het alleen maar mooi, dus dat werkt niet hetzelfde...
Nee, tief op.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef Billekoek het volgende:
Verkapt biertopic?
een stuk of 6quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
welke van de 12 persoonlijkheden?
Oh, dan kan ik dus ook vertrekken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:33 schreef boebiedoe het volgende:
Dat worden twee nieuwe mods dus. Zonder hersendysfunctie, incompetente sociale vaardigheden en autistische stoornissen als dat niet teveel gevraagd is, crew..
Zal ik vast een topic voor ons openen dirk?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik dus ook vertrekken.![]()
En Shaolin trouwens ook.
Als je dat kan, mag het.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zal ik vast een topic voor ons openen dirk?
Sinds wanneer zit jij aan de breezer?quote:
De josti had bij in dienst treding ook al geen boe of bah te zeggen. Had je nu iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:40 schreef R2cksson het volgende:
Gaat die debiel nou zelf nog reageren of is hij daar niet toe in staat omdat hij weer bang is dat hij wordt afgezeikt?
Goed dat je het geprobeert hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kzie je weer in het zwart skatje.
![]()
Mjaaaaaaaa, daar zat tenminste gescheld bij, FBtopics en Yvonne die me op zwart pleurde.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef Kreator het volgende:
Overigens is dit een zo mogelijk nog materige garp dan die van Inso toen ze op zwart ging na een ruzie met PR en dat de volgende dag bekendmaakte en weer vrolijk verder modde.
Volgens mij verwachtte hij anders een hele ceremonie en triestige users...quote:
Meet Snakey.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
Dit is gewoon saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |