quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef stinkie het volgende:
Snakey vind ik een puike keuze. Alle baggeraars en zeikerds zullen zich op hem richten. Dat geeft de rest van de mods de kans om met een omtrekkende beweging achterlangs alle topics te sluiten en weg te wezen voor ze betrapt worden.Snakey
quote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen voor jou zijn er al 5 nodig!!![]()
Zo kan ik er nog wel een. ipv snakey had je er ook mother-mother, tessje, Ruis of Bupatih neer kunnen zetten.quote:
Waarom breng je dat in verband met mij?quote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
leuk voor je dat kleurtje
![]()
Nee, ik zeg toch ook niet dat het topic over jou gaat. Ik vind je alleen schattig als je verbitterd bent.quote:
Ja, dat had je kunnen weten. Daar zijn meerdere topics over geweest waar meerdere namen zijn genoemd. Ook door mij.quote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
Zeg Dirkh, zijn er eigenlijk namen die wel door jouw screening komen?
Hé, wat doe ik daar?quote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo kan ik er nog wel een. ipv snakey had je er ook mother-mother, tessje, Ruis of Bupatih neer kunnen zetten.
voorgevoelquote:Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom breng je dat in verband met mij?![]()
Okee, dan is het goed. Gelukkig maar.quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
voorgevoel
nee hoor ,pakte gewoon een post van snakey om ff tegen m te zeggen dat ik t leuk voor m vind
Ja, denk je dat ik alle 750.000+ topics op FOK! gelezen heb? Nee dus.quote:Op maandag 19 september 2005 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat had je kunnen weten. Daar zijn meerdere topics over geweest waar meerdere namen zijn genoemd. Ook door mij.
Achterhoede, mocht je willen. Kanonnenvoer, dat ben jequote:
Wat jij wil. Het antwoord is: Ja.quote:Op maandag 19 september 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik alle 750.000+ topics op FOK! gelezen heb? Nee dus.. Je zou dus ook gewoon normaal antwoord kunnen geven op mijn vraag.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat jij wil. Het antwoord is: Ja.
ik ken die Renmaestro niet eens goed. Snakey is wél tof.quote:Op maandag 19 september 2005 22:49 schreef zalmsalade het volgende:
Jezus Renmaestro is zo'n niet opvallende kont josti.
En snakey schiet meteen in de stres bij de minste weerstand..
Kut keuze dus![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit te trillen achter m'n computer man.quote:Op maandag 19 september 2005 22:49 schreef zalmsalade het volgende:
Jezus Renmaestro is zo'n niet opvallende kont josti.
En snakey schiet meteen in de stres bij de minste weerstand..
Kut keuze dus![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |